Keresés

Részletes keresés

Deaf Creative Commons License 2005.02.28 0 0 34

Sziasztok!

 

Tud valaki vmit a keskennyomközű aláverőgépről? Merre lehet most?

 

Sinbiciklis Creative Commons License 2005.02.28 0 0 33
Szeptember végén...még +voltak: http://kep.tar.hu/qcqc/Börzsöny 2004
Előzmény: lassújel (32)
lassújel Creative Commons License 2005.02.28 0 0 32

 

Szombaton Nagyoroszi-Drégely felé jártam. A Nagyoroszi állomáson elhagyatottan áll a TVGn 1322, valamit eltalálhatott, sérültnek tűnt az eleje. Hova tűntek a sínautók? Már nem voltak ott. (csak a zöldet láttam a kerítés mellett, amit korábban kiállítottak)

m61019andras Creative Commons License 2005.02.28 0 0 31
Miért, tervezik mostanában?
Előzmény: Törölt nick (30)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.28 0 0 30
Kedves PFT-sek! :)) Nem tudja-e valaki (kideríteni), hogy Rákospalota-Újpest állomást ("honállomásomat") mikor szándékoznak ellepni a különféle "arató-vető gépek", TVG-k UDJ-k Plasserek és a hatalmas toló-Szergejek? Minden biztatást előre is köszönettel veszek:       ChGeri
klapperes Creative Commons License 2005.02.26 0 0 29

 

Kicsit az ellaposodás ellen. A képen a hátsó gép az 1271-s volt dunaújvárosi TVG. A gépet le kellet adni a MÁVGÉP Kft. részére, mint ahogy több más gépet és humánlétszámot is a legújabb racionalizáció miatt.

Vendégsín Creative Commons License 2005.02.09 0 0 28
Munkában:

Fogás















Irányítás














A kalapácsok fenn
















Tömörítés















Mérőkerekek
Előzmény: M44-419 (14)
klapperes Creative Commons License 2005.02.08 0 0 27

Üdv Mindenkinek!

TVGn 1263 hivatalosan öbb éve már selejtre vár (ami ezek szerint megtörtént), TVGn 1201 javításra váró gép.

Előzmény: Soldato (25)
Marc Marc Creative Commons License 2005.02.05 0 0 26
Valószínűleg soha. Na jó, 100 éven belül. :-) Amúgy milyen típusú és rendszerű ez a váltó?
Előzmény: Bahn (8)
Soldato Creative Commons License 2005.02.05 0 0 25

"TVGn 1263-t már nem láttad ott?"

 

Nem,csak ez árválkodik ott a csonkában,az állapotát tekintve folyamatosan romolva,egyre jobban összegraffitizve.

Pusztaszabolcson az (egykori) fűtőház területén egyébként felsővezetékes sárga gépcsodák garmadáját láthatják jelenleg a téma iránt érdeklődők.

Előzmény: klapperes (24)
klapperes Creative Commons License 2005.02.05 0 0 24

TVGn 1201, Érd, páratlan oldal, állítótorony mögött.  :-(((

TVGn 1263-t már nem láttad ott? Akkor már nem csak be lett jelentve selejtre, hanem el is vitték. MÁV-Thermit Kft. udvarán van egy ősrégi TVG, abból az időből amikor még 36xx számon futottak!!! Sajna csak papírképem van róla, egyhén romos állapotban.

Előzmény: Soldato (23)
Soldato Creative Commons License 2005.02.04 0 0 23
Itt is csak a pusztulás:
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.21 0 0 22
"CSAK"? :( Én addig alkudoztam egy roncsra, hogy hirtelen 100 ezer lett az ára. Azóta meg nincs másik.
Előzmény: FOMA (21)
FOMA Creative Commons License 2005.01.20 0 0 21
Szép is lenne.:-)) Nekünk "csak" sínbohóc PKVG-je jutott.:-))
Előzmény: M44-419 (17)
FOMA Creative Commons License 2005.01.20 0 0 20
Igen, sm-i PFT.
Előzmény: Törölt nick (18)
konszolid Creative Commons License 2005.01.20 0 0 19

...ismerős nekem a kép... kitérőirányban, ha nem csal a memóriám 160-220 km/h -s...

