Keresés

Részletes keresés

M63,012 Creative Commons License 2024.02.25 -9 1 484541

Egyébként időutazás esetén nem feltétlenül teszünk meg semmilyen távolságot. Ugyanazon a helyen vagyunk, csak előbbi vagy későbbi időkben.
Ennek is nézz azért utána, ha ráérsz... ;-)

Előzmény: r1232 (484539)
M63,012 Creative Commons License 2024.02.25 -3 1 484540

Aha, értem...
Biztosan ezért írta, és neked van igazad természetesen. ;-)
Én azt gondoltam (meg valószínűleg ő maga is), hogy az utazása során csak az idő telik, a távolság nem...

Előzmény: r1232 (484539)
r1232 Creative Commons License 2024.02.25 -4 2 484539

Időutazást írt. Időutazásról akkor beszélünk, ha bizonyos távolságot túl rövid vagy épp negatív idő alatt tennénk meg.

Előzmény: M63,012 (484536)
István Gyuri Creative Commons License 2024.02.25 -1 4 484538

A régi elvira is alapban ugyanabból az adatbázisból dolgozik.

Tudtommal nem (talán nem véletlenül, hogy ki akarják vezetni ezt a másik rendszert).

Innentől kezdve a következtetéseid nem valósak, szerintem engedd el, lassan úgyis mindenki mindenhol "ingyen" vagy valamilyen minimál jeggyel / bérlettel utazik már....

(Vélhetően, amikor az "ősi" Elvirát programozták nem gondolták, hogy ennyire szétszabdalt díjszabások lesznek, mint pl. a regionális - ehhez jó eséllyel a régi adatbázis és a régi útvonalkereső stb. komplett logikáját is át kellene dolgozni, hogy továbbra is életképes legyen.)

Előzmény: Tamás Gerencsér (484537)
Tamás Gerencsér Creative Commons License 2024.02.25 -10 1 484537

PANTOGRÁFOSAT!

.....Nem tudom, ez a régi elvira mennyire hiteles még, lévén a start honlapról nem elérhető, kérdés mennyire frissítik még......

NÉZZÜK a TÉNYEKET:

A régi elvira is alapban ugyanabból az adatbázisból dolgozik.
Azaz az adott vonat adatait (VPE, vonatszám, dátum, és egyéb - folyamatosan - változó(!!) adatokat közli.

De a km távolság semmiképpen sem változó, úgy meg főképp nem, hogy Dunaújvárosból Simontornya már 42 km!
Ez a távolság  - km-es léptékben - amióta van a két város között KÖZVETLEN(!) közlekedés 1435 mm-en pontosan 42 km.



Sajnos a szakmai igénytelenség, és a TUDATLANSÁG, egyre nagyobb számban tapasztalható a cégnél.

 

És ez csak a kezdet....

Üdv

gertam

Előzmény: zjakabfi (484533)
M63,012 Creative Commons License 2024.02.25 -2 1 484536

A km adatokat is nézd.

Előzmény: r1232 (484532)
zjakabfi Creative Commons License 2024.02.25 -2 1 484535

A felvetés nem erre az esetre vonatkozott, hanem általában.

 

Előzmény: r1232 (484534)
r1232 Creative Commons License 2024.02.25 -3 0 484534

A menetidő adatok máshol is ugyanezek, koherensen.

Előzmény: zjakabfi (484533)
zjakabfi Creative Commons License 2024.02.25 -2 1 484533

Nem tudom, ez a régi elvira mennyire hiteles még, lévén a start honlapról nem elérhrtő, kérdés mennyire frissítik még.

 

Előzmény: r1232 (484532)
r1232 Creative Commons License 2024.02.25 -3 0 484532

Időutazás? Nem néztél be valamit?

Előzmény: Tamás Gerencsér (484530)
Tamás Gerencsér Creative Commons License 2024.02.25 -2 0 484531

Igen, de visszaútban már nem,

Ami pedig a regionális díjszabást illeti ezen az útirányon a teljes szakaszra ( Dújv - Stornya ) a regionális díjszabás számolandó!!!

