Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TUZI Creative Commons License 2006.11.30 0 0 1139
Köszi.

Érdekes ,én nagyon örülnék ha így lenne.:-) Viszont akkor érdekes hogy amikor még csak talán 5 ezer körül volt az autóban ,egy hosszabb út előtt néztem hogy mikor küldene el szervízlátogatásra. Már nem emlégszem a pontos KM-re, de haza érkezés után ismét néztem (kb. olyan 500KM-er egynap alatt) és feljebb nyomta rögtön vagy 2 ezer KM-t a szervízlátogatást. Na már most vagy közben a nap folyamán mért egyet vagy csak így alakult. Ja igen és pályáztam elég sokat az 500-ból. Szóval én ennek tudatában ,és mondom valahonnan szedtem (de már nem emlékszem hogy honnan) de megvoltam győződve hogy tényleg a fordulatot méri.:-)
Előzmény: Törölt nick (1136)
robi25 Creative Commons License 2006.11.30 0 0 1138
OII kombira (ezévi) tervezek vonóhorgot szereltetni. Eddig a legjobb ár 50e körül van + vizsgáztatás. Valami canbusos kütyüt kell mindenképp beleszerelni. Valakinek van valamilyen tapasztala ilyen témában?
ckerti Creative Commons License 2006.11.30 0 0 1137

A szervizből egy 1,9 TDI kombi OII-vel vitettem magamat a munkahelyemre.

Pontosabban én vezettem, az eladó pedig jött, hogy visszavigye a kocsit :-(

 

Az egy felextrázott Ambiente volt, többek között a multifunkciós bőrkormány is benne volt.

Egész úton a városban -már amikor nem a motor rugalmasságán csodálkoztam éppen- azt nyomogattam és meg kell mondjam, hogy tetszett.

Annak ellenére, hogy stevie szerint ez nem olyan kellemes kialakítású gombokkal készült, mint pl. aaa, izé ... elfelejtettem, hogy mondott-e más márkát. :-/

 

Szóval nekem tetszett, majd meséld el, mire jutottak a kormányoddal.

 

Az utólagos tempomatról azt az infót kaptam, hogy 19 eFt a kapcsoló és kb. két munkaóra a beszerelés, nem kell bontani a kormányoszlopon kívül semmit, csak akkor, ha az első szériákból származik a kocsi.

Összesen márkaszervizben kb. 40 eFt a teljes költség, garanciával.

 

Úgy már nemis olyan sok, nem?

Előzmény: TUZI (1134)
TUZI Creative Commons License 2006.11.30 0 0 1135
Remélem nem fogok csalodni, DE Komárnot elsőre sikerült felhívnom:-) 7.-ére vállalták, szerintük a kormányt is simán megoldják (legalább is megprobálják:-)), és fizethetek kártyával is.:-) Eddig sokkal szimpibbek mint Párkány. :-) Majd beszámolok az eredményekről.:-)
TUZI Creative Commons License 2006.11.30 0 0 1134
Áááá, még nem tettem le a dologról ,csak nagyon el voltam havazva. Most talán , legalább is reményeim szerint egy nyugissabb időszak jön.
Előzmény: ckerti (1132)
TUZI Creative Commons License 2006.11.30 0 0 1133
Hy.

Úgy vettem ki hogy nagyon el vannak uszva idővel. Valami olyat hablatyolt hogy kieset egy szerelőjük ,igy nem győzik a melót. Nemtudom ma megprobálom felhívni Komárnot aztán meglátjuk. A vak is azt mondta.:-)
Előzmény: golyo13 (1131)
ckerti Creative Commons License 2006.11.29 0 0 1132
Add át azt a kormányt nekem, én óccsóér megveszem :-))
Előzmény: TUZI (1130)
golyo13 Creative Commons License 2006.11.29 0 0 1131

Én "jól éreztem magam ott ", mikor szerelték, végig a műhelyben voltam......

 

Korrekt volt. Ilyennel itthon NEM TALÁLKOZTAM MÉG. Ha itthon is lenne ilyen, akkor oda vinném, bár árban még talán olcsóbb odaát. Majd egyeztetjük a díjakat,,,,

Előzmény: TUZI (1130)
TUZI Creative Commons License 2006.11.29 0 0 1130
Hy.

Sajnálom.:-( Jól mutatot volna a két gép a sok Off autóközött.:-)

Ma végre sikerült felhívnom Párkányt. Bevannak táblázva csak 13.-ára vállalták . Rá kérdeztem a kormányra is, elhajtottak.:-( Lehet hogy teszek egy probát Komárommal is? A kartervédőre már rá sem mertem kérdezni. Első benyomás , valahogy nem igazán tetszet. Majd kiderül ha túl leszünk a műtéten akkor mit mondok.:-)
Előzmény: golyo13 (1129)
golyo13 Creative Commons License 2006.11.29 0 0 1129

Sajnos nem, a feleségem iskolában lesz hétvégén, s a gyerekekre kell "felvigyázni ".

