Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pukimuki Creative Commons License 2003.04.15 0 0 52
Nem nem, nem dölök be.....bár a pénztácámnak jobb lenne ha ritkábban kellene......de mivel hosszu távon akarom használni a fruzsit, igy jobb az odafigyelő gyakrabb gondoskodás. most tartok 2600-kilométernél, erősen foglalkoztat a dolog hogy elviszem egy olajcserére. /ajánlatos bejáratos autonál/
Előzmény: Frosty (51)
Frosty Creative Commons License 2003.04.15 0 0 51
Pukimuki!

Az lehet, hogy jól hangzik, hogy a többi asszondja 30000km a szervízintervallum, de sajnos ezt az olajok nem bírják, a 15-20 000 az ideális csereintervallum. Ne dőlj be a marketingdumáknak! :-)

Én is gyakran járok egy fullos 1.6-os Fusionnal, imádom. :-)

Előzmény: Pukimuki (49)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.15 0 0 50
természetesen 30 000 bocs
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.15 0 0 49
"1.4i Trend+klíma+metálfény+CD gondolkodunk, nem túl sok alkudozás után egyelôre 3.2M-nél álltunk le"

Nem túl sok??? Hol van ez, visszem vissza az enyimet :-)))

Mennyit is alkudtál? 2-300-at?
Ja és már natur adják itt is a 2 év garanciát.

Az egyetlen ami a Ford ellen szól az a 20000-es szervizciklus..... opel, peugeot/citroen már csak 300000-ként irja elő

Előzmény: Zak (48)
Zak Creative Commons License 2003.04.15 0 0 48
jah, egyébként ez is egy komoly ok; van egy garnitúró 185/65R15 téli gumim a Mitsun, amit egy-az-egyben fel tudnék használni a Fusionra is - azért 60-100e között van a 4 gumi, és így nem lenne ez a pluszkiadás sem ôsszel. Különben 1.4i Trend+klíma+metálfény+CD gondolkodunk, nem túl sok alkudozás után egyelôre 3.2M-nél álltunk le.
Előzmény: Pukimuki (47)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.15 0 0 47
Ja a fogyasztás már csak azért is elfogadható mert 195-ös gumik vannak a kocsin, toyota corolla 1,3 16v is ugyanennyit eszik ráadásul 165-ös gumikkal, alacsonyabb felépitéssel.
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.15 0 0 46
Kedves Zak.....

..... hát ne tudd meg........IMÁDOM A FUSION-t!!!!

Csak Fruzsizom :-)) Nekem egy tök fapados van, nincs benne semmi extra csak egy rádió. Szerintem nagyon eltalált egy darab. És a motor teljesitménye ezekre a magyar utakra bőségesen elegendő.

Nem beszélve rola hogy befér hátulra a betonkeverő, sőt a talicska is :-)) KI hinné??? /azért vigyázok ám rá/

Előzmény: Zak (45)
Zak Creative Commons License 2003.04.15 0 0 45
...meg kéne má' vennem... :-)
Zak Creative Commons License 2003.04.15 0 0 44
Köszi! Végülis ez nem egy rossz fogyasztás, sôt! 120-140-nél többet meg uccse nagyon megy az ember egy ilyen relatív magas építésű kocsival.
Előzmény: Pukimuki (43)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.15 0 0 43
120-nál 5-ben 1,4 16v kb 3200-pörög, itt adja le a motor a max nyomatékot, ugyhogy a 120 km/h nagyon felszik a kicsikének..... a fogyasztás kb 5,5-6 közé esik ilyenkor, pontosan nem tudtam megmérni én se, csak következtettek a benzinora állásából. Mentem már vele 160-at is, de nincs otthon benzinkut, ugyhogy nem nyomtam neki sokáig.
Egyébként az abszolut átlag eddig 6-7 liter között jött ki, a 6 liter 1/3 város 2/3 országut, a hét liter forditva
Előzmény: Zak (42)
Zak Creative Commons License 2003.04.11 0 0 42
Tényleg, az 1.4 16v motor mit forog ötödikben mondjuk 130-nál? Mi az a normál autópálya-tempó, amit tartani lehet vel? Fogyasztásokra is kíváncsi lennék, ha van már valakinek tapasztalata...

(ma délelôtt majdnem vettünk egyet, de nem számították be a Mitsumat - de azért még nem tettünk le a Fusioonról)

Pukimuki Creative Commons License 2003.04.08 0 0 41
Az enyém még első szériás, valószinüleg ennek köszönhetem hogy nem tapasztaltam összeszerelési hiányoságot. A hátsó ajtó takaró müanyagja/amin a fogodszkodo is van/ viszont valoban lehet a zörgés okozoja. Autoszalonban láttam olyan mintapéldányt amin rendesen logot a kasznról /teljesen elvált, a stift meg nem patant a helyére.

