Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

drMinit Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1039
sajnos sok. :-(
Tavaly v. tavaly előtt, egy ügyfelem az Új Passátjára akart utólag V. horgot.
Nem volt akkor még magyarhonban sok ilyen autó.
A horgot 98e-ért, a Bus-os kábelt 75. ért, és a szerelést 20.e ért kapta.

Persze azóta már ez is olcsóbb. :-)
Előzmény: Törölt nick (1038)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1037
"És milyenek a kamatok a használt autókra a Welt-nél?"

Februarban amikor vettem az autot, az en hitelem THM-ja 8.74% volt.
A 2003-ban vett zsir uj Fabiamra meg 12% :)

--
pacs_425
Előzmény: Törölt nick (1034)
Make Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1036
Maga a vonóhorog, aha jól tudom már csak leszerelhető fejel kerűlhet forgalomba és az sem a legolcsóbb. Egy "normál" autóéhoz képest a bekötése is drága. Ugyanis az új típusú CAN-BUS rendszerű gépkocsiknál az elektromos bekötés a hátsó lámpánál már nem oldható meg, egy kiegészítő elektrónika szükséges melyneknek ára relatív drága.
De ha tévedek valaki kisegít.
Előzmény: Törölt nick (1034)
ac07 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1035
Ez Gyöngyösön van egy Citroen kereskedésben, a kép még nyári, a km szvsz legalább a duplája. Ja és a tulaj nagyon nepper...
Előzmény: Bálint1 (1028)
drMinit Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1033
Hasonló dilemmával küzdöttem én is nemrégiben. Újat vagy használtat.
Volt már több új autóm is. Megvan annak is az előnye, illetve varázsa.
De most úgy döntöttem, bukja más az első 10-20%-ot mikor kihozza a szalonból. :-)
Így megvettem egy 1,5 éves 1,6 MPI OII-öt Elegance felszereltséggel fűthető üléssel két zónás digit klímával, teljes elektr.menetsabil.programmal, 15e km rel.
Eredetileg egy OI-et szerettem volna venni 1.9pdtdi motorral, de épp egy topiktársunk autójának védelmét szereltem, mikor Ö szóbahozta, hogy miért nem az új modellt választom. Körbenéztem, és hallgattam rá..
Most 21500 van benne, hibátlan és nem bántam meg.
colordex_2 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1032
szia,


Fabia + hitel


köszi
Előzmény: ckerti (1030)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1031
"a 2 évesnél régebbi autóhoz a fentiek miatt kicsit bizalmatlan vagyok."

En februarban vettem egy 2001-es Elegance Octaviat 123 ekm-rel.
Azota belecsavartam 15ekm-t, a "hibalista":
- 4 db. nyari gumit kellett venni rogton az elejen, mert teli gumikkal vettem
- hatso fekbetek csere - 10kHUF

Ki kell meg cserelni a stab. szilenteket - ez lesz vagy 10kHUF, es sajnos valami barom megszakitotta az olajleereszto csavart, igy olajtekno csere is lesz.
Ez anyagban ~25kHUF.

Ha FAPAD ujat vettem volna, akkor a gumit nem szamitva (mert akkor telit kellet volna venni ) csak az elso sacc/kb. 3 havi kulonbseg a torlesztoreszletben felemesztett volna ennyit.
Helyette most ulok a borulesben, nyomkodom a Climatronicot, es elvezem az automata valtot....


De annyi penzert amit irtal, tele ven a Weltauto fiatal kocsikkal, kozvetlenul kereskedoszam/azonosito alapjan is ra tudsz keresni autokra.

Egy kicsit korulneztem, (kereskedoszam/azonosito):
49040/1333
911/1779
308/280
308/316


Joszerevel nagyon keresgetni sem kellett, 4 milla alatt eleg nagy a valasztek premium garancias autokbol...


--
pacs_425
Előzmény: colordex_2 (1029)
ckerti Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1030

Ha gondolod, megkérdezem Neked itt Győrben, hátha hajlanak a jó szóra. :-)

 

Azt már tudom, milyet szeretnél, csak azt nem, hogy mit adsz érte?

A Fabiát és hitel vagy más kombó játszik?

