Keresés

Részletes keresés

Heading370 Creative Commons License 2003.01.18 0 0 258
Ez megint csak nem low-cost, de miutan feszegettük a kerdest nemreg, gondoltam szoba hozom megint.
Ma megkerdeztem az SN Brussels (ex-Sabena) dolgozok nemhivatalos honlapjan, hogy tervezik-e a közeljövöben a budapesti jarat ujranyitasat. A valasz sajnos az volt hogy egyelöre nem. Az indoklas meglehetösen rejtelyes: az illetö (aki ha jol sejtem pilota) azt allitja, hogy fentröl az az info jutott el hozzajuk, hogy ez egy "low yield destination".
???
Hat nem tudom mennyire higgyek ebben az infoban. tavaly nyaron az volt az erzesem, hogy a Malev napi 2 F70-ese nem volt kepes az igenyeket kielegiteni.
Nekem a gephiany hihetöbb kifogasnak hangzott volna!
Vinnen Creative Commons License 2003.01.17 0 0 257
Webberke:

Neked is köszi.
Azt hiszem most már mindenkitől mindent megköszöntem!:-)))))))))))))

Előzmény: Törölt nick (256)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.16 0 0 256
Lehet kérni lentebb említett magazinból ingyen példányt... csak gondoltam szólok :)

A Ryanair mostani FREE akciójához mit szóltok?

Előzmény: Vinnen (255)
Vinnen Creative Commons License 2003.01.16 0 0 255
Heading370:

Köszi Neked is az infókat!

Vinnen

Előzmény: Heading370 (254)
Heading370 Creative Commons License 2003.01.16 0 0 254
No es itt a legujabb kifejezetten a civil legiforgalommal foglalkozo lap: az Airline Review. Most kerül forgalomba, meg nem lattam, de a website-juk nem rossz.
http://www.airline-review.com
Heading370 Creative Commons License 2003.01.16 0 0 253
En az Airways elofizetoje vagyok, mert szeretem az ott megjeleno cikkeket, de az Airliner Wold-ot is megveszem neha.
Ajanlom meg az Air Transport World-ot es a Flight International-t, bar az utobbi hetilapban boven van military es urkutatas temaju cikk is.
Ami meg nagyon erdekes, az a Jane's Airport, ami nem tudom milyen idokozonkent jelenik meg.
Utas2! Egyebkent az Airways mar regebben, a novemberi szamban lehozta a Malev CARJ kepet. (Laszlo Viktor kepet).
Nem feltetlenül low-cost, de ahhoz mit szoltok, hogy a LOT rendelt 10 db Embraer170-est?
Előzmény: Vinnen (244)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.16 0 0 252
Az offshoresághoz ennek semmi köze. Mondhatnám ég és föld amiről Te beszélsz. Minden bizonnyal a duty freere gondolsz és nem az adóparadicsomokra...
Előzmény: phoenix (250)
Vinnen Creative Commons License 2003.01.16 0 0 251
Utas2:

Köszönöm az infókat!

Előzmény: Utas2 (248)
phoenix Creative Commons License 2003.01.16 0 0 250
Azt, hogy a nemzetkozi vizeken - off-shore tudjak adomentesen merni az alkoholt.

phoenix

Előzmény: Törölt nick (246)
Vgyuri Creative Commons License 2003.01.16 0 0 249
Phoenix:

Nem hinnem, hogy a skandinavok off-shore lereszegedese repulos tema lenne

Dehogynem. Ha lesznek olyan desztinációk, ahol olcsóbb a pia, mint Skandináviában (Pl. Magyarország), az a fapados légijáratok (ez a topic arról szól) jelentős mozgatója lehet.

Előzmény: phoenix (245)
Utas2 Creative Commons License 2003.01.15 0 0 248
Az Airliners nem rossz, pláne annak, aki inkább a fényképeket szereti. Ezt az USA-ban adják ki, kicsit öregecske a stílusa, de jó. (8,5 EUR) Kéthavonta jelenik meg, általában van benne poszter is.
www.airlinersonline.com

Ugyanilyen időközönkénti az Airways, ami szintén USA-beli kiadású és hasonló tartalmú és stílusú, talán kicsit fiatalosabb. Ebben egy kicsit több a cikk. (6-7 EUR)
www.airwaysmag.com

Nekem a legjobban az Airlinerworld teccik, méretében is ez a legnagyobb, tartalmában pedig a legátfogóbb és havonta jelenik meg, a britek adják ki. Ebben mindig közölnek aktuális híreket, posztert, adatokat. (8 EUR) www.airlinerworld.com

Ja, ezek mind angol nyelvűek és kizárólag a polgári repüléssel foglalkoznak.

Előzmény: Vinnen (244)
Utas2 Creative Commons License 2003.01.15 0 0 247
A csókosok gyakrabban járnak a Schiphol Plázába... (Most pl. két nap alatt háromszor.)
:)
Előzmény: Heading370 (243)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.15 0 0 246
Miköze van itt az offshore-ságnak lenni? Tudod Te hogy mi az az offshore?
Előzmény: phoenix (245)
phoenix Creative Commons License 2003.01.15 0 0 245
Webberke!

Nem hinnem, hogy a skandinavok off-shore lereszegedese repulos tema lenne.

phoenix

Előzmény: Törölt nick (241)
Vinnen Creative Commons License 2003.01.15 0 0 244
Milyen angol vagy francia nyelvű polgári repüléssel foglakozó szaklapot tudtok javasolni, ami elérhető előfizetéssel egyszerű földi halandónak is?

Ez az Airliners milyen?

