Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.10.07 0 0 1788
Az bizonyára engedélyezett állapotban maradt ilyenkor használd az ajtókon lévő leszállás jelzőt :)
Előzmény: by-169 (1787)
by-169 Creative Commons License 2010.10.07 0 0 1787
098-as utolsó ajtaja nem működött. Csak azt vettem észre hogy villog a leszállás jelzőlámpa érintkezés vagy megbolondult nem lehetett jelezni:) Petőfi téren a síneket rendezgették. Nem tudnak várni még pár évet ha már úgyis át lesz építve a végállomás.
by-169 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 1786
047-sen megcsinálták az első szélvédőt már nem reped. Az ajtajai jók lettek nem olyan lassan mozognak mint régen. A Széchenyi utcát jól feltúrták. Józsai buszok mehetnének a mentőállomás felé visszafele úgyis ott a megállójuk a nyugati utcán így csak a Kistemplom meg a Petőfi tér esne ki. 9 buszt és 4 trolit számoltam meg miközben araszolgatunk. 491,492 benga kint volt és a 328 Ziu 2D vonalon valamint a 401-es Ikarus troli 2A-an.
uhhuka Creative Commons License 2010.09.30 0 0 1785
Az... 3E trolira reggel 7, fél 8 között a helyközinél már nagyon tolakodni kell 1-2-szer
Előzmény: Törölt nick (1784)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.30 0 0 1784

szerintem semmi értelme nincs a 3E és a 4-es járatnak üresen mennek

Puding próbája az evés! Ne nyilatkozzunk, amíg még nem nyomorogtunk rajta!

Előzmény: by-169 (1782)
by-169 Creative Commons License 2010.09.28 0 0 1783
Láttam. Jól meg van oldva. Azt hittem hogy az útszélén áll meg de van ott egy öböl ahová bemegy. A hengert nem tudták volna sehova tenni mert nincs hely a oszlopon hacsak a rajta lévő alsó táblát nem teszik följebb és akkor háromszög alakot képeznének de nem férnének hozzá a csavarokhoz.
Előzmény: Törölt nick (1779)
by-169 Creative Commons License 2010.09.28 0 0 1782
Tegnap jártam arra a másik oldalon nincs reklám de mivel mindenki a buszvég felől jön jobban észreveszik. Egymás után jöttek a trolik szerintem semmi értelme nincs a 3E és a 4-es járatnak üresen mennek. Este kipróbáltam a DKV-t. Köntösgátsorról gyalogoltam a Segner térig 20 perc alatt kiértem. 43-as 21:45-kor ment el késhetett 10 percet. Kishegyesin sétálva láttam 24,46 csuklós üresen kifele. Segner térről 22:15-kor 2 trolival a buszvégre mentem. Már értem mért lassítanak állandóan az autómosó után a trolik volt egy kis lámpa a felső vezeték mellett ami átvált és villogót egy darabig. Este jól néz ki a zöld háttérszín a troli kijelzőkön. Buszvégen még láttam tömve jönni a 46-ost majd amivel akartam jönni a 42-est az is félig jött de sokan leszálltak. Újfalusi buszon is voltak Ikarus csuklós, Sámson fele ment az 5 ajtós csuklós oldal kijelzője elég erősen vakított. Többi Credo, Alfa Region, bár nem tudom hogy a Sárándon át Álmodra járó busz milyen volt. Ami Pércsen keresztül megy az KGE-002 szokott lenni. Vasútállomásig a Nyírbéltekre menő Alfával versenyeztünk:) Szép kis sor volt a megállóban az összes utolsó járat egyszerre indult 22:40-kor.
Előzmény: marky-511 (1781)
marky-511 Creative Commons License 2010.09.26 0 0 1781
Ki lehet tenni arra a részre is, ahol nincs reklám. De még jobb lett volna, ha vették volna a fáradtságot, és átvitték volna a hengert.
Reklámfelületre ragasztani tudtommal nem éppen szabályos dolog.
Előzmény: LoLkA (1780)
LoLkA Creative Commons License 2010.09.26 0 0 1780
És ez Neked miért lenne jó?
Akkor meg semmi nem lenne kiírva, vagy még gázabb megoldást választanának. Nem védem a DKV.
Előzmény: Törölt nick (1777)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.26 0 0 1779
A gyógyszertár előtt ki alakított ideiglenes megállóba.
Előzmény: by-169 (1778)
by-169 Creative Commons License 2010.09.26 0 0 1778
A 41-es egyenesen megy tovább a Széchenyin az hol áll meg?
Előzmény: Törölt nick (1777)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.25 0 0 1777
Délután vissza mentem megnézni hogy melyik cég plakátját takarták el.A cég a Telenor.Remélem ezt nem fogja annyiba hagyni és jól megbünteti a DKV-t. 
Előzmény: marky-511 (1773)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.25 0 0 1776
Én szerintem lusták voltak rá ilyen egyszerű.
Előzmény: by-169 (1772)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.25 0 0 1775
De igen.
Előzmény: marky-511 (1771)
Garficicus Creative Commons License 2010.09.25 0 0 1774
Az anya fórumon már többször forrongó vita alakult aközött, hogy csakis újat szabad vásárolni, a használtat meg hagyjuk meg másnak, mondjuk Román közlekedési társaságoknak.
A realításokat elnézve nem valószínűsíthető, hogy az elkövetkező 10 évben a beszerzésre kerülő 18 db új villamos mellett bármire is ad pénzt az EU, tehát önmagára kényszerül majd támaszkodni a DKV. DE! Fejleszteni, valamint az leamortizálódott járműparkot cserélni szükséges idővel. Pont ezért a DKV-nak is mérlegelnie kell, hogy használtan, jó áron, és még jó műszaki állapotban lévő járműveket vásárol vagy minimális járműcserét lebonyolítva újakban gondolkodik. Ez a minimális szám 1-2 járműre koncentrálódhat, ami nagy mértékben kihat a jövőre nézve.

