Használsz adalékot vagy tervezed a használatát? Tartasz tőlük és soha nem tennéd az autódba? Vitassuk meg! Várom az értelmes, fikázástól mentes véleményedet.
De van az AMC (Atomic metal conditioner) termékek , ami a fenti 1 stagen kívül, még olajadalékot is tartalmaz, tehát javulnak az olaj kenési tulajdonságai is. Ezek a revitalizáló faktorban (hatékonyságban ) különböznek egymástól. A leghatékonyabb a AMC Maximum.
Van egy 2001-es Renault Thaliam amibe egy 1.4 8V benzines motor van. Szeretnék egy teljes revitalizálást az autón, mivel már ~300ezer km van benne. Olvasgattam itt a fórumon hogy eléggé jók ezek a Xado gélek. Tud valaki nekem egy részletes úgymond leírást adni hogy mit hogy csináljak és melyiket érdemes venni? Ártani gondolom nem árt, de örülnék neki ha még jó pár évig elmenne az autó! Előre is köszi!
Tapasztalatom, csak annyi hogy hidegen csendesebb a motor. Fogyasztásban semmi különbség, és erőben sem érzek semmit. Majd most tavasszal lesz chiptuningom, na arra kiváncsi vagyok. Legalább egy literrel kevessebbet fog enni. Lehet kettővel is, majd kiderül.
Benne van, de csak a már xado-val kezelt motorba elég. Első xado motorolaj feltöltés esetén kell bele adalék is, de elég az előírt mennyiség fele. Ezt mondták nekem, és én is így használom.
Valószínű a keveredés miatt, hogy jó sok cucc ráfolyjon és már akkor keveredik. De szerintem ha nincs tele a tartály és úgy megy bele, egy budapesti séta az utakon és habzik az üzemanyag a tankban olyan turmixot csinál:-)
Üdv ! Vettem Xado adalékot üzemanyagrendszerhez, az a kérdésem lenne hogy ajánlatos tényleg kevés üzemagyagra tölteni a szert és aztán teletankolni vagy lehet 3/4 tankra is tölteni, ugyanaz marad a hatás?
Lehet de kicsit érdekesnek találom. Ha így lenne akkor a spuri leold mindent ami fém és kerámia meg ami még útjába kerülhet. Viszont utánnanéztem a spuri cuccnak az is tartalmaz fémkeményítő valamilyen nanométeres szilicium-szén vegyületet ami beépűl. szóval lehet, hogy ütik egymást. Vagy az egyik vagy a másik de ezek szerint együtt nem.
Nem érzéki csalódás volt a tapasztalatom. Ugyanis mikor együtt dolgozott a két anyag 50 km/h-nál 5. sebességben kis gázzal is erőteljesen kezdett el húzni a gép, utána legalább 70-ig kellett kihúzatni, hogy egyáltalán fel lehessen kapcsolni. Érintkezni pedig a henger falán mindenképpen tudnak. Szóval az elmélet miszerint nem lehetnek egymásra hatással alapvetően téves. Csak az a kérdés milyen módon?
Szerintem a napi használatban hozzászokik az ember. Amikor hirtelen javúl az szembeötlik de utánna sokáig nem történik semmi egyszerüen hozzászokunk a tartós állapothoz és unalmassá válik. Azt nem lehet elvárni, hogy minden nap meglepetést okoz és minden nap egy kicsivel jobban megy a verda. A spurinak meg a Xadonak szerintem semmi köze egymáshoz, hogy bántanák egymást. A Spuri égésjavító a Xadó fémkerámia naoszemcsés cucc ami a nyomás és hő hatására bedifundál /felszívódik/ a fém külső felületére.
Most fogom kipróbálni a xadót. Ezelőtt a ristore-t tettem bele a gépbe, ami jónak is tűnt. Aztán kb. 3000 km megtétele utám elkezdtem a spurit használni . Az első pár száz km-ig mintha megtáltosodott volna aztán hirtelen elmúlt a hatás. Szerintem a spuri lepucolta a ristore-t. Hasonló megtörténhet a xadónál is? Van valakinek tapasztalata a xadó és a spuri egyidejű használatával?
Én ezt mondtam mindekinek .énis minden autómba mindenbe használom még a kapagépekben és a motorfürészbe is használom . A XADÓ OLAJROL én másodszorra inkább magasabb minőséget választottam mert a xadó vagy ásványi vagy csak fél szintetikus és ezét az árért jobb minőségü szintetikus is kapható,az 5 literben meg csak 1 tubusnyi 9 ml adalák van .
Az autó lada samara 1.5-s karburátoros a mágnes egyszerü hangszoróból lett kiszedve átmérője pont befér a légszürő fém csövébe .ha kiveszem ,mert egyszer ez történt a gyerek kiszedte mert szerinte minek ,aztán rögtön rájött .hogy minek nemvolt olyan gyors a dinamikája az autónak én jó szivvel ajánlom mindenkinek kipróbálni. Még a mercimbe is szeretnék beletenni de erősebb neodim mágnest gondoltam minél közelebb a szivó torkokhoz.
Üdvözlöm! Érdeklődni szeretnék a karburátoros gázos autóján a légáramba használt gyűrű mágnesről. Ferrit gyűrű mágnest használ? Milyen típusú az autó? Mekkora belső átmérőjű a légszűrőbe vezető friss levegő cső, és mekkora átmérőjű ( külső-belső illetve a vastagsága-hossza ) volt a használt mágnes? Nagyon érdekes, amit írt, eddig csak a Messerschmidt repülőgépek víz-metanol befecskendezéséről hallottam, mint rövid idejű drasztikus teljesítményfokozóról
Én is használok xadót,de nem igy, axadó 5 literes olajban csak egy tubusnak megfelelő 9 ml adalék kerámia van ,költséghatékonyabb az alábbi használat xadó motormosó, ujj olaj,és az olajba a 3-4 db 9ml-es adalék. a Stag 1 27ml -est én is próbáltam és kompressziómérővel után vizsgálva szart sem ért ellemben a 9ml -es kis tubusokkal ami 1-3 bárt is hozott Ezekek öreg dieselen és benzines autóban is kipróbáltuk még kissé kopott difinél és váltónál autómatánál és mechanikusnál is müködik, javulás érhető el vele . Nekem bejött még a szervópumpát is felhuzza egy kicsit. Ez az én tapasztalatom.
egy benzines astrába próbálnám ki a xado gélt, benzines motorhoz van a piros géljük, ami 3 külön tubus lenne és 100km-enként kell betőlteni, a 1stage gél 3x akkora és egyben betőlthető - erre van valakinek tapasztalata, hogy hatásában van-e valami különbség?