Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2024.02.07 -2 0 484340

Tudja esetleg valaki, hogy felépült-e a 101-esen Szilit vezetö vezér, akibe ősszel belement a maganvasút?

traxxtoto Creative Commons License 2024.02.07 -1 0 484339

Persze, minden harmadikon kiiktatva kb... Tragédia, állandóan gond van velük. 

Előzmény: Grgabácsi (484333)
egybefasírt Creative Commons License 2024.02.07 -1 0 484338

Ez valahol érthető.

Egerben a sorompók állandó témái a városlakók beszélgetéseinek. Ahhoz képest, hogy nincs belőlük sok, és a vonatok se járnak igazán gyakran, sok galibát okoznak.

A Sas utcai átjáró nagyon hosszan zárva van, mielőtt a vonat áttotyog, a tapasztalt egriek kerülik is, mint ördög a tömjénfüstöt.

A putnoki vonal útátjárói többször is nehezen belátható helyen vannak, a viszonylag rövid és ritka zárva tartásuk alatt sok forgalmi torlódást okoznak, komplett mellékutcákat dugítanak vissza.

A Felnémetig feljáró vonatoknak túl sok hozzáadott értéke nem lenne, mert egyedül Egervárnál tudnának megállni.

Szóval én megértem polgármester urat, és a testületet is, hogy nem akartak további akadályokat a város életében.

Előzmény: paca664 (484337)
paca664 Creative Commons License 2024.02.07 -1 1 484337

Ugyanilyet csak egri fordulással.

Az akkori polgármester (Habis) minden követ megmozgatott a terv ellen, a sorompók zárvatartási idejének növekedésére hivatkozva. Eger elöljárói akkoriban kendőzetlenül kijelentették hogy nekik nem kell semmilyen vonat, jó nekik a busz a Bazilika tövéből indulva.

Előzmény: bakter72 (484301)
paca664 Creative Commons License 2024.02.07 -1 0 484336

Mukranban egy darab 628 nincs, csak 611. A 628-asok Karsdorfban vannak.

Előzmény: 95 860 00 4914-1 (484290)
bakter72 Creative Commons License 2024.02.07 -2 1 484335

Már vártam. Szomorú vagyok.

Előzmény: _nyunyuka (484328)
r1232 Creative Commons License 2024.02.07 -1 1 484334

Hát, ööö, nem, nagyon nem. Sok a probléma, főleg járműdalon..

Előzmény: Grgabácsi (484333)
Grgabácsi Creative Commons License 2024.02.07 -2 0 484333

A 30a-40a-n az alstomos Flirtek járnak egy pisszenés nélkül.

Előzmény: r1232 (484332)
r1232 Creative Commons License 2024.02.07 -1 1 484332

És van köztük, aki jár Flirttel rendszeresen?

Előzmény: Grgabácsi (484331)
Grgabácsi Creative Commons License 2024.02.07 -3 0 484331

Jó, majd kedden megkérdezem azokat a kollégákat, akik ismerik az Angelstart, a Trainguardot, az Alstomot és az Ebicabet is. Érdekes módon egyszer sem hallottam őket panaszkodni az Alstomra.

Előzmény: r1232 (484330)
r1232 Creative Commons License 2024.02.07 -2 1 484330

Tényleg érdekes, mert ez nem igaz.

Előzmény: Grgabácsi (484329)
Grgabácsi Creative Commons License 2024.02.07 -2 0 484329

Akik ezeket tesztelték és használták/használják, egy rossz szót sem mondanak róla. Milyen érdekes!

Előzmény: r1232 (484321)
_nyunyuka Creative Commons License 2024.02.07 -1 0 484328

Bohózat, sokadik felvonás:

 

https://divany.hu/eletem/budapest-belgrad/

Panzerbear Creative Commons License 2024.02.07 -2 0 484327

Kikapcsolt állapotban egész stabil :-)

Előzmény: GaGe (484326)
GaGe Creative Commons License 2024.02.07 -1 0 484326

Vectronokon se túl jó, maradjunk annyiban. 

Előzmény: r1232 (484321)
ismét1435mm Creative Commons License 2024.02.07 -2 2 484325

Ez az IHO mindig szolgáltat meglepetésekkel. Pár nap óta ugyanis ezt írják:

"Az üzemeltető China Railway Express nyilatkozata alapján a vasúti fuvarszolgáltatás a közúti szállításhoz képest egy nappal rövidebb, a légi áruszállításhoz pedig hasonló szállítási időt kínál: a szerelvények a több mint ezer kilométert öt órán belül teszik meg, miközben akár tizenöt tonnányi rakományt cipelnek."

Érdemes 15 tonna (=15 000 kg) rakományért egy vonatot indítani???

Miért spórolták ki a három nullát a tonna elő ? Vagy csak nem olvasták el, amit írtak?

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2024.02.07 -2 1 484324

De ez legalább nem végleges törlés, hanem húsvétig tart.

