Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wiperarm Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111837

:D 

buszke nem vagyok ra. 

elso idokben lakatoltam sokat. (muszakin buko rohadasokat) 

de mikor tisztit. lemezt szab. kivag. beilleszt, sikba koszorul tipusu munkat fonok meglatta.

..azt mondta ezt nyomban fejezzem be.. es ne is kezdjem ujra mig egy normal foltot nem tudok a rozsda fole varrni.... :DD 

azota nem is varrtam, mert olyat nem tudok. .

 

most meg pangunk.. volt ra ido.. 

Előzmény: Quattroman (111835)
kolcsar Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111836

Ne személyeskedjen kend:)))

De amikor még kezdtem az én idömbe nem volt digitális multi méter csak analóg, a strobi meg nem elhangolható,hanem a gyertya kábel,és a gyertya közé lehetett kötni,abba az idöbe,azért volt technika,Color teszt üveg gyertya,meg vákum mérö:))

Benzin nyomást abba az idöbe nem nagyon mértek még :))

Előzmény: wiperarm (111832)
Quattroman Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111835

ez kicsit komolyabb:)

 

kend be sárral oszt jóidő....

Előzmény: wiperarm (111834)
wiperarm Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111834

szagertsd mar meg.  (konkurens leszek csipynek!! :D :) 

 

tudom,tudom.. de fonok szerint meg hurry up!  :D 

(amellett igy mar legal a muszakin )  

99" Daihatsu valami 4by4.. szarra rohadva tobb helyen fotartokon. ez az egyik. ) 

Előzmény: Quattroman (111826)
Quattroman Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111833

szerintem keveri azzal ahová a konvejort csatolják a gyártás során

Előzmény: wiperarm (111828)
wiperarm Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111832

dobd el a diagot. 

 

vedd elo az uzanyomas merot. 

a kompresszio merot. 

a multimetert. 

a stroboszkopot. 

stb. regi.. te idod beli teknikat. :)) 

Előzmény: kolcsar (111830)
wiperarm Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111831

ha ugynezed.. akkor igen. futomu. alvazkeret. .stb. masszivabb. 

de dugd be ala a gyari emelot. nem fog menni. 

csapos bemegy.. de lesd mar meg hogy kuszob mogott jol fekszik-e emeles elott.. 

epp ezert van a kuszobon kialakitott emelo pont. > nem a kuszob, hanem  a kuszobon kialakitott.. 

Data is hozza.. esetleg ha valaki vak :)  

Előzmény: no_holy_shit (111829)
kolcsar Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111830

Kedves Kollegák!!

Nem akartam zaklatni a társaságot,igy hosszú hétvégén!

Került ma hozzám egy 1996-os Ford Escort RS 2000 4X4!

Vezérlöszám van meg azt betárolta a teszter!

2.0 HC N7A DOCH 16V EFI

Következö a lényeg,elvérzett rajta egy KTS 550,AutoCom,Delphi,és az én Actiám is,hozzáteszem mind hivatalos nem kinai klon mielött beszólna a Tehnikus Úr:))

OBD 16-os csati a jobb A oszlopba bekötve a 3-4-5-7-16-os lábak, a 3-as lábon se testhez elenálást,se feszültséget nem tudtam mérni,a4-5 egymáshoz O Ohm elenálást,testhez a 4-esen 0.18kohm,az 5-ön 0.45kohm,a 7-esen mind a kettöhöz viszonyitva 11,4vfeszt,kasztni testhez is ugyanezt mértem, a 16-osba 12.3volt feszt mértem!15-ös láb nem volt bekötve!

Elöször ezen próbálkoztam de nem sikerült kommunikálni!

Ebbe még volt kint a motortérbe a 3-lábas csati is utána próbálkoztam ebbe dugva de itt se sikerült!Ebbe az 1-es az elméletileg test,a 2-es az az L-vonal-és a 3-as az a K vonal!

