RDB-668-at láttam múlthéten. NIG-157 közel 6 hónapja szervizben, SSM-604 több mint egy hónapja szintén szervizben, JIW-418 is ott van. MRY-939 tartalék, ha jól tudom az MRY-941 is (utóbbiban nem vagyok biztos).
Ritkán látott autó ez is. Pár busz el van tűnve, rég láttam RDB-668-at, NIG-157-et, SSM-604-et se, RDB-670-et is elvesztettük mivel Szegeden forog. Ritkán van kint az MRY-939 is, az MRY-941 is és a JIW-418 sincs egy-két hete.
Szóval: jelenleg az MXU-939 helyett az LLM-145 jár.
A HOG-517 hétfőn 15.30-kor Békésre ment Dévaványáról a HXU-115 helyett (ezt az utas.hu-n láttam).
A HOG tegnap délután fél 5-kor viszont már Szarvason legelt, nem tudom mi helyett (sejtésem szerint valamelyik gyomai busz helyett, mivel ma reggel meg a HDY-516 ment 7.45-kor Szarvasról Békésszentandrásra). Ezeket mind megtehette, amennyiben Ványán 15.00 után amúgy is végez.
Az FLX-729 pedig az autómentőt szervizelte tegnap délután a szarvasi állomáson :) (Ma már fordáján van)
Ezen a járaton az MXU-939 (Volvo 8900BLE)-nek kellett volna mennie. Reggel 4.45-kor az MXU-939 még fordája szerint Öcsödre ment Szarvasról, azután nem tudom mi történt.
14.00-kor okosabbak lehetünk. Ekkor a HXU-115-nek elvileg Dévaványára kell indulnia Csabáról, míg az MXU ekkor Gyuláról indul Csabára, majd tovább Békésszentandrásra.
Itt nálunk Győrben is hasonló módon cseréltek helyet az SRD-s csuklós Man-ok, a 20-db-os flottából kb 12 cserélt helyet a múlt héten hétfőtől. Nálunk azt írták, hogy a Km miatt kellett, egyenlőre csak ők.
azóta némelyik már megadta magát, így pótolják őket :D
Az SRD-402 az SRD-403-al, az SRD-401 pedig az SRD-405-el cserélt. Tudja esetleg valaki, hogy mi az oka (én a bennük lévő km-re tippelek), továbbá lehet-e számítani arra, hogy más buszok is fognak így cserélni (pl. SWW vagy SSM)?
Még ma is van forgalomban ilyen az országban, a másikat melyet ismertem tavaly decemberben dobták ki a Jászságban. Mindkettő 90-es gyártású volt, a legutolsó nyergesekből lehettek, amik bekerültek. ON