Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pukimuki Creative Commons License 2003.08.25 0 0 142
de szerintem is nagyon gyenge, 80 lóerő, és 125 -ős nyomaték nagyon kevés, a fogyasztásról már nem is beszélve :)))))

Tapasztalataim szerint......egyszerüen kurva jól eltalálták a nyomatékot és a váltot.... a lóerő meg tök érdektelen, mert ki autozik állandóan 5500-as fordulatszámon???

Jpeter Creative Commons License 2003.08.25 0 0 141
Én még csak bejáratom a kocsit, de 4-esben légkondival simán felmegy az emelkedőkön...
Előzmény: idxgodzzo (140)
idxgodzzo Creative Commons License 2003.08.25 0 0 140
Sziasztok Én most gondolkodok, hogy Nissan Almera -t, vagy Ford Focus -t vagy Fusion -t vegyek -e...
Nem gyenge az 1.4 -es motor a Fusion -nek?
Jpeter Creative Commons License 2003.08.22 0 0 139
Ez a nyöszörgés nálam is hallható...
Előzmény: Törölt nick (138)
Törölt nick Creative Commons License 2003.08.22 0 0 138
Üdv!

"Ugy tünik a sötétkék fruzsiknak akad a középső tároló rekesz zárja....ez van, az enyém is akad. a kesztyütartó viszont rendesen szuperál."

1. A mi kocsinknak is akad az a bizonyos tárolórekesz (pedig nem is sötétkék:)) , tehát ez valószínüleg tervezési hiba lehet. Tüneti kezelés: a gomb lenyomása után az ajtócska hátulját (szélvédö felöli oldalát) megnyomva kinyitható a rekesz teteje. Ha valaki tud végleges megoldást, kérem írja le.
2. Az idítás utáni pár másodperces nyöszörgés nálunk is hallatszik, csak hidegindításnál, fene tudja, hogy mi lehet. Amúgy rendben van az autó (5000 km van benne).

Előzmény: Pukimuki (136)
Jpeter Creative Commons License 2003.08.22 0 0 137
Kedves Pukimuki!

Nekem 8,8 körül fogyasztott légkondival városban az első 300 km-en, aztán autópályán 6,2 körül, most 1100 km-nél járok, majd meglátjuk...
Örülök az új topicnak...

Jpeter

Előzmény: Pukimuki (136)
Pukimuki Creative Commons License 2003.08.22 0 0 136
Ugy tünik a sötétkék fruzsiknak akad a középső tároló rekesz zárja....ez van, az enyém is akad. a kesztyütartó viszont rendesen szuperál. A városi fogyazstás valoban "nagy", egy benzinkocka kb 5-5,5 litert jelent /tapasztalataim szerint/, de ha utána számolsz városban 5 kocka 400 kilométerre légkondival vagy anélkül is 6,8-6,9 literes átlagra jön ki......az azért nem olyan rossz.

Nyitok egy fruzsi topikot , clubként.

Előzmény: Jpeter (135)
Jpeter Creative Commons License 2003.08.15 0 0 135
Sziasztok!

Én egy hete vagyok Fusion tuljadonos (1,4 Benzines Trend, Sötétkék alapszín, ABS, légkondi).
Egy apró dolog: a műszerfal tetején lévő kis tároló nem igazán nyílik...volt valakinek hasonló? Ja a kesztyűtartó is kicsit nehezen zár, de az legalább nyílik...
Nekem egyébként úgy tűnik, hogy légkondival kicsit sokat eszik, igaz eddig csak városban használtam, és kb 400 km van benne, de már "lefogyott" vagy 5 csíkom a benzinszint mutatón. Van valakinek tapasztalata a városi fogyasztásról légkondival?
Egyébként ez a klub dolog nekem is bejönne...

