Az időben azt jelenti ,mint tapasztalt bkv használóknak általában,hogy fél órán belül minimum 1 busz jön.Egyébként a sofőrök "FÜRGESÉGÉT"---max.seb35 km/h---én is észrevettem!!!!
"Tulajdonképpen semmi gondom nem volt még 48assal.Időbe jön,"
Ugye ezt nem komolyan mondod...? Nem sokat jársz vele, ha ilyeneket mondasz...:)
EGyébként :((((
ESTE, 8 után (!) rendszeres az 5-6 perces késés, már a vonal elején! És ez még nem minden...(hozzá kell tenni, hoyg itt valami hihetetlenül tetűleassúak a sofőrök, jobban mint máshol, és izélnek időben elindulni)
Mindezt tapasztalatból mondom - már csak hébe-hóba járok vele (értsd: nem minden nap), de évekig minden nap megjártam a Wewkerle-Csepel szakaszt.
És egy kis megemlékezés a rövid kocsis 148asról
Csepel Csepeli kórház-Gubacsi út KÖRJÁRAT
Útvonala:
Csepeli Kórház VÁ.Posztógyár utca-II.Rákóczi Ferenc út-Szent Imre tér-Kossuth Lajos utca-Ady Endre út-Gubacsi híd-Csepeli Átjáró-Helsinki út-Szabadkai Út-Gubacsi út-Gubacs út VÁ.
Érdekes amit írsz!Magát a vonalat nem ismerem,de biztos csak Te nem vetted észre a felsővezetéket,meg a busz piros színét :))))))))
Biztos csak ilyen hűtőrács volt tartalékba!:)
A mi BPO 141 ünk merre felé volt látható ma reggel?
Én olyat láttam Tector barátunk képtárában,hogy valami igénytelenségben szenvedő állat(vagy nagyon poénos gyerek)fordítva rakta fel a hűtőrácsot!(260-asra)
Hááááát,biztos nagyon odafigyelt a munkájára
NOLAN: én erzsébeti vagyok,és ált. itt meg Csepelen használom a BKVés csodákat.De néha kispest fele is járok.Szegény 48asnak semmi kirívó dolga nincs így nem is tudok róla mit írni
51 es 151 est mennyire ismered?Na az még egy jó járat.Szinte mindíg egymás seggébe vannak,de amikor kéne...sehol semmi!!És ez szvsz jellemző az összes járatra
Üdv.
De jól bemelegedtünk.Hál'Istennek.
48-as téma:Én az Erzsébeti és a Csepeli részén használom,máramikor hajlandó vagyok leszállni az 59-esről :)))(Nem ismeröseknek:az 59-esen 412-esek vannak)Tulajdonképpen semmi gondom nem volt még 48assal.Időbe jön,a kinézet elmegy(na nem mindegyiken!!)és valóban ezen van a legtöbb ráncajtós---meg a 138ason---,de találkoztam már a Gyors 23-asról jólismert Ik.280M-el is:)))))))
(M=modernizált,az UV villamosok után szabadon:))
Érdekességképpen,ma Délután egymás után 2 megállóban is láttam beteg 280-as ugyanazzal a hibával(valószínűleg),ugyanis minda2 a mellső futóművön "ült"--ha nem a földön--.Mi lehetett a problem?(Defekt kizárva,azt azért megnéztem!!)Ja és annyi köze van a dologhoz,hogy az egyik 48as volt.
Aztán...
Kinek van képe PEST 2 legjobb járatáról a 19-es ről és az 59 esről?Akinek van ,ne tartsa magában!
itt nálunk a 19esen a régebbi szériás bolygóajtós 260-ast(a vékonyabbik ajtóst)újitottak fel.Jól (Jobban) néz ki így.Olyan kívűlről mint aki a gyárból gurult ki.A belső felujításnál meg elszált az agya mindenkinek!!! lefestettek minden létező és fogható dolgot!!
Elég ramatyul néznek ki a jelzőszekrények!
aztán..
Poén:
ma láttam a 66oson (Ik.280)az első ajtónál a kapaszkodón lévő leszállásjelző nem piros,meg zöld volt,hanem fekete és az volt ráírva,hogy START.Nagyot röhögtem.Alig mertem megnyomni,nehogymá'asziggye a sofőr,hogya megállóban nem megállni,hanem startolni kell :)))
Hát így röviden ennyi.
A mai képek,meg ami még kimaradt majd jönnek .
csumi
Sziasztok! Az olvasgatás közben ez megragadta a figyelmemet. Mire gondolsz tulajdonképpen. Itt pesten a Szörnyecskére, vagy a Debrecenben a KCSV6-ra? Mert előbbi BKV találmány és valóban Ikarus ajtók (és még jópár alkatrész az Ikarustól van), míg a debreceni a Ganz-Hunslet agyszüleménye (mellesleg nem is rossz :))
Hát igen, 1995-ben Korvin Ottó térre gyűjtötték össze a szívómotoros 280-asokat, mert itt laza a fordulóidő. Hogy miért jár azóta is 1-1 db szívómotoros a 6-oson és a 96gy-on is, azt nem tudom. Bevallom őszintén, mostanában ritkán járok felétek, ezért egyre jobban kopik a tudásom...
Szerintem a 412-es is bolygóajtó.Érdekes,hogy az egyetlen új típusú Ganz villamosnak IK415-ös ajtaja van(szerintem az).
A 280-as típusnál bajban lehettek az új ajtóval:a csukló utáni ajtószárny kicsit kilóg a sorból,valószínüleg a csuklószerkezet miatt.
Éppen dicsekedni akartam,hogy nálunk még vannak ilyenek,de megelöztél.Kár,hogy telerakják reklámmal.Esztétikailag is csúnya,ráadásul állítólag a fényezést is tönkreteszi.
Nagyon nem örülök neki, hogy felénk bazi régi buszok járnak (nem általánosságban mondom, hanem a 48-asra, és ott se mind persze, de olyan csotrogányok vannak, hogy én már legszivesebben a szeméttelepen látnám őket. Tudom ezzel itt nem leszek népszerű, de én szeretem a buszokat, csak nem a lepusztult roncsokat)