Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

deffen Creative Commons License 2020.08.25 0 0 32929

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: FeZ_ (32928)
FeZ_ Creative Commons License 2020.08.25 0 0 32928

Teljesen mindegy a két csatlakozó, semmi baja nem lesz tőle, olyan kicsi áram megy ott, hogyha nem is érintkezne rendesen, akkor se történne semmi. (ahogy a több milliárd autónál szintén nem történik semmi)  Még benzinnél sem, gázolajnál meg különösen nem.

(majd önts ki egy megfelelő kis edénybe egy kis gázolajat és próbáld meggyújtani gyufával, vagy öngyújtóval !)

 

Előzmény: deffen (32926)
Rózsaromantika Creative Commons License 2020.08.25 0 0 32927

egyik sem robbanásbiztos csatlakozás ,egyik 19 másik 20-1.

Előzmény: deffen (32926)
deffen Creative Commons License 2020.08.25 0 0 32926

Sziasztok!

 

Van egy 206-osom.

 

Tip.: Peugeot 206 HDi

Év:  2006

Telj.: 50 KW

Hajtóanyag: Diesel

 

Rendeltem hozzá egy üzemanyag szivattyút (JP Group cikkszám: 4115200100). Amit észre vettem, hogy a régi szivattyú zárt csatlakozású az új nyitott. Ebből nem lehet probléma? Csak mert a csati bele merül a gázolajba. Új az alkatrész de gondoltam megkérdezek olyat aki már szerelt ilyet. Lehet ebből valami gikszer vagy mehet bele a tankba, összeszerelés és indítás? Képet mellékelek miről van szó.

Választ előre köszi.

 

 

fireolto1 Creative Commons License 2020.08.21 0 0 32925

Ezt mondom én is.. :)

Előzmény: Törölt nick (32922)
FeZ_ Creative Commons License 2020.08.21 0 0 32924

Aki ért hozzá és van hozzá eszköze, át tudja írni. Mivel te kérdezed, valószínűleg neked nincsen, így a megoldás az lehet, hogy keresel valakit, aki megcsinálja neked.

Előzmény: arato76 (32923)
arato76 Creative Commons License 2020.08.21 0 0 32923

Üdvözlet!

Van egy 206-osom, 1999-es évjárat. Kicseréltem benne a km óracsoportot, de így az összes futott km is átállt természetesen az "új" adatokra. 

Tehát 228.000 helyett 330.000 van most a kocsiban. Kérdésem, hogy a kicserélt óracsoportba át lehet valahogy konvertálni az eredeti alacsonyabb össz. kilométer számot?

A válaszokat előre is köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2020.08.20 0 0 32922

Milyen futóműves az, aki leengedi a padról az autót úgy, hogy -a szerinte- beállított futóműnél nincs középen a kormány? Bőven benne van a történetben a rossz kerékbeállítás is.

fireolto1 Creative Commons License 2020.08.17 0 0 32921

Köszi a képeket...(nincs meg.)

 

1 Fék teljesen felújítva (még a nyereg is)

2 Kerékcsapágy új

3 Féltengely....?..

 

Annyira megfogná a kocsit kitekert kormánynál? Mikor az egyik kerék pl. porosabb részre ér, rendesen megdobja oldalra a kocsit, tényleg mint a difizár.

 

ABS hiba..Mikor befordulok élesen pl egy kapubeállóba és közben lassítok, na akkor kezd dolgozni az ABS. Ha csak simán gurulok kanyarodva, akkor csak a " difizár" működik :)

 

Visszatérve a féltengelyre, nem tudom elképzelni, hogy anniyra megfogjon egy 1000 kilós kocsit.. Felemelve kézzel bírtam tekerni a kereket oda vissza, mint írtam.

 

Mikor kész lett a kocsi (ugye ez külföldi és "teljes" felújításon esett át) elvittem futóműveshez.. Próbaút során a kormány keresztben állt, visszavittem, ekkor már csak a kormányösszekötőn állítottak, így egyenesbe került a kormány.

 

Ott hibázhattak esetleg? De ehhez a hibához a kerekeknek nagyon máshogy kellene állniuk.

