Lehet ülőlapot cserélni, szerviz VIN alapján szállítja, de erősen kapaszkodj a pultba mielőtt az ára felől érdeklődsz. Keresgélni kell kárpitost bár nem nagyon szeretik, mert a szivacs együtt van a huzattal.
Úgy néz ki, megadta magát a vezetőülés ülő része( megy ki belőle a szivacs). A kérdésem: lehet azt külön cserélni (beszerezhető valahol?), vagy csak egyben az egészet?
Időről időre elgondolkoztatott, hogy érdemleges vagy sem fenntartani ezt a oldalt. Nem feltétlen a ritka látogatottság és avulás okán, hanem mert a kölcsönös segítség, aminek a párbeszéd és az érdemi visszajelzés adná a lényegét, most már kevésbé lelhető fel. A korábbiakhoz képest egyre gyakoribb eset, hogy a kérdésre akár szakmai, vagy azt közelítő tapasztalati alapon adott ajánlás válasz vagy visszajelzés nélkül marad, legyen az akár pozitív vagy negatív, de mindkettő tanulságul szolgálhatott volna.
Továbbiakban maradok tisztelettel a fórum olvasója,
Hozzám jött már autó DPF tisztítás (ezzel foglalkozó cég végezte) után úgy, hogy 0-t mutatott diagon a nyomáskülönbség, el voltak dugulva a szenzor csövei, azt nem takarították ki a tisztítás során. :-( Érdemes azokat is ellenőrizni szenzor csere előtt, kifújni, azután diagon megnézni milyen értéket mutat.
Úgy tudom, hogy ezt a részt egy jobb minőségű ELM327-el és a Faplite programmal is lehet diagolni egészen jól.
Az ny.k. érzékelő reális probléma lehet. Típusazonos ára - figyelemmel a téves diagnosztizálás lehetőségére is - még jobb lehet, mint egy tisztítás vagy csere költsége.
A fap, dpf koszos meg ilyen általános dolgokra, de jelenleg ezek nem állnak fenn ellenben ahogy utóbb írod is simán lehet, hogy valamelyik érzékelő vagy a vezetéke a gond, de ehhez komolyabb gép és tapasztalat kell mint ami nekem van.
Nemrég volt motorkivétel és szétszedés, azóta 3500km-t mentem vele és előző héten először a szokásos depollution hibát írta, a gépen azt írta, hogy a részecskeszűrő lukas, töröltem és ma kb. 500km után újra kiírta, regeneráltam amit végrehajtott, de a végén errort írt, a hiba megont eltűnt, de ki tudja meddig? Így a burkolattól nem látom, hogy valahol kifújna és hangja sincs és arra gondolok, hogy esetleg belül tört össze a dpf és ezért írhat lukat, nem tudom csak agyalok.
Egy kis segítséget, tanácsot, tippet szeretnék kérni!
Adott egy 2006-os 2.0hdi motoros, robotváltós c4 Grand Picasso. Hidegen, elindulás után, van hogy nyomom a gázt és nem nagyon akar menni az autó , majd pár másodperc múlva, egyszer csak magához tér és megy rendesen ahogy kell. A jelenséget nem minden indulásnál produkálja, csak időközönként.
Hát, ha valaki vállalkozik rá, hogy lefejtse a kárpitot az ülésszivacsról úgy, hogy a szivacs még használható legyen és talál valaki megfelelő fűtőegységet amit bele lehet építeni (és az ellenállása is jó lesz az elektronikának), majd mindezt szépen bele tudja építeni az üléslapba és összerakni, akkor javítható. Hacsak magadnak nem tudod megcsinálni, szerintem nem találsz embert rá aki elvállalná. Tartok tőle, hogy ha vállalná is valaki, a munkadíja vetekedhetne az új üléslap árával.
Szerintetek a dugattyút is tartalmazza? Mert akkor jobban megéri, mintha külön vennék dugattyút, tömítést, gumiharangot, valószínűleg a kézifék mechanika is jó benne.
Sajnos szétmegy belekönyökölés nélkül is. Minap ellenőriztem/méregettem egyen az ülésfűtéseket, és mindkét oldalon a háttámla fűtőszálja volt szakadt. :-(