A kipufogot csak azért emlitettem mert inditás után nálam már elöfordult hogy zörgöt, igaz ezt is csak a kertből való kiállás során fedeztem fel, amikor kiszáltam bezárni a kaput.

Előzmény: kibicz (40)
kibicz Creative Commons License 2003.04.07 0 0 40
Én is gondoltam rá, de az rendesen le van fogatva egy "csavarral". A kalaptartót is kivettem próbaként, de akkor is megszólal. Csak 60 km/h alatt, döccenőkön(ami ugye most van egypár), és nem fordulatszámfüggő. A csomagtérajtó kárpitjára gyanakszom...
Más javaslat, vagy ötlet? :-))
Előzmény: Aewyn (39)
Aewyn Creative Commons License 2003.04.07 0 0 39
Nem lehet a pótkereket takaró fedéltől?
Előzmény: kibicz (37)
Zak Creative Commons License 2003.04.07 0 0 38
Önös érdekekbôl felhozom... :-)))

Friss ropogós infóm: Renault Mégane Classic 1.4 16v 2.990.000,- Ft: manuális klíma, el. elsô ablak, 4 lufi, ABS, kazettás rádió, egyéb pücükék. Kifutómodell, ezért ilyen óccsó. Szvsz korrekt ajánlat, kár, hogy nem annyira fexik nekem a Rönó. Bár még meglehet.

kibicz Creative Commons License 2003.04.07 0 0 37
Gratula! Szerintem megy az még lejebb is...:-)
Visszatérve a zörgésre. Nem a kipufogó, az elég stabilan áll. Hétvégén kipakoltam csomagtartót, és arra jutottam, hogy bizony ez a kárpit zörgése lehet, amivel asszem együtt kell élni. Azért ezt nem feltételeztem egy új autóról. Ennyit a Ford összeszerelési minőségéről... :-((
Előzmény: Pukimuki (36)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.07 0 0 36
Örömmel jelentem országuton sikerült elérnem az átlag 6 literes fogyasztást....... az az 5,5 lityó nagyon távolinak tünik :-))
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.03 0 0 35
jaj bocsesz hülyeséget irtam

Van egy c3-unk is oda is irogatok/mármint a topikba/

természetesen 20000 kilométerenként kell szervizeltettni, vagy évente. Tegnap kérdeztem meg pont egy olajcserés rutin 22-27000 között van /Ford Top Győr/
Ja és természetesen a kilométer orás dolog se ide vonatkozik

Bocsika......idönként már nem tudom hol áll a fejem

Előzmény: kibicz (33)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.03 0 0 34
Nem valoszinü hogy a futomü...... inkább a kipufogó, alacsony fordulatszámnál / gondolom 60-nál ötödikbe/ az kb 1500-as fordulat..elképzelhetö hogy berezonál a kipufogo és hátul hozzáverödik valamihez.
Előzmény: kibicz (33)
kibicz Creative Commons License 2003.04.03 0 0 33
Még nem húztam 4000 fordulat fölé, úgyhogy bőven benn vagyok a 3/4-en belül. Én még 15000 km-t sem autózok egy évben, úgyhogy én az éves időintervallumhoz tartom magam. :-)
Most az foglalkoztat, hogy 60 km/h alatt valami zörgést, kotyogó hangot hallani a csomagtér felől, vagy a hátsó futóműnél. Még megnézem, nem-e a pótkeréknél zörög valami. Remélem nem a futómű szarakodik...
Előzmény: Pukimuki (32)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.03 0 0 32
Van!!!!

El kell olvasni a kézikönyvet, egyébként 30000 kilométer a szervizintervalum /ki is jelltzi a kilométerora gyujtáskapcsoláskor, egy kis kulcsal/
1500- km-ig nagyon finoman kell bánni a kicsikével, a max fordulatszám 3/4-ig szabad pörgetni csak a motort
Az elsö szerviz után /2000-2500 km/ már nyomhatod nyugodtan, és ha van horgod akkor vontathatsz utánfutót is

Előzmény: kibicz (31)
kibicz Creative Commons License 2003.04.03 0 0 31
Arra nem emlékszem, hogy olvastam-e, vagy mondták-e, de 2500 km körül ajánlották az első átvizsgálást, utána 15000 km-enként, illetve évente kell megkeresni a szervízt.
Én viszont a bejáratás időszakára nem emlékszem semmiféle ajánlásra. Van ilyen?
Előzmény: Pukimuki (30)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.03 0 0 30
Én is kaptam +1 év garanciát, + egy 3500-as rádiosmagnot+csomagtérhálót.......10000 ft kedvezményt az üzembehelyezésből

