Van valaki akinek Kia ceed combi 1.4 benzinese ?? Tegnap volt szerencsém egyet ki próbálni igaz nagyon rövid távon :-( :-( :-( . (Baleset miatt ). Igazából nem éreztem azt a húde húz érzést 9000 km van a kocsiban . Ez ilyen ezzel a motorral és oké vagy egy kicsit én voltam fasz :-( :-( . ? Két felnőtt és a lányom voltunk bent. Valaki ha mondana egy összinte véleményt milyen is rakottan ,klimával azt nagyon megköszönném .
a 7-8 éves korosztályból én kiemelném a _majdnem_ 7 évest, aminek nincs meg a 150.000 km-e, és a szervizkönyv is rendben van tehát pár hónapig még él a gyári garija
Sziasztok.Még új fórumozó vagyok ,itt a kia-s oldalon,de most szeretnék venni egy kia ceed kombit,és tanácsra lenne szükségem.Az elképzelés: benzines,7-8 éves,és lehetőleg 1,6-os.Szerintetek 2 millió körül lehet jó kocsit venni ami a leírtaknak nagyjából megfelel?Mire kell figyelnem vásárlásnál elsősorban?Esetleg ajánlatokat is szívesen fogadok.Köszönettel:Zsolti
Én is úgy tapasztalom, hogy a dízeleké nőtt. Telepakolták sok xarral, kíváncsi lennék, ha annyi környezetvédelem lenne a mai dízelekben mint 12-14 éve volt, akkor mennyit fogyasztanának és hogyan mennének....
A nagyobb hátrány a dízeleknél nálunk hogy annyi, vagy néha még drágább mint a benzin. Bezzeg nyugaton...ott 10-15 centtel olcsóbb (I,F,SLO), az meg 30-40 FT. Gyakorlatilag nálunk alátettek a dízel piacnak rendesen.
Nem tudom majd mit kezdenek a sok benzin után maradt gázolajjal.
20 évvel ezelőtt az akkor 10 éves, eléggé leharcolt 1.9 TD Regattám ennél kevesebbet fogyasztott ha nem is sokkal. Egy pici dízel (AX) meg eljárt simán 4 liter alatt kevéssel.
5 éve az új Linea 1.3-as JTD nemigen ment 5 liter alá, akármilyen tatterosan vezettem.
Úgy tapasztalom, az elmúlt évtizedek alatt a dízelek fogyasztása nőtt, a benzineseké csökkent. Az 1.6-os benzines KIA-m kb annyit fogyaszt mint 10 éve az 1.6-os SWIFT-em, pedig jóval nagyobb, nehezebb autó.
Menettulajdonságokban amúgy kb egyformák, ami nyilvánvaló, a plusz 30%-nyi lóerő plusz 30%-nyi súlyt mozgat.
Hatodikban 86 km/h sebességnél éri el az 1500-as percenkénti fordulatszámot, ahol már elvileg rendelkezésre áll a maximális nyomaték. E felett vízszintes a nyomatékgörbe, tehát végig a maximális nyomatékon pörgött a motor. Nem volt jele, hogy nem érzi jól magát.
A következő szervízlátogatáson bejelentem a hibát, bár már előre tudom a választ. A csatlakoztatott eszközöknél lehet a probléma, mert az autó tökéletes.
Én is most voltam egy 2600 km-es túrán, és gondosan figyeltem az 1.6CRDI fogyasztását. Sajnos én nem vagyok megelégedve. Az út meghatározó része autópálya, de voltak lakott területek, szerpentinek, stb. Nem volt sietős az út ezért az autópályán 93-95 km/h sebességgel haladtam, persze voltak előzések. A légkondi kb.50%-ban működött. Így 4,7 l/100km lett az átlagfogyasztás. Két évvel ezelőtt ugyanezen az útvonalon a 12 évvel régebbi konstrukciójú Renault 1.5DCI több, mint fél literrel evett kevesebbet, ráadásul 4 személlyel, míg a mostani úton csak ketten voltunk.
