Sziasztok!Érdeklődnék ki cserélt váltóolajat Ford Fusion 1.4tdci mechanikus váltóju autóba.A nívót megtaláltam 8as imbusz kulcs kell hozzá de a leengedőt nem találom!Létezik,hogy nincs rajt???
Ilyet adtam el. injektor az egyik megadta magát, az egy 80-as+ szerelés... na ilyenből van négy darab + kettős tömegű + turbó... kuplung is elmehet már ennyi kilométernél... benzines kisebb rizikó. Ja és a dízelben alig van fűtés- én emiatt adtam el.
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Gondolkodom egy Fusion vételén, ami 1.4 tdci motoros. Elég sok km. van benne, kb. 230 e. Ha valakinek van tapasztalata ilyen sok km.-es autóról szívesen venném a tanácsát, érdemes-e egyáltalán foglalkoznom vele. Ill. mire figyeljek a kipróbáláskor.
Segítséget szeretnék kérni: Szeretném lecserélni a világítást ledekre (persze a fényszóró marad). Meg tudnátok mondani hova milyen foglalatú kell? A hozzá kapott készlet valami noname csomag. Hálás lennék ha nem kellene szétszedni 2x-is a kocsit. Előre is köszönöm!
Nehogy azt mondjátok,h csak kéregetni jövök egy kis beszámoló:
6 év 90E km. Klímában a gázon kívül semmit nem kellet volna az éves cserén kívül megtenni, ha nem jönnek bele hátulról ill nem törik le a bal tükröt... Ja lefejeltem a benti tükröt :) 3x csinálta,h gyújtás után se kép se hang; elszállt az energia, de aztán pöccre indult. 6,8-7,2 fogyasztás. Szeretjük :)
Ford Fusion szervizelésével kapcsolatban érdeklődnék, van 1 9+ évesünk.
240000 km benzin 1.4 duratec motor
Első 2 évben kapta meg csak a kötelező szervízt, utána barát oldotta ezt meg.
Minden évben olajcsere, szűrőcsere, stb megvolt, Rugótörés elöl párban cserélve, féktárcsák is most lesz 2x, hátsó fékek is, vezérlés 100e-ként, aksi csere 4-5 évente, üzemanyag tartály, szivattyú szóval ami kopó cucc az mindig csere újra.
Semmi probléma nem volt vele idáig, viszont most hűtővíz fogyás, és olaj fogyás is tapasztlható, nem kicsit.
Ilyesmivel volt már valakinek dolga Fusion esetében?
továbbá az érdekelne a kötelező szervízben miről maradtunk le a fentiek figyelembevételével, gondolok pl motor vagy váltó tartó bak, kuplung,stb dolgokra?
Üdv.mindenkinek.megosztanám 9 éves tapasztalatomat a 1.6 benzines Fusion+autómról. (140.000km)
120.000 km-né az első jelentősebb ráfordítás.Akkumulátor csere.jobb hátsó lengéscsillapító csere(párban),kuplung csere.Ez cca 150.00 volt. Fogyasztása átlagban 7 l.körül,olajat nem fogyaszt,cserétől cseréig jó a szint.
Minősíthetetlen fényezés.metálnak csúfolt de esetenként még gyengébb faág is nyomot hagyott. A szervizben azzal védekeztek,hogy bizonyos festék adalék tiltó listára került ezért lágyabb az anyag. Kisebb bosszúságok : 1.)Időnként ismeretlen eredetű bűz szabadul fel az utastérben. 2.) Saját hülyeségem,spoileres változatot rendeltem ami elöl gyakorlatilag instabil és a hasmagasság olyan alacsony lett,hogy alig van járda szegély ami alá fér. 3.) Izzó csere hozzáférhetőség az első lámpáknál szinte csak szervizben megoldható. Kisebb hangok,zörejek a hátsó rész felöl. A felsorolt cseréken kívül minden más eredeti. Ennyi a lényegesnek gondolt tapasztalatom 9 év és 140.000km után.Alapvetően nagyon elégedett vagyok,sosem hagyott cserben ez idő alatt.Ha valakit érdekel egyéb,szívesen megosztom.
Fruzsi kitolt velem - szelepfedél (műanyag) szép repedés az olajbetöltő csonknál. Megnéztem, mennyi az annyi - új alkatrész tuti nem játszik (majd' 100E Ft), úgyhogy bontottat kell kergetnem, ami nem biztos, hogy egyszerű lesz :-/
A napokban vásároltunk egy 1.4 TDCi autót 140000km-el. Hidegen nagyon szép hangja van, viszont ahogyan bemelegszik, egyfajta nyekergés (mintha csapágy hang lenne) hallatszik bal oldalról, ha szemben állunk a motorral. Van, hogy időnként elhallgat, majd ismét hallható, teljesen véletlenszerűen.
Szeretném megkérdezni, volna-e valakinek ötlete, esetleg tapasztalata, mire volna érdemes figyelni?
Tegnap egy ráfutasos baleset során megsérült kocsi eleje (motorháztető,lökhárító,hűtő,valami olaj is elfolyt,stb.). Nem tudtok Budapesten egy szervíz (nem csak hivatalosat), aki el is szállítaná és javítaná is kedvező áron.
Keresek Ford Fusion Plushoz első lökhárítót, illetve elég lenne a lökhárító alján lévő fekete kötény is (2 darabból áll - Ford cikkszámok: 1405230 és 1405231).
Ha valaki tud valahol ilyen eladó alkatrészt, kérem ne tartsa magában!
Egy megoldás létezik: Alapjárati motor csere. Elektromos, így drága lesz. 65.000HUF, vagy megpróbálhatjátok számítógép segítségével el jó felszerelt műhelyben, ahol értenek is hozzá beállítani. Ugyan ez volt a bajom az előző kocsival. Sajna csere lett a vége.
