Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ckerti Creative Commons License 2006.11.20 0 0 1008

Jó kifejezést használtá lés robi25 jó tanácsot is adott. Szerintem.

A néhány kilométeres, tudatosan -sokszor hidegen- meghajtott tesztautók többet kapnak az első pár ezer kilométer alatt, mint egy normál használatos kocsi az első évben. Az értékesítők ezzekkel járnak boltba, szervizbe, alkatrészért, haza...

A bemutató vagy szalon autó azt a kocsit jelenti, amelyik a szalonban áll pár hetet, hónapot. Közben persze nyitogatják az ajtaját, beleülnek de legalább a motor, futómű nem kopik.

Azt meg lehet venni, tetemes árengedmény mellett.

 

Mellesleg üdvözlök mindenkit a fórumon, bár pár embert már ismerek más topikból vagy élőben.

Ide csak ma reggel találtam el, délelőtt nemis nagyon dolgoztam elvégre majd ezer hsz.-t kellett sürgősen átolvasni. :-))

 

Magamról csak annyit, hogy egy egyedi, nekem gyártott szaharabézs Octavia II. limuzin, 1,6 MPI RS "Ckerti EDITION" boldog tulajdonosa vagyok a születésnapja óta, ami idestova 1,5 éve volt (hogy repül az idő a jó társaságban).

Valami miatt képet most nem tudok beszúrni, de a SOF honlapon (www.sof.hu) a tagok között 17-es sorszámmal megtaláltok.

pacs_425 Creative Commons License 2006.11.20 0 0 1007
En az Octavia1-et vennem.
Egyreszt mert olcsobb, masreszt meg szebb :)

Szvsz vedd azt amelyik jobban tetszik.
Azert nehany 100eFt kulonbseg van a ketto kozott, szerintem allits ossze minden kivant extraval egy-egy autot a regi es uj verziobol is.
Aztan nezd meg az arkulonbseget (ha van), es dontsd el hogy megeri-e neked.


--
pacs_425
Előzmény: Törölt nick (1001)
robi25 Creative Commons License 2006.11.20 0 0 1006
Sőt van egy abszolút objektív dolog: a II. szebb:))))
Előzmény: golyo13 (1004)
golyo13 Creative Commons License 2006.11.20 0 0 1004

A "kedvedtől " függ.... (forint )

 

Ha hasonló az ára, akkor II.-t vegyél, és olvass el néhány történetet a népítélet rovatban az OI-ről.

 Én nem vennék, mert  az I sem lett kiforrott dolog, pedig fut már vagy 6-8 éve.

Mindig jönnek "az előre ismert hibák "...

 

Ennyit az én véleményemről....

 

(én a II.-t hajtom, de két éve I-t akartam venni, de akárpit szinében nem volt mozgásterem, így elálltam a vételtől szerencsémre.)

 

Bármelyiket veszed, az a lényeg, hogy "szeresd ", akkor jó lesz vele autózni.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1001)
MZ/Y Creative Commons License 2006.11.20 0 0 1003
Szerintem gyártják még a Tour-t (azaz a régit). De egyszerű, valaki elmagyarázza az ablakon a pöttyök jelentését és ha bemész egy márkakereskedésbe, rögtön látod, mikori az ablak. Ha az idei, nyilván nem lehet az autó tavalyi. :o)
Előzmény: Törölt nick (1001)
robi25 Creative Commons License 2006.11.20 0 0 1002
Szerintem tesztautót ne vegyél, ott az 5-10e km-ek jóval többnek felelnek meg. Én egy szalonautót választottam, arra elég jó kedvezményt lehetett kialkudni. (OII 1.6 MPI, kombi,  Ambin.+ ez az még benne, 4,4-ben megállt)
Előzmény: Törölt nick (1001)
Jawa lovas Creative Commons License 2006.11.20 0 0 1000
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy most szertnék vásárolni Octaviat! 1.4-t! Van valakinek tapasztalata! Fogyasztás menettulajdonságok stb. Válaszotokat előre is köszönöm!!!
ac07 Creative Commons License 2006.11.20 0 0 999
Köszi, nagy magyar kútnál vettem végül sajátmárkás, de a megfelelő VW tanúsítvánnyal rendelkezőt (1200 pénzért).
Előzmény: pacs_425 (992)
Traubi Creative Commons License 2006.11.20 0 0 998
Köszi, utánanézek ilyen szemmel is. Ezek állandó zajforrások voltak? Mert nálam csak néha zörög, még nem jöttem rá semmi rendszerességre.
golyo13 Creative Commons License 2006.11.20 0 0 997
Ez lehet még sóder, vagy kő a fék tárcsánál....
Előzmény: Traubi (995)
ckerti Creative Commons License 2006.11.20 0 0 996

