De amikor még kezdtem az én idömbe nem volt digitális multi méter csak analóg, a strobi meg nem elhangolható,hanem a gyertya kábel,és a gyertya közé lehetett kötni,abba az idöbe,azért volt technika,Color teszt üveg gyertya,meg vákum mérö:))
Benzin nyomást abba az idöbe nem nagyon mértek még :))
Nem akartam zaklatni a társaságot,igy hosszú hétvégén!
Került ma hozzám egy 1996-os Ford Escort RS 2000 4X4!
Vezérlöszám van meg azt betárolta a teszter!
2.0 HC N7A DOCH 16V EFI
Következö a lényeg,elvérzett rajta egy KTS 550,AutoCom,Delphi,és az én Actiám is,hozzáteszem mind hivatalos nem kinai klon mielött beszólna a Tehnikus Úr:))
OBD 16-os csati a jobb A oszlopba bekötve a 3-4-5-7-16-os lábak, a 3-as lábon se testhez elenálást,se feszültséget nem tudtam mérni,a4-5 egymáshoz O Ohm elenálást,testhez a 4-esen 0.18kohm,az 5-ön 0.45kohm,a 7-esen mind a kettöhöz viszonyitva 11,4vfeszt,kasztni testhez is ugyanezt mértem, a 16-osba 12.3volt feszt mértem!15-ös láb nem volt bekötve!
Elöször ezen próbálkoztam de nem sikerült kommunikálni!
Ebbe még volt kint a motortérbe a 3-lábas csati is utána próbálkoztam ebbe dugva de itt se sikerült!Ebbe az 1-es az elméletileg test,a 2-es az az L-vonal-és a 3-as az a K vonal!
Itt ért kis meglepetés,az 1-esbe mértem 4.5 volt feszt a kasztnihoz képest,és a 2-esbe is ugyan ennyit mértem,a 3-asba mértem kasztnihoz 11.5 volt feszt,magyarul a test szál helyén is feszültséget mértem!Megpróbáltam trüközni kicsit a 3-asba a K vonlba,és a 2-esbe az L vonalba külön dugtam csatit,és az aksirol adtam tápot,és igy se sikerült semmit találni!
Lényeg nagyon gyenge a motor idönként lefulad,és melegen nehezen inditható,de nem világit a hiba lámpa és még fel se villan!
(de amugy honnan jön ez hogy csapossal mindig es mindenki kuszobnel akarja emelni a kocsikat?? az ediggi autoinkon (es haverok autojan), elol mindig volt extra emelesi pont. (hatul meg szinte soha nem talaltam - kiveve a fiat pandat...)
Látom figyelsz, TibiBácsi:-), szállítási mennyiségen/porlasztási képen már tavaly túljutottam...az jó is, párhuzamos diagot tudnék rajta csinálni, de minek, ilyen autón nem azzal kell kezdeni, mert bemész az erdőbe...adaptáció szerintem sincs, de akkor mié kap harmincast a vezérlő(ha tudod, nézd már meg, hogy a 15-ös lábon minek kéne lennie, köszi), illetve szétkötve mitől javul meg?
Az autó 2001 óta gázos, jó is volt sokáig, az elmúlt 1 év az, ami szintén"gázos", de javarészt a fasz szerelők/hozzánemértés, meg a benzinbefecs hibái azok, amik a hibákat okozzák, meg a 320e km...
409:ez most az az eset lesz, amikor az autó benzinen is, meg gázon is jó lesz...
Rajta vagyok, mármint a szaki keresésen. Nehéz ügy, aki megbízható jó hírű az nem szívesen foglalkozik az őskori technikával, aki kapásból vállalná az meg finoman szólva is rossz hírű.
A kézifék majdnem teljesen felhúzható, az udvaron enyhe lejtőn 5 fog körül tartja meg a kocsit. Nem változtat a pedál fogáspontján semmit a kézi.
Pont a dob miatt nem szívesen csinálnám magamnak, hallottam különböző féltengelytörésekről amit a dob nem megfelelő lehúzására vezettek vissza, ide kell a rutin ami nekem nincs.
Az üz.anyag nyomás az rendben.Az a baj, hogy tőlem 350km-re van az autó,és én csak azt tudom,amit a szerelő mondd nekem. Elvileg " tök jó " az autó,csak nem megy.