Előzmény: koller andor (484309)
Vendégsín Creative Commons License 2024.02.07 -2 0 484323

Valakik választották...

Előzmény: r1232 (484321)
juxx Creative Commons License 2024.02.06 -1 9 484322

https://www.lok-report.de/news/europa/item/47307-polen-neue-strecke-lublin-leczna-kw-bogdanka-revitalisierung-chelm-wlodawa.html

 

Érdekesség a nagyvilágból, árak lengyel vasútépítésről...

 

Lublin-Bogdanka új villamosított egyvágányú vasútvonal épül, ebből 15km meglévő pályán halad, 25km és 12 megálló/állomás új.

Ára: 170MEUR, 65MRD HUF

 

Chełm - Włodawa 1 vágány villamosítatlan, 41km felújítás, 10km újonnan épül. 9 megállót modernizálnak, ebből egy újonnan épített állomás.

Ára: 115MEUR, 43,7MRD HUF

 

A két szakasz elvileg sík. Ha összeadjuk az adatokat, olyan számok jönnek ki, mintha

- Megépítenénk egy Győr-Kisbér vasutat és felújítanánk a Kisbér-Székesfehérvár vasutat. És mindez 110 Milliárd forintból. Ugye, milyen szép álom? :)

r1232 Creative Commons License 2024.02.06 -3 0 484321

Csak nekünk szállított az Alstom ipari hulladéknak való berendezést ( szvsz ebben a formában nem szabadott volna átvenni..)?

A Siemens Trainguardja szvsz egy másik liga...

Előzmény: scsabi (484320)
scsabi Creative Commons License 2024.02.06 -1 0 484320

Ez egy '16-ban indult projekt, aminek most lett vége.

Előzmény: oldmumus_v.2 (484310)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.02.06 -1 1 484319

De nem a bulvárlap gyártja őket,hanem az a cég ami nem egy példányt leszállított,kizárólag 25 kV-os üzemre.

Előzmény: _nyunyuka (484315)
jbaal Creative Commons License 2024.02.06 -1 1 484318

Érdekes, azt gondoltam volna, hogy ő helyezkedett, mert látta, hogy nembarátkozunkéknál nem sok jövője van.

Konkrétan emiatt tették lapátra, mert nem sikerült "barátkoznia"?

Mondjuk az tény, hogy a Siemens Mobility Gizella utcai részlegének így nem sok jövője van, max. még azt a pár GYSEV Vectront pofozgatják, meg talán valami Combino meg jelzőlámpa karbantartás van még nekik, de nem vagyok benne biztos, hogy ezek még futnak-e.

3 évvel ezelőtt majdnem munkába álltam náluk, az "illetővel" is beszéltem személyesen, korrekt embernek tűnt, de marha nagy szerencse, hogy végül az utolsó pillanatban kifaroltam a váltás mögül, mert most lassacskán bújhatnám az álláshirdetéseket.

 

Viszont van nekik egy másik részlegük az Infoparkban, ahol a Siemens világszintű fejlesztési projektjeibe dolgoznak be informatikusok, gondolom azokat nem érintik ezek a dolgok. Mondjuk az "illető" elvileg értük is felelős volt, tehát elvileg maradhatott is volna.

Előzmény: Grgabácsi (484312)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.02.06 -2 0 484317

írja a bulvárlap

Előzmény: _nyunyuka (484315)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2024.02.06 -1 3 484316

A Smartront a megrendelő igénye szerint állítják össze. csak egy áramnemű, de az olyan, amilyet a megrendelő kér. Bulgáriában 25 kV alatt járnak.

Előzmény: _nyunyuka (484315)
_nyunyuka Creative Commons License 2024.02.06 -1 0 484315

Erre befizetek idehaza!

 

 

(Csak 15 kV, 16,7 Hz váltóáramú felsővezeték rendszer alatt üzemelő Smartronok kedvező áron és gyors átfutási idővel rendelhetők, - írja a bulvárlap.)

 

 

Előzmény: 1047 005-2 (484314)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.02.06 -2 0 484314

PSP-s Smartront elsőkörben.

Előzmény: _nyunyuka (484313)
_nyunyuka Creative Commons License 2024.02.06 -3 1 484313

Úgy látom még nem volt:

 

https://www.waberers.com/hirek/vasuti-logisztikai-vallalatban-szerzett-tobbseget-a-waberers-csoport.html

 

Jó fotótéma lesz a sötétkék alapon napocskás Vectron 🙂.

Grgabácsi Creative Commons License 2024.02.06 -2 0 484312

Minden bizonnyal, de az illetőt előbb a nembaráti cég tette lapátra bő két hónappal ezelőtt.

Előzmény: Törölt nick (484305)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.02.06 -1 4 484311

Értem,akkor Mo-n azért vannak ezek,mert az új járművek gyártói késnek a szerződésben kikötött szállítási határidőhöz képest és a külföldre járó 230 km/h-s MÁV-Startos szerelvények nyomják a síneket a szentesi műhelyben.

Előzmény: koller andor (484309)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!