Jpeter

BoszePeter Creative Commons License 2003.08.13 0 0 134
És mit tettél hogy elmúlt? Csak az idő gyógyítja? Mert akkor már csak 500 kilóméter... :-)
Előzmény: Pukimuki (132)
FOCUS Creative Commons License 2003.08.13 0 0 133
Nem hazudott senki, legfeljebb tévedtek.

Jelenleg Fiestát és Fusiont is csak Kölnben gyártják. Nemrég még gyártották Valenciában is a Fityót.

Előzmény: Pukimuki (132)
Pukimuki Creative Commons License 2003.08.13 0 0 132
Ki kell hogy igazitsalak, a fusiont nem kölnben, hanem a Spanyolországi Valensiában gyártják, a Mazda2-sel egy gyártósoron. Na már most ha ez az információ nem igaz, akkor hazudott az Autó2 ujságirója, és hazudott a szomszéd kamionos is aki Gödöllöről és Székesfehérvárról visz lámpa, ablaktörlő és egyébb alkatrészeket.

Egyébként tök mindegy

Nekem 2500-5000 kilométer között volt recsegésem, dee az egyérteelmüen a kárpitból jött..... azóta semmi, pedig már 9000-nél tartok :-))

Előzmény: FOCUS (131)
FOCUS Creative Commons License 2003.08.12 0 0 131
A Fusiont Kölnben gyártják a Fiestával együtt.
A vártnál valóban több megy el belőle, az ucsó két hónapban ~100-100db :)
Az augusztusi leállás és a piacok prioritásbeli különbségei miatt sajnos elég hosszú a szállítási határidő...

Előzmény: Pukimuki (116)
BoszePeter Creative Commons License 2003.08.12 0 0 130
Szia ZoliBA,

köszi a megoldás javaslatot, egyelőre annyira frissnek érzem az autót és a problémát is, hogy még nem akarok beletörődni a barkácsmegoldásba. Azt szeretném elérni, hogy 3-4 szervízből elzavarjanak, és akkor megmutatnám a 12 év karosszéria garit... Nyilván nem fogják kicserélni az autót, de nehogymár egy pár hónapos autón ilyen bajok jöjjenek elő!?

Nem lehet hogy csak a bejáratás alatt kilazult egy-két csavar és illesztés amit megfelelő hozzáértéssel újra lehet húzni?

Üdv,

Péter.

Előzmény: ZoliBA (129)
ZoliBA Creative Commons License 2003.08.11 0 0 129
Szia Péter!

Jómagam is kívűlállóként (Fiesta 1,4 16V Comfort január óta) olvasgatom ezt a fórumot. Az általad említett zajt én is rendszeresen hallom, de szerintem ez az ajtók zárjával van összefüggésben.
A Focus topicban olvastam hasonló jellegű zajokról, és ott a zárak "preparálásával" meg tudták szüntetni a zajforrást.

Probléma lehetséges megoldása a csomagtér ajtó zár (FOCUS) esetében:
"Fogsz egy borleszívó vagy benzin csövet - tudod az az átlátszót - és veszel velőle egy 10 centis darabot. Pont olyan átmérőjű kell, ami a kiálló pöcök vékonyabb részére éppen felmegy. Fel kell melegíteni és még úgy melegen átnyomni a pöcök végén levő gömbön, gumbocon (kinek hogy tetszik:). Én kicsi bezsíroztam, úgy könyebben átmegy rajta. Ha kész és lehült, akkor késsel körbe kell vágni a kiszélesedés alatt. Az ajtót kicsit nehezebb lesz zárni utána, de ez egy-két hónak után lecsökken. Nekem ez a cső már egy éve fenn van és azóta a kopogás megszünt. Ez saját megoldás, mert a szervízben csak a nagy vállvonogatás volt a válasz. Tudod azért ez elkeserítő, hogy ők minden nap ilyen autókkal foglalkoznak és én jöttem rá a hibára."