Előzmény: colordex_2 (1029)
colordex_2 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1029
köszi midenkinek a tanácsokat, most már teljesen elbizonytalanodtam
most egy 2002 -es Fabia -m van és a 3. év végén jöttek egymás után elő a kisebb-nagyobb hibái (hőgomba csere , ajtózár csere , befecskendező szelep csere) most érdekes módon állapotfelmérésen klimamotor cserét mondtak mert állítólag van mikor meleg levegőt fúj be (tényleg a klima motorján meddig van szav.idő?) ,bár ezt eddig nem tapasztaltam. Szóval a 2 évesnél régebbi autóhoz a fentiek miatt kicsit bizalmatlan vagyok. Bár tudom, hogy ki lehet ott is jót fogni.

ckerti,
egy-két helyen már rákérdeztem hátha tudják überelni a 3.95 mHUF-t , de eddig sehol nem ment.






Bálint1 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1028
Engem pl. ez, sokkal jobban csábítana ebben az árkategóriában:

Például
Előzmény: pacs_425 (1027)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1027
"Én biztos nem veszek még egyszer új autót. Egyszer elég volt:-(
...
Szerintem vegyél egy fiatal, jól felszerelt, komolyabb motorral rendelkező használtat."

En nem akartam mondani, mert az lesz a vege hogy mindig csak ugyanazt mondom :)


--
pacs_425
Előzmény: Bálint1 (1026)
Bálint1 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1026
Én biztos nem veszek még egyszer új autót. Egyszer elég volt:-(

Szerintem ezért az árért, komolyabb motorral, és több extrával szerelt gépet kapsz 1-2-3 évesen.

Tudom, sokaknak az új autó a mindene (igaz Csaba?:-DDDD)
Én is így voltam vele. Tanuló pénznek jó volt. De soha többet nem kell.

Szerintem vegyél egy fiatal, jól felszerelt, komolyabb motorral rendelkező használtat.
Előzmény: ckerti (1025)
ckerti Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1025

Elolvasgattam a linkeket (jó volt őket újra látni), de vitába szállnék.

A saját OII-ön nincs erősített alsó burkolat és megnövelt hasmagasság, de a következő rendelésnél elgondolkoznék legalább az alsó védelmen.

Én vigyázok a kocsira, nem nagyon állok járdára, nagyon ritkán járok földúton, ahol leérne az alja, de ennek ellenére a műanyag burkolat a motortér alatt már több helyen elrepedt.

Ha jól látom a Skoda Magyarország honlapján, az alsó burkolat 8.400,- Ft.

Annyit megér, tuti beikszelném, mert a műanyag pótlása (nem garanciális csere) 14 eFt, utólag a gyári, fém burkolatot -a szerviz szerint- egy pótlólagos merevítő hiányában nem lehet felszerelni, pedig csak 3 eFt-al drágább.

 

A megemelt hasmagasság akkor lehet fontos, ha sokat jársz földúton, hóban, vagy parkolsz járdára.

Valaki írta máshol, hogy ezzel rendelte és nem érezni stabilitásvesztést.

Ha van is, akkor csak magas sebességnél jelentkezik a labilisabb viselkedés.

Nem kell száguldozni 160 felett és kész.

Mondjuk az 1,4-es motorral nem is nagyon fogsz. Tudni tud, de nem szeret szerintem annyival menni.

Mellesleg én úgy tudom, az emelés 20mm az alapállapothoz képest.

 

A kedvezmények nem hangzanak rosszul, de az alufelni nyári gumival a Gift tartozéka, az nem ajándék.

Ha jól számol a Skoda Magyarország honlapján a konfigurátor, akkor a felszerelve 4.13 MFt árú kocsit adnák Neked 3,95 MFt-ért (alapár 3,9!).

 

Ennél azért lehet jobbat elérni, ha elküldöd ezt az ajánlatot egy kör e-mailben.

Egy próbát megér.

Szerintem.

