Vbaa! Mekkora a motorod? Ugy tudom elvileg 1.4-es hez nem engedi a gyarto. Maxidot es kodlampa eseten (ha jol emlekszem) csak 1 kar kell es 1 sw-es atbillentes. A vonohorog a kov. problemat veti fel: ha nem gyari helyre megy fel (furni kell) erintheti a kasztni garit, az elektromos rendszer garjat, + ujra kell vizsgaztatni! Erdeklodd meg egy szakszervizbe, es donts! Dreamer
Tuzi! Figyelj! En nem vitatkozni akarok, hanem segiteni. Utolso hsz-om ebben a temaban! Mivel sem Te sem en nem tudhatjuk, hogy mi tortent, ezert a legjobb megoldas, ha megnezi a szervizkonyvet, es egyeztet a szervizzel! Azert abban te sem lehetsz biztos, hogy egy gyerek a fenti muveletet megteszi! Ha jol emlekszem innen indult a dolog! Kulon koszonom, hogy leirtad a menetet, bar ismertem, mert mar az elozo gepem kezikonyveben is szerepelt!
Sziasztok! Két dolgot szeretnék megkérdezni Tőletek! Az egyik: Igaz-e, hogy az OII Holiday modellbe nem beszerelhető a tempomat, mert a rendeléskor szerettem volna belerakatni de azt mondta az értékesítő, hogy ebbe a felszereltségbe nem rendelhető. Az eddig olvasottak alapján, én nem találtam olyan kifogást ami miatt ne lehetne megoldani(Fedélzeti, ködlámpa, BUD motorszám stimmel). A másik a vonóhorog szerelése? A neten találtam 25-30e Ft.- körüli összegér vonóhorgot. Egy "mezei szerelő" fel tudja-e szerelni úgy, hogy minden megfelelően működjön(CAN-BUS -ha jól tudom nem egyszerű). És még az is fontos lenne, ha mindkét dolog megoldható, nem jelenti-e garancia elvesztését.
Kezdem ugy érezni hogy valahogy kár vitáznom. Légyszíves olvasmár egy pár hsz.-t vissza. Honan szedted a 17-et????? Na segítek "15000-et mutat, meg 372 napot." lásd a 2789-es hsz.-ben. Na ugye a 15 az valahonnan ismerős. Ja és nem túl nehéz vissza lőni erre a 15 ezres szervizre.
Hogy véletlenül lehete nem tudom , de le írom a menetét és döntsd el TE. Nullázó gomb lenyom és nyomva tart, gyújtás ráad, majd nullázó gomb azt hiszem balra egy picit elforgat és kész.
Nos, hogy miert kernek penzt, es miert nem, emberiesseg es hozzaallas kerdese. Azert szivesen megkerdeznem a szives cegledi szervizet, hogy mennyi a munkapozicioja a komfortelektronika beallitasanak? Ugy emlekszem, hogy szerviz visszaallitasat nehez veletlen elvegezni. Ha beallitana, akkor sem 17-re allitana vissza (feltetelezem). Dreamer
Bocsánat a kolléga írta hogy Ő nyomkodta a nullázó gombot, vagyis Ő állitotta át fix csere periodusra.
De ezt Te is tudod , mert lejjebb írod hogy ez lehet csak az én esetemre. Na már most ha nem szervíz cseszte el akkor talán durva lenne aztalt borogatni. Szerintem. Az hogy pénzt kérnek? Hmmm. Nálunk ez változó. Tőlem a központi zár autómatikus ,sebesség függő zárásáért bizony Cegléden pénztkértek. Meg is lepödtem mert nem gondoltam. Itt le is írtam, (keres vissza ha van kedved) ,de voltak mások akiknek, igaz máshol nem kértek semmit ugyan ezért a műveletért.
Tuzi! Azt te sem gondolhatod komolyan, hogy azert kerhetnek penzt amit ok nem allitottak jol. Ehhez nem kell erteni, szerintem odafigyeles es tisztesseg kerdese! A te esetedben nem lehet, hogy fixre allitottak be (pl, nem muszerrel nullaztak, hanem hanyagul a muszerfalrol, es akkor atmegy fix 15-be!)? Dreamer
Nem biztos, hogy neked a kapcsolo ment tonkre! A zarszerkezetben van olyan mechanikus alkatresz (nem komoly, egy gyuru) amelynek kopasa, vagy torese eseten produkalodhat az altalad leirt problema. A hiba ismert, nem csak zarcserevel orvosolhato! Dreamer
Hi! Engem is érdekelne a zárjavito készlet. Nekem most szinte egyszerre romlott el a kétoldoli ajtoba a zár. A egyik oldalon nem mozdul a kulcs a másikon pedig fordul jobbra-balra csak nem nyit-zár.
