Enyém 2006os, de hasonlóan, a kipuffból csöpögött 5 óra mulva is az olaj, de olyat füstötlt mint a forma1ben.
Kibanagy füst és olajnyomás már világított is.
MIndezt würzburg és frankfurt közt a pályán!
A motorkódját a lukam se tudja. Morci vagyok, mert az assistance egy fasz banda, de baromi sokba fog nekik kerülni, az bizta.
Van vagy 20 skodánk.
Aszondták péntekre kész a szállást fizetik, várjam meg.
Szervíz meg írásba adta nekem, hogy majd csak januárban lessz kész mert nincs hozzá alkatrész!!!!! /németországban kicsit hihetetlen, hogy nincs egy szaros turbó/
Assitance persze hajtja, hogy péntekre kész.
Hazajöttem és közölték azt már nem fizetik.
Mondtam dwehogynem, sőt a kocsit haza is fogják hozni az ő költségükre, mert én nem megyek ki érte ezek után az biztos.
Kedden, másfél évesen a turbóm elfosta az összes olajat.
Magyarországtól 1000kmre.
Szerencsére motor nem állt be, mert 1 perc alatt elfüstölt és megálltam, volt 1 liter tarcsi olaj azzal kiálltam és azóta németországban várja az új turbót.
Mindennapos közlekedés során is használható, de természetesen nem a budapesti dugóba készült. Én szeretem, és a mérések szerint kevesebbet is fogyaszt. (1,9 pd, 131LE)
Egyértelműen többet fogaszt (legalább fél literrel), de az enyém 1.4-es (hivatalosan NEM is lehetne benne).
Viszont én nem csak autópályán használom, hanem minden esetben mikor előre láthatóan 5 km-nél nagyobb távokat teszek meg folyamatosan. Én vagyok kretén, mert számomra hosszú távon kényelmetlen a O I pedálhelyzete. Becsattontom a tempomatot és pihizik a praclim.
Egy dologtól cidrizek. Amikor valami miatt vészfékezni kellene. Ezért olyan pozitúrában próbálom tartani a lábam, hogy könnyen elérhető legyen a fékpedál. Elég sok métert lehet veszteni azzal, ha csak kapimpálom a lábam, keresem a fékpedált...
Szerintem Isten áldja a tempomat kitalálóját, egyértelműen hasznos, kényelmes holmi.
A nők furcsán gondolkodnak :) Erre csak barátom feleségét tudom idézni, aki a "hogyan bírtok inni, ha nem is vagytok szomjasak?" kérdéssel lopta be magát a szívünkbe ;)))
Na rájöttünk miért nem spriccel a hátsó ablaktörlö :) A bal hátsó ülés mögött az oszlopnál folyik a viz ugyhogy ott valahol vagy szétcsuszott a csö vagy nemtom.. Nem tudtuk szétkapni ott a müanyag dolgokat igy viszem kötelezöre majd mondom, hgoy nézzék már meg.
Szinte minden szavaddal egyetértek, de nálam a fordulatszám kicsit magasabb a jelzett sebességnél.
Hiába no, ez "csak" egy 1,6-os benzines.
(Az asszony meg tudna ölni a szemével, amikor azt mondom a kocsira, hogy "csak" 1,6-os OII. Szerinte lehetnék már végre elégedett, hiszen a Feliciából a Fabiára vágytam, a Fabiából az Octiba, az Octiból egy ...:-))
Igaz hiányoltam a visszajelzőt, de azért használtam (om) anélkül is.:-)
Amit most leírok azt tessék gyorsan megcáfolni.