Nekem a Feliciám adott ilyen hangot, akkor a generátor akart szétesni, mert elkopott benne valami.

Szlovákiában bagóért cserélték 10 perc alatt.

Előzmény: Traubi (995)
Traubi Creative Commons License 2006.11.20 0 0 995

Sziasztok,

 

Egy 1 éves Octaviát vezetek és a következő problémát észlelem pár hete: főleg lassú tempónál (pl. dugóban), induláskor  ill. megálláskor a motortér felől nagyon csúnya zörgés hallatszik, mintha valami forgó alkatrész nekiérne valaminek. Mint amikor bicikliküllőkbe belever valami, vagy mintha egy fémdarabot húznék az úton. Találkozott már ezzel valaki esetleg?

pacs_425 Creative Commons License 2006.11.20 0 0 994
:)

Kesobb linkeltem ezt:
http://www.fabia-vrs.com/cruise.htm

Ott nagyon szepen le van irva/fenykepezve ;)


--
pacs_425
Előzmény: ZAG (993)
ZAG Creative Commons License 2006.11.19 0 0 993
"Kapcsolo csere, lehet hogy meg egy madzagot kell huzni a kormanykapcsoloig."


A kormánykapcsolótól a motorvezérlöig kell azokat húzni,nem(vagy legalábbis a tüzfal csatiig)???:-))
Előzmény: pacs_425 (982)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.16 0 0 992
Szerintem vedd meg nyugodtan markaszervizben a G12-t, nem egy horror osszeg, valami 2000Ft kornyeke egy flakon.


--
pacs_425
Előzmény: ac07 (991)
ac07 Creative Commons License 2006.11.16 0 0 991

Sziasztok!

Az OII-ben a hűtőfolyadék szintje a min. alatt van meleg motornál is. Tegnap néztem volna kagylós kúton fagyálló hűtőfolyadékot, de a saját márkás terméken nem találtam a VW minősítést, illetve a G12 jelzést sem. Lehet ezt sima autósboltban kapni?

Egyébként a szintjelzőnek mikor kellene figyelmeztetnie, hogy kevés a hűtőfolyadék?

 

Köszi.

Attis28 Creative Commons License 2006.11.15 0 0 990

Sziasztok!

 

 

Egy oktávia kombit szeretnék venni max 3 éveset.

Ezt a hirdetést láttam:

 

Eladó 2003.08.havi Skoda Octavia Combi Cool 1.4 16V garázsban tartott, fekete gyöngyházmetál fényezésű Pajzs technológiával (lopásvédelem) szerelt autó.Dupla riasztórendszer,téli gumi. 2,5 milla, riasztó nélkül 2,3 milla

 

72.000 km van benne és elmondás szerint egy szelepet kellett benne cserélni.

 

Ez miért lehetett szerintetek?? Túl lett hajtva?

 

Mennyit érhet ez az autó?

 

köszi a segítséget előre is.

