Köcc.Mantona
ez kellett.De tényleg.Azt hiszem van értelme folytatni a dolgot.ASL-re ne halgass én azt mondom,sok éve személyesen ismerem és képzeld egy Fiat 125TC Abarth-ot vett.Hát ember az ilyen?:)))
A gépemen még tavasszal lesz egy festés és rendberakás aztán talán megkockáztatok egy talit is:)
Ja tényleg Ez a Magyar Manta Club.Van ide valami tagsági is.Hogyan kell ennek tagja lenni és mivel járt ez?
semmi vész az ügyben hogy Te gazdag vagy vagy szegény mert ez egyáltalán nem fontos ugy gondolom amugy annyiban biztosan ohgy tunningmegldások sokszor sokba kerülnek de van ugy hogy csináld magad olcsón meg tudod szerkeszteni!!! ha értesz hozzá nagyon osk pénzt spórolsz! én nem értek hozzá...megy is a suska el.:-(((
szóval ha arra van pénzed és kivitelezhető akkor vágd ki a rugókat....technikai ügyben nem én vagyok a felelős de ha ez kivitelezhető és nem akarsz rugó szettet akkor nyesd le:-))))
egy Alap MAnta GSI rögtök marha jól néz ki...egyáltalán nem ciki. marha király egy alap GSI ha szépen rendbehozod és tisztán tartod akkor felbecsületetlen értéket képvisel!! gyári állapotban is tökéletes! és szuper! a Manta az tunning nélkül is Manta:-)) ráadásul a gyárilag legsportosabb kivitelben...GSI-ben:-))
Hi.
Ok OK. uraim elismerem,hogy a sportrugók a legjobbak ,de azt hiszem azt még nem tudjátok,hogy itt közöttetek talán én vagyok a "legszegényebb" és nekem azért húzós egy sportrugó készlet:(
Én speciel reálisan próbálok gondolkodni az autómmal kapcsolatban,bár az biztos,hogy a szerelmese vagyok:)
Kérdés minden öreg Mantásnak:
-Mennyire számit snassznak egy teljesen alap Manta GSi?Esetleg egy tuningkipuffal?
Legyetek oly kedvesek és válaszoljatok ,mert ez nekem fontos.
U.I.:Irba...Nő nekem is van de ő a 4.Helyen áll:)))))
a komfortérzet az annyi mintha szekéren ülnél a vendégoldalon és a szar földes út majd szétrázná a segged és az egész mindened...->ültetőrugó komfortérzet:-)))
nagyon rohadtul kemény...pattogok mint a fene...a térképet nem tudjuk menet közben olvasni mert annyira ugrál.:-))de ez benne a poén:-))
Mantánál csak a sportrugók jöhetnek szóba!és hozzá egy Koni lehetőleg sárga:-))))
Ültetési lehetőségek:
-Vágott kategória: Lada, nagy Polsi, W123 (elég durván kemény), meg még egy csomó orosz márka jó. Ha levágod a rugót a vágott felét el kell hajlítani, hogy normálisan felfeküldjön a rugótányérra, mert különben könnyen törik. Ha nem teszel bele rövidebb gátlót, akkor a hátsó rugó bukkanónál akár ki is eshet (a vágott).
-Veszel egy sportrugó garnitúrát, nem olyan vészes az áruk, 20-30e ft körül.
-Elviszed egy rugókovácshoz aki elég jól megcsinálja, de majdbnem annyi lesz, mintha vettél volna sportrugót.
A sportrugónak az az előnye, hogy progresszív a rugózása, tehát minél jobban összenyomódik, annál keményebb lesz. Ez azt eredményezi, hogy normál használatnál úgymond komfortos rugózást nyújt, de kemény kanyarokban jó stabil.
Ui.:
Nálunk ez: hátsókerékhajtás, melegszendó és a nőket se hagyjuk ki (a sorrend hangulat függő) :)
Eszembe jutott egy kis apróság.Hogyan ültettek Mantát?Rugóvágás,vagy új rövidebb rugók és sport telók?Csak mert az én kis RAVEN-emnek úgy áll
mint akit seggberúgtak.azaz alap.
Mantona.