Szóval , én 99,9%-ban csak autópályán használom. És nem is azért hogy nekeljen nyomnom a pedált, hanem azért hogy ésszerű sebességgel autózzak. Ha nem kapcsolombe akkor mire a órára nézek már 180 körül billegek. Nálam két beállitás létezik, óraszerinti 145 ez pont 3 ezres fordulat, és ugyancsak óra szerint 160. Ha nagyonráérek (ez ritkán fordul elő) akkor a 145 ,ha sietek , kicsit, akkor 160 és ha nagyon sietek akkor nemkapcsolombe.:-))) Nálam , mondom nálam a tempomat fogyaztást nővelő tényező. Mert ugye ha lassítanom kel, és aztán eltünik előlem az akadály , csak pöckölök eggyet a kapcsolón, és már gyorsulok is. Igen ám de teljes gázzal.:-)
Szóval az én véleményem , lényegében autópályán használható, de ott jó ha van.:-)))
Idáig gondolkodtam hogy update lesz nekem egy tempómat, de ezekszerint nem világit, és így már nem is kell :-)))
Apropó: akinek régóta van, annak mi a véleménye? Hasznos, használható? Persze nem feltétlen az autópálya használatra értem, mert azt ismerem, volt már szerencsém egyszer ilyet használni, hanem a "mindennapos közlekedés során. Minit
Megkerestem ezt az oldalt, ahol a műszerfal kékesítéséről van szó (broáf...). Én úgy látom, hogy sajnos pont a tempomat visszajelzőnél hiányzik egy LED...
Kérdés az, hogy ha beforrasztanánk oda egyet, akkor világítana-e? Előfordulhat, hogy a szoftver is tudja, hogy nincs ott a LED és hiába aktiváljuk a tempomat funkciót, nem ad áramot a LED-nek...
Próba, cseresznye alapon derülne ki csak.
Az oldalon van némi segítség műszertábla kiszedéshez.
Nekem sincs a kézikönyvben szó ilyen visszajelzőről, egyszer megírtam a SOF-ra, milyen nem működő és nem dokumentált visszajelzőket találtam még a műszertáblámon, ez is köztük volt.
Szerintem a 2005-ös modellévben ez még nem működött.
Értelme kb. annyi lehet, mint annak, hogy a Skodákon nem lehet 1 gombbal lelőni a digitklímát, a VW Golf V és Jetta modelleken meg igen, de ha lepattintjuk a kapcsoló helyett bépített vakablakot és kitörünk egy kis műa. pöcköt, akkor működik a ki-bekapcsolás és nem kell a ventillátor teljes nullára tekerésével kikapcsolni a klímát, sőt, ha ezzel a gombbal visszakapcsoljuk, akkor a kikapcsoláskori paraméterekkel indul el ismét.
Lásd:
http://www.sof.hu/muhelytip.php?id=75
Elképzelhető, hogy a villanyos ember nem sok gyári tempomatos, 2005-ös OII-t látott működni és meg kevesebbet vezetett, ezért mondta azt, amit mondott.
Szóval. Megnéztem a kezelési útmotatót. Sem az ábrán ahol a visszajelző lámpákat ábrázolja , nincs szerinte ilyen visszajelző. Sem pedig a tempomat leírásában nem tesz emlitést visszajelző lámpáról.
Számomra ez eléggé azt bizonyitja hogy ezt bizony így is szerelték a gyárban is. Bár érdekes a cod de nekem nagyon olyannak tünik hogy ennek abban az időben (2005) bizony így is kellet hogy működjön. Ez lehet hogy megint olyan WV-en bosszú volt mint a csillapitot kapaszkodó.:-)))
Megkéne esetleg nézni hogy a frissebb modellekben ahol működik a visszajelző , hogy annak a kezelésilye tesz e emlitést a lámpáról. Na meg azt kéne megnézni, hogy nem e tényleg csak egy égő hiány miat nem világit.
Mekknéztem, 1K0 953 549 G az elektronikád, és ez biza a legfullosabb. Kiváncsi lennék a réginek a számára:) Visszajelzővel kapcsban fingom sincs. Nem értem miért nem megy, ugyanis ez Can-en megy, tehát nem igényle újabb kábelt. Lehet csak izzó kéne bele?
Akkor most az a kérdés, hogy mit lehet tenni (attól függetlenül, hogy régi ügy). Ha reklamálsz, bebizonyítják, hogy az bizobny gyárival egyenértékű, szakemberek, gyűri anyagból, szakszerűen csinálták. Te közlöd, hogy na de nem jelez vissza, mégsem gyári értékű. Na, itt leszek kiváncsi, mi a válasz. Lehet-e ft-osítani egy nem világító visszajelzőt?