 

Kamaszodnak, már nem jönnek nagyon velünk, mennek a saját fejük után.....:-((((

Előzmény: TUZI (1126)
TUZI Creative Commons License 2006.11.28 0 0 1128
Esetleg valami tapasztalatod is van velük kapcsolatban?
Előzmény: John 19 (1127)
John 19 Creative Commons License 2006.11.28 0 0 1127
Ha esetleg valakit érdekel a komárnoi Skoda szerviz telefonszáma akkor itt közlöm:
Ing.Frantisek Kovács,Real-N s.r.o. Komarno,Telefon:+421/35/77 40 863 vagy Mobil:+421/905 638 730
TUZI Creative Commons License 2006.11.28 0 0 1126
Köszönöm Uram.

Tudtam én mindig is, hogy Ön egy Úr. Szülinapozni jössz ugye?:-)
Előzmény: golyo13 (1125)
golyo13 Creative Commons License 2006.11.28 0 0 1125

REAL - N, s.r.o. Námestie Sv. Imricha 27
94301 Štúrovo

Predaj :   Servis :  036 7510590 ND a P :  036 7510591 Fax :  036 7510592 WWW :  www.real-n.sk
Napíšte svoje otázky


   Salón    Servis   Pondelok   Pondelok 8,00-17,00   Utorok   Utorok 8,00-17,00   Streda   Streda 8,00-17,00   Štvrtok   Štvrtok 8,00-17,00   Piatok   Piatok 8,00-17,00   Sobota   Sobota 9,00-12,00   Nedeža   Nedeža
Előzmény: TUZI (1124)
TUZI Creative Commons License 2006.11.28 0 0 1124
Lehet hogy nem jól tudom a tel.számot? 00421367510590
Mert most sem veszi fel senki.:-(
TUZI Creative Commons License 2006.11.28 0 0 1123
Teszek még egy utolsó kisérletet.
Előzmény: TUZI (1122)
TUZI Creative Commons License 2006.11.28 0 0 1122
Hy.

Gyerekek ,nálam a Párkányi cég eljátszotta a hitelét. Napokota probálom felhívni őket ,vagy foglalt, vagy nem veszik fel. Biztos jól megy a szekér és nincs aki a telefonokkal foklalkozzon, de akkor biztos rám sincs idejük. Slusz, keresek másik szervízt. Valakinek ötlett ,de inkább bevált ,kitapasztalt JÓ szervíz kellene. Csak olyan jöhet számitásba ahol ott lehetek az autó mellet, és vihetem az olajat.
ac07 Creative Commons License 2006.11.27 0 0 1121
izé: condition
Előzmény: ac07 (1120)
ac07 Creative Commons License 2006.11.27 0 0 1120
Hixel kolléga említett olyat, hogy az olaj víztartalmát méri egy szenzor (ez az oil kondition).
Előzmény: pacs_425 (1114)
TUZI Creative Commons License 2006.11.27 0 0 1119
Hy.

Megköszönném ha utána néznél, engem érdekel. Én ilyen kiváncsi vagyok.:-)
Most hogy emlited az Audit eszembe jutot hogy ott nekem is van egy kis protekcióm, kapcsolatom.:-) Maj beinditom az ipari kémkedést.:-) Hú, lehet hogy ez tényleg titok?
Előzmény: Törölt nick (1116)
ckerti Creative Commons License 2006.11.27 0 0 1118

Ha már úgyis mész a győri gyárba, kifelé hozhatnál nekem egy V10-es motort.

Kasztnit majd szerzek hozzá! :-)))

Előzmény: Törölt nick (1116)
ckerti Creative Commons License 2006.11.27 0 0 1117

Sokallani én is sokallom, de nem vagyok biztos benne, hogy nincs szerepe ennek a lemeznek pl. a motortér szellőztetésében.

Egy házilag készített lemez egy-két szempontot figyelembe tud venni (körvonalak, merevség), de nem vagyok minden teljesítendő cél birtokában ahhoz, hogy megfelelőt alkothassak.

Ezzel nem azt mondom, hogy hülyeség házilag legyártani és tuti tönkrement valami a Borádban emiatt és azért kellett eladnod és így lettél Skodás :-))

 

Csak azt mondom, hogy szerintem ez nem egy szimpla fémlemez tetszőleges formával. Mondjuk nemis űrtechnika vagy diffúzor. :-)

 

Persze én is tévedhetek.

 

Néha. :-))

Előzmény: Törölt nick (1111)
TUZI Creative Commons License 2006.11.27 0 0 1115
'reggelt!

