Felsővezeték-mérőkocsi állt 1/2 16 körül a Nyugati 10 vágányán... Az előtte lévő sac. 8 kocsin a Jaroslav-Hacsek tábla volt olvasható, tehát valszeg a 70-es vonalon volt. Éppen kihúzták a tárolóvágányra egy Bobóval.
- Be tudna valaki egy fényképet rakni róla? - Ezeket a mérőkocsikat hol tárolják?
Helyes. Igazából arra szerettem volna rámutatni, h két azonos jármű ugyanazzal a pályaszámmal van kiállítva 2 különböző helyen. A másodikat valahol DB, vagy Ni után fotóztam a vonatból, nem tudom, hogy pontosan hol.
Ha olvasnál is nem csak irnál , te is tudnád, hogy az ősszel volt róluk szó. Állag +óvás miatt vitték oda. Majd ha lesz pénz biztos, felújitják. Hajtánnyal + tele vannak a +felelő topikok. Néha olvasgass is. :-)
MÁV Épitési Géptelep X., Kőér u. Októberben még ott volt, valszeg most is, mert +óvás céljából vitték oda. 1 kérdésért nem kell mindjárt 1 egész topikot nyitni!!
-Az "r" jelzéssel megkülönböztetett aláverőgép az "AG" sorozatú aláverőgép tovább fejlesztett változata attól rugózott kivitelében tér el. Műszaki adatai közlekedés szempontjából - megengedett sebességét kivéve - azonosak. Az "AGr" jelzésű aláverőgépek a pályasebesség felével, de legfeljebb 40 km/h legnagyobb sebességgel közlekedhetnek.
- AKT:
- Aljköz és ágyazatszéltömörítőgép.
- ACS:
- Aljcserélőgép
- EG:
Sínhegesztőgép
- DGKUm:
Darus vontatójármű
- AGMUm:
A DGKU-nál egyszerűbb kivitelű darus vontatójármű.
Az ős-TVG-t láthattad ott bent, a volt BK Vasútépítő Kft. (jelenleg Pannon-Vasút, s felszámolás alatt áll) telephelyén, egy szép nagy fa árnyékában. Szomorú apropó, hogy én pont aznap fotóztam le (és csodáltam + sírattam is meg), amikor történt közel 2 éve a siófoki buszbaleset. :-(((
Zöld kocsik (PFT-s) sokfelé vannak még ...
A fotót úgy látszik a gépész topicosok nem nézik, pedig sokan járnak Kápolnásnyék felé .... Ott készült az Amslerről a kép.