Egyesek határozottan állítják, hogy a trolik "kimúlnak" divatjamúlt" eszközök, nincs szükség rájuk, hiszen hamarosan jön az elektromos buszok kora, ahová még felsővezeték kiépítése sem szükséges. Ennek ellenére biztosra vehető, hogy Mo-nak és a DKV-nak a nyugaton használt eszközök beszerzése maradhat utolsó mentsvárként, hiszen gazdasági helyzete nem teszi lehetővé ezeknek újdonságoknak a tömeges elterjedését. Oh igen, Debrecenben majd gyártanak ilyen buszokat, de még egyszer hangsúlyozva ezeket meg is kell tudni fizetni. Hitel és EU pedig nem járható út, mert azt az elmúlt évek politikája is megmutatta, hogy nem vezet jóra, ha mindenki nyakrafőre hitelre vesz mindent...Az EU sem fejőstehén, sem amerikai nagybácsi, és ezt meg kellene érteni. A 18 új villamos megérkezése után a DKV magára marad, és nincs miből fejleszteni új járművekkel a flottát.

Szintén tény, hogy szégyen, hogy menetrendszerinti forgalomban 2010-ben 47 éves sincsiszoló kohószökevényekkel kénytelen a lakosság utazni csillagászati összegekbe emelkedő jegy és bérletárak mellett!

Tehát remélhetőleg a DKV eljut majd oda, hogy használtan vesz jó pár trolit, villamost is és végre fejleszti a hálózatot. De addig is meg kell érteni, hogy a lehetőségekhez mérten új járművekre nem igen fog telni, ezért marad a fenti lehetőség.

Kicsit térjünk vissza a tényekhez:
5. nekifutásnál járunk, még senkinek fogalma sincsen mikor és milyen új villamosok lesznek a 2-es vonalra. Mindent számbavéve ez még 2-3 év, mire a Ganz villamosok 16 évesek lesznek immáron, bengálik pedig betöltik a 50 évet!!!
Troliknál jobb a helyzet, hiszen még csak pár évesek a Solarisok, viszont 4 db IK280 2(+1) Ziu 5éven belül a kohókban végzik a gondos karbantartás ellenére is! Szóval a pótlás itt is elengedhetetlen lenne.
A Volvok 4. évüket tapossák majd, itt probléma nem nagyon várható, max néhány csuklós beszerzése nem ártana.

