Szombaton Nagyoroszi-Drégely felé jártam. A Nagyoroszi állomáson elhagyatottan áll a TVGn 1322, valamit eltalálhatott, sérültnek tűnt az eleje. Hova tűntek a sínautók? Már nem voltak ott. (csak a zöldet láttam a kerítés mellett, amit korábban kiállítottak)
Kedves PFT-sek! :)) Nem tudja-e valaki (kideríteni), hogy Rákospalota-Újpest állomást ("honállomásomat") mikor szándékoznak ellepni a különféle "arató-vető gépek", TVG-k UDJ-k Plasserek és a hatalmas toló-Szergejek? Minden biztatást előre is köszönettel veszek: ChGeri
Kicsit az ellaposodás ellen. A képen a hátsó gép az 1271-s volt dunaújvárosi TVG. A gépet le kellet adni a MÁVGÉP Kft. részére, mint ahogy több más gépet és humánlétszámot is a legújabb racionalizáció miatt.
TVGn 1263-t már nem láttad ott? Akkor már nem csak be lett jelentve selejtre, hanem el is vitték. MÁV-Thermit Kft. udvarán van egy ősrégi TVG, abból az időből amikor még 36xx számon futottak!!! Sajna csak papírképem van róla, egyhén romos állapotban.
...ismerős nekem a kép... kitérőirányban, ha nem csal a memóriám 160-220 km/h -s...
ui. több fajta van belőle, nem is rövid szerkezetek. Nálunk soha sem lesz ilyen... Ha egy sz@ros XI-es kitérő fenntatrása problémákat jelent, a 800-asoktól rettegnek mint ördög a tömjéntől, ne várjunk mifelénk ilyeneket....:(
Az ágyazat alja igen. Ezt szabvány rézsűbe rendezik, tömörítik. Erre jönnek a vgmezők, a mezők között ilyenkor heveder biztosítja a kapcsolatot 1-1 csavarral. Ezután a Facipőkből (Faccpp és társai) borítanak rá bagikövet, majd jönnek az "arató-vető" gépek (KIAG/AG, ARG, AKT)*. Ezután illene egy dinamikus vágánystabilizátort végigzavarni az új pályán, majd a vgstabilizátor által előidézett pályahibákat kijavítani. Ezután jönnek a hegesztések és kész a hézagnélküli pálya.
Igen,ICE pályában vannak.A 120-at csak tippeltem mert mint írtam már nem vagyok pályás és nem is nagyon értek a pályás dolgokhoz.Meg itt kis hazánkban még a 120-as kitérő is álomszerű.
Az a váltó kitérőben legalább 120-ra alkalmas,úgy nézem.
120-ra? Én még 220-ra is besaccolnám, ezen képek gondolom a német ICE vonalról vannak, és a váltó egy átszelés lenne, ott meg szerintem nem 120-al mennek át a vonatok.