Modositható, és elvileg akár 28-ról is indulhat a vissza számlálás, és a napokat is annyira állitják amennyire akarják. Tudtommal.
Ja és ebben az esetben nem borogatnék asztalt, hanem bevallanám hogy ez van, hülye vagyok, és ennyi. Szerintem simán vissza állítják. Max. kérnek egy pár ezer forintot. Azt pedig úgy venném mint tanuló pénz.
Ui. Nekem még mindig ---- mutat a vissza számláló.:-((((
Az autó figyeli a hidegindításokat, stb, és számítja hogy mikor kell szervizbe vonulni. Tehát, ha rövid távokon használod az autót, akkor a 17e km még akár reális is lehet. Mert a QG1-ben nem csak az vagyon leírva, hogy 2 év,vagy 30e km, hanem az is, ha az autó berendel. Ezért rugalmas a szervizintervallum. Egyébként úgy tudom, hogy ez a funkció akkor érhető el, ha a napi km számláló nullázóját hosszan nyomod!
A gyerek valamit elnyomkodott a OII-ben, piszkálta a napi számláló gombját és most a szervizidőből visszalévő kilométer 15000-et mutat, meg 372 napot. Az autóban nincs még 2000 sem, és a hosszú szervizintervallummal 2 év vagy 30000-el adták át. Mit tudok tenni????
Hmmm. Ez már régen megtörtént , csak nem akartam itt kavarni, és elküldtem E-mailban. Így jobb lett a felbontás is. Ha nem kaptad meg , elvileg holnap hazajutok, és felnyomom ismét.
Könyvet olvastam, most még olyan is került bele. De legközelebb szerintem az 7-es kerül bele.
Szerintem tökéletes ez az olaj, a szervízben is ezt teszik bele. Legalább is ezt mondták. Az hogy nem részecske szűrős a moci, attól még rakhatok bele ilyen olajat, vagyis jobbat. Szerintem.
Jól vagyok? Mondjuk. Szakadásig dolgozom. Ááá, nem panaszkodom, ez van.:-(
Budán nem tudok szerelőt, de Pesten én csak KoBéhoz vinném, viszem is ha arra kerül a sor.
Mint tudjátok a harmadik zárcsere után építettem be saját autónkba a zárjavító készletet, amit Nektek fél év teszt után mutattam meg. Döntően a rugós rögzítővel rendelkező zárakra gondoltam, de menet közben derült ki hogy ebből a verzióból kevés van. Az új zárba csak ragasztóval lehetett rögzíteni. Ezért elkészítettük saját rögzítő rugónkat, amit ezen túl minden készlet tartalmaz. Így minden kb. 1996-tól gyártott VW csoporthoz tartozó autóba, bal illetve jobb oldalra nagyon könnyen és gyorsan beépíthető. (pl.: A3, A4, TT, Fabia, Octavia, Golf, Touareg stb.)
Azért a VW 507-es kóddal vigyáz ! A Te géped nem részecskeszűrős, s abba 560 01-es való, ha jól emlékszem.
De a könyv elolvasása sokat segít. Utántöltésre megengedi az alacsonyabb számút -550 01-et. Én is majdnem ilyet vettem, de Mobil ban kaptam 0W-30-ast, amit a könyv ír a Long lefe -hez.
Mielőtt beleöntöd, kérlek olvasd el a 2 cm vastag könyvét, elöl van az elején.
Egyébként jól vagy ?
Én most készülök regisztrálni Párkányba ----nov. végére---- 85 e-re+ 1 sztrapacska, bár november közepén lejár a 2. év, így vége a garinak...........
Jó lenne tudni egy megbízható Skodás+díesel-es szerelő címét Pesten (Budán !) vagy a környéken, hogy a hazai ipart támogassuk !
Egy srácnál, aki szájhagyomány útján ismert mifelénk. Ezt csinálja már jó pár éve. Nekem nagyon bejött. eredetileg ügye ez egy 105Le paripa (vagy inkább öszvér :D ) volt, úgyhogy mindenképpen jót tett neki a progi átírása. Ettől még ügye nem muszáj kitolni a szemét, de legalább van egy kis tartalék ha szükség van rá.. ;) Fogyasztásban 1-2 tizeddel kevesebbet eszik mint elötte. Tehát az nem számottevő változás. Én csak ajánlani tudom mindenkinek aki nem parázik ezektől a dolgoktól :)