Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Neo515 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 126770

Találtam réz illetve acél fúvókákat is nem is drágáért.(1000-3000ft között szűrővel) Lehet rendelek párat-de előbb a méretet kell kiokoskodni, hogy mekkora legyen.

Van itt 0,15mm-0,5mmig. Kérdés, hogy ezek mennyit szállítanak milyen nyomáson. Rendelek szerintem 2méretet aztán majd meglátjuk.

Előzmény: Petya17xl (126761)
ocsotdi Creative Commons License 2012.07.01 0 0 126769

1 kis érdekesség   2 soros adagoló   az 1ik megy ,,normál" mennyiséggel  x előtöltéssel  a gyári helyén   a másik kapcsolható  nagyobb fordulatra hangolt töltéssel   3000nél elindul  és  bő nyállal forog 6000ig   1 rakás nitró+ víz kíséretével   
Ezek biztos hogy nem normálisak   //26//    http://www.dieselpowermag.com/features/dodge/1206dp_twin_p_pump_cummins_race_engine/

CodeRed07 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 126768

Tudom :)

De leginkább azért akarok nagyobb csúcsokat, hogy ne menjen szét megint a hengerfejem és ne legyen nagy az EGT-m.

 

Előzmény: Neo515 (126766)
CodeRed07 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 126767

Beszéltem vele ;) köszi

Előzmény: KertAceT (126764)
Neo515 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 126766

250+ a cél? csak azért mert 250röhögve kijön az AA elemeken. Az Fes elemeken is sok kifér.

Én meglepődtem azAj elemen-azt hittem, hogy szar lez de eddig nagyon jónak tűnik vagyi nem vettem észre változást az AL után.

Előzmény: CodeRed07 (126762)
Neo515 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 126765

Na akkor alakul a dolog.

Turbó elé nyomatod vagy szívó csonkba?

Porlasztásról csinálhatnál egy jó minőségű videót, hogy milyen a cseppmérete a porlasztásnak.

 

Lassan én is nekifogok építek valamit szerintem-csak egy komoly porlasztót keresek meg egy rendes pumpát ami bír nyomni is.

Előzmény: Petya17xl (126761)
KertAceT Creative Commons License 2012.07.01 0 0 126764

Ezért írtam hogy kérdezz rá.

Előzmény: CodeRed07 (126758)
A4S4 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 126763

Pedig ott van még a hirdetés, kb. a 32-vel a tiéd előtt ;)

Előzmény: CodeRed07 (126758)
CodeRed07 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 126762

Értem, bár jóbb lenne ha többet tudna mint a jelenlegi AA elemek.

 

Előzmény: Neo515 (126759)
Petya17xl Creative Commons License 2012.07.01 0 0 126761

a mai kis egy kör után az biztos hogy sok tévhiedelmet megcáfolt a rendszerem..    és igen komoly kis rendszer lett...   bár egy napos melo lett volna csak hát már kéznél volt minden hozzá :)

Előzmény: Petya17xl (126760)
Petya17xl Creative Commons License 2012.07.01 0 0 126760

félórával ezelőtt sikerült odajutnom hogy meglett az első teszt kőr a házi készitésű vízbefecskendezéses rendszer ami egyenlőre anyira ált össze hogy tényleg tesztelés céljából hogy egy állítható vizmenyiséget tudok porlasztani a szívó oldali részbe ..        holnap 10kor megy az időmérős teszt kőr... mert ény érzetre becsapós. :) de eddig pozitivnak tűnt ... de holnap a számok mutatják a valóságot. :) szóval a lelkesedés még megvan :)

de az biztos hogy vízre marhára szomjas :)  holap a vizfogyasztásról meg mindenről pontos mérések készülnek..         hát ma 4óra barkácsolás után összeált a rendszer :)

Neo515 Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126759

Csúcsokat vegyél csak első lépésnek.

Ha jók az elemjeid akkor lehet elegendőek csak a csúcsok is.

 

AJ elem 1043as csúcsokkal "tudja" azt amit az AA vagy AL- Legalábbis az idő és sebesség ezt mutatja.

Pedig az csak 101lovas elem.

Előzmény: CodeRed07 (126758)
CodeRed07 Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126758

Szeva!

 

Köszi, de szerintem már eladta, mert a hirdetést sem találom.

Előzmény: KertAceT (126756)
Jena307 Creative Commons License 2012.06.30 0 1 126757

Tud e valaki 313 merci sprinterben járatos szakit aki beépítenek komplett klímát, bontottat vagy utólagost, keret 2kiló kb.

