Nekem ez a matek nem jön ki. Ha 130-nál 3500-at forog, akkor 4000-es fordulatnál majnem 150-et kéne mennie, az meg teljesen rendben van. A fogyasztásod nem tudom mennyi, ilyesmi benzines autónál 130-as tempóval 8 liter körüli normális, 150-nél 10 körül. Félreértések elkerülése végett ezek nem átlagsebességek, hanem nagyjából ennyivel mész, aztán a forgalmi helyzetek miatt az átlag jóval kevesebb lesz.
Nem tudom ,hogy amit írtál azt pontosan nekem szántad-e vagy sem de ha igen ,köszönöm . Az ,hogy sok a fogyasztás mindenkinek más és más . Mindennek ára van :-) . Persze ha én veszek akkor jó lenne ha legkevesebbel be érnél. De mivel nagy a kaszni a mostanihoz képest azt a többletet le nyelem :-D .
2011-es kombi 1.6-os benzines Ceedet vettem meg tavasszal (ez mar a faceliftes).
Alapvetoen elegedett vagyok vele, par furcsasag van azert, de alig talalok olyan embert akinek hasonlo van.
Ami nagyon fura, a beepitett bluetooth, felvenni nem lehet ha hivnak, hivni meg csak a telefonban az utolso szamot tudja hivni. (ez egyebkent eleg veszelyes manovereket igenyel vezetes kozben - ha hivnak, akkor a telefonon kinyomom, gyorsan tarcsazom, kinyomom, es a kormanyrol ujra hivom...)
Ami meg rossz: tankolasnal mindig kikattan a pisztoly, allitolag sok ceed-nel van ez, kitisztitjak es jo. Kitisztitottak, es megint rossz. :)
Atvetel utan derult ki egy fura extra, a visszagurulasgatlo, amit tok veletlen vettem eszre, sehol sincs emlitve, es nem tudom ez ma mar alapkovetelmeny, vagy csak nem reklamozzak?
Nem bantam meg hogy nem a kisebbet vettem, minden helyzetben boven eleg (megpakolva autopalyan felfele meg siman gyorsit is 130rol), viszont ami nagyon furcsa a valto kiosztasa, ez mar a 6 gangos peldany, en azt hittem hogy ennek megfeleloen majd palyan szepen kisebb fordulatot nyerek, de nem, 130-nal kb 3500-t porog, 140 korul mar 4000, itt mar hangos is, es fogyaszt nagyon. (lehet ez tok realis, de az elozo autom ugyanezt a fordulatot tudta de az 1.3-as volt, es kisebb kategoria 5ganggal). A fogyasztas ennek megfeleloen mar 130-nal is eleg nagy, nem ertem hogy akkor az 5gangos megrosszabb, vagy tok ugyanaz, akkor meg minek a 6.? Ha veletlen valakinek lenne hasonlo autoja szivesen vennem a tapasztalatot hogy ez ilyen by design, vagy en nezek rosszat:) Azt hozzatennem hogy cserebe varosba is engedi a 6ot eleg hamar, es kb ugyanazt a fogyasztast kihozom mint palyan, ha nincs nagy dugo.
Most lettem egy 2009-es Kia Ceed 1.6 CRDI tulajdonosa. Nem sokat mentünk még, de az első tapasztalatok nagyon jók. A kézikönyv átolvasásánál tartok.
Hirtelen fel is merült egy kérdés. Remélem tudtok segíteni. Akkumulátor csere esetén szükségem lehet a rádió kódjára, vagy jelszavára. Azt látom a gépkönyben, hogy ki lehet iktatni, de ahhoz is a jelszó kell, ha le van védve.
Hol találom meg? Hogy juthatok hozzá, ha nincs feljegyezve valahova? Hívjam a márkaszervizt, vagy keressem az előző tulajt? Valamilyen megoldás biztosan van.
a két literes egy régi nem nagyon sikeres kia konstrukció, magyarországon a ceed-ben nem is forgalmazták, azokon a nyugateurópai piacokon árulták ahol az akkori 115 lovas csúcsteljesítmény nem volt elég aztán amikor az 1.6-os motor is 136 lovas lett le is álltak vele
Sziasztok! Autó vásárlás előtt állok, azon belül pedig egy Kia Ceed SW a kiszemelt. (08-09-es évjárat. Mindenképp dízelt szeretnék, így csak az 1.6CRDI vagy 2.0 jöhet szóba. Sok jót hallottam a CRDI motorokról, de a kérdésem a kettő közötti különbség lenne. 116 ill. a 140LE változat pontosítva. Mindkét motor láncos hajtású? Mennyivel másabb a 2 literes? Az 1.6-ról sok jót hallani, de a kétliteres változatról kevés infót találtam. Megéri a nagyobb nyomatékú motort választani? (Igaz, ritka mint a fehér holló..) Vagy nincs akkora nagy különbség érzetre? Előre is köszönöm a választ!