Hi.Kössz,hogy a spoilert megnézted nekem és utánajártál,de az az igazság,hogy azt nem említettem,hogy az enyémen van egy ilyen gumiszerű kis aranyos szárny"szerű" dolog,de ez nem jön be nekem valahogy.
Más:
jók a képek a taliról.Tényleg ennyien szoktak ott lenni?A gépek gyönyörűek.Ja míg el nem felejtem gyorsulási verseny van?
Hmmmmm....Bár én ilyenekre úgysem megyek el.Minek,hogy kiröhögtessem magam az ütött kopott mantámmal.Ráadásul még tuning sincs rajta:(
Na ezért lenne jó például a Siófoki tali.Tudom,hogy te vagy itt a főszóvivő ezért téged kérlek ebben az ügyben.
U.I.:Motorhang-Bendzingőz-Gumifüst
A 3 legjobb dolog az életben:)) Blacky
Megnéztük a Difidet. Nemtom beszéltél-e a Tüzivel, de nem sok jó hírrel szolgálhatok. Lehet, hogy az volna a legjobb, ha megvennéd azt a hátsó hidat, ami a Csabinál van.
mióta tudok linkelni képeket azóta néha próbálkozom egy Mantás német honlapról szedtem le ami speciálisan Manta tunningal optikai iletve motor tuningal foglakozik..marha jó ha értenék németül repülőt faragnék a Mantonából. majd megkeresem honnan érdemes leforditani is mert elég profi a teljesitménygörbe alakulásától kezdve az A Manta történetéig minden ottvan..sok tunning és technuikai valamint otikai megoldásokkal..németül...:-)))
lesznek még képek.
betojás hogy egy véletlen kép is Mantaclubbos lett:-9)) ezt a hihetetlen véletlent:-)))
Tök jó! az alulról 3. képen, ahol egy 4 kockalámpás manta mögött egy csoport beszélget.
Ott áll a bal oldalon pohárral a kezében egy fickó. Ő egy régi haver Friedhelm, és ami érdekes, hogy a mi clubos pólónk van rajta- Hungarian Manta Club felirattal. Tőlem kapta.
engem indexkar érdekelne komplett relékkel..meg minden....meg elakadásjelző relé vagymi..hogy ne csak égjen néha és ha visszaakasztom akkor menjen vissza:-)) ja meg az "új" hűtőkupak....ha van:-)))
Többé kevésbé komplett, de a hét végén szedjük szét. Ülések vannak, de nem recaro. Ez volt az a hátfal, mert nem emlékeztünk rá, hogy milyen állapotban van, de amikor megnéztük, mondtuk, hogy keress másikat mert ez sz*r.
nekem mikor megvettem a Mantonátlevegős volt a fék..2x keleltt fékezzek hogy egyszer fogjon:-)) de most érezted mennyire faszán megcsinálták nem?:-))) pedig marha levegős volt! és most szuper:-))
a fék...
mi a helyzet a Manonával? átviszed majd ha lesz időpont? vagy még nem szólt a szerelő....
Ha elég ideig ment a légtelenítési procedúra, és úgy sem jó, akkor valahol ereszt. Szar dolog, mert ahol a vákuum hatására beszívja a levegőt, ott nem biztos, hogy folyni fog a fékfolyadék. Végik kellene nézni, a teljes rendszert, fékcsöveket, fékerőszabályzót, nyerget. Volt már olyan, hogy szét-össze és jó lett.
Én is itt vagyok, csak minden szart a nyakamba sóznak, mert szabadságon van egy kolléga. :(
Mondtam tegnap a haveromnak, hogy megkérdezem ma a fék ügyet neki. Azt mondja akkorra már lehet hogy késő lesz, mert annyira felbassza magát agyilag, hogy rátolat a Kamazzal :) Remélem viccelt. Most fújatta le a gépet.
Haverom most rakja össze a mantáját, és nem akar felkeményedni neki a fékpedál, csak a pedálút végén. Elöl 2.2-es féknyergek vannak, hátul a gyári dob, új fékcsövek (a fém is). Már 2 füfékhengert próbált, de eredmény nélkül. Ma próbál egy harmadikat, hátha...