Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 2024.02.18 -4 0 484472

"s uzsgyin kívül van olyan típus ami sose volt a keletiben?"

 

 

Járt már ott.

Előzmény: 0010011 (484461)
0010011 Creative Commons License 2024.02.18 -1 0 484471

Köszi nektek!

Előzmény: r1232 (484467)
zjakabfi Creative Commons License 2024.02.18 -1 0 484470

Erdélybe meg menjen ki mivel akar?

 

Késik a Tisza-Szamos EC Bécs felől

Frissítés 12:30-kor:

Az osztrák vasút újabb tájékoztatása szerint a Tisza-Szamos EC-t (EC 143) nem közlekedteti. Utasai a következő, az EC-hez képest 1 órával később induló railjettel (61) utazhatnak Bécsből Budapest felé.

Előzmény:

Az osztrák vasút előrejelzése szerint vasárnap a Bécsből Budapesten át Csapra tartó, Hegyeshalomtól 11:28-kor továbbinduló Tisza-Szamos EC (EC 143) várhatóan legalább 100 perces késéssel érkezik a magyarországi szakaszra.

MÁVINFORM

István Gyuri Creative Commons License 2024.02.18 -1 0 484469

Az dupla Uzsgyi volt (hiszen akkor még Uzsgyik jártak a 81-esen).

Előzmény: Fizolti (484468)
Fizolti Creative Commons License 2024.02.18 -1 2 484468

A 80a átépítése környékén megszűnt vasárnapi salgótarjáni sebes nem az volt? 

Előzmény: r1232 (484466)
r1232 Creative Commons License 2024.02.18 -1 2 484467

http://www.regionalbahn.hu/2012/04/elment-paloc-expressz.html?m=1

 

A Bzmot és Keleti pályaudvar keresésre az egyik első találat..

Előzmény: 0010011 (484465)
r1232 Creative Commons License 2024.02.18 -1 0 484466

Uzsgyi is járt már a Keletiben, ha nem feltétel, hogy meghirdetett személyvonat legyen.

Előzmény: 0010011 (484461)
0010011 Creative Commons License 2024.02.18 -1 0 484465

Köszi, akkor csak nem láttam még élőben, 3s  képen se keletiben Buzenkát.

OFF A keleti amúgy rég kedvencem, de sajnos tavaly  mikor voltam, kéregettek kicsit elment a kedvem tőle.Hb képein nemegyszer nincs senki mikor fotóz, általában viszont nyüzsög.

 

Előzmény: zjakabfi (484464)
zjakabfi Creative Commons License 2024.02.18 -1 4 484464

BZ volt, évekig ment délutàn egy közvetlen balassagyarmati vonat, ami Iklad-Domonyfelsőn és Becske alsón nem állt meg.

Előzmény: 0010011 (484461)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2024.02.18 -1 0 484463

A Vectus-osok a HLB-nél vannak és dolgoznak, a Veoliások küzül 3 a HANS-nél, 4 a Leonál (pontosabban egy a Leónál, 3 bérben az Arrivánál) van. 

Előzmény: Ugly Kid Joe (484449)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2024.02.18 -1 1 484462

Mühldorfban a legnagyobb baj az volt (és most a Desirokkal is ez a gond), hogy nem volt engedélye a telephelynek a Lintek javítására, ezért Chemnitzbe (több száz kilométer), az EGB-hez jártak javításra. Mühldorfban egyébként úgy tűnik, minden 30 évnél fiatalbb jármű javítása gondot okoz (volt nekik korábban egy RS1-eseük is, a 245-össel sem sikerült dülőre jutni, holott pl. Kemptenben a vége felé ezek már jó üzemkészséget tudtak hozni). 

Előzmény: 5047 032 (484460)
0010011 Creative Commons License 2024.02.18 -1 0 484461

Gyakran forgatnak a keleti pályaudvaron? HáBé honlapján most találtam képeket egy gőzössel való forgatásának, vagy 50 en voltak ott.

Amúgy BZ n, és uzsgyin kívül van olyan típus ami sose volt a keletiben?(vagy ritkán voltak ott)

5047 032 Creative Commons License 2024.02.18 -2 0 484460

Majd jön a zagyvaszámsoros dezsirós aztán jól megszakérti. :-) A Lint27-es üzemeltetésbe tavalyelőtt a Bw Mühldorfnak beletört a bicskája (a javítással kapcsolatos engedélyekkel is hadilábon álltak), nem hiába kerültek Mukránba, pl.: Celldömölk vagy Szentes jobb rendelkezésreállást ugyanúgy nem tudna produkálni. Szólóban még úgy-ahogy elszaladgáltak, de szét- és összecsatolással napi szinten gondok voltak. A nem ezredforduló környékén készült Lint41-es motorkocsikkal már kevesebb probléma van/volt műszakilag. 

