Az osztrák vasút újabb tájékoztatása szerint a Tisza-Szamos EC-t (EC 143) nem közlekedteti. Utasai a következő, az EC-hez képest 1 órával később induló railjettel (61) utazhatnak Bécsből Budapest felé.
Előzmény:
Az osztrák vasút előrejelzése szerint vasárnap a Bécsből Budapesten át Csapra tartó, Hegyeshalomtól 11:28-kor továbbinduló Tisza-Szamos EC (EC 143) várhatóan legalább 100 perces késéssel érkezik a magyarországi szakaszra.
Köszi, akkor csak nem láttam még élőben, 3s képen se keletiben Buzenkát.
OFF A keleti amúgy rég kedvencem, de sajnos tavaly mikor voltam, kéregettek kicsit elment a kedvem tőle.Hb képein nemegyszer nincs senki mikor fotóz, általában viszont nyüzsög.
Mühldorfban a legnagyobb baj az volt (és most a Desirokkal is ez a gond), hogy nem volt engedélye a telephelynek a Lintek javítására, ezért Chemnitzbe (több száz kilométer), az EGB-hez jártak javításra. Mühldorfban egyébként úgy tűnik, minden 30 évnél fiatalbb jármű javítása gondot okoz (volt nekik korábban egy RS1-eseük is, a 245-össel sem sikerült dülőre jutni, holott pl. Kemptenben a vége felé ezek már jó üzemkészséget tudtak hozni).
Majd jön a zagyvaszámsoros dezsirós aztán jól megszakérti. :-) A Lint27-es üzemeltetésbe tavalyelőtt a Bw Mühldorfnak beletört a bicskája (a javítással kapcsolatos engedélyekkel is hadilábon álltak), nem hiába kerültek Mukránba, pl.: Celldömölk vagy Szentes jobb rendelkezésreállást ugyanúgy nem tudna produkálni. Szólóban még úgy-ahogy elszaladgáltak, de szét- és összecsatolással napi szinten gondok voltak. A nem ezredforduló környékén készült Lint41-es motorkocsikkal már kevesebb probléma van/volt műszakilag.
Ugye volt a nagy klasszikus, a "Tárkonynál késnek a vonatok" (hír kiadva: ebéd előtt nem sokkal), meg a Gátér helyett előbb Gácsér, majd "Gátéron". "Egy korszag vége." (sic)
Első német magánvasút-társaságként 2004-ben a Vectus cég is rendelt 10 db LINT 27-et. Jelölésük: VT 201-210. De a Veolia Verkehr Sachsen-Anhalt GmbH tulajdonában is került 7 db LINT 27-es. Ezek jelölése: VT 870-876. Talán a két magánvasút-társaságnál is eladósorba kerültek a LINT 27-esek...
A Totalcar cikkben említett típusok közül az Alstomokat jobban el tudnám képzelni idehaza.
Csak éppen nem tudsz 40 darabot vásárolni. Megnézem, hogy hogyan fog 40 db-ot vásárolni a Totalcar újságírója, amikor összesen 30 db ilyen jármű van/volt a DB Regio állományában.
Már a dízeles IR-szolgáltatás is összeomlóban van...
Azt nem lehet elintézni annyival, hogy bezárunk még x vonalat, aztán mehet a Bz több, mint 4 órás útra. (Helikonon pl. gykaran ekőfordul az ilyen pótlásként, természetesen komoly késést összeszedve)
Itt a Dunántúlon az már sokat segítene, ha sikerülne feltámasztani a dög Desirokat.
A Totalcar cikkben említett típusok közül az Alstomokat jobban el tudnám képzelni idehaza.
Fura... A CFR vonatinfója szerint a 406-os tegnap Érmihályfalvára rendesen érkezett, viszont a végállomásra (ami ugye szintén Érmihályfalva) meg már +137 perccel.
Mondjuk így jobban megnézve a két időadat a nemzetközi vonatok kb. felénél nem szokott stimmelni. Bah. A román vasút egy fekete lyuk.
Mi történt a tegnap esti Corona gépével a 105-ösön, hogy ma hajnalra sikerült csak mozgásképessé tenni? Nemrég voltam a járat utasa...hát, nem bánom hogy nem velem történik meg, hogy reggel 6-ig Debrecenben álljunk, hogy szabaddá váljon a pálya...