4026-4027 a 18-ason forgalmi kocsiként! Vele utaztam. Ennyire szűkében vagyunk a tátráknak, hogy még a tanulókocsit is visszaalakították forgalmi kocsinak? :)
4124-4126 meg többször megcsinálta, hogy a két kocsi középső ajtajait nem akarta becsukni, csak 2.-3. próbálkozásra, egyszer, mikor segítettem az egyiknek becsukódni, akkor ajtójelzést adott minden ajtó, de aminek segítettem, mert nem akart becsukódni, azon nem hallgatott el az indításjelző, úgyhogy működő indításjelzővel mentünk el a következő megállóig (hangsúlyozom: ajtójelzés volt, tehát nem volt szabálytalan a vezető)
Nah, itt is megint csak a lassújeleket szaporítják. Azt a nyomtávot, ha rossz ugyanúgy meg kéne csinálni, mint az űrszelvény bővítést, mert ez eléggé mindennapos, figyelmet igénylő és időigényes probléma, ami ott folyik.
Kiderült legalább, hogy csak egyvalaki rakoncátlankodik a sorban, az mindenképp járni szerető 4145. De lehet, hogy őt meg sem éri rögzíteni, mert szeret flörtölni... :-D
A dátumok nem feltétlenül a csatolgatások dátumai, hanem én mikor láttam őket úgy. * Feltételezem, hogy a 4007 átpárosítása után állt helyre; én csak ekkor észleltem. ** Ugyanez, 4145-tel. :-)
4231-nek valami komolyabb baja lehet, a 4145-öst meg úgylátszik, mindenképp járatni akarják. A kavarások alatt a 4006, 4003, 4314, 4333 gondolom a kocsiszínben álltak egyedül, azokat ezekkel párhuzamosan egyszer se láttuk forgalomban.
Hát, én eddig azt hittem, hogy egyszerűen csak kikapcsolják a feszt, amikor vezeték közelében dolgoznak :) Gondolom a 2-es villamosnál is a kitérő építése miatt földeltek.
Baszom, pont akkor ment dögróvásra az index, mikor elküldtem a hozzászólásomat.
Szóval:
Ma láttam kora délután tanulózni 4114-et és párját a Krisztina térnél, késő délután viszont a szokásos 4026-27-et az Albertfalva utcánál.
Miért földelték le Moszkván az 56 felszállúhelye mellett a 4-6-os félreálló madzagját (tehát összekötötték a madzagot és az egyik sínt egy dróttal)? Ilyet a 2-es villamoson is láttam az árvíz idején, de ott profibban volt megoldva kampósrúddal meg pillanatszorítóval, itt csak rá van kötve a drót a madzagra, a sínnél meg van egy nehezék a dróton.
Így késői fejjel próbálom a leguccsó komplett lista óta lezajlott kavarásokat áttekinteni. A következő errorokra futott rá a progi: -4102 és 4013 még mindig kavarnak-é, s ha így van, 4012 és 4150 micsinálnak? -4316 és 4145 még mindig kavarnak-é, s ha így van, 4231 és 4314 micsinálnak? -4334 visszakerült-é párjához, s ha nem, 4333 micsinál? Kösz, ha valaki tudja, ezekre most így nem találtam konzisztens infót, és addig a komplett listából készített összefoglaló táblába nem babrálnék bele, amíg nem tiszta. Jól is teszem, mert ha jól veszem ki, a 4006-4007 mizéria megoldódott. Tehát, ha valaki hozzá tud tenni, ne habozzon, mert szívesen felfrissíteném a tablicskut!