Köszi a kimerítő infókat. Remélem további jó tapasztalatokat gyűjtesz a géppel. A legkondin én is nagyon sokat filóztam, de azt hiszem nem éri meg anélkül ma már autót venni (legalábbis ha van rá pénzed). Széltében nem érzed kcsit szűknek?
Elöször is focusról nincs még próbaút tapasztalatom se, ugyanis ugy indultam neki a vásárlásnak hogy max 2,4 Mft-ért veszek autót /ugy volt hogy Wagon R-t, de baromira nem tetszet/
Fiestáához képest tágasabb a fusion, ezt legfőképp hátul érezni, na meg persze a csomagtarton, mert hát 60 liter plusz az 60 liter plusz, egyébként ha jól tudom a focus csomagtere se nagyobb. Eddig 1000 km-t gyürtem az autóba, kb 7 literes fogyasztás jött ki, kb 1/2-város 1/2 országut, persze finom autozással, nem túl sportosan./1,4 literes benzines ambiente/. 80 lóerő elég rugalmasan mozgatja a kasznit, a rugozás feszes, de maga az autó nagyon jól irányitható, hosszú távon is jó vezetni, lábtámasz nekem nem hiányzik, az ülés inkább középtermetüeknek passzol én 190 magas vagyok és a háttámla hosszabb távon lapockánál zsibaszt. Az összeszerelésre nincs panasz /megjegyzem van egy citroen c3-unk is, hát az egy kicsit hanyag szerelésű/ Nagyon jó a kilátás minden irányba, parkolni is könnyü vele, a nagy üvegfelületek miat viszont elkelett volna bele egy légkondi. Ja a még mielött elfelejtem, törökbálinti emelkedőn M7-autopálya 140-el ötödikben visszaváltás nélkül fel lehet gurulni :-))
Kb ennyi, ha másra is kiváncsi vagy, ha tudok válaszolok
üdv pukimuki
Én nagyon erősen vacilálok a Focus, Fusion, Fiesta (mind 1.4-es)triumvirátuson, de egyszerűen döntésképtelen vagyok. Mindhármat vezettem, A Focus nagyon meggyőző volt és az akció..., elég jól kitalált gép, a Fusion is kellemes volt, bár széltében kicsit szűkebbnek éreztem, de semmi problémám nem volt vele, ja nincs lábtámasz, bár azt csak felfedeztem, vezetés közben azonban hiányát nem éreztem. A Fiesta sem rossz gép, de ő inkább csak 3. lehetne. A Fusion jobban felszerelt, mint a Focus, ráadásul +5LE, bár nem ment rosszul a 75 lovas Focus sem. Korábban légkondi nélküli autóról hallani sem akartam, de a nagyon szigorú 3M-es keretbe ez nem fér bele, ugyanis a metálfény nélkül elég gázos szinei vannak az autóknak, az meg 90e Ft.
Na mindegy, meséljetek inkább a Fusion-ról!
Tényleg nagyon jó kis kocsi, tágas kényelmes,/190 cm magas vagyok/. Hosszasan nézegetem az autokat, és eredendően max 2,5 millioért akartam AUTÓT venni, hát nem lett belöle semmi, jött a fusion láttam gyözött :-)))
1,4 benzines ambientém van, kaptam bele ingyen hifit, csomagtérhálot.... másik topikban valaki össze akarta hasonlitani a Hyundai Matrix-al, egyszerüen nevetséges. Közel és távol sincsenek köszönö viszonyban, nem beszélve arról hogy kitörölhetem a seggem a 3 év garanciával, ha 2 év mulva megint megszünik a forgalmazója, ja meg az 5 év átrozsdásodási garancia is igen karcsú, a Ford legalább 12 évet add.
Na mindegy, nem akarok rábeszélni senkit a Fusionra, de az a cikk amit itt a Totalcar-ban olvastam, nagyon elentmond a tapasztalataimnak. A japán és koreai autokban is ugyanazok a müanyagok vannak, azokat mért nem fikázzák le érte????