Helyzetjelentés a részemről :)
8 éves már nekem is, de kötelezőn kívül semmit sem cseréltem. Jó alapdolgok, szíjjak, gyertyák, de különösebb gondom nem volt az 1.4 16 szelepes benzi-motorral :)
Több ok miatt sem gondolkodnék ebben. Először is nagyon nem jó méretű az a gumi (maximum váltóméretet tennék fel), másodszor pedig 6 éves. Jó, ha van még 1-2 éve, aztán szálszakadás, keményedés, stb. Ha spórolni szeretnél és nem hegytetőn laksz, akkor 4 évszakost vennék a helyedben és a nyárit is hanyagolni lehet.
Sajnos téli kerekek nélkül tudtam csak megvenni, mármint nem volt hozzá!
Az előző autónk egy Ignis volt, annak viszont nálam maradt a téli kerék-garnitúrája!
A nyári mérete a guminak 195/60/15... Szerintetek lehetséges, hogy veszek egy garnitúra Fusion felnit (sajnos csak használtra futja), és arra rátetetném az Ignisen használt gumikat, aminek a mérete 165/70/14... Van Fusion -höz 14-es felni? Rá lehet tenni a 165/70/14-es gumit, és jó lesz az autón? Használható úgy? Ezek a 165-ös gumik teljesen jók, kb 15 ezer van bennük, de már 6 évesek... de nekem jó lenne, mert eladni nagyon nehéz... Kérem írjon, akinek van ötlete! Előre is köszönöm!
Új vagyok itt, segítséget szeretnék kérni, alábbi hibával kapcsolatban (2002 1,4-es benzines fiesta 42.000KM) azért írok ide is mert a Fusiont is szerelték ezzel a motorral:
Kihúzatás után 4-6 ezres fordulatig, majd kuplung benyom, esteleg fékezés is, kanyarodás miatt leesik a fordulat 500-alá és leáll a masina!
a fent leírtakkal bármikor elő jön a hiba, de a bosszantó, hogy néha már 3 ezres forduéatnál is teljesen váratlanul.
Fojtószelep tisztítás meg volt, gyertya csere meg volt, üzemanyag nyomoásmérés szintén pedálkapcsolók szintén, cseréltem fojtósdzelepet (igaz bontottat kettőt is), de a hiba még mindig fenn áll. híbakód nincs:-(
Ha valakinek volt hasonló jelenség, szívesen olvasnám a megoldást, vagy olyan infó is jól jönne, hol tudok 130.000-nél olcsóbban venni új (vagy garantáltan jó) fojtószelepet, ilyet keresnék:
Nekem a rádió használati könyvbe van beragasztva, négyjegyű kód. pl.az első szám a hetes, akkor a rádiónál lévő 1-es gombott kell hétszer megnyomni, utánna sorban a 2-est amennyi a szám annyiszor, 3-ast ....., 4-est ..... Végül az 5-sel nyugtázni, és akkor bekapcsol a rádió. Vigyázni kell mert 10 helytelen próbálkozás után letiltja a rádiót.
Sziasztok! A hét éves Fusionünkben akksit kellett cserélni. Azóta a rádió valamilyen kódot kér, de tippünk sincs, hol lehet azt megtalálni. Hívjam a szalont ahol vettük? Szervízkönyvben, vagy valahol máshol megtalálható ez? Köszi!
Tizedik éves "nagy rutin" Bercelen: hétfőn reggel vittem, kedden reggel mentem érte. Vezérműszíj (pluszban vízpumpa), ékszíjak, olajcsere, szűrők (ez az, ami tíz évesen előírt), hűtőhöz kiegyenlítőtartály, mert agyon volt repedezve, váltótartó bak, lengéscsillapító gumibak - plusz a műszaki kellemes 160E Ft volt - jövőre a hátsó kipufogódob cseréje várható, meg talán kuplungszerkezet is.
En no vagyok, es nekem azt hiszem ne lehet a tuzkaria, mert az enyem benzines.
Az en autom is budos, de en is arra jutottam, mint te. Egyszeruen finnyas vagyok. Sose volt fordom elotte. En ilyen olcso muanyag szagot erzek, vagy mintha le lenne kenve valami vedoanyaggal. wd40 vagy mittomen. Tegnap beleptem a liftbe a munkahelyemen es ugyanazt a szagot ereztem. Bocs de nem tudom leirni milyen.
Neked megoldodott ? Egy kollegnak is volt fusionje par eve es emlekszem az is ilyen budos volt.
A Ford Fusion autóm már nem rángat, nem torpan meg. A gyertyák cseréje megoldotta a problémám. Azt mondják 40.000 Km és ki kell őket cserélni. :) Hibát sem írja már a gyújtásra.
szintén csak köszönni tudom a linket, de már olvastam ezt a forumot is... mármint azt is... okosabb kicsit okosabb lettem, de nekem az különféle kapcsolási" bekötési rajzok annyit mondanak, mint a japán írásjelek... azt hiszem ha otthon leszek, idővel és pénztárcával felvértezve, akkor begurulok 1-2-3 műhelybe és megmondom mit akarok, ők meg megmondják amit ő akarnak érte cserébe... Nem szívesen esnék neki a burkolat lebontásának a szivarcsati környékén, de még a rádió kibabrálásának sem, a kesztyűtartóba be tudtam nézni a rendelkezésre álló műszaki képességeimmel, és ki is merült ezzel... amennyiben még bmi értékes infó lenne ezzel kapcsolatban, ne fojtsátok magatokba!