Előzmény: Törölt nick (32917)
fireolto1 Creative Commons License 2020.08.17 0 0 32920

Nem is tudom...Felujításkor a féltengelyeket is kivettem. Igaz a leírt hibát nem kerestem, de nem rémlik, hogy "akadt" volna, biztosan megtekergettem..

 

Előzmény: Törölt nick (32916)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.17 0 0 32919

Az nem  lehet, hogy a zavart fék/ ABS hiba okozza? 

Előzmény: fireolto1 (32914)
m.zoli01 Creative Commons License 2020.08.17 0 0 32918

Köszönöm szépen, megpróbálom.

Előzmény: Papi45 (32910)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.16 0 0 32917

Na, most van időm részletesebben.

Tettem fel két képet a difiről -ha nem lett volna meg- ebből látszik, hogy az egész difiben két csapágy van -2-es tételszám-,  lényegében ezekben forog a difi. Ha itt van gond, azt nem csak kanyarban érzed. A bolygóműben nincsenek gördülő csapágyak. Azok lényegében siklócsapágyak, itt persze lehet berágódás, szorulás, de nem valószínű. 

Én elsősorban a váltón kívűl keresném a megoldást, a következő sorrendben:

1. Fék

2. Kerékcsapágy (tudom, új)

3. Féltengely

Legvalószínűbbnek féltengely hibát gondolok, csatlakozom "xxmadden" fórumtársunkhoz (azzal a megjegyzéssel, hogy mindkét féltengelyben van rugó), így ha fék és kerékcsapágy rendben, venném ki a féltengelyt!

 

Ha itt is minden rendben akkor a gyanúsított az alkatrész listában 9-es tételszámú belső ház, amely a bolygómű fogaskerekeket összefogja. Ehhez viszont szét kell szedni a váltót!

 

Előzmény: fireolto1 (32914)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.16 0 0 32916

Most kuplungoztam egy 206 ot. Belső oldali féltengely csillag?? Az szokott széthullani,ropogni.Bal oldaliba meg van egy belső előfeszítő rugó.Az is szét volt törve.Az nagy galibát okoz.Ide-oda kotyog a féltengely.

Húzd ki a 2 féltengelyt,sokkal többet látsz majd.Csillag tűgörgői széthullottak lehet.

És lehetne még regélni.

Előzmény: fireolto1 (32914)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.16 0 0 32915

Ha  nem lenne meg...

 

 

Előzmény: fireolto1 (32914)
fireolto1 Creative Commons License 2020.08.15 0 0 32914

Ma felbakoltam az autó elejét, egyesbe raktam és "elindultam" vele.

Forgott ugye mindkét kerék előre. Lefogtam a jobb oldalit, a bal forgott tovább. Viszont mikor elengedtem a kereket, kicsit rángatva próbált elindulni a kerék, de szinte nem is tudott elindulni. Valami szorul.. Aztán kézzel forgatva előre-hátra a jobb oldali kereket (miközben egyesben hajtotta a motor) , elég darálósan ment, vagyis olyan érzés, mintha be lenne rágódva egy csapágy.. (át-átfordul egy görgöre- az érzés) Kerékcsapágy új, itt jegyzem meg.

 

A bal kereket lefogva kicsivel jobb a helyzet, az a kerék elindult, de nagyon lassan vette fel a másik fordulatát..

 

Most kellene gumit vennem rá.. De így le fogja koptatni hamar, főleg ha sokat forgolódom.

 

Scenicemet felmeltem ugyanígy, nagyon simán gördültek a kerekek, lefogás után szépen elindult..

Tehát tuti a difivel van valami..

Előzmény: fireolto1 (32913)
fireolto1 Creative Commons License 2020.08.14 0 0 32913

Ha valaki ír neki, szívesen látnám én is a laptopomon :)

 

Más:

 

Az autóm úgy fordul kis ívben mintha difizár be lenne kapcsolva. Tolja, reszeli az egyik kerekét elől.

MIkor kapubeállóba beállok, akkor meg az ABS elkezd dolgozni. Gondolom érzékeli, hogy az forgási sebesség nem egyforma.