 

ui. több fajta van belőle, nem is rövid szerkezetek. Nálunk soha sem lesz ilyen... Ha egy sz@ros XI-es kitérő fenntatrása problémákat jelent, a 800-asoktól rettegnek mint ördög a tömjéntől, ne várjunk mifelénk ilyeneket....:(

Előzmény: Bahn (10)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.18 0 0 18
GMC WC51 (Weapons Carrier, népiesen vippon) sínre téve, Szombathely esetleg?
Előzmény: M44-419 (17)
M44-419 Creative Commons License 2005.01.18 0 0 17
Ez a pécsi különítmény?
Előzmény: FOMA (16)
FOMA Creative Commons License 2005.01.11 0 0 16
Előzmény: FOMA (15)
FOMA Creative Commons License 2005.01.11 0 0 15

Nocsak, már ilyen topic is van?:-)

 

 

M44-419 Creative Commons License 2005.01.11 0 0 14

1. autóval

 

Az ágyazat alja igen. Ezt szabvány rézsűbe rendezik, tömörítik. Erre jönnek a vgmezők, a mezők között ilyenkor heveder biztosítja a kapcsolatot 1-1 csavarral. Ezután a Facipőkből (Faccpp és társai) borítanak rá bagikövet, majd jönnek az "arató-vető" gépek (KIAG/AG, ARG, AKT)*. Ezután illene egy dinamikus vágánystabilizátort végigzavarni az új pályán, majd a vgstabilizátor által előidézett pályahibákat kijavítani. Ezután jönnek a hegesztések és kész a hézagnélküli pálya.

 

Röviden ennyi.

 

*KIAG=KItérőAláverő Gép

 

Ag=AláverőGép

 

ARG= ÁgyazatRendező Gép

 

AKT= AljKözTömörítő

Előzmény: Sinbiciklis (2)
Bahn Creative Commons License 2005.01.11 0 0 13
Igen,ICE pályában vannak.A 120-at csak tippeltem mert mint írtam már nem vagyok pályás és nem is nagyon értek a pályás dolgokhoz.Meg itt kis hazánkban még a 120-as kitérő is álomszerű.
Előzmény: radio100jozsi (11)
Z-kereső Creative Commons License 2005.01.11 0 0 12
Soha, mert a képen a zajvédő palánk nincs agyon gaffitizve!
Előzmény: Bahn (8)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.01.11 0 0 11

Az a váltó kitérőben legalább 120-ra alkalmas,úgy nézem.

 

120-ra? Én még 220-ra is besaccolnám, ezen képek gondolom a német ICE vonalról vannak, és a váltó egy átszelés lenne, ott meg szerintem nem 120-al mennek át a vonatok.

Előzmény: Bahn (10)
Bahn Creative Commons License 2005.01.11 0 0 10
Úgy gondolom én is:)
Az a váltó kitérőben legalább 120-ra alkalmas,úgy nézem.
Előzmény: by-169 (9)
by-169 Creative Commons License 2005.01.11 0 0 9
2050-ben lesz :)
Előzmény: Bahn (8)
Bahn Creative Commons License 2005.01.11 0 0 8
Ilyen váltó és pálya mikor lesz Magyarországon?

Sinbiciklis Creative Commons License 2005.01.11 0 0 7
Köfi.
Előzmény: Bahn (6)
Bahn Creative Commons License 2005.01.11 0 0 6
Köszi.Néhányszor figyeltem őket,ahogyan dolgoznak.Érdekes mindenesetre.
Előzmény: Fricy (5)
Fricy Creative Commons License 2005.01.10 0 0 5
A válasz helyes.
Előzmény: Bahn (3)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!