KertAceT Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126756

Ha jól tusom a TDIClub-on árul Mike AR-eket Bosio Racékkel. Hosszmotoros 130 lovasból valók. Vedd fel vele a kapcsolatot.

Előzmény: CodeRed07 (126755)
CodeRed07 Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126755

Szevasztok!

 

Keresek 4db AA vagy AL PD elemeket, de lehet akár nagyobb, verseny csúcsokkal szerelt is!

 

 

w t Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126754

Köszi a tippet,nekem még a klímacsövek miatt kissé nehézkes lesz a becsövezés,a lököst nem kellett faragnotok ugye,mivel most nemrég lett lefujva!

Előzmény: gasolinkill (126753)
gasolinkill Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126753

renault megane 1,9dci 2007 böl  teljes alubeömlös 650 széles 260 magas a vastagsága annyi mint a gyári 1z nek most szegeltünk g3 ba 1 ilyet igen jo lett

 

Előzmény: w t (126744)
manta-z Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126752

A kis versenyünk alapján 150 körülire tippeltem....:) Bárcsak az én verdámban is annyi tartalék lenne mint az övében....

Előzmény: mica-r (126751)
mica-r Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126751

Erre emlékszem :)

Előzmény: manta-z (126748)
manta-z Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126750

Mindenesetre jó móka volt ritkán akadok össze értelmes autóval :))))

Előzmény: manta-z (126749)
manta-z Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126749

1-2ben leléptem, de száz felett ott volt a nyomomban. A második etap meg nem volt tiszta mert mögüle indultam, de aztán behoztam és majdnem mellé értem, csak nekem más fele volt dolgom úgyhogy feladtam és hirtelen eltűntem a mellékutcákban :))))) Egyszer mennék vele egyet rendezett körülmények között, de elég szoros volt...

Előzmény: gabo011 (126737)
manta-z Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126748

Milyen konfig az övé és hány ló lehet? Csak hogy tudjam hanyas a kabát? :) Én már könnyen nem tudok plusz lovakat elővarázsolni a kalapból az övébe szerintem szunnyad még vagy 60 ló amit ki lehetne hozni belőle.

Előzmény: KertAceT (126741)
mica-r Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126747

Minden autógyártó csinál több teljesítménylépcsőt

 

Előzmény: MÖTÖZÖ (126746)
MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126746

csak érdekességképpen,nem tudom hogy van ez,mondjuk a toyota land cruiserben szereplő motor FIGYELEM 1kd-ftv:170 lóerő körül van,erre a Japán beteszi ugyanezt a motort 1kd-ftv a Toyota Dynába és itt már "csak"109 illetve ujabban 140 paci ki érti ezt(ugyanazok a denso porlasztók,ugyanaz a magasnyomásu rendszer,)szóval én ezt nem értem...

MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126745

annyit nekem is sikerült megtudnom,hogy ugyanez a motor tehát a 2kd-ftv szerepel a hiluxokban is 2005 től már 120 le-t teljesit,valamint 325 nm-t,én magam is erre gondolnék

Előzmény: Neo515 (126729)
w t Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126744

Sziasztok valakinek van ötlete vento-1z-be intercoolert szeretnék tenni a gyári helyett a lökhárító faragása nélkül.Melyik tipus melyik fajtája lehet jó?Vagy valami jó ötlet!

Ibiszkusz Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126743

Kíváncsi vagyok a véleményetekre!

Jelenleg ott tartok, hogy elkezdtem vadászni 330d első nyerget és tárcsát mert azon szép nagy 330-as tárcsa van.

köszönöm mindenkinek az eddigi álláspontját!

Ibiszkusz Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126742

Sziasztok!

 

Megmértem a kocsi (BMW E91 320d) menet súlyát: 1680kg

Álláspotot kértem a tárcsafék gyártójától és az alábbi választ kaptam:

Autó: féktárcsarezgés, kormánykerék rázás.