Előzmény: István Gyuri (484528)
Tamás Gerencsér Creative Commons License 2024.02.25 -2 0 484530

Á semmi, csak egy igazi időutazás Storny és Szilas között!

Igénytelen trehány munka!

Előzmény: traxxtoto (484527)
M.T. Creative Commons License 2024.02.24 -3 3 484529

Csütörtökön Tiszakécskéről kellett Pestre hoznom egy biciklit. Odafele Civis Szolnokig, majd a vici. Amire egyébként 3/4 órát kellett várnom. Bz+mellék.

Tiszakécskéig még úgy ahog hatvannal mentünk. A közbenső állomások, megállók szörnyű állapotban voltak, kivéve ott, ahol volt szolgálat.

 

Visszafelé Kecskemét felé mentem. Bz+2mellék

Ez egy nagyon megrázó élmény volt. Nagyrészt 30-al, kisebb részt 40-nel mentünk. A pálya szörnyű állapotban van.

Lakiteleken nagy pft telep van, ahol sok embert láttam serényen dolgpzni. Miért nem a pályán dolgoztak?

 

Összegezve: a XXI. században ilyen állapotú szolgáltatás - nem is értem. 

István Gyuri Creative Commons License 2024.02.24 -1 1 484528

a km-adatok a fővonalon hiányoznak, lehet, hogy a regipnális díjszabás miatt (de ahogy látom, ez a régi Elvira, azzal nem igazán foglalkoznak)

Előzmény: zjakabfi (484526)
traxxtoto Creative Commons License 2024.02.24 -1 0 484527

Már megint mi a gond? 

Előzmény: Tamás Gerencsér (484524)
zjakabfi Creative Commons License 2024.02.24 -2 2 484526

Mi a baj?

Előzmény: Tamás Gerencsér (484524)
sosiforda Creative Commons License 2024.02.24 -1 0 484525

https://telex.hu/belfold/2024/02/24/mav-kerekpar-ar-orszagberlet

 

Felháborodtak a magyar kerékpárosok, miután a MÁV pénteken drasztikusan megemelte a kerékpárjegyek árát. A Magyar Kerékpárosklub levelet írt a vasúttársaságnak, a MÁV pedig válaszában jelezte, hogy a felmerült aggályok miatt nyitottak

„a kerékpáros országbérlet árának módosítására 4950 Ft-ra, azt március 1-jétől a Megrendelő ÉKM-mel egyeztetve így alkalmazzuk.”

Előzmény: martinaxe7 (484521)
Tamás Gerencsér Creative Commons License 2024.02.24 -2 0 484524

PANTOGRÁFOSAT!

Hogy is van ez ????

Üdv

gertam

Lovrin Creative Commons License 2024.02.24 -2 5 484523

A Közlekedő Tömeg figyelmeztet: ugyanannyiba kerül majd kerékpárral együtt vonatozni a szomszéd faluba, mint az ország másik végébe, és félő, hogy a napi ezerforintos költség miatt sokan inkább autóra váltanak.

 

Előzmény: martinaxe7 (484521)
martinaxe7 Creative Commons License 2024.02.24 -3 0 484522

Pénteken peren kívül megegyezett a vállalattal a GYSEV (Raaberbahn) november elején menesztett vezérigazgató-helyettese, akit Lázár János építési és közlekedési miniszter rúgott ki – írja az osztrák közszolgálati média cikke alapján a Telex.