Akkor nem is vagyok olyan hülye. Legalább is tudom használni a szótárt.:-)

Akkor már csak az a kérdés ,hogy hogy méri a vezetési stilust?
Előzmény: Fabrik (1113)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.27 0 0 1114
"Bár ha ezt a kettőt nézi (sőt az utolsót), akkor minek a táv, az idő (meg a vezetési stílus)?"

Mert 2 evente vagy 30e kilometerenkent mindenkeppen szervizbe kell vinni, akkor is ha nagypapasan vezet valaki ;)


--
pacs_425
Előzmény: Fabrik (1113)
Fabrik Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1113

Vezetési stílus a Driving Style.

A negyedik elem, ami az első meg az olaj állapota.

 

Bár ha ezt a kettőt nézi (sőt az utolsót), akkor minek a táv, az idő (meg a vezetési stílus)?

Előzmény: TUZI (1112)
TUZI Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1112
Köszönöm ,de töröm az angolt.:-) Idő oké, táv,szintén, és ha jól forditom akkor valamit a vazetési (hajtási ) módról regél. Csak azt nem értem hogy ezen mit ért. Mégegyszer, én érdeklődtem ,(vagyis saját szememmel még nem láttam) és azt az infót kaptam hogy csak simán a fordulatot számolja. Nelegyen igazam ,és nézzen még ezer dolgot ,de nekem nagyon hihetőnek tünik.

Ha valaki tudja a tutit akkor kivele.
Előzmény: pacs_425 (1110)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1110
Előzmény: TUZI (1109)
TUZI Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1109
Csak egy érdekesség. Cseszte a csőrőm hogy honnan tudja a gép hogy már cserés az olaj. Nincs itt semmi bonyolult érzékelő rendszer. Állitólag csak simán a főtengely fordulatát számolja ,és ha eléri a X fordulatott akkor jelez. Ha jól belegondolok akkor ésszerű mert ha sokat araszolgatok a városban 1-2-ben akkor evidens hogy ugyan annyi Km-ren jobban elhasználodik ,mint ha a pályán 6.-ban suhanok.:-)
Előzmény: ckerti (1107)
ckerti Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1108

Én sem akarok vitázni, de Tuzivel értek egyet.

Biztos tud egy ügyes ember lemezt vágni-hajlítani, de nekem jobb, ha hozzáértő szakember szereli fel a gépekkel legyártott, feltételezhetően méretezett fémlemezt.

A felszereltségem és a szaktudásom is kevés a házi lemezhajlításhoz.

 

Speciel most a pénztárcám is kevés a vásárláshoz, tehát halasztom a témát egy kicsit.

Előzmény: Törölt nick (1097)
ckerti Creative Commons License 2006.11.26 0 0 1107

Hogy választani lehet-e, azt nem tudom, de a rugalmasról át lehet térni a fixre, az biztos.

Azon is múlik az áttérés, hogy a gyári olaj milyen. Erre utalt nagyrabecsült kollégám, amikor leírta az egyes intervallumokhoz tartozó, az olajtól megkövetelt VW minősítések első 3 számjegyét.

 

Az autó számítógépe -elvileg- tudja figyelni a hidegindítások számát, a hideg motorral megtett távolságokat és még sok-sok paramétert és ez alapján dönti el, mikor menjen szervizbe a kocsi. A változó intervallumú kocsik ezt használják.

A fix intervallumosak ezt nem, csak egy naptárt és egy kilométerszámlálót.

Hogy a gyárban mi alapján döntenek, hogy egy kocsi változó vagy fix intervallumos legyen, nem tudom, de szerintem az Octavia II-ők mind rugalmasak.

 

Javítsatok ki, ha tévedek!

 

A kereskedőnél érdemes rákérdezni előre, akár írásban a megrendelésben rögzíthetitek is.

 

Ha külföldön viszed szervizbe -feltéve, hogy Skoda márkaszerviz-, akkor a garancia megmarad -elvégre lehetnél Te akár szlovák államplogár is, nem?-, de a PoHu által adott ún. Mobiilitásgarancia (ingyen segélykocsi, tréler, esetleg szállás baleset esetén...) elveszik és a harmadik évben a "Méltányosságból átvállalt javítási költségek" kategória szűnhet meg.

Ez megér egy másik misét, mert akkor szoktak "átvállalni" költséget, ha érzik, hogy sárosak. Egy határozott fellépéssel elérhető, hogy szavatosságból javítsanak a 3. évben is.

A Skoda, orrmotor (Favorittól Fabiáig) topikban stevie wonder elég egyértelműen foglal állást ezügyben, probléma esetén érdemes a véleményét kérni.

 

A Mobilitásgaranciához hasonló szolgáltatást ad az Autóklub és egye sbiztosítók is, tehát nem nagy durranás, bár nekem már 2x jól jött (igaz 1x pedig rám se pipáltak).

 

 

Ha nem márkaszervizbe viszed, akkor ugyanaz van, mint itthon a nem márkaszervizzel, ugrik a gari.

 

Előzmény: gpsman (1098)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!