Előzmény: pacs_425 (1024)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1024
Előzmény: colordex_2 (1023)
colordex_2 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1023
sziasztok,

Kiváncsi volnék a véleményetekre,
érdemes-e emelt kasznival(megerősített futóművel) rendelni az autót (OII GIFT)?
Hol találok leírást, hogy ez az emelés mennyit is jelent eddig a 16 mm - 40 mm hangzottak el adatok a kereskedőknél.


köszi.
colordex_2 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1022
sziasztok,



mennyit változhat(változhat-e?) az autó ára (ha most megrendelem) ahhoz képest ami a mostani de az átadás időpontja év vége vagy jövő év eleje.

Nálam is OII GIFT 1.4 van kilátásba
sikerült eddig belealkudni 3.95 mHUF-ba
- 8 hangsz.
- alufelni nyári gumival,
- metálfény
- vonóhorog
- gumiszőnyeg




pacs_425 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1021
"más márkák is adnak jó és kényelmes autót ennyiért (bár nekem most egy komolyan vehető, ötajtós, ekkora lábtérrel rendelkező, megbízható sem jut eszembe)"

Szvsz eloszor jol meg kell gondolni h mire kell az auto.
Egy szemellyel munkaba jarni nem kell sem 5 ajto, sem nagy hatso labter.
Van par 4 ajtos (sedan) ebben az arfekvesben, sot meg kombi is.


"A másik topikban már megkaptam (nem szó szerint), hogy az is bolond, aki új autót vesz és még jól el is adósodik érte. :-)"

Nem bolond, csak gazdag :DDD


"Nyugodtan válasszál távoli kereskedésből autót, elvégre csak megvenni kell odamenni egyszer"

Igy igaz.
En is mentem a Fabiamert vagy 200 kilometert, de amig itt Pesten szonyeggarnitura es hasonlok volt a legtobb amit tudtam alkudni, addig videken "extraban", (+ arengedmenyben es uzembehelyezesben) 200eFt-ot sikerult letornaszni az arbol.
Igy elso hallasra nem sok, de ez akkor az auto ertekenek majd a 10%-a volt.


--
pacs_425
Előzmény: ckerti (1020)
ckerti Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1020

Szerintem jól döntesz, hogy az OII-t választod.

Pár tanács, ha már védtelen vagy és beleugathatok :-)))

 

Szerintem válasszad az 1,6-ost. Nem kerül sokkal többe és menetdinamikában -szerintem- megéri.

Amennyivel többe kerül, azt kifizeted, de alkudd bele a kétzónás klímát, annak is megvan a haszna.

A tekergetős ülésbeállítás szerintem nem nagy gond, hacsak nem két, eltérő testalkatú sofőr vezeti a kocsit felváltva. Nálunk a párom 165 cm, és 192 cm vagyok, nekünk megért volna az elektromos ülés, de tényleg csak az Elegance-hoz rendelhető (ott sem széria) és az már túl drága volt.

Arra figyelj, hogy a deréktámasz ezekhez az ülésekhez fontos, de nem jár, csak, ha megrendeled az ülésfűtést is. Sokat segít a kényelmen az állítható deréktámasz (bár az is plusz egy tekerő :-)), mert valljuk be az ülés nem a legjobb része a kocsinak.

Mindenképpen a Giftből kell kiindulni, az egy jó ajánlat, kb. annyit is ér most egy Octi, az eredeti alapár egy kicsit magas.

 

pacs-nak igaza van, hogy más márkák is adnak jó és kényelmes autót ennyiért (bár nekem most egy komolyan vehető, ötajtós, ekkora lábtérrel rendelkező, megbízható sem jut eszembe), sőt használtban jobbat is ki lehet fogni (leginkább Octit), de ez messzire vezet. A másik topikban már megkaptam (nem szó szerint), hogy az is bolond, aki új autót vesz és még jól el is adósodik érte. :-)

 

Szerintem add hozzá az 1,6-os Gifthez a dupla klímát, ülésfűtést, deréktámaszt, jelöld meg a választható extrák közül a téli gumi+alufelnit és küldd szét ajánlatkérésre sok-sok márkakereskedőhöz e-mailben.

Tuti vannak ilyenek raktáron, ez egy népszerű kombináció.

 

Kérdezz rá a színre (metált alkudd bele), esetleg említsed meg, hogy hitelre vennéd és van egy beszámítandó Suzukid (megadhatod a mások által mondott Eurotax árat is).