Itt ért kis meglepetés,az 1-esbe mértem 4.5 volt feszt a kasztnihoz képest,és a 2-esbe is ugyan ennyit mértem,a 3-asba mértem kasztnihoz 11.5 volt feszt,magyarul a test szál helyén is feszültséget mértem!Megpróbáltam trüközni kicsit a 3-asba a K vonlba,és a 2-esbe az L vonalba külön dugtam csatit,és az aksirol adtam tápot,és igy se sikerült semmit találni!

Lényeg nagyon gyenge a motor idönként lefulad,és melegen nehezen inditható,de nem világit a hiba lámpa és még fel se villan!

Elöre is kösz a tipeket!

no_holy_shit Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111829

f astra, c Corsa, fiat panda 2, bmw e30, golf1 -> ezeknek elöl (ugye itt a több suly) mind van kuszöb mogott egy emelesi pont

Előzmény: wiperarm (111828)
wiperarm Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111828

majd az osszes autonal a kuszobon van kialakitva csapos emelesi pont.  (mert hol mashol ?) 

kivetel van,  foleg 4wd, mert azoknal a kuszob mogott van. 

(aztan sorolhatnam mercit elol,.. japot a segedalvaz kozepen.. de azok nem csapos emelo pontok. )

 

szvsz  "honnan jon ""  hol emelned fel az autot ? 

Előzmény: no_holy_shit (111827)
no_holy_shit Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111827

ja hogy a skodanal ott az emelesi pont

 

(de amugy honnan jön ez hogy csapossal mindig es mindenki kuszobnel akarja emelni a kocsikat?? az ediggi autoinkon (es haverok autojan), elol mindig volt extra emelesi pont. (hatul meg szinte soha nem talaltam - kiveve a fiat pandat...)

 

Előzmény: Quattroman (111826)
Quattroman Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111826

a konkrét autónál (Skoda) gyárilag a küszöbön volt az emelő helye....

Előzmény: no_holy_shit (111825)
no_holy_shit Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111825

"csak halkan megjegyezném hogy öreg autót nem a küszöbnél kell emelni hanem a bölcső és a hátsó lengőkarok alatt...."

meg ujat is... (ill. azt emelesi pontoknal, mert az ujaknal meg azok stabilak). nem tudom, hogy honnan jon ez a küszöbnel emelgetes...

Előzmény: Quattroman (111798)
kormi07 Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111824

Látom figyelsz, TibiBácsi:-), szállítási mennyiségen/porlasztási képen már tavaly túljutottam...az jó is, párhuzamos diagot tudnék rajta csinálni, de minek, ilyen autón nem azzal kell kezdeni, mert bemész az erdőbe...adaptáció szerintem sincs, de akkor mié kap harmincast a vezérlő(ha tudod, nézd már meg, hogy a 15-ös lábon minek kéne lennie, köszi), illetve szétkötve mitől javul meg?

 

Az autó 2001 óta gázos, jó is volt sokáig, az elmúlt 1 év az, ami szintén"gázos", de javarészt a fasz szerelők/hozzánemértés, meg a benzinbefecs hibái azok, amik a hibákat okozzák, meg a 320e km...

 

409:ez most az az eset lesz, amikor az autó benzinen is, meg gázon is jó lesz...

Előzmény: novothauto (111786)
henger fej Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111823

P0172?

Milyen autó?

Előzmény: novothauto (111819)
2156 Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111822

Rajta vagyok, mármint a szaki keresésen. Nehéz ügy, aki megbízható jó hírű az nem szívesen foglalkozik az őskori technikával, aki kapásból vállalná az meg finoman szólva is rossz hírű.

Előzmény: vwopel (111810)
2156 Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111821

Képletesen gondoltam :).

 

A kézifék majdnem teljesen felhúzható, az udvaron enyhe lejtőn 5 fog körül tartja meg a kocsit. Nem változtat a pedál fogáspontján semmit a kézi.

