Hozhatnál eseteket. Pl lengyeleknél komoly vasútfejlesztés van, ott egészen biztosan lesz összehasonlítható adat. Ott magasabb a jövedelem is, tehát elvben magasabb a vasút költsége is.
Én ilyet sosem mondtam ne is add a számba ! Viszont ma 6.3 millió családi házban élő ember megteheti TÖRVÉNYESEN ,hogy telepít napelemet sziget üzemben akkuval és nappal tölti az EV-t, megy róla a ház melegvíz . Az ICE-vel meg tudod ezt tenni TÖRVÉNYESEN , hogy otthon töltöd ,,ingyen,, ? Igen , nem , várom a válaszodat ?
A szerbek meg beleálltak a 3 milliós népességükkel az 52 milliós Monarchia hadseregbe, és a végén nekik lett egy nagy országuk, az osztrákoknak és a magyaroknak meg egy kicsi.
igaza van. vegul is a nemetek is megadtak magukat berlin eleste utan, pedig meg harcolhattak volna a ruszkik ellen, tovabb novelve a nemet eloero veszteseget. es mar addig is csak hitler faszsaga miatt harcoltak, azt a haborut valamikor 43-ban mar elbuktak.
erre irta ojban bazsi, hogy az ukik nem tanultak a tortenelembol. no de ez az o dolguk, a mienk meg az lenne, hogy ne dogoljunk ehen* az o hulyeseguk miatt.
hat biztos van pelda, hogy ilyen surun lakott fovarosi videken huznak fel vasutat. de veletlenul sem ilyen szamokat hoznak fel, hanem a pusztaban epulo tgv-t, meg valami felujitott vasutallomast :)
Végül is úgy tűnik, mára ez lett a NER-en belül a kötelező gondolkodásmód OB "elszólása" is egyértelműen ezt tükrözi
ez abszolut igy van, nem is csoda, hogy fel se tunt eredetileg senkinek azon az oldalon -- nem valamifele eles vitaban veletlen elszolas tortent, hanem kedelyes barati cseveges kozben hangzott el, ami, amit utana szepen megszerkeszettek, vagtak, kitettek a saja mediaikba es buszken promoztak, OB is meg a nagytudasu "ujsagiroja" is
Lehetséges hogy hatásvadász szám a 10x. De hülyeséget beszélsz azzal, hogy nem lehet megsaccolni a költségeket. Más , környező országokban is épül vasút. Sőt vannak olyann országok, ahol vasúthálózat is épül :-)
Ez a déli körvasút kb ennyiba kerül, más kérdés, hogy kicsit overkill lesz pár eleme, nagyon látványos, rongyrázó új megállók stb. De egy komplex valami, épül jó pár új híd, részben átépül a Lágymányosi-híd pesti hídfője. De hát már az M4 ilyen volt, úgy építkeztünk mint Budapest New York vagy Tokió lenne, csak a megállók dizájnon foghattak volna akkori árakon 30-50 milliárd forintot. Az most 500-150 milliárd forint?
Maga a Fonódó II (Szent Gellért tér-Budapark) lenne 30+ milliárd a Városháza számításai szerint, a Clark Ádám tér áttervezésére már 4 milliárd a tervezői becslés (!) - amúgy Baranyi Krisztina lehet átirányítja az egészet a Mester utca átépítésére, nagyon helyesen.
Ez a Lázár-féle reptér-belváros közúti kapcsolat (gyakorlatilag az Üllői út átépítése) is lesz vagy 300 milliárd bruttó. Jövőre neki is állnak.
baromsag. epitoiparban 8% korul van a profitrata nagyberuhazasokon, ehhez kepest loloek 10%-on dolgoznak kb. (raktam ugye be errol eleg szep gfx-eket fuggetlen ujsagcikkekbol)
nyilvan ez is lopas, de ez belefer, hogy ne a strabag vigye haza.
Azt nem vitatom, hogy túlárazott, de azt valószínűnek tartom, hogy a szakértők elég alaposan alálőttek.
ezek nem szakertok. tenyleg nehez lenne egy ilyenben jartas mernokot kifizetni, megszerezni a tenderadatokat es bearazni reszletesen, es igy szepen bemutatni a 10x lopast.