 

A beérkezett ajánlatokat összehasonlíthatod, a legjobbaknak elküldheted a legjobb ajánlatot, hátha alámennek.

 

Nyugodtan válasszál távoli kereskedésből autót, elvégre csak megvenni kell odamenni egyszer, nem muszáj ugyanott szervizeltetni, és legalább édeskettesben töltitek el az első pár kilométert, meglesz a bejáratás egy része is , mire hazaérsz.

Pár tízezer (százezer) Ft kedvéért szerintem megéri egyszer buszozni.

Előzmény: Törölt nick (1018)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1019

"De valószinű a klimából a két zónásat fogom kérni. Nem tetszik a két zóna de a digitális beállitás igen."

 

Gondolom 100-200eFt-ot elkernek azert is...

 

 

"Ami viszont nagyon nem tetszik a skodában az a tekergetős ülés támla beállitás. De ezen nem lehet változtatni sajnos."

 

Van hozza villanyules is, de csak Elegance felszereltsegi szinthez:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De az alapar + a Climatronic mar szinte biztos hogy 4 mill felett van.

Gondolom ez az 1.4-es ara, es hat szvsz az nagyon sok egy 1.4-es autoert.

 

_En_ vagy neznek valami fiatal keveset futott (mondjuk 1 eves) Skodat, vagy mas markaknal is korulneznek...

 

 

--

pacs_425

Előzmény: Törölt nick (1018)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.21 0 0 1017
Ha tenyleg egy arban van ugyanakkora motorral, akkor O2.
Mar csak az eladhatosag es a hatso labter/futomu miatt is.
(De akkor is O1 rulez :)

Mennyi a Gift most? 4 mill korul?
Mondjuk lehet hogy ennyiert mar mas autot neznek...

De ha most rendelsz, akkor ugy allapodjatok meg a kereskedovel hogy januarban vedd at, mindenkeppen 2007 legyen a forgalmiban az uzembe helyezes idopontjanal.

Sot, lehet hogy meg tobbet is kivarnek, mert most hogy kezd bedogleni az uj autok eladasa, egesz jo kis akciok bukkannak fel.
Mindenkeppen megvarnam a januari holtszezont + akciokat.


--
pacs_425

Előzmény: Törölt nick (1010)
Gyula Creative Commons License 2006.11.21 0 0 1016

Szia!

Nekem ez van, főleg praktikus okokból. Nagyon jó autó, bár az 1.4-es motorral együtt jár az is, hogy kicsit lassan gyorsul, ezért főleg előzéskor kell odafigyelni. Magas tartományban azért pörög az autó (nekem volt 1.6-os régebben, ugyanilyen teljesítménnyel (75LE), az lényegesen nyomatékosabb volt). Utazója, végsebessége alig alacsonyabb, de igazán jól 110-120 km/h-ig fogyaszt, de inkább 100 körül. Így 5 liter körüli fogyasztást is ki lehet hozni belőle. Nekem nagyátlagban 6.5-7 között van, újabban rendszeres rövid, városi utak. Nem hajtom nagyon, persze.

Előzmény: Jawa lovas (1000)
golyo13 Creative Commons License 2006.11.21 0 0 1014

GYőr !

 

nem tudom opontosan, de :

 

INI.HU Domain Registration Service eberspacher.ini.hu/ - 1k - Tárolt változat - Hasonló lapok

 

http://www.autoextrak.vic.hu/juhasz_autovill_szolgaltatas_allofutesek.htm

 

de van szlovák is...

 

Szóval kánaán...

 

nekünk a poloban van..

 

Előzmény: Törölt nick (1010)
MZ/Y Creative Commons License 2006.11.21 0 0 1013
Viszont szebb az O I. :o)

Komolyan: van, amelyik részletében az O I a nyerő nálam, van, amiben az O II. Kombiban pl. az O I fényévekkel az O II előtt van. A hátsó lábtér viszont mindenképp az O II felé billentene nálam.
Előzmény: ckerti (1012)
ckerti Creative Commons License 2006.11.21 0 0 1012

Csatlakozom!

Vegyél OII-t, műszakilag és kényelemben is előrébb tart, mint az OI.

 

Persze mi csak beleugatunk, de meglátod, nem fogod megbánni.