Az esetek többségében a kellemetlen és veszélyes rezgéseket az angol szakirodalomban jól ismert DTV rövidítéssel emlegetett (Discs Thicness Variation), vagyis a változó vastagságú féktárcsa okozza. Ez a probléma általában úgy jelentkezik, hogy kb. 2000 - 6000 km-el a beszerelés után válik erősen zavaróvá a vibráció, fékezéskor.  A kellemetlen vibrálás legtöbbször nem abból adódik, ahogy azt gyakran tévesen feltételezik Pl., hogy a féktárcsa gyárilag hibás, vagy azért mert a használat során elgörbült és ütni kezdett, hanem szinte kivétel nélkül a vastagság változás az okozója. Úgy alakul ki a tárcsa felületi hullámosodása (változó vastagsága), hogy a fékrendszer deformálódott geometriai tényezői miatt, egy idő után bizonyos területeken rendellenes kopás alakul ki a fékbetéttel helyenként és időnként érintkező felületeken. A vastagsági különbségek mértékétől függően gyakorol rázó, pulzáló hatást az egész fékrendszerre és így, csalódást okoz a közelmúltban felszerelt tárcsák tulajdonosainak, akiket a szervizekben, ,, igyekeznek megnyugtatni” azzal, hogy a tárcsa garantáltan gyári hibás. És azonnal vissza kell vinni oda, ahol az ügyfél vásárolta.  Az a lehetőség természetesen fel sem merül, hogy szerelési gondatlanság vagy a futómű (kerékagy esetleg gólyaláb), deformálódásának következménye ez a jelenség. A szerelők mentségére lehet felhozni azt a sajnálatos tényt, hogy Magyarországon a legtöbbjük nem is ismeri ezt a jelenséget, annak ellenére, hogy az itteni útviszonyok mellett szinte törvényszerű a futómű kisebb-nagyobb mértékű sérülése előbb vagy utóbb. 

Amik ezt a jelenséget előidézik:

  • A féktárcsa felszerelése előtt nem megfelelően előkészített felületek. Az esetleges rozsda vagy egyéb szennyeződés a tárcsán illetve a kerékagyon nagyon gyakori ok.
  • A megváltozott fékrendszer geometria (kátyú, útszegély, baleset, vagy egyéb fizikai hatás) következményeként is gyakran előfordul ez a jelenség.
  • A kerékagyra nem központosan felszerelt, esetleg kiegyensúlyozatlan (centrírozatlan) vagy hibásan kiegyensúlyozott féktárcsa, ám ez a legritkább.

Minden fent említett esetben előfordulhat olyan kopás a féktárcsán, aminek következtében  kialakulhat a változó vastagságú féktárcsa egy idő után.

Ennek a problémának a megoldását nem a tárcsa cseréje jelenti és a hagyományos tárcsa felszabályozás sem oldja meg a helyzetet, mert a hiba többnyire néhány ezer kilométer múlva ismét jelentkezni fog.  A kiváltó okot kell feltárni és megszüntetni, ami sokszor nehezen megoldható feladat, mert akár több okozó tényező is fennállhat egyidejűleg.  Az esetek többségében a legolcsóbb megoldás az, ha a megváltozott értékekhez igazítjuk a féktárcsát és ezzel visszaállítjuk a helyes geometriai állapotot.                                                                                   

Az olcsó, gyors és tökéletes módszer, hogy megszüntessük ezt a problémát, a járműre szerelt féktárcsának a saját helyén történő felszabályozása. Létezik több olyan szerszámgép gyártó aki megoldást kínál ennek a műszakilag eléggé összetett feladatnak az elvégzésére. Az EBC Brakes gyár álláspontja szerint, jelenleg ezt a műveletet a már bevált Pro-Cut rendszerrel lehet a legpontosabban kivitelezni, mivel mikroprocesszoros giroszkópja segít a fékrendszer geometriai hibáinak korrigálásában.

Ezekkel a problémákkal a nálunk lényegesen jobb úthálózatokkal rendelkező országokban is küzdenek a járműtulajdonosok és a járműjavító szakma.

Azonban van egy lényeges különbség az ottani szakemberek és a hazai kollégák között. Amíg itthon, nem is hallott a szerelők többsége a DTV-ről, addig az említett külföldi szakemberek jól ismerik a probléma kialakulásának és megoldásának menetét is. 

 

A változó vastagság kialakulásának folyamata, animáció:

 

Tekintse meg a Pro-Cut bemutató videóját: 

 

Német ismertető film:

http://www.youtube.com/watch?v=5Qj75immC7k&feature=player_embedded#

 

 

 

 

 

KertAceT Creative Commons License 2012.06.30 0 0 126741

Mondta is Zsombor hogy egy Mantával mérkőzött meg...azt hogy ki nyert nem is kell mondani ugye.. :-)

Előzmény: manta-z (126736)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!