Keresés

Részletes keresés

hory004 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30804

Jártam már arra párszor, mind busszal, mind vonattal, ismerem a terepet, de engem valahogy megfogott az az állomás, és környéke, többször vonattal jöttem haza, pedig télleg n-szer drágább, mint a busz :)

Régebben MD+BZ kombó akadt, sőt emlékeim szerint az almásláda jött Magyarbólyból. :)

Előzmény: FOMA (30803)
FOMA Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30803

Pécs - Mohács viszonylatban a vonat drágább és lassabb, - no meg a mohácsi állomás és a megállóhely is eléggé periférián van - ezért nem alternatívája a busznak, nem véletlen, hogy elég egy motor. Az utasforgalom jórészt helyi, a régebbi közvetlen vonatoknál sem volt jellemző a Villányon túli utas Pécsről/Pécsre. Közvetlen kocsi inkább szerelvényforduló miatt nincs, így tarthatóak a szoros fordulók, nem kell Villányban akasztgatni.

Előzmény: hory004 (30799)
hory004 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30802

Pedig Mohács-Villány közt a szóló BZ kb félházas volt, ahányszor láttam/mentem vele, általában nyaranta.

Előzmény: JLW-470 (30801)
JLW-470 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30801

Azon az elcseszett vonalvezetésen soha nem lesznek utasok.

Előzmény: hory004 (30799)
JLW-470 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 30800

Pontosan. :) Az előző Pécs-Baja-(Szeged) ütemesnél ugye óránként volt Mohács felé tényleges gyorsjárat(50perc menetidővel) és azok a buszok tele is voltak.Aztán jött '13-ban a mostani,és teljesen ki lettek ezek csinálva(leggyorsabb járat menetideje is 1:00 nőtt).Minden korábbi erény(egységes indulás,megállók,megállóhelyi idők) ment a kukába és lettek minden faluban megálló "gyorsjáratok" és a megállókat kihagyó,de Bólyba betérített "gyorsjáratok".Így a bólyiak kivételével szinte mindenki rosszabbul járt(mondjuk a bajainál sztem az is lehetett a cél,hogy még véletlenül se menjen senki a lassúval,hanem mindenki menjen az autópályással).

Szigetvár felé is lehetne sűríteni,mert a jelenlegi kapacitás eléggé necces(másod/harmadrészek sokasága).De én szívesen látnék Pécs-Barcs járatokat is.

Meg ha a menetrendi mezők egységesítése talán lassan kész lesz,akkor vajon mikor fog megtörténni a megyehatárok áttörése és a járatok tényleges utazási igényhez igazítása?

Előzmény: archlinux (30798)
hory004 Creative Commons License 2015.12.03 0 0 30799

Mohács felé is. Igaz átszállással, bár nem igazán értem hogy a régebbi közvetlen kocsis játék miért nem menne, úgyis csak almásláda van.

Előzmény: archlinux (30798)
archlinux Creative Commons License 2015.12.03 0 0 30798

Szerintem Mohács felé több gyors(abb)járat kellene, amikor van rá elég utas. Lehet, hogy vannak ilyenek, de a menetrendben nem nagyon látszanak. (Én a bajai vonal bólyi betérítésének se nagyon örültem.)

 

Szigetvár is elgondolkodtató, de arra legalább van vonat.

Előzmény: JLW-470 (30797)
JLW-470 Creative Commons License 2015.12.03 0 0 30797

Az tetszik,hogy Vajszló után Orfű is kap 22:30-as járatot(talán hétvégén sem lenne rossz,főleg nyáron).De a bajaiak :15-re hozása tök hülyeség,így felbomlik a Mohács felé kialakult utasegyensúly.

Előzmény: AFC-658 (30796)
AFC-658 Creative Commons License 2015.12.03 0 0 30796
hory004 Creative Commons License 2015.12.02 0 0 30795

azthitte kretyó :D

Előzmény: JLW-470 (30793)
JLW-470 Creative Commons License 2015.12.02 0 0 30794

"Böngésszük a kifüggesztett buszmenetrendeket, próbáljuk nagy nehezen kiszámolni, hogy a buszunk indulása óta hány perc telt el, és hogy mikorra kellene megérkeznie a járgánynak. Mindennek az eredménye sokszor az, hogy kiderül: a buszunk már elment, éppen lekéstük."

 

Jóindulatú leszek és azt feltételezem,hogy nem mostanában buszozott a cikk írója és azért ír ilyen marhaságokat.Nem pedig azért mert sík....

Előzmény: hory004 (30790)
JLW-470 Creative Commons License 2015.12.02 0 0 30793

Ez mehet is vissza a tulajának,mi meg kérünk helyette egy másikat. :)

Előzmény: Törölt nick (30792)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.02 0 0 30792
FOMA Creative Commons License 2015.12.01 0 3 30791

Egy régi hajós képet keresek, közben belebotlottam ebbe, a digitális "sufniban". Még hagyományos kép, szkennelve.

 

hory004 Creative Commons License 2015.11.30 0 0 30790

ez a cikk az első mondat után megbukik.

 

Remélem lesz GFTS is.

