Ti nem tertjátok bunkóságnak, hogy a bunkója feláll a járdára az autójával úgy, hogy nem lehet gyalogosan elmenni?
Bántja a szemeteket, ha a rokiparkolóba egészséges ember áll be az autójával?
ERESSZÉTEK LE A KEREKÉT! Ha valaki közületek volt a Szabadtéri Színpadon a Feneketlen tónál az Irígy Hólaljmirigy koncerten, és le volt eresztve a kereke, akkor azok mi voltunk!
Két Susuki Swift, egy öreg Merci, egy Ford mondeo Kombi, és egy Ford Scorpio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mi a véleményetek róla? Ha teccik, csatlakozzatok! Nem kell mást tenni, minthogy beruháztok ti is egy skatulya gyufába, leszeditek a szelepsapkát, és a gyufát odaszorítjátok a tűhöz.. Ha ott tud maradni a gyufa úgy, hogy ereszt a kerék, akkor szuper, ha nem akkor meg kell várni, amíg leereszt!
Vagy beruháztok egy kis szerszámba, ami direkt arra van, hogy kitépje a tűt, és onnan meg sem áll, amíg csontig le nem megy.....
Ha ti is csatlakoztok monzgalmunkhoz, rakjatok ki egy A/5 ös cetlit az illető autó ablaktörlőjére, hogy " Guminyomást ellenőrizni szíveskedjen!"
Szóval?
Én Michelineket cseréltem Aquatred-re. (Igaz, a Misi nem volt a legcsúcsabb típus.) A Akva sokkal-sokkal csendesebb, vízen jobb (ez természetes, elvégre "vizes" gumi), sokkal kisebb erő kell a kormányzáshoz. A havat is lelkesen ássa! Míg a Misik fél centi hóba belehaltak, az Akvákkal soha nem kellett a kocsit a hóból kitolni. Most másodszor is Aquatred-et vettem a kocsimra.
Ezért írtam, hogy nemtom. Kolega szerintem nem 100% kompetens, és szerintem azért cserélte le, mert kopott volt a Michelin. Annál meg az új Barum is jobb... :-) Anno a Tipo-n Goodyear Aquatred gumikat használtam, ami kimondottan vizes gumi. Nagyon elégedett voltam vele, érdekes módon szárazon kevésbé volt harmonikus, kiegyensúlyozott, és halk(!), mint esôben. Amióta viszont kipróbáltam egy ezernyolcas Mareat, amint a Pirelli P5000 Vizzola volt, azóta esküszöm erre a típusra, illetve a Vizzola utódjára, a Drago-ra. A Drago is inkább vizes gumi, de (mondják) határozottan csendesebb, mint az Aquatred. [De mindez szubjektív véleményem...]
Ez most komoly ... ez az ab roncs dolog?
Ha valaki Michelin után Barumot vesz, pusztán azért, mert két hivatásos sofőr aszonta, + mert olcsó, az a barum. Én csak tudom... a Michelin vizen jobban tapadt, mint a Barum szárazon.
Még a Skoda 120L-en hasznaltam Barum gumit, de a vilagon semmi bajom nem volt velük. Nokiát használ egy barátom is a Citroen BX-en, o elegedett vele, én hangosnak erzem, de ez szubjektiv dolog. Amit érdemes meggondolni, az a CEAT nevű, nemtommilyen gyártmányú abroncsok. Olcsók, és aszongyák elég jók. Egyik kolléga vett a Fiat Uno 55-re, és Michelin után is kellemesnek találta. Nemtom.
És a Barum gumikról nincs valami kedvező tapasztalat? :))
Rajtunk Nokia rulezik, és ismeretlenségéhez képest meglehetősen kellemes tapasztalatok gyültek össze. Az ára mint a Sava, a minősége viszont szerintem sokkal jobb.
Egyébiránt, bár egyáltalán nem tartoznék magyarázattal: a két topic egymástól független akart lenni, ebben pusztán egy lengyelhonbeli egyetemistának - aki ráadasul teljesen kezdő felhasználó - próbáltam elmagyarázni, hogy hogyan használja az internetet.
Az volt a feladvány, hogy találjon ide.
Nem sikerült.
Majd egyszer.
Nem olyan könnyű ám egy egyetemi szervert belovagolni...
Mindenesetre örülök, hogy pezseg az élet.
No ez van, itt a vége...
vtec, igazabol a baratnomet probalom meg ide navigalni, lengyelhonbol jon, es elegge el van tevedve
a gumiabroncsot azert valasztottam, mert ugy gondoltam, hogy ez egy olyan jellegtelen dolog, amihez senki nem akar majd hozzaszolni, nem tudtam, hogy pont egy szakiba akadok...
persze ha mar igy osszejottunk, akkor elmondhatod a velemenyed a szegekrol meg ilyenekrol, bar bevallom, hogy ezen a teren
meglehetosen jaratlan vagyok