Összegezve, természetesen mindenki új járművekkel szeretne utazni, de amig ezt a DKV és önkormányzat - gazdasági - helyzete nem engedi meg, addig törekedni kell a flotta nem elódázott frissitéséhez, ha másképp nem megy, akkor használt jó állapotban lévő járművekkel! Az elódázás mint láthatjuk oda vezetett, hogy 47 éves járgánnyal kell utazni!!!
marky-511 Creative Commons License 2010.09.25 0 0 1773
Biztos sajnáltak rá egy oszlopot.

Amúgy ha pont eltakar egy plakátot, azért még meg is büntethetik a céget, nem?
Előzmény: by-169 (1772)
by-169 Creative Commons License 2010.09.25 0 0 1772
Kerek hengert nem tudták átrakni?
Előzmény: Törölt nick (1770)
marky-511 Creative Commons License 2010.09.25 0 0 1771
Ugye ez nem a Mechwart megálló? :(
Előzmény: Törölt nick (1770)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.25 0 0 1770
Nevetséges:
LoLkA Creative Commons License 2010.09.24 0 0 1769
A 42-es?
Várható, hogy pontosan indul, de mivel éjszaka lesz a menetidő csökkenni fog. Akár 10 perc alatt is kiérhet a buszvégre.
Csatlakozást nem vár. (Mire is várna?)
Előzmény: by-169 (1768)
by-169 Creative Commons License 2010.09.24 0 0 1768
Szokott e hamarább elmenni vagy késni vár e valahol csatlakozásra?
Előzmény: LoLkA (1767)
LoLkA Creative Commons License 2010.09.24 0 0 1767
Mi a konkrét kérdés?
Előzmény: by-169 (1766)
by-169 Creative Commons License 2010.09.24 0 0 1766
Este 22:00 környékén milyen a közlekedés? Délutános leszek és a köntösgátsorról utaznék a helyközi buszállomásra. 42-es 22:21-re van kiírva a Bartók Béla utcára avval mennék át a buszvégre ahol 22:40-kor megy tovább.
Garficicus Creative Commons License 2010.09.22 0 0 1765
Ki kell ábrándítsalak! Ez az 5. tender... A közbeszerzési eljárásról szóló törvényből fakadóan 2 szereplős történet esetén mindig lesz valaki, aki megtámadja a másik ajánlatát a KDB meg érvényteleníti az eredményt! Állandóan változtatják a kiírást, nagyon minimális rendelésről van szó, s pont ezért nagy gyártók nem is nagyon akarnak/nem is fognak indulni. Ha minden optimálisan alakul, akkor 2011 végén megtudjuk ki gyártja le a villamosokat...
Előzmény: by-169 (1762)
Garficicus Creative Commons License 2010.09.22 0 0 1764
Szvsz 47  éves Bengálik nosztalgia járatnak valók! Szégyen, hogy 2010-ben a DKV még mindig itt tart!
Előzmény: by-169 (1757)
by-169 Creative Commons License 2010.09.21 0 0 1763

Délután még kint volt. Tegnap egy Skoda műhelykocsit is láttam.

Vasárnap meg utaztunk egyet.
by-169 Creative Commons License 2010.09.21 0 0 1762
Idén csak összejön végre a villamostender.
Előzmény: uhhuka (1758)
by-169 Creative Commons License 2010.09.21 0 0 1761
Lassan már mindegyiknek lesz egyedi tulajdonsága:) 069 hátsó jobb ajtó erősen csapódik záráskor.
Előzmény: LoLkA (1760)
LoLkA Creative Commons License 2010.09.21 0 0 1760
Halvány lilám nincs, hogy 100 darab klónból hogyan lehet egyet nagyon szeretni, a többit meg nem...
Előzmény: LMG-140 (1759)
LMG-140 Creative Commons License 2010.09.21 0 0 1759
az nem érdekel annyira nem szeretem
Előzmény: by-169 (1755)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!