Előzmény: H_CS (484448)
5047 032 Creative Commons License 2024.02.18 -1 0 484459

Van amit már a cseheknél kell keresni. 

Előzmény: Ugly Kid Joe (484449)
f_zoli Creative Commons License 2024.02.17 -2 1 484458

FélOFF

Ugye volt a nagy klasszikus, a "Tárkonynál késnek a vonatok" (hír kiadva: ebéd előtt nem sokkal), meg a Gátér helyett előbb Gácsér, majd "Gátéron". "Egy korszag vége." (sic)

Előzmény: schlumberger (484456)
Törölt nick Creative Commons License 2024.02.17 -2 0 484457

26-os vonal nyári forgalma kedveli ezt 😃

Előzmény: bendeguz90 (484453)
schlumberger Creative Commons License 2024.02.17 -3 4 484456

Újságírónak látszó tárgy... Setétek, kesma.

Előzmény: JPeto (484452)
kozma555 Creative Commons License 2024.02.17 -2 2 484455

Ehhez mennyire kell már hülyének lenni? Földrajz 1-es. Leülhet.

Előzmény: JPeto (484452)
RadiX Creative Commons License 2024.02.17 -1 3 484454

jó hosszú vonat lehetett

Előzmény: JPeto (484452)
bendeguz90 Creative Commons License 2024.02.17 -2 3 484453

"Azt nem lehet elintézni annyival, hogy bezárunk még x vonalat, aztán mehet a Bz több, mint 4 órás útra."

 

Pedig szerintem el fogják intézni annyival.

Előzmény: Törölt nick (484446)
JPeto Creative Commons License 2024.02.17 -1 3 484452

Komoly esemény lehetett.

 

219 CLH-690 Creative Commons License 2024.02.17 -1 0 484451

Csináltam Dunaújvárosban néhány felvételt: https://www.youtube.com/watch?v=niZckhpI9rs Érdeklődőket örömmel várok.

nazareth Creative Commons License 2024.02.17 -1 0 484450

Előbbi.

Előzmény: zjakabfi (484447)
Ugly Kid Joe Creative Commons License 2024.02.16 -3 0 484449

Első német magánvasút-társaságként 2004-ben a Vectus cég is rendelt 10 db LINT 27-et. Jelölésük: VT 201-210. De a Veolia Verkehr Sachsen-Anhalt GmbH tulajdonában is került 7 db LINT 27-es. Ezek jelölése: VT 870-876. Talán a két magánvasút-társaságnál is eladósorba kerültek a LINT 27-esek...

Előzmény: H_CS (484448)
H_CS Creative Commons License 2024.02.16 -3 5 484448

A Totalcar cikkben említett típusok közül az Alstomokat jobban el tudnám képzelni idehaza.

 

Csak éppen nem tudsz 40 darabot vásárolni. Megnézem, hogy hogyan fog 40 db-ot vásárolni a Totalcar újságírója, amikor összesen 30 db ilyen jármű van/volt a DB Regio állományában.

Előzmény: Törölt nick (484446)
zjakabfi Creative Commons License 2024.02.16 -4 0 484447

Aszód és Gödöllő között jelzőmeghaladas vagy szembemenesztés volt?

Fura a közlemeny megfogalmazása...

Törölt nick Creative Commons License 2024.02.16 -2 2 484446

Már a dízeles IR-szolgáltatás is összeomlóban van...

Azt nem lehet elintézni annyival, hogy bezárunk még x vonalat, aztán mehet a Bz több, mint 4 órás útra. (Helikonon pl. gykaran ekőfordul az ilyen pótlásként, természetesen komoly késést összeszedve)

Itt a Dunántúlon az már sokat segítene, ha sikerülne feltámasztani a dög Desirokat.

A Totalcar cikkben említett típusok közül az Alstomokat jobban el tudnám képzelni idehaza. 

Előzmény: gysevic (484441)
alex_86 Creative Commons License 2024.02.16 -1 1 484445

Jelenlegi késése +538 perc.

Előzmény: timetable (484443)
nazareth Creative Commons License 2024.02.16 -2 0 484444

Fura... A CFR vonatinfója szerint a 406-os tegnap Érmihályfalvára rendesen érkezett, viszont a végállomásra (ami ugye szintén Érmihályfalva) meg már +137 perccel. 

 

Mondjuk így jobban megnézve a két időadat a nemzetközi vonatok kb. felénél nem szokott stimmelni. Bah. A román vasút egy fekete lyuk. 

Előzmény: timetable (484443)
timetable Creative Commons License 2024.02.16 -1 0 484443

Mi történt a tegnap esti Corona gépével a 105-ösön, hogy ma hajnalra sikerült csak mozgásképessé tenni? Nemrég voltam a járat utasa...hát, nem bánom hogy nem velem történik meg, hogy reggel 6-ig Debrecenben álljunk, hogy szabaddá váljon a pálya...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!