Hana Dellemannt, aki egyúttal a cég ausztriai kirendeltségének vezetője is volt, Lázár azért tudta elküldeni, mert a cégben a magyar állam a többségi tulajdonos. Ezt követően azonban Ausztria magyar bírósághoz fordult, mert az ügyben illetékes osztrák klímavédelmi minisztérium szerint Dellemannt érdemi indoklás nélkül bocsátották el.

martinaxe7 Creative Commons License 2024.02.24 -3 2 484521

Kibabrál a MÁV-Start azokkal, akik eddig kerékpárral együtt ingáztak a vasúton: a március 1-jétől érvényes új tarifarendszerben öt-hétszeres áron vehetik meg a bringás jegyet és bérletet. A Közlekedő Tömeg figyelmeztet: ugyanannyiba kerül majd kerékpárral együtt vonatozni a szomszéd faluba, mint az ország másik végébe, és félő, hogy a napi ezerforintos költség miatt sokan inkább autóra váltanak. A Magyar Kerékpárosklub levélben kéri a MÁV-tól: ne űzze el a vasútról az eddig így utazókat!

paca664 Creative Commons License 2024.02.23 -1 6 484520

Onnan, ahonnan azt is hogy a MÁV-ot kiszorította a Regiojet Hamburgból, a Schileren kocsik csak 140-re lettek engedélyeztetve és társai. Homályos félinfókból költött mondavilággal, rosszhiszeműséggel bennfenteskednek.

Előzmény: zjakabfi (484519)
zjakabfi Creative Commons License 2024.02.23 -3 0 484519

http://www.regionalbahn.hu/2024/02/SKK-bucsu-2.0.html

 

Ezeket honnan szedi ez az újság?

Az ujtarifa pont nem megszünést ír...

 

Az 50%-os START Klub kártya megmarad, mivel számos helyzetben még mindig ez nyújtja a legjobb ajánlatot.

A 26 év alattiaknak szóló változat értékesítése 2024. március 1-jétől megszűnik. A MÁV-START változatlan formában nyújtja azokat a szolgáltatásokat, amiket a kártyabirtokosok megvásároltak. Az, hogy időközben más, kedvezőbb ajánlatok is elérhetővé váltak, máshol sem teremtenek alapot a korábban megvásárolt termék/szolgáltatás visszaválthatóságára. A MÁV-START ennek ellenére lehetővé teszi a március 1-je előtt vásárolt START Klub kártyák visszaváltását, a pontos feltételeket március 1-jéig tesszük közzé.

zjakabfi Creative Commons License 2024.02.23 -2 0 484518

Szerintem nem baj, ha egyszere nincs fent 2 fajta kedvezmény, díjszabás.

Mi lenne az előnye?

Előzmény: rom templom (484515)
zjakabfi Creative Commons License 2024.02.23 -2 0 484517

Igen, érvényes Mezőtúr felé, de Bp. felé is?

Előzmény: Tomika... (484516)
Tomika... Creative Commons License 2024.02.23 -1 1 484516

A gyorsvonati kocsikban érvényes a vármegyebérlet, csak az IC kocsikban nem.

Ha másik megyébe utazunk vármegyebérlettel: erről egyszer beszéltem egy jegyvizsgálóval, hogy elég a megyehatár előtti utolsó megállótól venni jegyet. Megkérdeztem tőle, hogy akkor is így van-e, ha ott nem áll meg a vonat és azt válaszolta, hogy igen.

Előzmény: zjakabfi (484495)
rom templom Creative Commons License 2024.02.23 -1 0 484515

Pedig ennek a megoldása nem igényelne agysebészi képességeket.. A Máv saját magát lövi lábon.

Előzmény: zjakabfi (484514)
zjakabfi Creative Commons License 2024.02.23 -2 1 484514

Marcius 1-ig semmilyen új jegy nem fog látszani, akkor kell frissíteni majd.

Előzmény: rom templom (484513)
rom templom Creative Commons License 2024.02.23 -2 0 484513

Most néztem az applikációban. Bp-Győr.03.01.Start Klub 50%. Jegy 1197+különbözet 598+helyjegy 617 ft. (jeti).

Lehet, hogy még nem frissült. De az is lehet, hogy marad..

Előzmény: H_CS (484507)
shadoe Creative Commons License 2024.02.22 -1 4 484512

Itt sajnos lassan már az lesz a kérdés, hogy maguk a regionális vonalak egyáltalán megmaradnak -e, amilyen irányba jelenleg tartunk...

Előzmény: Üzemszünet (484508)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!