Előzmény: MZ/Y (1011)
MZ/Y Creative Commons License 2006.11.21 0 0 1011
Egy árnál én az O II-t választanám.
Előzmény: Törölt nick (1010)
ckerti Creative Commons License 2006.11.20 0 0 1009

Ja, én most is az OII-t venném, bár én is elgondolkodtam az OI-en, de győzött a nagyobb lábtér, korszerűbb technika (pl. futómű, biztonság, utasvédelem...) és a jobb használtkori érték.

Gondolj bele, 5 év múlva az OII-t éppen váltja az OIII, de az OI már évek óta nem lesz gyártásban.

Másik, hogy gyártják még az OI-et, csak nem fordítanak annyit a szerszám- és présgépekre, emiatt lehet nagyobb a tűrés, és pontatlanabb a gyártás.

Ez nem az én gondolatom, egy jól informált -sokakkal közös- ismerősünk mesélte ezt egy másik topikban.

 

Ja és szerintem is szebb az OII, bár egy sima búrás, új műszerfalas OI sem néz ki rosszul, bár nem sokkal olcsóbb azonos felszereltséggel, mint az OII. :-)

Előzmény: ckerti (1008)
ckerti Creative Commons License 2006.11.20 0 0 1008

Jó kifejezést használtá lés robi25 jó tanácsot is adott. Szerintem.

A néhány kilométeres, tudatosan -sokszor hidegen- meghajtott tesztautók többet kapnak az első pár ezer kilométer alatt, mint egy normál használatos kocsi az első évben. Az értékesítők ezzekkel járnak boltba, szervizbe, alkatrészért, haza...

A bemutató vagy szalon autó azt a kocsit jelenti, amelyik a szalonban áll pár hetet, hónapot. Közben persze nyitogatják az ajtaját, beleülnek de legalább a motor, futómű nem kopik.

Azt meg lehet venni, tetemes árengedmény mellett.

 

Mellesleg üdvözlök mindenkit a fórumon, bár pár embert már ismerek más topikból vagy élőben.

Ide csak ma reggel találtam el, délelőtt nemis nagyon dolgoztam elvégre majd ezer hsz.-t kellett sürgősen átolvasni. :-))

 

Magamról csak annyit, hogy egy egyedi, nekem gyártott szaharabézs Octavia II. limuzin, 1,6 MPI RS "Ckerti EDITION" boldog tulajdonosa vagyok a születésnapja óta, ami idestova 1,5 éve volt (hogy repül az idő a jó társaságban).

Valami miatt képet most nem tudok beszúrni, de a SOF honlapon (www.sof.hu) a tagok között 17-es sorszámmal megtaláltok.

Előzmény: Törölt nick (1005)
pacs_425 Creative Commons License 2006.11.20 0 0 1007
En az Octavia1-et vennem.
Egyreszt mert olcsobb, masreszt meg szebb :)

Szvsz vedd azt amelyik jobban tetszik.
Azert nehany 100eFt kulonbseg van a ketto kozott, szerintem allits ossze minden kivant extraval egy-egy autot a regi es uj verziobol is.
Aztan nezd meg az arkulonbseget (ha van), es dontsd el hogy megeri-e neked.


--
pacs_425
Előzmény: Törölt nick (1001)
robi25 Creative Commons License 2006.11.20 0 0 1006
Sőt van egy abszolút objektív dolog: a II. szebb:))))
Előzmény: golyo13 (1004)
golyo13 Creative Commons License 2006.11.20 0 0 1004

A "kedvedtől " függ.... (forint )

 

Ha hasonló az ára, akkor II.-t vegyél, és olvass el néhány történetet a népítélet rovatban az OI-ről.

 Én nem vennék, mert  az I sem lett kiforrott dolog, pedig fut már vagy 6-8 éve.

Mindig jönnek "az előre ismert hibák "...

 

Ennyit az én véleményemről....

 

(én a II.-t hajtom, de két éve I-t akartam venni, de akárpit szinében nem volt mozgásterem, így elálltam a vételtől szerencsémre.)

 

Bármelyiket veszed, az a lényeg, hogy "szeresd ", akkor jó lesz vele autózni.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1001)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!