Mindenkit szeretettel várunk erre az oldalra, aki Krétára szeretne menni szállodába félpanziós ellátással, vagy AI ellátással. De azokat is szeretettel várjuk, aki apartmanba megy.
Mi is napközben mindig valamerre kalamoltunk, szerintem az egy hét alatt 3 gép volt az, amit megnéztem magamnak, és egyáltalán olyan, amit igazán észrevettem. Jobb, mint Ferihegy mellett lakni. Gouves még kellőképp messze van Herakliontól. Szerintem:)
szerintem mindenki egyről beszél , és az Amoudaráról látható + ha elindulsz Heraklionból nyugat felé , és az út el kezd emelkedni , és visszanézel akkor láthatod az öbölben . az általában Krétán uralkodó széljárásnak köszönhetően nincs hatása a nyaraló övezetekre.
Azt tudni kell erről az oldalról, hogy leginkább németek értékelnek, ők meg eléggé szeretik lehúzni a szállókat és inkább a hibákat keresik a szállásban, ellátásban, meg mindenben és nem a nyaralást élveziik.
Én is csak egy amatőr vagyok, de szeretek nagy felbontású képeket készíteni, mert ezeket lehet itthon, a számítógépen módosítani! Át lehet méretezni, attól függően, hogy a monitoron vagy DVD lejátszón akarom nézegetni, vagy papírképet szeretnék.
Például:
Eredeti felvétel, a széleken zavaró dolgokkal és nem is függőleges. (már átméretezve, mert ide csak 512 kB alatt töltető fel)
Végleges változat. 10 x 15 cm-es papírképhez optimális pixelre méretezve.
Vagy ugyanaz, másként. A részletet jó minőségben csak nagy felbontású képről lehet kivágni.