Keresés

Részletes keresés

milos-007 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12129

Én mikor voltam vele akkor Keszthely és Tapolca között kb.8-10fő.

Aztán Tapolcától beindult a feltöltődés.Veszprémig szépen lassan elfogytak az ülőhelyek.

Azt Veszprémben leszálltak kb.10-15en meg kb. ennyien fel is szálltak.

Várpalotán még felszálltak páran aztán indultunk Fehérvár irányában.

Fehérváron még annyian szállhattak  fel amennyi üres ülőhely volt azt így indultunk Budapest irányában.

Előzmény: MBman (12128)
MBman Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12128

A JWC-940-en mennyien utaznak :)

Így értettem a kérdést.

Előzmény: Törölt nick (12127)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12127

" Mennyien vannak azok a Tapolcaik....? :) "

 

Keszthely: 21.000 lakos, 7 gyorsvonatpár

Tapolca: 16.000 lakos, 3 gyorsvonatpár

Előzmény: MBman (12126)
MBman Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12126

Mennyien vannak azok a Tapolcaik....? :)

A HUU-147 bőven elviselhető volt a Bp-Zeg úton (sokkal jobban, mint az LBH), a JWC-940 nem hinném, hogy rosszabb nála.

Előzmény: Törölt nick (12121)
MBman Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12125

Te elolvasod egyáltalán a válaszokat, amiket az eredeti kérdésedre írtunk?

A Nagykanizsa-Sopron járaton ugyanolyan busz jár, mint a Keszthely-Veszprém-Budapest járaton. Setra 319 ul, ugyanazon hosszúság, és férőhelykapacitás, valamint kényelem. Egyik járatra sem lehetett volna alkalmasabb kocsit találni a mostaniaknál, minden szempontból. Az utasok nagy része nem utazza végig a távot, viszont aki igen, azoknak sem kényelmetlen. Az egyik Nagyknizsa-Pécs falujáraton szintén ugyanilyen busz jár, ami a pesti vonalról lett lecserélve. A másik Kanizsa-Pécs falujáraton pedig a Merci jár, ami szintén pesti vonalon szerepelt előtte. A harmadik pedig a Zeg-Pécs járat, ahol szintén megfelelő kocsi jár.

Előzmény: ikarus59 (12119)
milos-007 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12124

Nekem nem kell bemutatni tudom,hogy elég kényelmetlen a hosszú távú utazás rajta.

Az csak azért van ott az a kocsi,mert kell az utasforgalom miatt a 3tengely.

Előzmény: Törölt nick (12121)
kem0001 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12123

LBH-622 ott araszol a dugóban a 23. másodpercnél!:D

Előzmény: zmagix (12122)
zmagix Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12122

Feladvány!

A követlező linkben látható "zagyvaságnak" milyen Zala Volánt érintő vonatkozása van?



Törölt nick Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12121

A lassú budapestin vannak tapolcai utasok, és az ő 3,5 órás útjukra már nem igazán mondanám kényelmesnek a hosszú Setrát. Elviselhető, nem azt mondom, de semmiképpen sem komfortosabb az indokoltnál.

 

A Keszthely-Pécs vonalon szerintem kényelmesebb kocsi jár nála.

Előzmény: milos-007 (12120)
milos-007 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12120

Arra járatra indokolt a hosszú kocsi ami ott van,mert tömve szokott lenni Fehérvártól.Én 2X utaztav vele Keszthelyről Pestig ami 4óra menetidő és elmondom,hogy ellehet fáradni azon is.

Előzmény: ikarus59 (12119)
ikarus59 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12119

Mondjuk jó ebben igazad van, hogy ezért kell kényelmes busz, de pedig sokan vannak akik végig utazák az egésztávot, mint például az Zalaegerszeg-Sopron. Amúgy van egy olyan járat ami Keszthely-Budapest vonalon jár, falu járonak azaz Veszprémnek megy, akkor azon miért van kényelmes busz?? Azt  a buszt miért nem lehetne küldeni, Győrbe, Sopronba, vagy Pécsre??