Ezt a megoldást egy 3 ajtós Focus tulaja ajánlotta (Focus topic 2804-es hozzászólás; előzmény 2803-as). Még nem néztem utána, de szerintem a Fiestánál is alkalmazható.
Ugyanezt vagy nagyon hasonló kopogást az OFF Skoda Orrbamotor ... ON topicban valaki egyszerűen textil alapú szigetelőszalagnak a zár rúdjára tekerésével oldotta meg. Állítólag az is tökéletesen bevállt.

Üdv:

ZoliBA

Ps.: Bocsi a hosszúért.

Előzmény: BoszePeter (128)
BoszePeter Creative Commons License 2003.08.11 0 0 128
Sziasztok,
eddig mint kívülálló olvasgattam lelkesen a hozzászólásaitokat, hiszen április óta jómagam is egy helyes fiestát (1.4 16V Ghia) vezetgethetek.
Azonban pár hete egy furcsa jel mutatja, hogy valami nincs rendben az autóval: emelkedőn, kanyarban, kátyúban "reccsen" a karosszéria bal oldala (egyelőre).
Én arra gyanakszom hogy vmilyen okból nem szereti a csavarodást okozó erőhatásokat.

Volt valamelyikőtöknek ilyen tapasztalata? először én is a hátsó ülésre gyanakodtam, de ez más jellegű zaj.

Köszi előre is.

Péter.

Zolti Bácsi Creative Commons License 2003.08.03 0 0 127
Sziasztok,

Állítólag az országban van az autó. A Ford szerint még két hét és be lehet ülni.
Gondolom inkább 4-5 hét...
Szerintetek?

üdv
Zolti

ghia75 Creative Commons License 2003.07.21 0 0 126
Nem tudtam, hogy nincs szivató, de végülis logikus. Az eladónak pláne az lehetett volna. Nem csoda, hogy azóta már Fiatot árulnak :) Vagy már azt se.

Sajnos kellett már betolni az Escortot. És sikerült is. Akkor is, ahogy elkezdte kapni az áramot, ez a "szivato"-hang jött először, és utána ugrott be. Szegény katalizátornak se nagyon használt gondolom, de mellékhatás nincs.

Üdv g

Előzmény: kibicz (124)
Pukimuki Creative Commons License 2003.07.19 0 0 125
Na igen ez igy igaz, még a használati utmutatóban is benne van hogy ha nem indul a kocsi NE RÁNGASUK..... na persze ha nem indul akkor müködik csak igazán az automata sziavt/ás/ó :-))))

Nyöszörgö hang van nálam is mint azt irtam, asszam, de a kutyát sem érdekli amig megy a fruzsi, de vagy a befecskendező szivatyú, vagy a kormányszervó generálja szerintem.

További jó utat

Ja ha egy hülye fusionossal találkoztok aki veletek szemben jön és vadul hadonászik a szélvédön/ azaz integet/ akkor az én voltam, nék....izé :o)

Előzmény: kibicz (124)
kibicz Creative Commons License 2003.07.18 0 0 124
Hello
A befecskendezéses motoroknál nincs szivató, mert nincs porlasztó sem. A keverék dúsítását az elektronikus vezérlés végzi.
Azt sokan nem tudják, hogy a befecskendezéses motorokat nem lehet betolással elindítani(pl. lemerült akksi miatt), mert a benzin elektromos szivattyú által jut el a motorba, és nem a beszívott levegő végzi a keverékképzést.
Lemerült akksi esetén csak a bikázás a segít... :-))
Előzmény: ghia75 (123)
ghia75 Creative Commons License 2003.07.18 0 0 123
Sziasztok!

Nem vagyok Fusion-os még, sajnos.

