Üdv. Sziasztok. Látom, itt aztán van fogamra való téma..... szeretnék állófűtést nagyon. Nagyon peaktikus dolog és csak előnyöket hoz a kocsi tájára.
Tud valaki diesel kályhát esetleg? Audi a4 sima tdi, nem pdtdi. Egyszerű belső térben elhelyezett ki-be kapcsoló meg egy távirányító amivel autón kívül is indítható. De ha valaki külön kályhát tud az is jó, csak jó legyen.
Ott tobb diodat es a vezerloict kellett cserelni. Merni kell, de minden eset egyedi (tobb DW50et is csinaltam, ott mas vezerles volt). Ja, en konyvelo vagyok, megis tudok merni :)
Sanyi, a héten szerda-Péntek estig ráérek, hétvégén is napközben. Van nálam két panel, (egy a zolié aminek már nem is emlékszem a hibájára) meg egy komplett kályha. ha neked jó, akkor ránézhetünk a tiedre is.
Szép estét mindenkinek!Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy nemrégen vásároltam egy bmw 525tdst és benne volt nekem ez a képen látható dw50es állófűtés.Alapból nem tudtam elindítani távirányítóról, nem reagál rá, a zöld led villog de semmi reakció, viszont ha a kályhán adok egy pluszt a fekete kábelre azonnal elindul, de véleményem szerint kevés ideig izzít vagy nemtudom, mert sajnos nem gyullad be, gázolaj már jön a túlfolyón tehát a szivattyúval nem hinném hogy gond lenne, kivettem az izzítót és megnéztem mennyire melegszik fel és nem izzik fel azalatt az idő alatt szerintem eléggé amíg kapja az áramot ésa kályha jobban fel nem pörög, szokott ilyen probléma előfordulni, hogy nem megfelelő ideig izzít és ezáltal nem gyullad be ?Kivettem az izzítót és ha külön adok neki áramot azonnal felizzik normálisan viszont ha visszadugom a kábelt rá és úgy próbálom indítani a dolgot akkor szerintem nem kellőképpen meleg az üzemanyag begyújtásához, a távirányítós dolog meg szerintem rossz lehet a vevő vagy nemtudom, de ez a kisebb gond lenne, mert ahogy olvasgattam itt látom több féle képpen is meg lehet oldani ezt az indítást, a léyneg az volna hogy izzítson rendesen, mert a többi dologgal nem hinném hogy gond lenne!Ha valaki tudna nekem segíteni esetleg valami ötletet adni, hogy miért nem izzik fel teljesen vagy hogyan lehetne ezt orvosolni azt megköszönném!Üdv: P.Ádám
Van egy Webasto Thermo Top Z/C elektronikám is, az meg ha a tápot megkapja a nagy 2-es csatin, folyamatosan megy a szellőztetés. Csak akkor áll le ha lehúzom. (6-os csatit rá se dugtam akkor is megy.)
Én nem köttettem rá a ventilátorra, csak a kályhát kapcsolom(és a szivattyút) zárás kapcsolja be, nyitás kapcsolja ki.(billenőrelével) 18ezer Ft volt mindenestül, ebből sztem min. a fele volt a munkadíj...
Ha megnyomod a nyitó gombot akkor bekapcsol és addíg megy amíg a záró gombot megnyomod?
Neked mennyiből jött ki az egész?
Kértem több helyről is árajánlatot a gyári távvezérlő beépítésére.
Még ehez is kell egy pár dolog, hogy működjön.
Az egyik árajánlat szerint:
Szükség van néhány alkatrészre 5.000 Ft értékben, és az automata klíma miatt IPCU-ra, mely 15.000 Ft-ba kerül. Ezekhez jön a munkadíj kb 5-6 óra vagyis 30-36.000 Ft
Ez a lejobb ajánlat.
Gondolom az IPCU-ra és az 5000 forintos motyóra neked is szükséged volt.
Sziasztok hogy szoktátok olcsón megoldani a régifajta webastók távirányítását?
Én egy egyszerű 4000ft-os központizár vezérlőre gondoltam, jó lenne reggelente ha a házból beindítanám, és mivel változó időben indulok a programóra nem jó
Ha nem vettél gyári webasto elektronikát még, akkor van egy olcsóbb megoldás.Kozponti zár vezérlő elektronikát vegyél távirányítóval, és plusz relé bekötésével ami a kályha 1.-es csatlakozójára adja a pozitívot, jóval olcsóóbban kijössz.
Van egy renault scenicem és van benne egy bizonyos webasto állófűtés. Thermo top E Vorwahluhr 3-Zeiten! Sajnos német a leírás, így semmit nem tudok róla! Álítólag programozható is. Szeretném kiprobálni hogy mondjuk reggel 8-kor induljon el. Mi alapján müködik ez? Magyar leírást honnan tudnék szerezni?