Keresés

Részletes keresés

kem0001 Creative Commons License 2011.09.02 0 0 14127

Tudni tudunk, mivel ha emlékszel a közbeszerzésre akkor várható volt az érkezésük nyár végére

Előzmény: Törölt nick (14125)
kem0001 Creative Commons License 2011.09.02 0 0 14126

Rendszá, esetleg és típús? JOP repült onnan akkor?

Előzmény: pixeL29 (14124)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.02 0 0 14125

Hogy kicsoda a micsodának? Erről miért nem tutunk eddig? :D

Előzmény: pixeL29 (14124)
pixeL29 Creative Commons License 2011.09.02 0 0 14124

Ha minden igaz hétfőn beállnak az újonc buszok pesti fordára.

2 Setra és 1 Merci, 4-6 évesek.

MBman Creative Commons License 2011.09.02 0 0 14123

"A kamera képén látható lenne, ha van bennük."

 

Az LBH-ban van tolatókamera, feltételezem, hogy a Merciben is. Nemtudom, mikor történt az eset, de sötétben nem biztos, hogy látható az a kis kiálló síndarab.

Előzmény: Balázs1 (14122)
Balázs1 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 14122

Köszönöm. :) Kellemetlen két eset, és valóban (a képek alapján) felesleges és veszélyes az a két sínszál. Még csak fényvisszaverő csíkokkal sincs ellátva. :) Ha tolatóradar van is a buszokon, nem tartom valószínűnek, hogy észlel egy ilyen alacsony, de mégis magas, keskeny tereptárgyat. A kamera képén látható lenne, ha van bennük.

Előzmény: milos-007 (14120)
FKN-692 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 14121

Milos topictárs, mai napon elkezdődött Győrben az egyetem és hazafelé HUU-146-tal sikerült jönnöm, eddig még csak kis távokon utaztam vele, de délután 15.05-től 17.55-ig nagyon kellemes volt vele utazni, nagyon szépen szalad az a kis autó, a külsejét szépen felpolírozták, kapott felnifényt, és motorfelújítást, hengerfejtomítést és hasonlókat, retarder nem jó, de teljesen pozitív élmény volt a vele utazás. A közel 14-éves Merci motor még mindig nem hazuttolja meg magát!

Előzmény: milos-007 (14120)
milos-007 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 14120
Bocs az e-mailt nemnagyon szoktam nézni

az LBH esetében az volt,hogy a soffőr tolatott vissza a vasútállomástól az iskola felé csak a sötét miatt,mert akkor nemvolt közvilágítás túl közel ment a patkához és biztos nem vehette észre a vasutisint és fordulásnál beleakadt a bal hátulja a bentonvasba és letépte neki

az LVB esetében pedig az történt,hogy a soffőr kifordult a megálllóból és elindult felfele csak elfelejtett befordulni vissza a pályaudvar felé,mert a Szent Miklós utca is kereszteződés levan zárva.Nekiállt tolatni közbe jobbra szette a kormányt az autók miatt és nem látta biztosan a vasutisint és nekiment.

Azoknak a két földbehelyezett vasútisinnek semmi jelentősége nincs már a mai világban.Az öregek elmondása szerint egykor olyan 20-30 éve lánc volt rajta és kapunak szolgált.Csak valahogy elfelettkeztek a kivételéről és ez nagy hiba.Balesettveszélyes nagyon.
Előzmény: Balázs1 (14119)
Balázs1 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 14119

Én is kérdeztem a topiktársat részletek felől, mert ez nekem se állt össze, már az LBH-nál sem. :) Ez így egy igen durva manőverbeli hibának tűnik, noha a tereptárgy ott létét sem értem (minek kell oda ez a darab sínszál?). Amúgy nincs ezekben a hosszúbuszokban tolatókamera?

Előzmény: Törölt nick (14118)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.01 0 0 14118

Ezt nem értem. Hogyan tudta elkapni a telepre be nem járó busz a bejáratnál lévő tereptárgyat a HÁTULJÁVAL? Úgy látszik szegényes a fantáziám. :)

Előzmény: milos-007 (14115)
M62,306 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 14117

Ez meg hogy' a bánatba sikerült?

Előzmény: milos-007 (14115)
M62,306 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 14116

A JWC általában Molnári felé közlekedik. Reggel azért megy gyorsban, mert a két Nagykanizsa - Lenti járat közül az egyik Molnári felé megy, akkora utazási igény meg úgysincs, hogy egymást kergessék azon a vacak úton (nem utolsósorban pedig így a reggeli letenyei indulástól Szombathelyig éppen belefér a 4,5 óra vezetési időbe).

Előzmény: Balázs1 (14114)
milos-007 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 14115

Nah megjöttem a képekkel amit tegnap este igértem.