Előzmény: setra415HD (12118)
setra415HD Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12118

A válasz nagyon egyszerű. :)

Azért Bp-re kell a kényelmesebb buszokat küldeni, mert a Bp-i vonalakon az utasok jelentős része végigutazza a 3-3,5 órás időbeli távolságot. A Zala Volán többi távolsági járatán az utasok jelentős része viszont nem utazza végig a távolságot, általában 30-60 perceket utaznak a járatokkal. (A Bp-i járatok mellett ez alól a Zeg-Pécs gyorsjáratok, valamint a Zeg-Szeged gyorsjárat a kivétel. (Nemhiába mindhármon viszonylag kényelmes kocsi közlekedik.)

 

A többi távolsági járatra normál körülmények között akár még egy Alfa is megfelelő lenne.

Előzmény: ikarus59 (12116)
MBman Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12117

Te alapvetően érted félre a dolgokat. Először is a volánok nagy része még a távolsági vonalaira sem küld az LRT közelében lévő szintű buszt, szóval, ha a Zala a kisujját nyújtja feléd, neked egyből a keze szára kell...

Távolsági járatra távolsági kialakítású busz kell, helyijáratra meg alacsonypadlós amelyiken gyors az utascsere.

Ha már a Kanizsa-Pécs vonal került szóba, akkor a zalai flotta egyik legjobb busza jár például Zeg-Nagykanizsa-Pécs vonalon.

Előzmény: ikarus59 (12116)
ikarus59 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12116

Sziasztok! 

Emberek én csak azt szeretném tudni, hogy miért csak Pestre kell jó buszt küldeni? A pesti járat miért jobb pl.: a Kanizsa-Pécs-nél ? vagy még sorolhatnám. azaz például küldhetnénk akár Tatabányára, Győrbe, Sopronba, Zalaegerszegre, Pécsre, Nagykanizsára, Lentibe olyan buszokat amilyen pl.: az egerszegi LRT.

FKN-692 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12115

Ja igaz, persze KNM-829-cel nincsen semmi baj, a gazdái szép rendbe tartják, sőt állandóan tisztántartva van, így már lassan 1,5 éve a felújítás óta a belsején semmi nem látszik, hogy változott volna. HUU-146-tal kapcsolatban pedig annyi, hogy igen az ülései érdekesek, de az sem felettébb kényelmetlen, viszont halkabb, gyorsabb, és melegebb, és nem párásodik rajta az ablak. Nyáron peidg elég kis kellemes hőmérsékletet lehet benne csinálni, mivel a klíma teljesen jól működik. Egyik kedvenc autóm HUU-146.

Előzmény: E94.27G (12114)
E94.27G Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12114

Mondjuk jobban belegondolva, lehet hogy belejátszott a dologba a hajnali 3 órás kelés is :-) De egyébként sincs bajom ezekkel az ülésekkel. A másik győri kocsin(HUU-146) szerintebb kényelmetlenebb ülések vannak.

Előzmény: MBman (12107)
ZVR7 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12113

Nálatok nincs szerviz?

Előzmény: FKN-692 (12105)
ZVR7 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12112

Milyen civakodásról beszélsz ember?A véleményemet irtam le,vagy még azt sem szabad?Nálatok korlátozva van a minden embert megillető szabad véleménnyilvánítás?Ha nincs egyetlen hadra fogható működő autóbusz,akkor valami probléma lehet a karbantartással?Esetleg lehetne vásárolni,vagy esteltleg bérelni a szolgáltatás elvégzésére alkalmas járművet!Nem csak a bevételt kell eltenni,illetőleg az utasokat sem illik zaklatni,mert akárhogyis fáj,belőlük éltek!

Mégegyszer mondom,ha nincs autó akkor valamilyen megoldást kell találni!Esetleg fékhibás autóval is kimentek,ha nincs más?Ha a művedet elolvassa egy közúti fuvarozásból élő vállalkozó könyörtelenül körberöhög!Nem értem,hogy működhettek még ilyen mentalitással!

Egyébként fogalmam sincs mi az a LOY-452,de nem is érdekel tulzottan.Felőlem mindenki olyan nicken ír amin akar!Gondolom a járgánya rendszáma.......hm.....no ez nem az én asztalom!Örülök neki,hogy megérdemli a járművét!/no megint magamat minősítettem/

Ő a legudvariasabb?Külön gratulálok neki!Természetesen ez csak a véleményem volt!

Előzmény: FKN-692 (12018)
kem0001 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12111

Köszi az információt!

