Az enyém még első szériás, valószinüleg ennek köszönhetem hogy nem tapasztaltam összeszerelési hiányoságot. A hátsó ajtó takaró müanyagja/amin a fogodszkodo is van/ viszont valoban lehet a zörgés okozoja. Autoszalonban láttam olyan mintapéldányt amin rendesen logot a kasznról /teljesen elvált, a stift meg nem patant a helyére.
A kipufogot csak azért emlitettem mert inditás után nálam már elöfordult hogy zörgöt, igaz ezt is csak a kertből való kiállás során fedeztem fel, amikor kiszáltam bezárni a kaput.
Én is gondoltam rá, de az rendesen le van fogatva egy "csavarral". A kalaptartót is kivettem próbaként, de akkor is megszólal. Csak 60 km/h alatt, döccenőkön(ami ugye most van egypár), és nem fordulatszámfüggő. A csomagtérajtó kárpitjára gyanakszom...
Más javaslat, vagy ötlet? :-))
Friss ropogós infóm: Renault Mégane Classic 1.4 16v 2.990.000,- Ft: manuális klíma, el. elsô ablak, 4 lufi, ABS, kazettás rádió, egyéb pücükék. Kifutómodell, ezért ilyen óccsó. Szvsz korrekt ajánlat, kár, hogy nem annyira fexik nekem a Rönó. Bár még meglehet.
Gratula! Szerintem megy az még lejebb is...:-)
Visszatérve a zörgésre. Nem a kipufogó, az elég stabilan áll. Hétvégén kipakoltam csomagtartót, és arra jutottam, hogy bizony ez a kárpit zörgése lehet, amivel asszem együtt kell élni. Azért ezt nem feltételeztem egy új autóról. Ennyit a Ford összeszerelési minőségéről... :-((
Van egy c3-unk is oda is irogatok/mármint a topikba/
természetesen 20000 kilométerenként kell szervizeltettni, vagy évente. Tegnap kérdeztem meg pont egy olajcserés rutin 22-27000 között van /Ford Top Győr/
Ja és természetesen a kilométer orás dolog se ide vonatkozik
Bocsika......idönként már nem tudom hol áll a fejem
Nem valoszinü hogy a futomü...... inkább a kipufogó, alacsony fordulatszámnál / gondolom 60-nál ötödikbe/ az kb 1500-as fordulat..elképzelhetö hogy berezonál a kipufogo és hátul hozzáverödik valamihez.
Még nem húztam 4000 fordulat fölé, úgyhogy bőven benn vagyok a 3/4-en belül. Én még 15000 km-t sem autózok egy évben, úgyhogy én az éves időintervallumhoz tartom magam. :-)
Most az foglalkoztat, hogy 60 km/h alatt valami zörgést, kotyogó hangot hallani a csomagtér felől, vagy a hátsó futóműnél. Még megnézem, nem-e a pótkeréknél zörög valami. Remélem nem a futómű szarakodik...
El kell olvasni a kézikönyvet, egyébként 30000 kilométer a szervizintervalum /ki is jelltzi a kilométerora gyujtáskapcsoláskor, egy kis kulcsal/
1500- km-ig nagyon finoman kell bánni a kicsikével, a max fordulatszám 3/4-ig szabad pörgetni csak a motort
Az elsö szerviz után /2000-2500 km/ már nyomhatod nyugodtan, és ha van horgod akkor vontathatsz utánfutót is
Arra nem emlékszem, hogy olvastam-e, vagy mondták-e, de 2500 km körül ajánlották az első átvizsgálást, utána 15000 km-enként, illetve évente kell megkeresni a szervízt.
Én viszont a bejáratás időszakára nem emlékszem semmiféle ajánlásra. Van ilyen?
Én is pont így voltam vele, azt mondtam, egy autóra 2,5 milliónál többet nem költök, de megláttam a Fusiont, és 3,1 milla lett belőle. Szinte minden autót megnéztem ebben az árfekvésben. Még a Daewoo Kalos is esélyes volt az ára miatt. Sajnos a Fiat akkor még nem akciózta a Stilot, mert az egy picit jobban tetszik a Fordnál is.