 

LVB hátúlja:

 

A ludas kiálló vasútisín darabok(a baloldali kép felelős az LVB horpadásáért a jobb oldali pedig az LBH-ért):

 

 

Lovassy úti ideiglenes megálló:

 

Előzmény: milos-007 (14101)
Balázs1 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 14114

Molnári miatt bukott meg a dolog nálam, köszönöm. :) Azt hittem, gyorsforda Sormáson át, és amíg vártam visszafelé sikerrel elbuktam a 7.40-et.

JJT pedig akkor valószínűleg javít még, mert LOY-405 ment helyette.

Előzmény: M62,306 (14113)
M62,306 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 14113

A JWC-938 6:25-kor Molnári felé megy vissza Kanizsára. Utána 7:40-kor megy Szombathelyre.

A JJT-603 6:00-kor menne Sopronba, de lehet, hogy még javít.

Előzmény: Balázs1 (14112)
Balázs1 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 14112

JWC-938-nak és JJT-603-nak hogyan alakulnak a napi feladatai?

Ma reggel láttam 5.55-kor JWC-t Kanizsáról Letenyére menni, aztán a 7-es főúton vártam, mikor jön vissza, eredménytelenül. Jár az még Szombathelyre?

archlinux Creative Commons License 2011.09.01 0 0 14111

OFF Ha már itt kötekedsz, akkor plz szólj hozzá az ITF-topicban is a "tervhez", talán te jobban látod a jelenlegi járatok Fehérváron átmenő forgalmát: 1174, Tatabánya-Hévíz stb. :-P Illetve az is érdekelne, hogy Siófok-Dunaújváros között merre vinnéd fiktív Zeg-Dunaújváros járatunkat. ON

Előzmény: Balázs1 (14110)
Balázs1 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 14110

OFF Vp=Várpalota; Vm=Veszprém. Nem kötekedésből, de gyakori tévedés. :) ON

Előzmény: archlinux (14109)
archlinux Creative Commons License 2011.08.31 0 0 14109

OFF

Tulajdonképpen a Pápa-Pécs-Pápára ebben az irányban lenne nagyobb igény, nem a Pannon felől, csak ott meg a Siófok-Dombóvár-Pécs rész telített. Illetve talán még sulivasárnap lenne rá valamennyi igény, ott a pannonos Veszprém-Pécs expresszt tovább is lehetne hosszabbítani, mert beleférne a vezetési időbe, csak oda meg már benyomult a Bakony.

 

Igazából ez a Pápa kemény dió. Állásfoglalás nélkül felteszem a kérdést, hogy a jelenlegi Pápa-Vp-Szeged járatra, vagy a fiktív továbbhosszabbított Pápa-Vp-Bonyhád-Pécs járatra lenne-e nagyobb igény? (Balaton-Bakony járatcserével esetleg, de most a részleteket nem bogoztam ki, hogy működne-e. Egyik sem vihető végig 1 sofőrrel, de Veszprém megyén belül talán tudnak trükközni.) Vagy valami másra még jobb lenne-e az a Vp-Pápa teljesítmény? Nem tudom.

 

Szerintem a 1804 vonalon a Szekszárd-Sz.f.vár járatot kellene meghosszabítani Várpalota-Veszprémen át Pápára.

Na mit szólsz hozzá???Ez nem csak kitalálás hanem ,,hallomás"is.

 

Szekszárd-Fehérvár-Veszprémre én is gondoltam már (Szekszárd-Siófok-Veszprémre is, olyan volt is régebben, ha jól tudom; bár az a standard útvonalhoz képest kevés újat ad), de úgy láttam, hogy Veszprém-Fehérvár között is elég telített a placc... Pápára nem tudom, hogy érdemes-e tovább vinni, pláne, ha nem olyan egyszerű, ahogy te is írtad Pécsnél. Tény, hogy a Pápa-Fehérvár közlekedés sem a legacélosabb (Pápáról Fehérváron túlra túl sok utasra nem számítanék... ;-), szóval ha egyszerűen megoldható (pl. járatösszevonással), akkor nyilván Pápa is jöhet. ;-)

 

Ha gondolod, ezt a beszélgetést is átköltöztethetjük az ITF topicba, hogy ne OFF-oljunk itt, csak nem akartam a megkérdezésed nélkül; ezért ezt a választ még ide írtam.

ON

 

Előzmény: Törölt nick (14108)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.31 0 0 14108

Pécs-Tatabánya járatot legegyszerübben úgy oldható meg, hogy a reggeli Pécs-Szekszárd-Sz.f.vár járatot(1707/2)tovább engedni Zámoly-Csákvár-Környén át T.bányára.Pécs:6.00,Szfvár:9.25-9.30,Tb:10.30.Vissza:Tb:14.00,Szfvár:15.00-15.05,Pécs:18.35

Erről a hosszabításról már volt szó,de többre nem jutottak.