Előzmény: bendeguz90 (30789)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.11.30 0 0 30789
sínbohóc Creative Commons License 2015.11.30 0 1 30788

Előzmény: sínbohóc (30787)
sínbohóc Creative Commons License 2015.11.29 0 1 30787

A majláth utca viszont érdekes, kb a mai körforgalom-bíróság-kereskedőkháza-Czinderi u vonala lehet?

 

Majdnem.

Az eleje stimmel, de nem egyenes utca volt, a Czinderi alatt levő Regős utcával szemben érte el a Bajcsy Zsilinszky utcát, kb a mai nagy Lajos király útnál.

 

Tennék fel térképet róla, de az index gyengélkedik...

Előzmény: hory004 (30786)
hory004 Creative Commons License 2015.11.27 0 0 30786

nem tömeg, de közlekedés, és a helyi média újabb gyöngyszeme:

http://www.pecsma.hu/pecs-aktual/keptelenseg-volt-az-egyenes-6-os-megepitese/

 

"az út már a Balokány és a Zsolnay-gyár között kénytelen kanyargásba fogni." 

HE?

 

A majláth utca viszont érdekes, kb a mai körforgalom-bíróság-kereskedőkháza-Czinderi u vonala lehet?

trizs77 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 30785

1./ Budapesten a taxi fóliázások 300.000 Ft.-ról  indultak.

Egyéneknek.

A fóliázási hullám végén a társasági tag taxisoknak 120.000-170.000 Ft.-ba került a fóliázás, mert a társaságuk nagyban szerződött.

 

 

2./ Egyik volán társaság az egyik buszát fóliáztatta.

Egyszínűre, minta nélkül.

600.000 Ft. volt.

Majd ugyanabból a típusból kb. 10 db-ot illetve másik plusz 8 db-t is fóliáztatott.

Itt már 500.000 Ft.- volt a vállalási ár

A második 8 db-os szériánál 450.000 Ft.-/db volt a vállalási ár.

 

 

 

3./ Ugyanez a fóliázó cég írásban tett egy ajánlatot miszerint ha 50 db-nál több fóliázást rendel meg egyszerre a Volán akkor 350-370.000 Ft.- + ÁFA vállalja a kocsik fóliázását.

megj. Csuklós vagy emeletes buszoknál az ár természetesen magasabb lehet.

 

 

 

4./ A Dél-Dunántúli fényező/fóliázó műhelyek árait  NEM  ismerem.

De - szerintem - az ár ott is attól függ mennyit rendelsz meg.

Ha 20 szóló busznál több átfóliázást rendeled meg egyszerre, nagyon csodálkoznék ha odalenn délen 500.000 Ft.-/db árnál magasabb ajánlatot kapnál.

 

 

Előzmény: ego2 (30780)
Svatopluk Creative Commons License 2015.11.25 0 0 30784

Nagyságrendekkel nem lőttél mellé, nekem a motorháztetőt, tetőt és a hátsó csomagtérajtót 40-ért fóliázták át annál a cégnél, ahol a buszokat is csinálják.

Mivel nagy tétel, és komoly referenciát is jelent nekik, ezért simán el tudom képzelni, hogy 350-400-ban megáll egy csuklós.

Előzmény: ego2 (30780)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.11.25 0 0 30783

Rendre alul szokta becsülni az árakat. 

Előzmény: ego2 (30780)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 30782

Tudom,hogy ez nem az a cég,de hátha mégis:nem lesz utolsó Ikarusos járat?

Előzmény: i d ő u t a z ó (30756)
JLW-470 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 30781

Nem mindegy,hogy mennyi?"Elvileg" az eladó állja. :)

Tegnap elkezdték bontani Főpályán a patikát.Tök vicces,hogy a felét szétszedték,de a megmaradt helységben még bent van a leander,meg az épület tetején a járólapokat(nehogy valakire ráessenek majd) is ottfelejtették. :)

Előzmény: ego2 (30780)
ego2 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 30780

350 ??? Pesten ennyiért nyomnak át egy taxit jó minőségű fóliával :) majdnem. Azért gondolom van nm különbség egy taxi és egy csuklós között :D Akkor kérek ajánlatot az autóm átragasztására ami ezek szeruint nem lehet több 40,000 -nél :O

 

Előzmény: trizs77 (30779)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 30779

Egy csuklós átfóliázás 500.-600.000 HUF.

 

Sorozatot kérsz, 50 db busz felet, akkor lehet, hogy megszámítják 350.000-450.000 HUF /db. áron is.

 

 

Előzmény: ego2 (30776)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2015.11.25 0 1 30778

430, 469 ?

Előzmény: HBweb hu (30774)
hory004 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 30777

kérj árajánlatot a fóliázó cégtől :)

Előzmény: ego2 (30776)
ego2 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 30776

Azért úgy tényleg érdekelne mennyit kóstálhat egy szóló illetve egy csuklós átszínezése??

hory004 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 30775

A darab szám maradt :/

---

Akkor a KGR-252 kivágásával lehet figyelni, hogy hová kerülnek, ezeket még érdemes elvinni.

Előzmény: MCA-001 (30773)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!