Én nem vagyok multimilliomos, családi autonak és minden egyébre vettem, lehető legtöbb alternativát megnéztem skoda vw opel kia citroen hyundai renault fiat.....stb....egyszerüen ez volt a legmeggyözöbb
Wagon R+-t meg azért nem vettem (ennyiért fullos járna) mert......... csak :))))
Addig-addig nézegettem, míg elvittem egy próbakörre a mintadarabot. Az 1,6-os motorral volt, de a tágasságát, utazási komfortját le tudtam tesztelni. Furcsa vezetni, mert magasan ülsz, mint egy terepjáróban de mégis egy kicsit kisautós érzés attól függetlenül, hogy kelemesen tágas. Jó benyomást tett rám, etért meg is rendeltem egyet, márciusban fogják átadni 1,4-es motorral. Majd meglátjuk...
Pár napja vezettem Ford Fusiont 1.6 motorral: megy mint az állat (100 le). Az 1.4-es az 80 lovas. Belül jóval nagyobb, mint a Fiesta, továbbá nagyobb a hasmagassága is. Az említett 185 centis fiú szerintem elfér benne (ültem benne hátul is). Ma vezettem egy Focust, (1.4) szerintem hasonlóak a belméretei a Fusionnal. Az 1.4-es Focus 75 lovas és elég jól megy, úgyhogy szerintem a 80 lovas Fusion is jól mehet.
Üdv.: PRAETOR
Európai modelleknél általában 1 évet szoktak mondani gyermekbetegségek kinővésének időtartamára. Mire megkapod a ma megrendelt autót (ha nem szalonból veszed) az körülbelül ott van. :-)
Fusion 1.4 i 16V Trend 2 999 000, klima +250 000 Ft.
Megsúgom, hogy a Fusionban hátul tágasabb a hely, mint a Focusban, jóval hosszabb az ülőlap és a fejtér is tágasabb. TDCI és 1.6i próba megvolt, mindkettő kellemes társ, az 1.4i Fiestat is próbáltam, nekem tetszik, Fusionban sem lehet rosszabb, lomhább. A Fusion ideális kis családi autó, meglátod nem fogod megbánni. Fiesta alapokon nyugszik, motorjai ugyanazok. Voltak náluk demo Fiesták, illetve jelenleg is használatban van egy, eddig senki nem jött vissza motorhibára hivatkozva, nagyon megbízhatóak és jól össze vannak rakva, nem zörögnek. Próbáld ki mielőtt vennél, és vidd magaddal a fiad is, ültesd be magad mögé. Én 185 centi körül vagyok, magam mögé nagyon kényelmesen beférek. Ezt az ügyfeleknek is szoktam demonstrálni. ;-)
Annyira nem új, mert a Fiestára épül. Azt meg már gyártják egy ideje.
Egyébként én is szemezek a Fusionnal (bár nincs 185 cm magas fiam, csak egy hatvanpárcentis lányom ;-), csak megvárom még lesz hozzá xenon, meg egy izmosabb TDCi.
Szerintem ennyiért - a megadott szempontok szerint - csak használt autó jöhet szóba. A Fusionba sem fog a nagysrác elférni, ezt borítékolom.
Az Auto Fortnál rendszeresen árulnak fél- egyéves Focus sedanokat 3.2 millióért, ABS-sel, klímával. Egy kis alkudozás, és 3 milláért valszeg lehet szerezni egyet.
Én azt mondom, ezt Neked találták ki...:-))
Néztem a Thaliát, de a hátsó ülésre a fiam(185 cm)csak mellig felhúzott lábakkal és lehajtott fejjel fér be mögém. Ennél azért tágasabb auto kellene. A dízel az én autózási szokásaim esetén csak lassan térül meg (5-6 ekm/év).
Sziasztok!
Kényelmes családi autót szeretnék vásárolni 3 millió alatt. Szemezek egy Ford Fusionnal, de még nagyon új autó, kevés az infom róla. Szidja, vagy dícsérje valaki nekem, akinek valamilyen tapasztalata van vele. Vagy javasoljatok más típust, nincs előítéletem más márkával szemben sem, csak a fő szempontok, hogy tágas, kényelmes, biztonságos, elérhető legyen.