Pécs-Pápa járatnál az a helyzet hogy ottvan a Pécs-Veszprém járat(1734)és veszprénből rendesen indulnak járatok Pápára.Dombóvári régiót meg a Szigetvár-Veszprém járat(1742) szállítja.Szerintem a 1804 vonalon a Szekszárd-Sz.f.vár járatot kellene meghosszabítani Várpalota-Veszprémen át Pápára.

Na mit szólsz hozzá???Ez nem csak kitalálás hanem ,,hallomás"is.

Előzmény: archlinux (14098)
Balázs1 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 14107

Valóban Zalakaros. :)

Most felütöttem egy-két régebbi menetrendet, azokban a tatabányai járat eredetijét (1303) is megkerestem. Az 1970-es években a járat Tatabánya és Siófok között járt, nyáron Balatonboglárig meghosszabbítva. Ez elég is volt, mert viszonylag sok Szekszárd - Siófok - Hévíz, Szekszárd - Fonyód - Hévíz, Pécs - Siófok - Hévíz és hasonlók jártak ekkor.

Az 1980-as években a járat Zalakarosig hosszabbodott, ugyancsak a nyári időszakban, amúgy viszont Tatabánya és Hévíz között már naponta járt. Nyáron Tatabánya - Fonyód viszonylatban szinte azonos menetrenddel közlekedő rásegítő járata (másodrésze) is volt.

Előzmény: Törölt nick (14092)
whitehawk84 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 14106

rosszul írtam, a 438-ra gondoltam (Zeg-Tapolca-Győr)

whitehawk84 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 14105

HSR 439 merre volt ma? ICE 568-at láttam helyette Khelyen.

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.31 0 0 14104
Előzmény: archlinux (14100)
archlinux Creative Commons License 2011.08.31 0 0 14103

Hát, rájár a rúd ezekre a (majdnem) zászlóshajókra. :-(

Előzmény: milos-007 (14101)
KEZ-586 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 14102

Köszönöm szépen...:D

Előzmény: kettőhatvanhatos (14079)
milos-007 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 14101

Ma este megnyomták az LVB(kék Merci)hátulját is ugyan ott ahol 1hete az LBH volt.

Holnap képek:D

archlinux Creative Commons License 2011.08.31 0 0 14100

javítás: akkor nyári üzemmódban vihetjük a Balaton északi parton.

Előzmény: archlinux (14099)
archlinux Creative Commons License 2011.08.31 0 0 14099

OFF

 

Na, mivel senki nem teszi meg azt a szívességet, hogy megkérdezi, hogy mi legyen akkor a Tatabánya-Siófok-Hévízzel, így akkor leírom :-P:

1.) Ha spórolni akarunk, visszavágjuk Fehérvárig. (Nem tetszik.)

2.) Ha továbbra is ki akarjuk szolgálni a Tatabánya környéke-Hévíz hatalmas utazási igényt, akkor nyári üzemmódban vihetjük a Balaton parton.

3.) Vagy kiszolgáljuk vele a Székesfehérvár-Igal-Kaposvár szakaszt, és tadá, megszületett az első volánbuszos Bp-Kaposvár-Bp expresszjáratpár, mondjuk 1176-on. (Mondanom sem kell, hogy ez a verzió tetszik.) Az 1174 többi falujának megmarad a siófoki átszállásos kapcsolat Pest felől, a vérteses Tatabánya-Kaposvár járatra. Visszafelé hasonló átszállásos rendszert kellene megtartani.

 

A többit megbeszéltük a volán-topicban: Zeg-Keszthely-Veszprém-Kecskemét-Szolnok, Győr-Vp-Kaposvár és társai. (A Tapolca-Kaposvár járat eltérítésével annyi a bibi, hogy Siófok-Kaposvár között komoly helyközi funkciókat lát el, ami Győr felől nem fér bele a vezetési időbe, és nem is Győrből szerintem a Balatonlelle felé célszerű menni.)

 

Na, talán ez az utolsó OFF komment, remélem, most már mindent leírtam, ami ott a környéken eszembe jut. ;-) Van még kérdés? :-P

 

ON

 

Előzmény: archlinux (14098)
archlinux Creative Commons License 2011.08.31 0 0 14098

OFF

Illetve a radikálisabb felvetésem megismételve: Biztos, hogy pont a Vértes Volánnak kézenfekvő kiszolgálnia a déli partot? Siófokig van versenyképesebb járatuk, Székesfehérvár-Déli partra ott van a vonat, Székesfehérvár-Hévíz-Zeg között pedig ott van az északi part. Csak úgy mondtam, minden hátsó szándék nélkül. :-)

 

Apropó, ha már OFF-olunk és kozlowsky topictárs is itt van, a Pannontól még egy Pécs-Dombóvár-Veszprém-Pápa és egy Pécs-Székesfehérvár-Tatabánya járatot "rendelnék" (utóbbit lehetőleg továbbhosszabbítással), és ezzel teljes a listám a környéken. ;-)

ON

Előzmény: archlinux (14097)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!