Én kaptam ingyen +1 év garanciát, gumiszőnyeget is, no meg lealkudtam úgy az árat, hogy ingyen volt az üzembehelyezés, vizsgáztatás.
Nem is gondoltam volna, hogy gátlástalanul lehet alkudozni a szalonban. Az akciós Focusból még elengedtek volna 100 ezret.
Sziasztok!
Én március 4-én vettem át a Fusiont, alig valamivel többet vártam rá mint 1 hónap. De ha nagyon erősködtem volna, előbb is meglett volna.
Tapasztalatom: Egy jól felszerelt(Trend), fürge, jól irányítható és tágas autó. Tágasabbnak érzem, mint a Megane-t, az Astraát, a Xsarával pedig össze sem hasonlítható. Eddig még csak egyszer tankoltam tele, a fogyasztás 7,3 l/100km többnyire városban használva (1,4 l-es motor). A motor 2500-as fordulaton kezd élni, és 3000 felett húz rendesen. Ilyenkor már hallani a motorhangot is, addig alig. 4 személlyel ötödikben is nyugodtan lehet vele előzni, ha 2500 feletti fordulaton pörög a motor.
Az űlések kicsit kemények, és az elsők ülőlapja lehetne hoszabb is. Amúgy engem nem zavar a sok műanyag, nem tartom rondának sem.
Megértem türelmetlenséged, én is nagyon vártam az autót.
Sajna el kell hogy keseritselek, én az Auto-fort-nál vettem a járgányt, vám raktári volt, jobban mondva kiállitási darab /nem szalonautó, hanem olyan amit matricával kitesznek a bevásárlóközpontokba/ A kereskedő igy is 10-14 napos határidőre válalta az átadást, ami azt jellentette volna hogy max 2 héten belül autóba ülhetek. Megjegyzem sürgösen kellet az autó igy nem értem rá megvárni a rendelés lefutását, azt vettem ami készleten volt. A vége az lett, hogy kerek 1 hónap mulva ülhettem be az autóba, de még mindig nem futott le a papirmunka. Tulajdonképpen a végén már nagyon ideges voltam, és mondtam is a kereskedönek, ha nem ülhetek bele a sajátomba, akkor adjon kölcsönkocsit, mert a szerzödésben benne van, ha a válalt szállitási határidő nem teljesült akkor vagy visszaléphetek az ügylettől, vagy kérhetek az átadásik kölcsön autot.
Nem nem érzem széltében szüknek, rádásul lehet hogy nem is az autó hibás kifejezetten a hátfájásomért. Irodai munkát végzek, állandó iroasztali görnyedés, ráadásul ezer éve nem vezetem, kb 10 évi vezetés után kihagytam 1,5 évet, lehet hogy izomlázam van??? :--))
Köszi a kimerítő infókat. Remélem további jó tapasztalatokat gyűjtesz a géppel. A legkondin én is nagyon sokat filóztam, de azt hiszem nem éri meg anélkül ma már autót venni (legalábbis ha van rá pénzed). Széltében nem érzed kcsit szűknek?