A pozitívum viszont, hogy érzésem szerint a légkondi nem emeli jelentősen a fogyasztást. A legkedvezőbb fogyasztás pont egy teljes egészében légkondis szakaszra esett.
Ehhez a problémához egy jó autóvillamossági szerelő kell. Vélhetően egyedi a probléma, és tényleg hiba lehet. Esetleg csúf túlfeszültség csúcsok, vagy nagyfrekvenciás zavar ül rá, de ezeket megfelelő felszereltséggel lehet csak azonosítani. Vajon az izzók nem égnek ki gyakran?
(Tudom, hogy nem ez az eredeti hozzászólás, amire most írok)
Jut eszembe: Voltunk egy jó nyaraláson Ausztriában, autóztunk kb 1800 km-t, az 1.6 benzines átlagfogyasztása 6.1 liter lett. Igaz, a klíma kb az út felében volt bekapcsolva. Elégedett vagyok vele.
"a 12V-os (szivargyújtó) csatlakozók is tönkrevágnak mindent, amivel kapcsolatba kerülnek. A régi 5"-os IGO is megbolondult a töltéstől"
nekem a csónakban van buta töltő (a csónakmotorról tölt) és ha tolom neki simán felmegy 15 voltig de arra se a bedugott mobiltelefon se más elektromos eszköz nem mondott még egy rossz szót se, simán belefér a toleranciájukba nálad ott abban az autóban valami jóval durvább túltöltés lehet...
Akkor itt valami nagyobb gebasz lehet. A generátor jó? Mérj rá az akkura alapjáraton, meg full gázon is, hány volttal tölt. Bár ezt is figyelnie kellene az elektronikának...
Ezzel még nem próbálkoztam, mert a komplett fej kidobásában gondolkodtam. Az az igazság, hogy már kezdek belefáradni. Egy hete derült ki, hogy a 12V-os (szivargyújtó) csatlakozók is tönkrevágnak mindent, amivel kapcsolatba kerülnek. A régi 5"-os IGO is megbolondult a töltéstől. Amint leválasztottam, tökéletesen működött. A mobiltelefon is lefagyott úgy, hogy csak az akkumulátor eltávolításával sikerült életet lehelni bele. Tehát a telefonos navigációban is csak addig lehetne gondolkodni, amíg az eredeti töltéssel bírja az akku.
akadt már kia ceed-el következő problematok (doppeljackpot, 1.6, benzin, 2012):
-auto start-stop világít, tehát ki van kapcsolva és nem tudom bekapcsolni, higy automatan lealljon a motor
-centrálzár eleri az adott fordulatot, az ajtók automatan lezarnak, de vagy 5-6 kattanas hallatszik, nem egy, illetve a visszajelzo lámpa folyamatosan pirosan villog, nem csak pirosan ég.
Az autó 2 hónapot állt, lehet ez aksi probléma? Illetve garancia vonatkozik ilyenre ha mondjuk a központi zár és a start stop a hibás?
Sajnos az a probléma, hogy még a garancia elvesztésével sem lehet hozzányúlni a navigációhoz, mert szinte minden funkció a fejegység közbeiktatásával működik. Én még a garancia elvesztését is bevállalnám, hogy megszabaduljak ettől a szeméttől, de sajnos műszakilag nem lehet megoldani az átalakítást, vagy a komplett cserét.
Nekem is az az infóm, hogy kókányolás, garanciavesztés nélkül nem lehet a 2017-es évjárat előtti magyarosítás. Szóval nincs lehetetlen, de hivatalosan nem lehet.
Én is 2016-ban vettem az autómat. A "Kereskedő" megesküdött, hogy a magyar nyelv megjelenését követően automatikusan ráfrissítik a fejegységre. Most a pofámba röhögtek, hogy nem lehet megoldani.