Rendszám: lym-160 Gyártmány: SETRA Típus: S 417 GT-HD Szin: SZÜRKE A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
1 évvel ezelőttig amúgy egyszerre indult 6:30-kor egy zalaegerszegi és egy hévízi járat, melyből utóbbi 20 perccel lassabb volt, valószínű innen a reflex a törzsutasok részéről.
Erről az egyik LUW jt eszembe. Csomagtartóhoz csak a sofőr érhet, és így a sofőr ki be ugrál..........
-----------------------
Ez a helyes és szabályszerű megoldás.
Egy kocsi, 40 utas és 15 perc beszállítás esetén ez nem okoz gondot.
Sok kocsi + sok utas esetére pedig már 1976-ban feltalálták a Volánok a "beszállítót" aki lehet gkv. társ, lehet diák, lehet forgalmista, akárki aki ki van képezve.
Nekem sem azzal van a bajom, hogy most ezt beírta ide, hanem, hogy ezen kívül még másik három (Kapos,Tisza,KAV) topicba írt hasonló dolgokat. Azért ennyire nem problémás a helyzet (illetve a KAV sem tökéletes).
Azon rejtélyes okból, aminek következtében a reggeli hévízi turistajáratok nyugdíjas utasai sem szeretnek a közvetlen (mentesítő) járattal menni, mert "az biztos sok helyen megáll és lassabb". No nem mintha nemlenne idejük...
Utólag rájöttem, hogy pestről kifelé menet felszedi az utasokat. Az utána induló járat meg általában a Népligetben megtelik már. Max pár szabadhelyet hagynak
Csak ki kéne tenni egy szerencsétlen A4-es nyomtatott lapra, hogy az adott buszra melyik számú jegyek szólnak.
Egyébként meg sokszor az utasokban is hiba van. Vasárnap a 15:40esen a 1188-as sofőrje próbálta átküldeni a gyorsjáratok valamelyikére az utasokat, de nem hallgattak rá, és inkább a lassúval mentek. Hogy miért, a jó ég tudja.
Én inkább úgy értelmezem, hogy a topiktárs egy burkolt javaslatot fogalmazott meg a kisalföldes példával. Tehát +1 alkalmazott, aki képben van az induló zalás buszokkal, sokkal gördülékenyebbé tehetné a beszállást mind utas, mind sofőr szempontból. Mint egy koordinátor.
Saját gondolatom az utas jobb informálása érdekében, ha (akár a repülésben) az induló autóbusz rendszáma szerepelne a jegyen, amely buszra a foglalás szól. Eseményszerű kocsikiadásnál ez kicsit nehézkesebb, de ha beállítanak a webelinben egy másod- vagy sokadrészt, akkor azért már lehet sejteni, melyik buszt vezénylik oda. A szélvédő mögé illesztett "járatszám" így kiváltható, a rendszám viszonylag fix pont. Kevesebb tévelygő utas lenne, vagy aki így sem találja a buszt, hát ez van... :)
LXA-067-et láthattam mostanában 12.00-s kanizsai járaton? Előtte régen láttam ezt a járatot, így lehet, hogy rendszeres jelenség, ebben az esetben elnézést. :) Tegnap 12.10 körül vett fel utasokat a Petőfi hídnál egy Homm-os Lion's Top Coach, abból pedig eddig csak a '067-et láttam.
Ők se sokkal jobbak. Vasárnap a 15:40esen 3 db LUW indult Egerszegről, szóval férőhely bőven volt. Mégis sikerült úgy elindulniuk, hogy a gyorsok szabad helyekkel indultak, a 1188-on pedig egerszegről 8-10 utas...
Minden pénteken kiülsz a ligetbe/stadba és lesed, h ki /melyik cég alkalmazottja(i)/ rontanak el valamit? Köztudott, hogy nem tökéletes a magyar tömközl, de általánosítani sem szabad. Mindenki tisztában van vele, hogy működik nálunk a tömközl. Szerintem.
Először is hadd mutatkozzam be: Gelencsér Gábor vagyok, Zákányban (Nagykanizsától délre 20 km) lakom. Közel 7 éve vagyok a buszok, és elsődlegesen a ZV kocsijainak kedvelője.
Olvasgatva a hozzászólásokat, láttam, hogy szóba került az egyik 395-ös. Biztosan tudom állítani, hogy a KHX-283 még dolgozik, mert naponta utazom vele a Nagykanizsa-Gyékényes fordán, 14:35-kor. Tanszünetben mindig van egy kis kavar a fordáival, ugyanis például felénk helyette az IKE-254 jár, míg ő délután ugyanakkor Pacsára megy. De a videó alapján tényleg könnyen összekeverhető volt, viszont szerettem volna tisztázni a helyzetét:)