Keresés

Részletes keresés

gumidani Creative Commons License 2019.06.25 0 0 129186

Köszönöm.

Netán ez lenne az?

Előzmény: HG. (129185)
HG. Creative Commons License 2019.06.25 0 0 129185

 

(szemből nem jól fotózható, mert rá van kötve valami)

Előzmény: gumidani (129184)
gumidani Creative Commons License 2019.06.25 0 0 129184

"a Hableány típus második hazai darabjának teste továbbra is a Kvassay Híd alatt áll, csak a nyugati (sziget felé eső) oldalon."

Ráböknél a helyre?

Előzmény: HG. (129183)
HG. Creative Commons License 2019.06.25 0 1 129183

Csepel, Intermetal telephely sarka.

Ha jól láttam a kocsiból, 3 naszád is van, plusz az a szürke nemtudommi. (Gondolom a naszádok közül 1-2 a Dunayacht telepről jöhetett)

 

 

 

Ps: a Hableány típus második hazai darabjának teste továbbra is a Kvassay Híd alatt áll, csak a nyugati (sziget felé eső) oldalon.

HG. Creative Commons License 2019.06.25 0 0 129182

1. Ez egy reális opció.

Előzmény: Sevket Iyidere (129177)
HG. Creative Commons License 2019.06.25 0 1 129181

Nem "üzemképes" lett, hanem "működőképes", de az sem "üzembiztosan", tehát azért lenne vele e téren is tennivaló. De nagyon szépet futott a Dunán, hátborzongató volt ennyi év után...

Annyit tudunk, hogy a főgép nagyon jó, a segéd kuka, a parti szemle ez év végén jár le.

És hát a nagy kérdés az utasforgalmi részek, de ez a "feltámasztó" igénye szerint a csillagos ég lehet, viszont félek tőle, hogy a Hableány tragédia egy időre leköti az érintett cégcsoport erőforrásait, tehát bármi is a mostani terv, tolódik tovább...

 

 

Előzmény: Ep128 (129154)
gumidani Creative Commons License 2019.06.25 0 2 129180

Elfelejtettem, hogy hányas fortepan kép.

A PILIS-ről eléggé kevés kép maradt.

Sevket Iyidere Creative Commons License 2019.06.25 0 6 129179

Ezért:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=151733282&t=9011160

Egyébként senki sem írta, hogy tilos lenne. Csak sokan tartották gyalázatosnak.

Egyébként eléggé sunyi dolog az, hogy az egyik oldal gazembereivel szembeni elnézést várnak azok, akik a másik oldallal szemben a minimunra sem hajlandók. Mekkora hiszti lenne egy nyilasról elnevezett valami miatt? 

Előzmény: Mlle. Grenelle (129178)
Mlle. Grenelle Creative Commons License 2019.06.25 -2 1 129178

Ha a települést hívhatják Beloiannisznak, a hajót miért nem?

Előzmény: Sevket Iyidere (129177)
Sevket Iyidere Creative Commons License 2019.06.25 0 2 129177

1. Egészen nyugodtan lehetne most a neve BELO.

2. Ha egy hajónak, vagy bármilyen objektumnak a napi uralkodó politikának kedves nevet választanak, akkor a kurzusváltás természetes folyománya a névváltoztatás. A HELKA neve egyik irányzat számára sem irritáló. A Mussolini tér, vagy a Malinovszkij fasor viszont igen.

Előzmény: Enzo (129172)
Enzo Creative Commons License 2019.06.25 0 1 129176

2 gépes volt a régi sorozat is, csak kisebb.

https://photos.marinetraffic.com/ais/showphoto.aspx?photoid=2653810

 

Szóval ebből a típusból meg van a GYÖNGYÖS és a KITŰZŐ VII, eltűnt a KISALFÖLD, KITŰZŐ III, KITŰZŐ VII. (Szerintem ezek lettek a csehszlovák hajók) 

Előzmény: jakyg (129175)
jakyg Creative Commons License 2019.06.25 0 0 129175

Vajon miért gyártottak 10 év után új kitűző sorozatot? Az újak kb. 2 m-el hosszabbak, 1 m-el szélesebbek, kinézetük, elrendezésük nagyon hasonló. Az újakban biztosan két gép van, de a régiekben talán csak egy. Ez lett volna az ok? 

Enzo Creative Commons License 2019.06.25 -1 2 129172

Mivel ezt a hajót képesítéstől és életúttól függetlenül a hajós társadalom jelentős része Belónak hívja, ezzel a "pár diszlexiás matróz" dologgal egy kicsit elrúgtad a pöttyös labdát, nem úgy érzed?

 

Előzmény: edesviz (129169)
jakyg Creative Commons License 2019.06.25 0 0 129170

Azt volna jó tudni, hogy a KISALFÖLD ma hányas számú kitűzőként dolgozik? Engem anno gyereknapon vittek a KISALFÖLD-del sétahajózni. 