A nyöszörgés nem lehet az autómata szivató? Az Escortunknál ezt mondták. Hogy csak hidegen jelentkezik, az is erre utal. Azt is mondták, várjuk meg míg elhallgat, és utána indítsuk. Én nem várom meg soha, így hidegben lassabban ugrik be,( de mindíg beugrik, mert Ford:))
Üdv G

Előzmény: kibicz (119)
kibicz Creative Commons License 2003.07.18 0 0 122
Üdv
Én jan 29-én rendeltem meg, és március második felére kértem. 2 nap múlva a gyárból visszaigazolták (Németország), a kocsi február végén már Magyarországon volt, így március 8-án levizsgáztatva, kiglancolva ünnepélyesen átvehettem. A negyedik, vagy ötödik eladott Fusi volt az enyém a kereskedő történetében.
Az lehet, hogy kereskedőnként is más az átadási időpont, no meg úgy olvastam nagyobb a kereslet, mint amire számítottak, ezért hosszabb már az átfutási idő. (még mindig jobb, mint a japán autók 2-6 hónapos szállítási határideje)
A nagy keresletnek kicsit ellentmond az, hogy nem nagyon találkozni az országban Fusionnal az utakon...)
Előzmény: Zolti Bácsi (120)
fazekom Creative Commons License 2003.07.17 0 0 121
Üdv Kibicz és Mindenki!
A nyöszörgő hang akkor hallatszik, amikor a motor már jár. Az üzemanyagszivattyú hangja rendben,
indítás, motor felpörög, fordulatszám esik vissza, nyöszörgés 2-3 másodpercig, elhallgat. Legközelebb ilyen csak jópár óra állásidő után. Ha a motort fél perc után leállítom és újra indítom, akkor sem hallok már semmit.
A kocsi hangjával kapcsolatosan kösz mindent, ezirányban megnyugodtam.
Zolti Bácsi Creative Commons License 2003.07.16 0 0 120
Szia Pukimuki,

Köszi a gyors és kimerítő válaszokat!

MINDENKI!
Nincs valaki aki nem raktárról vette?
Tehát mégegyszer: a megrendelés és a beleülés között nektek mennyi idő telt el?

üdv
Zolti

Előzmény: Pukimuki (116)
kibicz Creative Commons License 2003.07.16 0 0 119
Üdv:
Nyöszörgő hang: Ha arra gondolsz, amikor ráadod a gyújtást, de még nem indítózol, akkor az a befecskendező szivattyú lesz, amely feltölti a rendszert a megfelelő nyomásra. Nekem valaki azt mondta, hogy addig ne indítózzak, amíg ezt a hangot hallom...
Az öblös hang a Fusi sajátossága. Már kérdezték tőlem is, hogy diesel motor van-e benne...

Most autóztam folyamatosan 3500 km-t. A fogyasztás 5,8 és 6,2 l/100km között változott tankolásonként.

Előzmény: fazekom (117)
Pukimuki Creative Commons License 2003.07.16 0 0 118
Öblös hang, gurgulázás alacsony fordulatszámon??? stimmel semmi hiba, ez egy 16 szelepes Ford :-))

Nyöszörgö hang meg szerintem a kormányszervo lehet, valami hasonló mintha nálam is lenne, bár nem vagyok benne biztos..... szervo nyomás vagy ilyesmi

Nyugodtan pörgetheted egy kicsit jobban is akár 4500-ig, nem lesz semmi baja, a lényeg hogy az első 1500-2000 kilométeren ne menj egyenletes sebbeséggel..........én 80-120 km/h között járattam, visszakapcsolásokkal. Szuperul sikerült

