Először is hadd mutatkozzam be: Gelencsér Gábor vagyok, Zákányban (Nagykanizsától délre 20 km) lakom. Közel 7 éve vagyok a buszok, és elsődlegesen a ZV kocsijainak kedvelője.
Olvasgatva a hozzászólásokat, láttam, hogy szóba került az egyik 395-ös. Biztosan tudom állítani, hogy a KHX-283 még dolgozik, mert naponta utazom vele a Nagykanizsa-Gyékényes fordán, 14:35-kor. Tanszünetben mindig van egy kis kavar a fordáival, ugyanis például felénk helyette az IKE-254 jár, míg ő délután ugyanakkor Pacsára megy. De a videó alapján tényleg könnyen összekeverhető volt, viszont szerettem volna tisztázni a helyzetét:)
A mai 8.40-es Zeg-Bp járatot melyik busz csinálta? FSJ 11.40-kor indult pontosan, LRT 850 pedig "pihent". (Sőt mintha IAB 862-t is állni láttam volna, de erre nem vennék mérget.)
JOP-515 Szentgrótra, FSJ-358 pedig a pécsi fordára, ez lenne az optimális csere. FKN-692 pedig a Keszthely-Zeg-Bp-Keszthely fordára, az LJL-459 helyére.
IAB-864 sofőrjein kívül van még ember, aki szerint komolyan nagyobb szükség van a háromtengelyes magasított Setrára a Lenti-Bükfürdőn, mint a Zeg-Pécsen? :(
Ja, tényleg annyira kevés tartalékos turistabuszuk van, ezt kívánó meg rengeteg... nem baj, ha a GWX megy Balatonmagyaródra, FKN Rezibe, LOY meghelyijáratozni, ezt be lehet majd vetni a Tesco-buszon. :(