Eddig a kamaraerdei ifj.park mögötti Susulyka út volt a szinte mindennapos jelenség, de újabban a BuBa Kamaraerdő-Törökbálint közötti szakaszán is vannak halmok.
Szaporodik a lócitrom (kevésbé finnyásaknak: lószar) a bicikliutakon. Útvonalaimon legalább négy kupaccal találkozom mostanság - de ki számolja.
Tudom, hogy a "ride" lovaglást is jelent. De nem lenne jobb ezeket a patásokat inkább a füvön, földúton terhelni? Vagy, ha már mindenképp a bringaúton kell lovazni, nem kéne összeszedni a potyadékot, mint a kutyások az eb végterméket?
Jó, kicsit nagyobb zacskó kéne. De mégis! Milyen szar érzés lenne egy ilyenen átgázolás után röviddel defektet javítani?
Á, egyszerűen vonat nem lesz amire felszálljanak majd a népek. Kivesznek 1-1 kocsit hogy máshová berakják mint a kórházak közt tologatott orvosokat-nővéreket, vagy megszüntetnek újabb vonalakat. Nem cél, hogy 2024-ben korszerűen, kulturáltan utazhasson a pórnép.
Ezer éve, amikor először láttam Németországban kerékpár szállítást az S-Bahn-on teljesen aléltem, hogy ez igen, mennyire fasza, stb. Milyen jól egyesül a városi kerékpározás és a gyors, nagytávolságú utazás.
Akkor még szerelmes voltam a saját bringámba, de ez már elmúlt.
Most simán külön tudom választani a kerékpáros közlekedést és a szabadidős kerékpározást.
Én már nem ragaszkodok a saját bringa hurcolásához közlekedés terén. Simán ott hagyom az állomáson (direkt olyan, hogy ott lehet hagyni, de azért üzembiztos és kényelmes!)
Szerintem ha minden vasútállomáson lenne BUBI, plusz két kilométeres körzetben állomások sokan rákapnának a kombinált közlekedésre.
Megvan a tuti tipp. Bezacskózzuk japán módra és nézünk bociszemekkel, hogy milyen bringa, hol? Az a horgászcuccom, a nagy kerek pedig a merítőszák. Látja, még kisebb is mint a guriböri.
A Magyar Kerékpárosklubbal kötött megállapodásunk értelmében Magyar Kerékpárosklub klubkártyával rendelkező utasaink részére a kerékpárjegy árából 25%-os kedvezményt biztosítunk.
Á, ha maradtak volna akkor azt írták volna és nem azt, hogy VAN kedvezményes biciklijegy. (amit köteles lesz mindenki megvenni mindenre, az elektrollerre se lennék meglepve, ha hozzácsapják). Szerintem a kedvezményes biciklijegy az az 500Ft-os, azaz úgy értik, hogy nem kötelező bérletet venned...
Mégis miben más egy kemping mint egy 26" bringa, vagy egy szétszerelt rinkoba bugyizott? Nem a kiterjedés volt definiálva, összecsukási méret se volt megadva, semmi. Még a kormnyt se kellett elfordítani, a vázzal párhuzamosra, hogy elférjenek tőle.
Pár nap és kiadják az új szabályzatot, abban benne lesz minden. Persze, reméljük azért, hogy a 20" alatti megmarad.
Országbérlettel is tudok majd kerékpárt szállítani?
Önmagában az országbérlettel nem. 2024. március 1-jétől bevezetésre kerül az 500 forintos fix áras viszonylati kerékpárjegy, valamint a Kerékpár országbérlet – melynek ára 9450 Ft – ezek a MÁV-START és GYSEV hálózatán, valamint a HÉV-ek teljes hosszán biztosítják a kerékpárszállítást. A kerékpár országbérlet a BKK meghatározott járatain is érvényes.
(Állítólag ezt a 9450-et azóta már lefelezték valami 4950-re vagy mennyire.)
Kedvezményes kerékpárjegy március 1-je után is lesz.
Szóval mi lesz az eddigi 20" alattiakkal amiket külön díj nélkül bárki vihetett magával a "platformon" vagy a bringakocsiban. Brompton, kemping, bmx, gyerekbringa, lábhajtány, no és az utánfutók, elektrollerek?
Valaki érti már, hogy lesz a bicikliszállítás ára? A 20" alattiak maradnak, vagy kilőtték lézerrel a díjmentességüket? Elektrollert simán beterpeszthetnek akárhová? (olyan jó azokon átesni a kabinos szekciókban, főleg az összecsukhatatlanokon)