Amiért gazdagabbá tettél bennünket egy fantasztikus akusztikus Ford V8 élménnyel, megosztok veled egy óriási innovációt. Egy komoly Fordos hogy védekezik a nyestek támadásától :-DD
Dilis ötletnek tűnik, a környezetem elmeorvos segítségét akarta kérni, viszont 3 hónapja MŰKÖDIK. A mellette 2 méterre álló járgányokat nem kímélik, ezt így békén hagyják :-)
Végre kis mocorgás a Saab utcában, ha Hondával, akkor is...
Szóval.
2x volt Hondám: először és utoljára. :-D
Úgy 30 éve vettem egy fejedelmi darabot, Legend, 3,2 V6. Csúcs volt, az akkori szemmel meg káprázatos. Hihetetlen finom motorjárás, aut, full extra, finom bőr, akkor ez tényleg nagy dobás volt.
Jött az ősz, az eső, a h.ablaknál a sérülésmentes! járgány beázott. Minden autóüveges szaki állította: a ragasztott üveg ilyenkor cserés, kiszereléskor reped. A Honda Fehér vállalta volna is gyenge 498,000 Ft + kellékek 30,000. Ez csa az anyag... AKKOR fél misiért parasztházat tudtál venni Abádszalókon... ami most 30 Millió.
Kivert a víz, beázásosan eladtam.
Azóta elég sok Honda járt erre, Accord is, (még ma sem tűnik öregnek) nekem is a 2,4-es tetszik (kisebb motorral vérszegény) Lenyűgöz a kiforrott technikájuk, japán motorokat nézve talán a legjobbak a Toyota mellett. Pár Accordot megkörnyékeztem, volt, ami megtetszett, aztán kihátráltam a vételtől, a Legend nagy lecke volt Hondából :-D (Érdekes, a kasztni viszonylag tartja magát, pedig a lemeze vékonyka -elég az ajtók közepét ujjal megnyomni- a festék réteg is nagyon spórolós)
Beújítottam egy Accord Type-S-t, csak mókának. Anno egy cikketekben a dízel verzió drága alkatrész utánpótlása volt a verdikt, s gtk volt a kocsi.. gondolom ezt a 2.4 benyásat jobbnak tartod. A váltója vmivel kellemesebb, mint a Bravoé.. :-)
Nem lett volan velük semmi bajom ha a melléképületbe kölltöztek volna be. :D
A lakóépületben 5 évig élveztük a jelenlétüket. Mikor éppen melyik tetőrész tetszett meg nekik ott tanyáztak. Amikor a hálószoba feletti részen voltak minden nap lehetett hallani a motoszkálásukat, főleg amikor ki és berepülés volt.
Most elvileg nincsennek, de kísért még az emlék. : D
Még plusz infóként hogy nem kifejezetten csak autó fertőtlenítésére vettem, hanem a ház fertőtlenítésére is. Elvileg 2300 m3 -ig alkalmas a használata. Ebből kiindulva az volt a gondolat menetem hogy ha ettől jóval kisebb helységbe teszem be ahol mondjuk van 50 légköbméter és 1 órát hagyom járni, akkor naggyon durván fertőtlenít és nagy baj abból nem lehet.
Ami leginkább szempont volt az az hogy még a tető hélyazat cseréje előtt voltak denevérek. Rettentő büdös a hagyatékuk. Ezért ott tesztelem a gépet ahol ezt lehet érezni. Először félórát ment. Átmenetileg 2 napra megszűnt a szag. Utána 1 órát, de most se igazán tuti. Jön a nagy meleg és ismét érezni a szagot. Tetőteres a ház, így elég kellemetlen. Elvileg a kolónia odébb állt és nincsennek ismét befészkelve, legalábbis erre utaló nyomokat még nem találtam. Ücsörögtem már kint este megnézni hogy repülnek-e ki tető alól, de nem volt mozgás. Az átszellőztetésnél benéztem a cserép és a fólia közé, nem véltem felfedezni nyomukat. Csak a szaguk van. :/
Az összes, kulázni készülő kutyára hasonlító kupé tetővonalas suv (crossover) vizuális környezetszennyezés. De úgy általában azok a suvok, amik alatt nincs ott a műszaki tartalom, általában csak felfújt személyautónak tűnnek, és emiatt aránytalannak hatnak. Egyedül azok az autók mennek át szerintem a "jól néz ki" teszten, amik eleve terepjárónak lettek építve. G-merci, Range Rover, Disco, Defender, mert azokon látod, hogy mire való, mire lett tervezve (és nem öncélú marketing köpet).
Az még most is ronda. Sőt egyre rondább az összes követőjével együtt (pl. MB GLE) Abból a kategóriából talán a RR Velar néz ki valahogy, ha azt odaszámoljuk egyáltalán.
Emléxem a BMW X6 megjelenésekor nálam kiverte a biztosítékot. Nagyon rút volt szegény. Azután annyi megjelent, már belesimul az utcaképbe. Nem szép ugyan, de annyi nehezen emészthető formájú autó mellett szódával elmegy ez is...