Nehéz erre válaszolni, mert nem írod mennyire volt törött, stb. Mennyire érdekel, ha egem kérdezel, én azt mondom kutasd fel az összes eladó Pt -t és azok alapján dönts. Szerintem világbajnok autó és minden pénzt megér...
Helo! Udv mindenkinek. Uj vagyok, bar meg nincs Pt-m. De nagyon kell. Vajon mi lehet a realis ara egy 1-2 eves, automata valtos, keves kilometeres (10-20ezer) autonak? (kineztem egyet, de mivel nincs viszonyitasi alapom, mert keves elado van, fogalmam nincs a realis arrol. Amit mar torott, de szepen ki van javitva.) Koszi, Udv, Tratya
Rendelni tudok, kb. két hét mire itt van. Ha az megfelelő akkor szólj. Ha kell be is tudom szerelni. Merre laksz? (Battalion-->csak nem Szhbattai vagy?)
Sziasztok, szerintetek a benzines PT-be érdemes lenne beszereltetni a gázüzemet ? Tud esetleg valaki olyanról aki már beszereltette, kb mennyibe kerülhet ? Az én PT-m fogyasztása jelenleg 10l 100 km-en, ez kb normális ?
Értettem, vettem igaz-igaz... Azt nem is tuttam, hogy láncos! Háát a konkrétum annyi, hogy csak 3,2M ft lenne rá. 2,2dieselben gondolkodom. És ez behatárolja a lehetőségeket... A neten nézem a potenciális alanyt. Bár ebből a pénzből lehetne más is venni. De nekem a pt teccik és pont
hát persze :) de a PT dieselben azért nem kell soha cserélni, mert láncos.
Na, 1 olyan szerelőért, aki perfekt PT-ből, és nem aranyáron dolgozik, én biza' még a világ végére is elmennék...de sajna ilyenről még senkitől sem hallottam...:(
A karbantartottat úgy értettem, h amikor +veszed, úgyis elviszed átnézetni, nyilván akkor ki kell cserélni 1-2 dolgot. Ettől kezdve + a szervizeken mindig megrángatják-zsírozgatják. és ha azt az elvet követed, h a gömbcsuklót nem azé' kell kicserélni mert vizsgázik a verda, hanem azé' mee' kopog, akkor sztem nem érhet túl sok kellemetlen +lepetés.
van már valami konkrétum a vásárlásról , vagy még csak a nézegetési fázisban vagy ?
Amennyire ismerem az autókat 100-120ezer Km körűl zsoktak cserélni vszíjat... Budapest és Gyöngyös azért központi kérdés mert ott lakom. És nem érek semmit egy Nagykainzsai szerelővel aki perfekt a pt-ből, és nem arany árban dolgozik... És mivel használtan venném és nem ismerem addig mivolt vele. A "karbantartott" dologról szkeptikus a véleményem alapból( tudom-tudom paranoid nem kicsit). De, hát miden autó karbantartott, női vezető, keveset futott, garázsban... Köszi az infót és a telszámot szilva!
Chrysler bontót találtam 1x a használtautón, a tel. száma 06-20-229-2272, akkor volt 1 törött pt-je is. Most is van fent 1 törött diesel 1 gurigáért .
Nemtom, milyen "problémák lesznek esedékesek" a jövőben Budapest és Gyöngyös között, de sztem 1 rendesen karbantartott Pt-vel nem kell felkészülni ilyenekre, hanem élvezni az autózás és az egyediség örömeit.
Én most tervezek 1 használtat venni 2,2 dieselt. Néhány kérdésem lenne :
1. mennyiből jön ki a vezérműszíj csere? 2. Pest körűl tud-e valaki hozzá bontót ? 3. Pest-Gyöngyös közötti területen aki szokott javítan pt-t. (csak a jövőben esedékes problémák miatt)
Tárcsát kellett volna cserélni, vagy felcsiszoltatni-szabályoztatni, valszeg ezért ette meg ilyen hamar a betétet :( már bezörög a kopásjelző, elsőnek aszt hittem kavics, vagy vmi kosz ment közé, de sajna nem.
Én is forgattam egy kicsit a szemem, mikor az első szervizre egyeztettem időpontot. A szevizfőnök lehetségesnek tartotta, hogy első betétet kell cserélni. Amikor mondtam, hogy tizenkétezer kilométer van az autómban, akkor már kisebb volt a csere valószínűsége. A végén aztán mégse kellett bántani. Úgy saccolom, hogy 40000 körül fogja megadni magát. Hiába, a súly az súly :)
Valószínű, hogy lábfüggő is a dolog, a volt Bravómmal egyidős Bravón 18000 km után tárcsát és betétet kellett cserélni, nekem az eredeti betétek 58000-ig bírták, a tárcsa 80000-ig húzta.
Az akksi a jobb első ülés alatt van. A többire nem tudok válaszolni, nem jutott még eszembe, hogy kicseréljem a rádiót és a hangszórókat. Nekem bejön, ahogy a gyári szól.