Jó kifejezést használtá lés robi25 jó tanácsot is adott. Szerintem.
A néhány kilométeres, tudatosan -sokszor hidegen- meghajtott tesztautók többet kapnak az első pár ezer kilométer alatt, mint egy normál használatos kocsi az első évben. Az értékesítők ezzekkel járnak boltba, szervizbe, alkatrészért, haza...
A bemutató vagy szalon autó azt a kocsit jelenti, amelyik a szalonban áll pár hetet, hónapot. Közben persze nyitogatják az ajtaját, beleülnek de legalább a motor, futómű nem kopik.
Azt meg lehet venni, tetemes árengedmény mellett.
Mellesleg üdvözlök mindenkit a fórumon, bár pár embert már ismerek más topikból vagy élőben.
Ide csak ma reggel találtam el, délelőtt nemis nagyon dolgoztam elvégre majd ezer hsz.-t kellett sürgősen átolvasni. :-))
Magamról csak annyit, hogy egy egyedi, nekem gyártott szaharabézs Octavia II. limuzin, 1,6 MPI RS "Ckerti EDITION" boldog tulajdonosa vagyok a születésnapja óta, ami idestova 1,5 éve volt (hogy repül az idő a jó társaságban).
Valami miatt képet most nem tudok beszúrni, de a SOF honlapon (www.sof.hu) a tagok között 17-es sorszámmal megtaláltok.
En az Octavia1-et vennem. Egyreszt mert olcsobb, masreszt meg szebb :)
Szvsz vedd azt amelyik jobban tetszik. Azert nehany 100eFt kulonbseg van a ketto kozott, szerintem allits ossze minden kivant extraval egy-egy autot a regi es uj verziobol is. Aztan nezd meg az arkulonbseget (ha van), es dontsd el hogy megeri-e neked.
Szerintem gyártják még a Tour-t (azaz a régit). De egyszerű, valaki elmagyarázza az ablakon a pöttyök jelentését és ha bemész egy márkakereskedésbe, rögtön látod, mikori az ablak. Ha az idei, nyilván nem lehet az autó tavalyi. :o)
Szerintem tesztautót ne vegyél, ott az 5-10e km-ek jóval többnek felelnek meg. Én egy szalonautót választottam, arra elég jó kedvezményt lehetett kialkudni. (OII 1.6 MPI, kombi, Ambin.+ ez az még benne, 4,4-ben megállt)
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy most szertnék vásárolni Octaviat! 1.4-t! Van valakinek tapasztalata! Fogyasztás menettulajdonságok stb. Válaszotokat előre is köszönöm!!!
Egy 1 éves Octaviát vezetek és a következő problémát észlelem pár hete: főleg lassú tempónál (pl. dugóban), induláskor ill. megálláskor a motortér felől nagyon csúnya zörgés hallatszik, mintha valami forgó alkatrész nekiérne valaminek. Mint amikor bicikliküllőkbe belever valami, vagy mintha egy fémdarabot húznék az úton. Találkozott már ezzel valaki esetleg?
Az OII-ben a hűtőfolyadék szintje a min. alatt van meleg motornál is. Tegnap néztem volna kagylós kúton fagyálló hűtőfolyadékot, de a saját márkás terméken nem találtam a VW minősítést, illetve a G12 jelzést sem. Lehet ezt sima autósboltban kapni?
Egyébként a szintjelzőnek mikor kellene figyelmeztetnie, hogy kevés a hűtőfolyadék?
Tudomásom szerint az emelt hasmagasság 20mm-t jelent.Tehát így a 140mm helyett 160 mm.A mi autóbeszerzéseinknél is téma volt,de csak annyit tudtak róla mondani,hogy erősebb rugókat tesznek az autó alá, - elvileg így keményebb is lenne a rugózás (szerintem), de ez a kérdés már sok volt a kereskedő kollégának , úgyhogy maradtak a sima autók......mi meg nem kérdezősködtünk tovább :)
Azt kérdezném, hogy van egy 2002.Tdi Octaviám és kapok egy tempomatos kapcsolot hozzá a héten. Hogy történik ennek a beszerelése ill. a beélesitése? Vill. szerelö betudja tenni? Gondolom nem nagy kunc vagy ha igen akkor mire figyeljünk oda? Utána melyik programmal kéne beélesiteni? Neki van Vag.Com-ja az vajon jó?
Valszeg más a teljesítményfelvétele a ledesnek (sokkal kisebb), emiatt hiheti, hogy kiégett. Asszem valami foglalat átalakító is kell hozzá, hogy jól működjön.
Üdv, Járt már így valaki??? OII- ben az eredeti helyzetjelző izzókat kicseréltem ledesre.A következőt produkálja: a helyzetjelzőt felkapcsolom minden OK, de néhány mp. múlva elalszanak és a műszerfalon kigyullad a kiégett izzók kontrollámpája.Világítás lekapcs. majd vissza ...megint égnek.....és elalszanak.A belső kontrolllámpa viszont nem alszik el.Visszaraktam a hagyományos helyzetjelzőket és minden OK. Ez valyon miért van????? Köszi a segítséget