Előzmény: révész64á (129168)
edesviz Creative Commons License 2019.06.25 -6 4 129169

Álságosak vagytok ezzel a Beloval.

 

1. Pár diszlexiás mtróz nem tud olvasni, és a Balatont Belonak olvassa. Az döntő?

2. Ha nem szabad átnevezni, akkor mért nem olvasni ebben a fórumban Sztálin hídról, Sztálin útról, Sztálinvárosról. Pedig Nikosz Beloiannisz annak a sztálini típusú kommunista pártnak  volt vezetőségi tagja, amelyik saját népe ellen indított háborút, Sztálin és Tito támogatásával. Eredmény 15000 ezer halott, és bukás amikor Sztálin Tito-t félre akarja tenni.  Tito volt a gyorsabb, és a jugoszláv sztálin hívek rövid 24 órán belül a Goli otok-on (Goli szigeten) a kőbányában találják magukat. Ezzel Sztálin érzékeny búcsut vesz a görög hadikikötőktől, amelyet így szertett volna elérni.  Tehát Belo-nak van hajózási vonzata, csak meglehetősen dicstelen.

 

Egyébkén a hajóért kár.

 

 

révész64á Creative Commons License 2019.06.25 0 1 129168

Fortepán

gumidani Creative Commons License 2019.06.25 0 2 129167
gumidani Creative Commons License 2019.06.25 0 0 129166

Azt nem láttam kisólyázva.

Előzmény: TAYFUN (129165)
TAYFUN Creative Commons License 2019.06.25 0 0 129165

nem, a gróf úrra...

Előzmény: gumidani (129164)
gumidani Creative Commons License 2019.06.25 0 0 129164

Erre tetszett gondolni?

Előzmény: TAYFUN (129161)
uni-cum-laude Creative Commons License 2019.06.25 -1 0 129163

Nem jártam még arra. Se a településen, se a .... :D

Előzmény: csecsaba2 (129162)
csecsaba2 Creative Commons License 2019.06.25 0 1 129162

Off:

errol ne is beszelj a kornyekbeli kocsmakban. Ott megtapasztaltak a nevado milliöjet :-(

Előzmény: uni-cum-laude (129157)
TAYFUN Creative Commons License 2019.06.25 0 0 129161

Kicsit jobbra nem fordult az a kamera? Mert szerintem igen...:-)

Előzmény: gumidani (129158)
Mlle. Grenelle Creative Commons License 2019.06.25 -1 0 129160

És az ötből négy ugyanannak a variációja...

Előzmény: gumidani (129159)
gumidani Creative Commons License 2019.06.25 0 2 129159

Ez 8 év alatt az ötödik nevét nyűvi.

Előzmény: gumidani (129158)
gumidani Creative Commons License 2019.06.25 0 2 129158

Sőt, megtanítottuk rá a fejlett nyugatot is. Ez a komáromi gyártású hajó  2006 óta az ötödik nevet viseli. Az már csak hab a tortán, hogy egyszer a gyártás ideje alatti változott a neve. 

Előzmény: trizs77 (129156)
uni-cum-laude Creative Commons License 2019.06.25 0 2 129157

Kedves HG.!

..és akkor még ehhez "adalékként": Görögfalva is volt/maradt Beloiannisz.

Előzmény: HG. (129153)
trizs77 Creative Commons License 2019.06.25 -8 2 129156

 

 

de 1990-ben egy új vállalkozás jött létre. Hiába 100 % a tulaj a Mahart, de ez már nem a Mahart. Ebből az okból a hajó nevek változhatnak. Ugyan Poseidonnak illik megfizetni az árát, de az új cégvezetés dönthet

 

---------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Nem kizárólagosan magyar szokás, de mi magyarok ezt az átnevezősdit tökélyre fejlesztettük Európában.

 

Itt ha iciri-piciri változás van (akár csak egy cég vezetésében is) azonnal :

      - átkeresztelünk,

      - átnevezünk,

      - átfestjük más színűre,

 - stb.

 

Ebben verjük Európát.

 

Máshol is vannak átnevezések.

De sokkal, sokkal ritkábban.

 

Magány véleményem szerint ez idehaza 99%-ban pótcselekvés.

Mivel valódi változáshoz vagy nincs elég pénz (hisz a piaci környezet nem változott), vagy nincs mozgástér, vagy nincs elég vezetői tehetség, ezért átnevezési cunamival indítanak.

 

 

Előzmény: edesviz (129147)
révész64á Creative Commons License 2019.06.25 -1 0 129155

Rozsda eszi szét, mint a Felszabadulás gs. Szegeden. Ez meg Neszmélybe, mint a Petőfi gs . marad  ványát.

Ep128 Creative Commons License 2019.06.25 -1 0 129154

Van valami távlati terv vele...? Addig tudom a történetet, hogy áthozták a Dunára, majd az évek óta "üzemképtelen" hajó sitty-sutty üzemképessé vált. (Erről videó is volt fenn.)

Aztán semmi...

Előzmény: HG. (129153)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!