Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2002.11.04 0 0 3
Bakker miért csak azoknak lesz jó akiknek már amúgy is jó?! Értem én : Budapestre miért nem járnak fapadosok?!
Előzmény: Heading370 (2)
Heading370 Creative Commons License 2002.11.04 0 0 2
Jol tetted! Legalabb nem zavarjuk az igazi tudomany muveloit!
Emlekszem egy par evvel ezelott nagy port vert fel amikor a Ryanair fonoke azt talalta nyilatkozni, hogy hamarosan a gepein fennmarado, el nem adott helyeket ingyen fogjak kinalni, merthogy a kapcsolodo szolgaltatasokon meg igy is kereshetnek valamennyit. Ugy tunik mar el is jott ez az ido: egy kollegam lelt ra az alabbi ajanlatra: Charleroi - Liverpool 1 eurocent(!!!), Liverpool - Charleroi (ez mar azert huzosabb, 1 euro!). Illetekekkel egyutt kb 20 euro, oda vissza. Jo, jo tudom nincs rendes fedelzeti ellatmany, meg csak penzert adjak a kolat...
De nagy a mozgas a nemet jaratok koreben is: elindult a Germawings, Koln-bol, es az Air Berlin is tamadasba lendult, pont a Ryanair bazis Stansted-re inditottak jaratokat oktoberben, vagy fel tucat nemet repterrol, B733, B738-asokkal. Bar ok azt mondjak hogy nem klasszikus fapadrol van szo, mert van fedelzeti ellatmany, meg helyfoglalas. (Kerdem en: kit erdekel?) Jellemzo arak 30 euro korul, csak odautra.
Előzmény: Vinnen (-)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.04 0 0 1
Mikor jönnek Magyarországra?
Képzeljétek csak el...

Budapest - London Stansted NOW For special price!
990 HUF incl. taxes! (one way)

:D

Vinnen Creative Commons License 2002.11.04 0 0 0
Rekordprofit a Ryanairnél

MTI
2002. november 4., hétfő 11:59

Bár a "rendes" légitársaságok eredményei is javulnak, de az olcsó, kiegészítő szolgáltatásokat nem kínáló, úgynevezett fapados társaságok egyenest rekordokat döntenek a tavaly szeptemberi amerikai terrortámadások okozta sokkból felépülő légi piacon.

Az ír Ryanair, Európában nagyságra a második olcsó légitársaság a brit Easyjet mögött, hétfőn 151 millió eurós adó utáni profitot jelentett a szeptemberrel zárult első üzleti félévéről, 73 százalékkal nagyobbat az egy évvel korábbinál. Ez volt a társaság valaha elért legjobb félévi eredménye. A társaság egész évre 15 százalékkal javította a korábbi előrejelzését az adó utáni profitra. A Ryanair bevétele 35 százalékkal 464,6 millió euróra nőtt.

Az ír társaságnál az átlagos jegyár 2 százalékkal csökkent a félév alatt, de közben a működési költséget 11 százalékkal lefaragták, így a működési haszonrés 6 százalékponttal 32 százalékra bővült. Az első üzleti félévben 7,84 millió utast szállítottak, 37 százalékkal többet, mint egy évvel azelőtt, és a repülőgépeik foglaltsága 6 százalékponttal 88 százalékra emelkedett. A második üzleti negyedévben a Ryanair adó utáni nyeresége 112 millió euró volt, az egy évvel korábbi 65 millió helyett.

Új gépeket állítanak forgalomba

A cég rövidesen új járatokkal toldja meg az eddigi 86-ot. Hat hónapon belül 13 új Boeing 737-800-as repülőgépet állít forgalomba, és néhány éven belül több mint száz új géppel tervezi növelni a flottáját.

A Ryanair Holdings hétfő délelőtt 4,505 font volt a londoni értéktőzsdén, 31 pennyvel, azaz 7,39 százalékkal drágább a pénteki zárónál. Hétfőn 4,30 fonton nyitott. Ötvenkét héten belül a csúcsa 5,72 font volt, júliusban, a mélypontja 2,6381 font, múlt hét csütörtökön.

Vinnen Creative Commons License 2002.11.04 0 0 topiknyitó
Az utóbbi időben annyi hozzászólás született ezen témakörben szana-szét több topicban, hogy úgy gondoltam gyüjtsük őket itt egy helyen!
Természetesen nem csak Ryanair, Easyjet, stb légitársaságokról irjatok, hanem például a nagyon is olcsó budapesti CSA jegyárakról. Ha esetleg már valaki repült valamelyik légitársasággal feltétlenül irja meg tapasztalait!

Kezdésnek egy friss hír miszerint a Ryanair harmadik európai bázisa-London-Stansted és Frankfurt-Hahn-után Miláno-Bergamo lesz, ahonnan jővő februártől 4 géppel 6 desztinációra (London, Párizs, Brüsszel, Barcelona, Hamburg,Frankfurt)napi 30 járattal 12 hónap alatt 2 millió utast tervez kiszolgálni!!

Vinnen

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!