2000 kilométer körül már megprobálhatsz egy 5000-5500 huzatást is, 160-as végsebeséget magyarországon nem ajánlom, bár ha van merszed üres autopályán megprobálhatod :-))

fazekom Creative Commons License 2003.07.16 0 0 117
Kedves Fusion tulajdonosok
Nem egész egy hónapja tartozom én is köreitekbe. Mivel ez életem első autója teljesen tapasztalatlan vagyok autóügyben. Két dolog van, amit furcsálok a kocsiban az egyik az, hogy meglehetősen öblös, mély hangja van a kipufogónak más kocsikhoz viszonyítva (az összehasonlítási alap más márkákra vonatkozik, messze környéken nincs több ilyen autó), a másik pedig hideg indításkor 2-3 másodpercig egy nyöszörgő hang a motorból, ami aztán elhallgat és csak akkor jön elő ismét, ha órák múlva indítom újra az autót. Ez a nyöszörgés tisztára olyan, mint egy megfáradt prociventillátor hangja. Tapasztalt már valaki ilyet? A szervíz azt mondta majd az első olajcserénél megnézik, addig ne foglalkozzak vele, de amúgy sejtelmük sincsen mi lehet. A kipufogót nem mondtam nekik, nehogy közröhej tárgya legyek. A kocsi mégcsak 700 km-t ment, gondosan betartva a bejáratási utasításokat, 3500 -nál többet nem pörgött a motor. Mind a nyöszörgés, mind a kipufugó hangja első naptól ilyen. Tudtok erre valamit mondani??
Egy aggódó amatőr.
Pukimuki Creative Commons License 2003.07.16 0 0 116
Üdv a FusionClub-ban :-))

Szerintem nem igénytelen, inkább praktikus a belső tér /ebben a kategoriában nincs miért szégyenkeznie/, söt szerintem még "dizájnos" is :o)

Szállitási határidö? hát én raktárról vettem, 4-10 nap helyett 4 hét volt a megrendelés és átadás közt eltelt idő, bár ez csak kb 20%-ban volt felroható a kereskedőnek.

A Fusionokat Spanyolországban szerelik össze , nemzetközi alkatrészekből, egy gyártosoron készül a Fiestával és a Mazda 2-el.

Igy a 8000-ik kilométer környékén még mindig ugy gondolom nagyon jó választás volt!

Sok sikert, és balesetmentes közlekedést

Azt hiszem itt az ideje Fun Clubot alapitanunk! Nem??

Előzmény: Zolti Bácsi (115)
Zolti Bácsi Creative Commons License 2003.07.15 0 0 115
Sziasztok,

Örömmel találtam ezt a topic-ot, mivel hamarosan egy új Ford Fusion talál gazdára nálam.
Metál fekete, Elegance, CD-vel.
Kicsit drágáltam, de a Ford kínálatából kellett választani, egy hasonlóan felszerelt Focus drágább lett volna, ráadásul ezt praktikusabbnak és "jópofábbnak" találtam. Kissé igénytelennek találom a belsejét, de majd megszokom.
Azt szeretném kérdezni, hogy a megrendelés után mennyivel vihettétek haza?
Nekünk 12-16 hétre vállalták, ráadásul azzal ijesztgettek, hogy 3 hetes nyári leállás lesz a gyárban.
Apropó, hol gyártják a Fruzsikat?
üdv
Zolti

Pukimuki Creative Commons License 2003.07.14 0 0 114
Azt hiszem sikerült az első Fusion törést produkálnom az országban ...... a gyásznap 2003 07 06 12 óra 34 perc..... kár kb 400 000,- pedig "csak" koccolás volt. Sárvédö,motorház,lökhátritó csere......... 20-a körül talán kész is lesz........addig is keresek valami hitelintézatatt.
kibicz Creative Commons License 2003.07.11 0 0 113
Hello
Ugy jöttem rá, hogy a hátsó ülés támlájának a zárja zörög, hogy tetttem egy kört lehajtott üléssel. Ezután tekertem egy kis szigszalagot a arra a gömbvas kampóra, amire rákattan az ülés rögzítője. Ekkor elhallgatott, és azóta sem hallom. A szervízben azt mondták, hogy a hátsó ajtó szokott még ilyen hangokat kiadni, amin egykis olajozás(zsanér) segíteni szokott.
Próbáld meg kideriteni a zajforrást először, aztán jöhet a szigszalag... :-))
Előzmény: spelta (111)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!