 

Pont a dob miatt nem szívesen csinálnám magamnak, hallottam különböző féltengelytörésekről amit a dob nem megfelelő lehúzására vezettek vissza, ide kell a rutin ami nekem nincs.

Előzmény: Quattroman (111805)
wiperarm Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111820

inkabb adj valami feladvanyt. 

 

unatkozom. 

Előzmény: novothauto (111819)
novothauto Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111819

Van nálam egy autó, 5 db (értsd öt darab) gyári lambdaszondát cseréltek

benne, mert "mindig beírja" hogy dús... Vaslogikával rájöttek, hogy nem ez a baj,

ezért cseréltek egy motorvezérlőt is... meg néhány apróságot.

Előzmény: wiperarm (111817)
wiperarm Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111818

no! (pont ma gondoltam rad, kasztnizas uvvaannyakozben :) 

 meleg van.. mi ? :DD 

idoszakos.. vagy maradsz ? 

 

(az is lehet benezem a poziciod :)  

Előzmény: csipy31 (111816)
wiperarm Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111817

uzanyomas egy dolog.. azt be is kell spriccelni. 

 

szerelod dolga lenne, hogy cserelgetesek elott megnezi mi szunik meg mikor megall az motor. 

aztan az is lehet tul van ezen.. es mar tudja mit nem kap a motor (szikrat, vagy benzint + egyeb ) csak epp nem talalja miert/mi okozza. 

mi itt, csak azt tudjuk amit leirsz,  es csak addig jok a tanacsok, mig erted mit kellene merni. (targyi feltetelekrol nem is beszelve. ) 

 

na most ha leirjuk, hogy a szerelod mit nezzen meg... ..akkor ez feltetelezi hogy a szerelod nem tudja mit kellene neznie. 

ez esetben jobb ha nem turkal  benne.. (elektromos vonalon ) 

szerintem. 

 

 javasolnak valaki hozzaertot. 

Előzmény: tomi8309 (111815)
csipy31 Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111816

elek, csak messzi vagyok....

tomi8309 Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111815

Én sokat nem értek hozzá,de ha jó az üa.nyomás,gondolom a benzintől nem állhat meg.Szikrától hogyan állhat meg?Mit nézessek meg? Köszi

 

Előzmény: wiperarm (111808)
tomi8309 Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111814

Az üz.anyag nyomás az rendben.Az a baj, hogy tőlem 350km-re van az autó,és én csak azt tudom,amit a szerelő mondd nekem. Elvileg " tök jó " az autó,csak nem megy.

Előzmény: novothauto (111806)
kolcsar Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111813

Szevasz Öcsi:))

 

Ha igy haladsz rövidesen elmehetsz politikusnak:))

Az tisztább és jobban fizet,már az etetéshez értesz:))

Előzmény: novothauto (111812)
novothauto Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111812

Szia Öreg!

 

Az már jogdíjas lesz, ez csak a beetetés...

Előzmény: kolcsar (111811)
kolcsar Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111811

Hol van a folytatás?:)

Az ultrahangos tisztitásrol nincs videjó??:))

Csak félig osztod az észt??:))

Előzmény: novothauto (111786)
vwopel Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111810

""de elméletileg nem levegősödhetett be az eleje mivel teljesen külön van választva. ""

 

elméletileg nem, de gyakorlatilag??

 

a főhengert is le kell csekkolni, simán szedi be a levegőt

 

légtelenítsd a 2 elsőt és meglátod

 

ha a hátsó folyik akkor a a fél tartály elkopik de a többi marad

 

csak jobb lenne keresned 1 jó szakit, még ha időbe is telik

Előzmény: 2156 (111803)
wiperarm Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111809

forrovizben furdetes szokott rajta segiteni. 

Előzmény: Quattroman (111798)
wiperarm Creative Commons License 2012.08.18 0 0 111808

megoldas.  

 eloszor elkellene donteni hogy szikratol es/vagy benzintol all meg. 

Előzmény: tomi8309 (111802)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!