Előzmény: Törölt nick (12110)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12110

" És melyik busz végzi? "

 

LTY-685

Előzmény: kem0001 (12108)
MBman Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12109

Ez a járat a pénteki mentesítők közül az egyik ha nem a legrégebbi.

Először 14:00kor ment, majd egy rövid ideig átkerült 15:40re (keszthelyen át) majd visszakerült 14:00ra. 2009 októberétől csakl egerszegig szerepelt aq menetrendben, majd tavaly december óta 15:00-kor indul Lentiig. Röviden ez a története.

Előzmény: kem0001 (12108)
kem0001 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12108

Sziasztok! Ma nézegettem a menetrendet, és jól látom megy 15:00-kor Budapestről Lentibe busz? Mióta van ez a járat? És melyik busz végzi?

MBman Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12107

Csak nem kicserélték benne az IMAG üléseket? :)

Mert ha nem, akkor szerncsés vagy, hogy tudsz aludni rajtuk.

Ettől függetlenül azzal egyet értek, hogy bőven megfelelnek azok a 395-ösök győri, büki és soproni járatokra. Egy pár éven belül meg úgyis le lesznek cserélve 315 UL szintű kocsikra, vagy valamelyik budapesti vagy különjáratos fordáról levedlett kocsira.

Előzmény: E94.27G (12106)
E94.27G Creative Commons License 2011.01.21 0 0 12106

Nemrég vigigutaztam Győr-Keszthely teljes távot 395-ösön(KNM-829). Kifogástalan esztétikai állapotban van, ezen kívül lazán elnyuszókáltam rajta egy órára olyan kényelmesek az ülések :-) A gondot nem a buszparkban kell keresni szerintem, a Zalának egy aránylag jó járműparkja van. Minden vonalra lehet megfelelőt autót találni. Pl. Győrbe tökéletes a 395-ös, pápáig úgyis falujárónak használják a győriek, ergo a sok álló utas miatt még jól is jön a táncteres kialakítás.

Előzmény: FKN-692 (12105)
FKN-692 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 12105

Nem a magaspadlós Setráról van szó, hanem arról, hogy utaznál majd egyszer Veszprémbe, Sopronba, Szombathelyre, Kaposvárra vagy Győrbe IK-E95-tel teljes útvonalon és akkor megtudod miről beszélek:)Nem a busz típusa és életkora a lényeg hanem az állapota:) Még azzal se lenne gond ha jó állapotban lennének, hanem azaj és a nem üzembiztosság:)

Előzmény: MBman (12103)
MBman Creative Commons License 2011.01.21 0 0 12104

Fel kéne újítani. Ez már a jobb szériából való.

Előzmény: pepe83 (12097)
MBman Creative Commons License 2011.01.21 0 0 12103

Egyébként, ha a tényekhez ragaszkodunk, akkor semmivel sem öregebb a járműpark átlagéletkora Keszthelyen, mint máshol. Ugyanúgy ~11 év.

Komolyan mondom, néha a dedóban érzem magam, ha feljövök erre a fórumra, az a menő gyerek, akinek a lakóhelyén jobb meg fiatalabb buszok vannak. Illetve akiért reggel magaspadlós távolsági setra megy. Egyszerűen nevetséges...

Előzmény: FKN-692 (12101)
MBman Creative Commons License 2011.01.21 0 0 12102

Rossz az, aki rosszra gondol! ceve egy szóval sem mondta, hogy fekete bárányok, de te úgy látszik így gondolod. Na, mond el, miért....

Előzmény: FKN-692 (12101)
FKN-692 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 12101

Úgy csinálsz, mintha a keszthelyi sofőrök lennének a fekete bárányok! Pedig sztem nincs könnyű helyzete Keszthelynek, és az ott dolgozóknak. Ezt nem mentegetőzésként írtam. Pl: Nálunk a távolsági fordákon még 70-80%-ban IK-E95 jár, amivel dolgozni már Zegen restellnek, és úgy gondolják, hogy az már snassz. Egyedüll Bp-re(JWC-940, LJL-459) Pécsre (JKM-774), Veszprémbe(KKA-699) és Győrbe(HUU-146) van olyan busz ami nem az "idősebb" kategóriba tartoznak.

Előzmény: Törölt nick (12100)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 12100

Szia!

 

Benned egy keszthelyi sofőrt tisztelhetünk, igaz?

Előzmény: Törölt nick (12098)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!