Vinnen

Előzmény: Heading370 (243)
Heading370 Creative Commons License 2003.01.14 0 0 243
Kosz szepen a csokosoknak elobb hozza a postas az ujsagot?
Előzmény: Utas2 (242)
Utas2 Creative Commons License 2003.01.14 0 0 242
A legfrissebb Airlinersben van is már fénykép az új légitársaság egyik A-319-eséről. Elég érdekes a citromsárga-bordó-ezüst festés....
Előzmény: Heading370 (239)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.14 0 0 241
Kicsit olvass elöbbre, drága phoenix! És kérlek a jövőben a hasonlóan intelligens hozzászólásaidat mondjuk a Drukkerkocsmára korlátozd ;)
Előzmény: phoenix (240)
phoenix Creative Commons License 2003.01.14 0 0 240
Webberke!

Kit erdekel az egesz reszeg skandinav banda!
Ne offold szet a topicot!

phoenix

Előzmény: Törölt nick (235)
Heading370 Creative Commons License 2003.01.14 0 0 239
No felkerult ma a Germanwings site-ra a pragai jarat (a nyari menetrendben naponta), meg egy par mas is, osszesen 8 uj desztinacio.
Előzmény: Vinnen (232)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.10 0 0 238
De nem is olyan frankó!
Én azt nélztem, hogy a SkyEurope 7-8ezer SKKs jegyei (odavissza incl. tax) nem is olyan nagyon jók pl. Milánóba! Szerintem csak egy, a szlovák légiközlekedésben keletkező lyukat töltenek be ezzel...
Előzmény: Heading370 (237)
Heading370 Creative Commons License 2003.01.10 0 0 237
Es terjed tovabb a "low-cost betegseg":
http://www.swiss.com/index/tg-to-so-easy-savers.htm
Bar a masodik bekezdest olvasva, inkabb ugy tunik, hogy a Swiss megprobalja ilyen akcios modon eladni az ures helyeit.
Belgiumban meg a BA kezdett akcioba, Brusszel-Heathrow/Gatwick 99 EUR, return. Ez mar nem rossz ar!
Carpy Creative Commons License 2003.01.10 0 0 236
Kosz az uptodate-elest :-)
Előzmény: Törölt nick (235)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.10 0 0 235
Rosszul tudod. Finnek mennek Észtországba, Svédek mennek Finnországba. Svédországban extra adó van az alkoholon, Finnországban nincs (akkora), de a hajón az sincs, hisz kikötnek Aland szigetén, ami nem EUs terület. De az tény és való, hogy ha tehetik már a hajón lerészegednek. Ezért vannak un. päiväristeily-k amik napi utakat jelentenek. A lényege, hogy nem köt ki csak fordul egyet, érintve Alandot, hogy a duty free biztosítva legyen. Így ezek a 25 órás utak annyiból állnak, hogy pl. Turkuban felülnek, bepakolnak a bérelt kabinba, lemennek a bárokba vagy a duty free shopba, berúgnak és józanodni visszamennek a kabinba, esetleg aludnak is egy kicsit. Mindeközben elmennek Stockholmig, de visszafordulnak. Mikor már nem részegek, és ki is aludták magukat (esetleg), akkor lemennek a duty freebe megint és bepakolnak olcsó Koffból meg Lapin Kultából, vagy épp ami akcióban van és erre szakosodott kis kocsikra helyezvén fognak kiszállni ismét Turkuban vagy Helsinkiben. Ugyanez igaz fordítva is, azaz olyan hajókra amik Stockholmból indulnak (more info at www.vikingline.fi tai www.siljaline.fi )
Előzmény: Carpy (234)
Carpy Creative Commons License 2003.01.10 0 0 234
En ugy tudom, hogy a finnek jarnak svedbe es nem forditva, mert finnorszagban iszonyuan draga az alkohol. Sot, a hajon reszegednek le, a sved hotelekben nappalra vesznek ki szobat, ejjel pedig megint hajoznak vissza. A hajokon tobb diszko meg bar is van. Aztan amiota EU van, ez lehet, hogy maskepp mukodik.
Előzmény: Törölt nick (224)
Heading370 Creative Commons License 2003.01.10 0 0 233
Azt hiszem az airliners-en olvastam, ott is csak pletyka szinten emlegettek a nagytudasuak. Azt is irtak, hogy allitolag jan. 14-en jelentik majd be. A honlapjukon tenyleg nincs meg rajta.
Előzmény: Vinnen (232)
Vinnen Creative Commons License 2003.01.09 0 0 232
Heading370:

Hol olvastál a Germanwings prágai járatáról? Én a germanwings.com-on nem találom.

Előzmény: Heading370 (226)
SajtFondue Creative Commons License 2003.01.09 0 0 231
Szerintem sok jo Magyar üzletember van,csak egy ilyen "nagy",rŕadŕsul ŕllami cégnél,mint a Malév,senkit sem az eredmény érdekel,hanem a sajŕt zsebe,ami sajnos teljesen független a cég boldogulŕsŕtol.
Előzmény: Utas2 (230)
Utas2 Creative Commons License 2003.01.09 0 0 230
Tudod, én igazán támogatom a Malévot, de qrvára nem érdekel a Malév érdeke akkor, amikor az én (az utazóközönség) pénztárcájáról van szó és a versenyhelyzet adminisztratív eszközökkel történő meggátolásával nem teszikk lehetővé, hogy olcsóbban utazhassak.

Mondtam már, hogy sok éves tapasztalatom alaján a magyarok ritka szar üzletemberek?

Előzmény: Heading370 (221)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.09 0 0 229
Azért ez durva:

From 1 December 2002
you can fly with Germanwings to Berlin, London and Milan from € 19*
(*Honest prices incl. taxes and charges. One way. Limited seat contingents).

:((

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!