Ha olvasnál is nem csak irnál , te is tudnád, hogy az ősszel volt róluk szó. Állag +óvás miatt vitték oda. Majd ha lesz pénz biztos, felújitják. Hajtánnyal + tele vannak a +felelő topikok. Néha olvasgass is. :-)
MÁV Épitési Géptelep X., Kőér u. Októberben még ott volt, valszeg most is, mert +óvás céljából vitték oda. 1 kérdésért nem kell mindjárt 1 egész topikot nyitni!!
-Az "r" jelzéssel megkülönböztetett aláverőgép az "AG" sorozatú aláverőgép tovább fejlesztett változata attól rugózott kivitelében tér el. Műszaki adatai közlekedés szempontjából - megengedett sebességét kivéve - azonosak. Az "AGr" jelzésű aláverőgépek a pályasebesség felével, de legfeljebb 40 km/h legnagyobb sebességgel közlekedhetnek.
- AKT:
- Aljköz és ágyazatszéltömörítőgép.
- ACS:
- Aljcserélőgép
- EG:
Sínhegesztőgép
- DGKUm:
Darus vontatójármű
- AGMUm:
A DGKU-nál egyszerűbb kivitelű darus vontatójármű.
Az ős-TVG-t láthattad ott bent, a volt BK Vasútépítő Kft. (jelenleg Pannon-Vasút, s felszámolás alatt áll) telephelyén, egy szép nagy fa árnyékában. Szomorú apropó, hogy én pont aznap fotóztam le (és csodáltam + sírattam is meg), amikor történt közel 2 éve a siófoki buszbaleset. :-(((
Zöld kocsik (PFT-s) sokfelé vannak még ...
A fotót úgy látszik a gépész topicosok nem nézik, pedig sokan járnak Kápolnásnyék felé .... Ott készült az Amslerről a kép.
Én is nagy ződségmániás vagyok :-))) Ha látok ilyen szerelvényt, ha csak lehet végig fotózom :-) Kőér utca kész kánaán, egyszer jó lenne ott több időt eltölteni, amikor ott voltunk a többiek csak úgy átrohantak ezen a részen :( És jó lenne egyszer a többi hasonló telepre is bejutni !
Ez az ős-TVG nem az a "kis zöld csoda", amit anno, Érdre sűrűn jártomban mindig megcsodáltam távolról?
Más: A PFT-járgányok közül engem leginkább a "bezöldített" régi személy-, kalauz- és poggyászkocsik érdekelnek, na meg az előéletük, több komplett nosztalgiaszerelvényt össze lehetne rakni belőlük!
Ha lesz belőle valami akkor azt a PFT fogja sajnos legutoljára megtudni. De ezt lehet mondani Érd állomás átépítésére és a 30a (régi megnevezés) vonalra is. Itt a tervezőcsapat már Tárnok-Dinnyés között a helyszíni munkákkal elkészült, Knyék-Dinnyés tervezőasztalon is készen van (újra), Tárnok-Knyék rész jön tervezőasztalon ...