Én is vártam 10 percet, amelyet nem vonattam le a végén, pedig akkor 1 percet javithattam volna a tavalyi eredményemen, Igy a 12. 34 helyett idén sajna 12.43 lett. A teljesen elkészült testemet viszont rendesen átmozgattam az utolsó 7 km-en. A testem már nem , de a lelkem rávett a futásra.... Egyébként igazából a hidegben sorbanállás volt nagyon rossz az átizzadt cuccok miatt...Pihenni jobb lett volna a siházban. Lényeg, hogy meglett. 2-szor. Köszönet érte, a falunak pedig a töltött káposztáért. Végig küzdöttem a túrát. Egyszer sem tudtam pihenni... nem volt leülés....stb. Egy dolgot hiányolok nagyon: egy gyönyörűséges jelvényt....KCS.
Megnéztem, semmit sem jelentett volna, ha 10 perccel előbb érünk be, akkor is ugyanannyi a pontszám, azért ez nem vérre megy :-) Úgyis most műveltem először ilyet (mármint NB I-es futamra nevezés). Tolakodni pedig nem szeretnék, más is kivárta a sorát böcsülettel, egyenlőek a feltételek.
Ha sorállás van, nyugodtan menjetek előre. Mondjátok, hogy bajnokságban szerepeltek. Nem fog senki tiltakozni. Ha közös a tt. és a futóverseny, a futók is előre mennek.
Mi speciel sorban álltunk Kékestetőn, kb. annyit amennyit írtál, de őszintén szólva csak nagyon minimális mértékben javulhatott volna a pontszámunk (vagy egyáltalán nem). Így a tudattal együtt tudok élni :-)
Egyébként meg remélem, hogy nincs köztük olyan versenyző, aki hozzánk hasonlóan kb. 10 percet állt sorban Kékes-tetőn a hidegben és emiatt kevesebb pontot kapott. Ha nekem szólt volna valaki, hogy nem a pecsét, hanem a leves helyett adott tea miatt torlódott fel a sor, inkább kihagytam volna a teát, és egy gyors pecsételtetés után mentem is volna tovább.
Egyelőre tapogatózásképpen érdeklődnék, hogy valaki menne-e autóval vasárnap a Pest Megyei Pirosra Bp.-ről. Esetleg szeretnék betársulni valakihez, mert ahogy nézem, tömegközlekedéssel igencsak bajos időben eljutni a rajtba...
Erről nekem egy zempléni példa ugrik be, a kék egy erdészeti úton halad valahol a Bancsi-gödör mellett, majd hirtelen letér, (levág egy kanyart) lemegy vagy 30méter szintet a gödör aljára hogy utána visszakapaszkodjon megint az útra.Alig bírtunk kimászni innen, majd láttuk hogy akár az úton is mehettünk volna végig, kb 150 méter kerülővel, szintben haladva.Csak néztünk egymásra és mint lejjebb valaki mondta ugyanazt gondoltuk: "noooorrmális Maaargit?"
Télen még izgalmasabb lehet ugyanez, némi hóval, jéggel.
Tudom, hogy sokan nem szeretik az aszfaltot, de vannak helyzetek, mikor sokkal jobb. Vagy épp nagyon öncélú egy turistaút kijelölése, és látszik a vonalvezetésen, hogy minden 5-10-200 métert megragadtak, hogy annyival is kevesebb dózer vagy beton legyen benne, miközben pillanatok múlva visszakanyarodik, de addig is tesz egy teljesen felesleges kunkort a susnyásban.
Példák: piros sáv a Taxi-nyiladékban, OKT a Tar-kő előtt, PX síút a Foltán előtt... e szakaszokon ha megköveznek sem vagyok hajlandó letérni az 1000x járhatóbb verzióról, hogy pár pillanat múlva visszatérjek oda.
Nem szapultam, csak megjegyeztem, hogy biza' jó sok aszfalt van benne - amit én speciel nagyon nem szeretek, pláne, ha erdei út van/lenne helyette. Helytől, tájegységtől függetlenül. A cserháti dózerutakat hagyjuk, ott tanultam meg, mi is az igazi sár :-D
Nálam meg épp az aszfaltfóbia és a dózerfóbia csapja ki a biztosítékot. Vagy te nem voltál még Cserháton? :-)
Vagy egy brutál szűzhótaposás a februári Vértesben az OKT-n... vannak azok a körülmények, ahol kifejezetten jól jön egy ilyen sima terep.
Meg aztán... a budai túrákból nem kevés halad át hosszú km-eken át a fővároson, betonon, nagy forgalomban... az jobb? Azokat érdekes nem szapulja senki, pedig lassan csak az van a naptárban...