 

Váltócsere, vagy ez javítható?

 

(volt már futóműállításon, de a nélkül sem kellene dörzsölnie a kerekét...)

Előzmény: Papi45 (32910)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.14 0 0 32912

Legyen szíves valaki ajánljon, egy futóművest, aki Bpen (Kerepesi út környéke) gyorsan, és szépen dolgozik, és nincs szabadságon. 

A jobb hátsó kerék iszonyatosan elkezdett kotyogni(először csak azt hittem a pótkeréktartó lazult meg) 🙄

Plusz elkezdett zenélni a kerékcsapágy is, de az mintha a bal oldalról jönne. 

bod peti 72 Creative Commons License 2020.08.13 0 0 32911

Sziasztok . A 206 1.4 Hdi-ben hol van az üzemanyag pumpa relé

Papi45 Creative Commons License 2020.08.12 0 0 32910

Kb 10 éve tőle kaptuk meg: mura23@fibermail.hu

Előzmény: m.zoli01 (32909)
m.zoli01 Creative Commons License 2020.08.12 0 0 32909

Sziasztok!
Valakinek lenne esetleg eladó Így csináld című könyve? Vagy valamilyen digitalizált formában?

ezt keresem:

Törölt nick Creative Commons License 2020.08.10 0 0 32908

Még egy kiegészítés: A BM34 a motortéri biztosítékdoboz.

Előzmény: Törölt nick (32907)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.10 0 0 32907

Itt a másik rajz, bocs.

Előzmény: Trungel Richárd (32904)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.10 0 0 32906

Milyen relé?

Előzmény: Trungel Richárd (32904)
FeZ_ Creative Commons License 2020.08.09 0 0 32905

A generátorra menő gerjesztőköri kábelt (vagy kábeleket, ha kettő van) nézd át a blokk alatti/mögötti kábelvezetőben az elektronikákig. El szoktak reszelődni a rezonanciától.

Előzmény: Trungel Richárd (32904)
Trungel Richárd Creative Commons License 2020.08.09 0 0 32904

Sziasztok!

Adott egy 2005-ös 1.6 16v benzines (NFU) 206-os. Lett cserélve generátor, mert jelzett hogy töltés hiba van. Elméletileg egy keveset használt felújított generátort sikerült megvásárolni. Akksi tálca alatt a test pontok ellenőrizve, jól csatlakoznak. Az autó össze lett rakva, és jelenleg is azt csinálja, hogy az egyik indításnál van töltés (14.3V alapjáraton), autó leállít, azonnal beindít, akkor pedig nincs. Közvetlen a generátornál mérve sincs. Esetleg lehet relé hiba? Merre fele találom a relét, van valakinek esetleg rajza róla?

Köszönöm a segítségetek előre is! 

Papi45 Creative Commons License 2020.08.09 0 0 32903

Nagyon szépen köszönöm az információt, xxmadden-nek pedig a biztató szavakat... (elég a home office-ból...)

Előzmény: Rózsaromantika (32902)
Rózsaromantika Creative Commons License 2020.08.09 0 0 32902

A bal oldali index nem működött (ez volt a tünet) a szakszervíz (peugeot  Bcs.) bevizsgálta és megállapította ,hogy BSI csere (105 ezer ft + munkadíj).A BSI-t kiszereltem és elvittük Gyulára a Pixelcomputer Szatmári Bélához , (06703856780). Be-megvizsgálta és megjavította (valami piti alkatrész ,ellenálás volt a hiba). Talán még pénzt sem akart elfogadni érte . Tehát a relé hiba (ezt is megvettem eBay) helyett hozzáértő tudta mi a hiba .Azóta is jól működik (1 év). 

Előzmény: Papi45 (32899)
Rózsaromantika Creative Commons License 2020.08.08 0 0 32901

holnap megkérdezem .

 

Előzmény: Papi45 (32899)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.08 0 0 32900

..."félek".....

    Ne félj! Lekötöd az akkusarut,onnantól nem lesz gond (nem fog durranni ).Oszt jöhet le a kormánykerék.

Előzmény: Papi45 (32899)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!