Azt olvastátok hogy hány kilométernél kötelező szervizeltetni? Mert se a garanciakönyvben se a kiskönyvben nincs leirva, csak keresztbe hivatkoznak

Előzmény: kibicz (29)
kibicz Creative Commons License 2003.04.03 0 0 29
Én is pont így voltam vele, azt mondtam, egy autóra 2,5 milliónál többet nem költök, de megláttam a Fusiont, és 3,1 milla lett belőle. Szinte minden autót megnéztem ebben az árfekvésben. Még a Daewoo Kalos is esélyes volt az ára miatt. Sajnos a Fiat akkor még nem akciózta a Stilot, mert az egy picit jobban tetszik a Fordnál is.
Én kaptam ingyen +1 év garanciát, gumiszőnyeget is, no meg lealkudtam úgy az árat, hogy ingyen volt az üzembehelyezés, vizsgáztatás.
Nem is gondoltam volna, hogy gátlástalanul lehet alkudozni a szalonban. Az akciós Focusból még elengedtek volna 100 ezret.
Előzmény: Pukimuki (18)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.01 0 0 28
Hát itt sem tengenek túl a Fusion tulajok. Pedig viszik, mint a cukrot.
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.01 0 0 27
Lehet...
Mi világoskéket rendeltünk, alufelni nélkül. Amúgy tréleren én is láttam már Fusiont, csak a garázsunk előtt nem:-(
Előzmény: Pukimuki (26)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.01 0 0 26
Preator ma láttam 4 fusiont! tréleren, piros, zöldeskék,és ezüst volt köztük, három alufelnis.....lehet a tied is közte volt??
:))))
kibicz Creative Commons License 2003.03.31 0 0 25
Sziasztok!
Én március 4-én vettem át a Fusiont, alig valamivel többet vártam rá mint 1 hónap. De ha nagyon erősködtem volna, előbb is meglett volna.
Tapasztalatom: Egy jól felszerelt(Trend), fürge, jól irányítható és tágas autó. Tágasabbnak érzem, mint a Megane-t, az Astraát, a Xsarával pedig össze sem hasonlítható. Eddig még csak egyszer tankoltam tele, a fogyasztás 7,3 l/100km többnyire városban használva (1,4 l-es motor). A motor 2500-as fordulaton kezd élni, és 3000 felett húz rendesen. Ilyenkor már hallani a motorhangot is, addig alig. 4 személlyel ötödikben is nyugodtan lehet vele előzni, ha 2500 feletti fordulaton pörög a motor.
Az űlések kicsit kemények, és az elsők ülőlapja lehetne hoszabb is. Amúgy engem nem zavar a sok műanyag, nem tartom rondának sem.
Előzmény: Pukimuki (24)
Pukimuki Creative Commons License 2003.03.31 0 0 24
Kedves Preator

Megértem türelmetlenséged, én is nagyon vártam az autót.
Sajna el kell hogy keseritselek, én az Auto-fort-nál vettem a járgányt, vám raktári volt, jobban mondva kiállitási darab /nem szalonautó, hanem olyan amit matricával kitesznek a bevásárlóközpontokba/ A kereskedő igy is 10-14 napos határidőre válalta az átadást, ami azt jellentette volna hogy max 2 héten belül autóba ülhetek. Megjegyzem sürgösen kellet az autó igy nem értem rá megvárni a rendelés lefutását, azt vettem ami készleten volt. A vége az lett, hogy kerek 1 hónap mulva ülhettem be az autóba, de még mindig nem futott le a papirmunka. Tulajdonképpen a végén már nagyon ideges voltam, és mondtam is a kereskedönek, ha nem ülhetek bele a sajátomba, akkor adjon kölcsönkocsit, mert a szerzödésben benne van, ha a válalt szállitási határidő nem teljesült akkor vagy visszaléphetek az ügylettől, vagy kérhetek az átadásik kölcsön autot.

Előzmény: Törölt nick (19)
Pukimuki Creative Commons License 2003.03.31 0 0 23
Nem nem érzem széltében szüknek, rádásul lehet hogy nem is az autó hibás kifejezetten a hátfájásomért. Irodai munkát végzek, állandó iroasztali görnyedés, ráadásul ezer éve nem vezetem, kb 10 évi vezetés után kihagytam 1,5 évet, lehet hogy izomlázam van??? :--))

Egyébként kategoriájáhóz képest meglepően tágas.

Előzmény: read_me (22)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!