 

üdv

 

Attila

hixel Creative Commons License 2006.11.14 0 0 989
Üdv,

Tudomásom szerint az emelt hasmagasság 20mm-t jelent.Tehát így a 140mm helyett 160 mm.A mi autóbeszerzéseinknél is téma volt,de csak annyit tudtak róla mondani,hogy erősebb rugókat tesznek az autó alá, - elvileg így keményebb is lenne a rugózás (szerintem), de ez a kérdés már sok volt a kereskedő kollégának , úgyhogy maradtak a sima autók......mi meg nem kérdezősködtünk tovább :)
Előzmény: colordex_2 (985)
Bálint1 Creative Commons License 2006.11.14 0 0 988
Ilyet nem ismerek:-(
Előzmény: Varshi (987)
Varshi Creative Commons License 2006.11.14 0 0 987
Az elméletét én is vágom, a megvalósítás érdekelne. :) Valami kompaktabb megoldás érdekelne, amihez nem nekem kell találgatni meg forrasztgatni.
Előzmény: Bálint1 (986)
Bálint1 Creative Commons License 2006.11.14 0 0 986
Elé kell varázsolni egy megfelelő értékű ellenállást. Úgy jó lesz.
Előzmény: Varshi (983)
colordex_2 Creative Commons License 2006.11.14 0 0 985
sziasztok,


OII emelt hasmagasság mennyi emelést jelent? + mennyit "rondít" az autón?

+ érdemes rárakatni motor,váltó burkolatot az aljára?

köszi.
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.13 0 0 984
http://www.fabia-vrs.com/cruise.htm

Leiras Fabiahoz.


--
pacs_425
Előzmény: pacs_425 (982)
Varshi Creative Commons License 2006.11.13 0 0 983
Ez a LED-es izzó dolog másnál is probléma. Szólj, ha neked sikerült megoldani!
Előzmény: hixel (978)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.13 0 0 982
Kapcsolo csere, lehet hogy meg egy madzagot kell huzni a kormanykapcsoloig.
VAG-COM jo, azzal lehet aktivalni a cuccot.

--
pacs_425
Előzmény: Hozso1 (981)
Hozso1 Creative Commons License 2006.11.13 0 0 981
Sziasztok!

Azt kérdezném, hogy van egy 2002.Tdi Octaviám és kapok egy tempomatos kapcsolot hozzá a héten. Hogy történik ennek a beszerelése ill. a beélesitése? Vill. szerelö betudja tenni? Gondolom nem nagy kunc vagy ha igen akkor mire figyeljünk oda? Utána melyik programmal kéne beélesiteni? Neki van Vag.Com-ja az vajon jó?

Köszönöm a válaszokat!/Hozso
ac07 Creative Commons License 2006.11.13 0 0 979
De, Gábor ezt tegnap megbeszéltük :)
Előzmény: hixel (978)
hixel Creative Commons License 2006.11.10 0 0 978
AC07
Köszöntem.

Még valami"AC" Nem gyöngyösi vagy véletlenül??

Üdv:
Hixel

Előzmény: ac07 (977)
ac07 Creative Commons License 2006.11.10 0 0 977
Valszeg más a teljesítményfelvétele a ledesnek (sokkal kisebb), emiatt hiheti, hogy kiégett. Asszem valami foglalat átalakító is kell hozzá, hogy jól működjön.
Előzmény: hixel (976)
hixel Creative Commons License 2006.11.10 0 0 976
Üdv,
Járt már így valaki???
OII- ben az eredeti helyzetjelző izzókat kicseréltem ledesre.A következőt produkálja: a helyzetjelzőt felkapcsolom minden OK, de néhány mp. múlva elalszanak és a műszerfalon kigyullad a kiégett izzók kontrollámpája.Világítás lekapcs. majd vissza ...megint égnek.....és elalszanak.A belső kontrolllámpa viszont nem alszik el.Visszaraktam a hagyományos helyzetjelzőket és minden OK. Ez valyon miért van????? Köszi a segítséget

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!