Elöször is focusról nincs még próbaút tapasztalatom se, ugyanis ugy indultam neki a vásárlásnak hogy max 2,4 Mft-ért veszek autót /ugy volt hogy Wagon R-t, de baromira nem tetszet/
Fiestáához képest tágasabb a fusion, ezt legfőképp hátul érezni, na meg persze a csomagtarton, mert hát 60 liter plusz az 60 liter plusz, egyébként ha jól tudom a focus csomagtere se nagyobb. Eddig 1000 km-t gyürtem az autóba, kb 7 literes fogyasztás jött ki, kb 1/2-város 1/2 országut, persze finom autozással, nem túl sportosan./1,4 literes benzines ambiente/. 80 lóerő elég rugalmasan mozgatja a kasznit, a rugozás feszes, de maga az autó nagyon jól irányitható, hosszú távon is jó vezetni, lábtámasz nekem nem hiányzik, az ülés inkább középtermetüeknek passzol én 190 magas vagyok és a háttámla hosszabb távon lapockánál zsibaszt. Az összeszerelésre nincs panasz /megjegyzem van egy citroen c3-unk is, hát az egy kicsit hanyag szerelésű/ Nagyon jó a kilátás minden irányba, parkolni is könnyü vele, a nagy üvegfelületek miat viszont elkelett volna bele egy légkondi. Ja a még mielött elfelejtem, törökbálinti emelkedőn M7-autopálya 140-el ötödikben visszaváltás nélkül fel lehet gurulni :-))
Kb ennyi, ha másra is kiváncsi vagy, ha tudok válaszolok
üdv pukimuki
Én nagyon erősen vacilálok a Focus, Fusion, Fiesta (mind 1.4-es)triumvirátuson, de egyszerűen döntésképtelen vagyok. Mindhármat vezettem, A Focus nagyon meggyőző volt és az akció..., elég jól kitalált gép, a Fusion is kellemes volt, bár széltében kicsit szűkebbnek éreztem, de semmi problémám nem volt vele, ja nincs lábtámasz, bár azt csak felfedeztem, vezetés közben azonban hiányát nem éreztem. A Fiesta sem rossz gép, de ő inkább csak 3. lehetne. A Fusion jobban felszerelt, mint a Focus, ráadásul +5LE, bár nem ment rosszul a 75 lovas Focus sem. Korábban légkondi nélküli autóról hallani sem akartam, de a nagyon szigorú 3M-es keretbe ez nem fér bele, ugyanis a metálfény nélkül elég gázos szinei vannak az autóknak, az meg 90e Ft.
Na mindegy, meséljetek inkább a Fusion-ról!
Tényleg nagyon jó kis kocsi, tágas kényelmes,/190 cm magas vagyok/. Hosszasan nézegetem az autokat, és eredendően max 2,5 millioért akartam AUTÓT venni, hát nem lett belöle semmi, jött a fusion láttam gyözött :-)))
1,4 benzines ambientém van, kaptam bele ingyen hifit, csomagtérhálot.... másik topikban valaki össze akarta hasonlitani a Hyundai Matrix-al, egyszerüen nevetséges. Közel és távol sincsenek köszönö viszonyban, nem beszélve arról hogy kitörölhetem a seggem a 3 év garanciával, ha 2 év mulva megint megszünik a forgalmazója, ja meg az 5 év átrozsdásodási garancia is igen karcsú, a Ford legalább 12 évet add.
Na mindegy, nem akarok rábeszélni senkit a Fusionra, de az a cikk amit itt a Totalcar-ban olvastam, nagyon elentmond a tapasztalataimnak. A japán és koreai autokban is ugyanazok a müanyagok vannak, azokat mért nem fikázzák le érte????
Én nem vagyok multimilliomos, családi autonak és minden egyébre vettem, lehető legtöbb alternativát megnéztem skoda vw opel kia citroen hyundai renault fiat.....stb....egyszerüen ez volt a legmeggyözöbb
Wagon R+-t meg azért nem vettem (ennyiért fullos járna) mert......... csak :))))
Addig-addig nézegettem, míg elvittem egy próbakörre a mintadarabot. Az 1,6-os motorral volt, de a tágasságát, utazási komfortját le tudtam tesztelni. Furcsa vezetni, mert magasan ülsz, mint egy terepjáróban de mégis egy kicsit kisautós érzés attól függetlenül, hogy kelemesen tágas. Jó benyomást tett rám, etért meg is rendeltem egyet, márciusban fogják átadni 1,4-es motorral. Majd meglátjuk...
Pár napja vezettem Ford Fusiont 1.6 motorral: megy mint az állat (100 le). Az 1.4-es az 80 lovas. Belül jóval nagyobb, mint a Fiesta, továbbá nagyobb a hasmagassága is. Az említett 185 centis fiú szerintem elfér benne (ültem benne hátul is). Ma vezettem egy Focust, (1.4) szerintem hasonlóak a belméretei a Fusionnal. Az 1.4-es Focus 75 lovas és elég jól megy, úgyhogy szerintem a 80 lovas Fusion is jól mehet.
Üdv.: PRAETOR