Csak azért csodálkozom, mert ilyen kiegészítő fűtés pár éve még a prémium kategóriában volt csak. Csodálkozva hallgattam sógórómat is, aki újságolta, hogy az 1,5 dci renault clio grandtourjában van kiegészítő fűtés. Csak azért érdekelne a dolog, mert télen városban kímélés okán nem szoktam fűtést kapcsolni, had melegedjen a motor. Megelégszem az ülés és kormány melegével amíg eléri az üzemi hőfokot + 1-2 perc. Első a motor védelme aztán a kényelem.:-)
A kormányfűtésrúl tudtam, előszeretettel használtam is a télen. Kérdésem a kiegészítő fűtésre irányult volna. Arról nem tudok. Állítólag van benne valami elektromos fűtőszál?
Szia ! Évjárat alatt azt értem,hogy 4.5 év alatt mennyiért mehet ? Mi az az összeg amit el kérnek érte . Ha ide haza nincs akkor kintről hozott kocsit megéri meg venni ?
Jól látod a kombihoz elengedhetetlen az 1,6 ereje, megpakolva klímával, épphogy jónak bizonyul. Az évjárat-árat nem nagyon értem a HAHU-n szinbte fellelhetetlen fiatalabb kombi Ceed, ez azt is jelentheti, hogy nem szívesen válnak meg tőle a tulajok. Új autó árak, egy millióval magasabbra kúsztak másfél év alatt. Vajon miért? (forint erősödött)
Pontosan ugyanez volt nálam is, 2008-as, először alapjáraton ki-be kapcsolt, később már a motor is elkezdett a normális hőmérséklet felé csúszni ha menet közben bekapcsoltam. Márkaszervizen kívül 55e volt alkatrésszel, munkával, hűtőventillátort cseréltek.
Passz.
Próbáld ki valóban hidegben, hogy feltekered max-ra a fűtés hőmérsékletét. Érezhetően hamarabb kell jönnie a melegnek, mintha akár 1 fokkal hidegebbre lenne állítva.
Hali.elöző posztnál irtam hogy alapjáraton ki ve kapcsol a klima.rájöttem hogy amikor bekapcsolom a klimát nem indul el a hűtő ventillátor!biztositék ugy néz ki jó!köszi a választ
Ahogy elnézem a forum nem halott így tennék fel egy pár kérdést . Pár hónapon belül szeretnék kocsit cserélni . Néztem sokat de valahogy a Kia ceed kombi ami megfogott. Ebben kérnék véleményeket. Ami számomra vagy a válaszolásban érdekelt a következők. Évjárat az használt 4.5 fél év alatti (ár)a ??Csak benzin 1.6 szerintem ekkora kell egy kombihoz ,nem kell(ne) sok extra . Minden véleményre kíváncsi lennék . Mindenkinek előre is köszönöm ha segít .
Szia! Az első kérdésedre nem tudok érdemben válaszolni, ha eddig nem csinálta, akkor irány a szerviz! Ami a második kérdést illeti, a lemezeknek a fékdugattyúk felől, tehát belül kell lenniük. De ha te cseréled, látni fogod a régin.
Szerintetek,ha egy Start stopos kiába sima,de nem gyenge Varta akkut cserélek,akkor mi történik? Hozzáteszem,már jelenleg sem működik az a start stop,de nem is kell,h működjön.. Épp ezért akarnék sima akkut bele.. De ez nem zavarja meg a rendszert?
Nem tudom mi van benne, de meglepően hamar bemelegszik a motor is, igazából nincs szignifikáns különbség az off 2 literes szívóbenzines autóim, és a Ceed között.
"Hamarabb nyomja már a langyos levegőt, mint hogy érezné az ember az ülésfűtést..."
Ez nem azt jelenti, hogy langyos levegőt nyom.
A kocsi nálunk csillaggarázsban áll. Nálam a nagyobb problémát a hideg kormány okozza. Máskülönben nem szoktam fázni.
Az tény, hogy vannak olyan esetek, hogy télen a benyás E12-esünk már "üzemmeleget" mutat, míg a Ceed mutatója alig mozdul meg. Ez akkor jön elő, amikor reggel 30-as övezetben kell kullogni.
Pont ebben a típusban nem, de másikban éltem együtt dízellel és kiegészítő fűtéssel. Lehet, hogy a KIA ebben (is) nagyon jó, de a pár száz Wattos elektromos rásegítés elég gyengécske. Langyos, ahogy te is írod :-), ha nincs túl hideg kinn.