Keresés

Részletes keresés

Vinnen Creative Commons License 2003.03.27 0 0 436
Az airliners-en fennt van már egy kép a Snowflake gépről!

http://www.airliners.net/open.file/332555/M/ (bocsi nem tudom hogyan kell belinkelni)

Nekem tetszik a felfestés de kisértetiesen hasonlit a Germanwings-re!

Heading370 Creative Commons License 2003.03.27 0 0 435
Utas2,

Az SN Brussels ugyan tavolrol sem low-cost, de lattam emlitetted a tavalyi eredmenyüket a szomszed topicban. Az az erdekes, hogy a 36.8 millio euros veszteseget pozitiv eredmenykent talaljak, eredetileg 38.5-re szamitottak! A load factor-rol nem nyilatkoztak, de a pontossagi mutatojuk nem rossz: 92.7%.
Bövebben:
http://www.luchtzak.be/modules.php?name=News&file=article&sid=515

Törölt nick Creative Commons License 2003.03.26 0 0 434
Hát az biztos, hogy jön, ezért építették át a ferihegy 1et... Ez tény, eredetileg nyár elejére akarták de csak nyár közepe lesz belőle. Meglátjuk, hogy hogy lesz...
Előzmény: Vinnen (433)
Vinnen Creative Commons License 2003.03.26 0 0 433
Állitólag folyosói pletyka Ferihegyen, hogy nem véletlenül épitették át az 1-es teminált ilyen gyorsan ugyanis június-júliustól itt a Ryanair!!!
Viszont állitólag egy pár héttel hamarabb inditja be a pozsonyi járatát!

Tudtok ezekről valamit?

Heading370 Creative Commons License 2003.03.26 0 0 432
Ujabb bizonyitek arra, hogy miert jo dolog az internetes jegyertekesites! Mindenkinek jo, ha ez a fajta "ügyfelszolgalat" kimarad a lancolatbol!
Előzmény: rDave (429)
Vinnen Creative Commons License 2003.03.26 0 0 431
Akkor ez egy kamu fapados!

Ryanair hol vagy???!!!

Előzmény: rDave (429)
Hülyesamu Creative Commons License 2003.03.26 0 0 430
Elvittem volna egyet-kettőt :-)
Előzmény: Heading370 (428)
rDave Creative Commons License 2003.03.25 0 0 429
Sziasztok! A belvárosi SAS irodában jártam ma és term. rákérdeztem a Flysnowflake-re. A hölgyemény rögtön visszaszolt hogy ez rendes SAS és nemjelent semmit:) Akkor kezdtem kicsit nyugtalan lenni mikor nagy nehezen elárultha hogy a kedvezőbb árú jegyből 10, a következő kategóriából 20, 40 ill 60 eladható van + valami még (nem jegyeztem meg, csak azt hogy a 10 elég kevés még elsőre is egy 738-hoz, a sky europe 30 személyes gépre számol sztem így:) de a SAS szerinte a legolcsóbból indulás elött nemsokkal fog nyitni még mert így úgysem fog fogyni (júliusi járatot kérdeztem, azon néhány volt már csak a legolcsóbb jegyből). Node az igazán meglepő ezután jött: oda-vissza 38800ft-ért vihettem volna el ma a jegyet, mellesleg a hölgyemény határozottan állította hogy a netes árak biztos tax nélküliek... Szóval még van mit csiszolni az északi fapadon vagy pedig az iroda alkalmazottján vagy az én fülemen:))) (kicsit off: a malév szintén kedd és szombati napra, azonos időre 39ezer+tax áron kínált jegyet stockholmba, CSA 43-ért)
Dave
Előzmény: Vinnen (421)
Heading370 Creative Commons License 2003.03.25 0 0 428
Nehany erdekesnek tünö szamadat:
2002-ben Nagy-Britanniaban a belföldi "budget" jaratok szama 129 %-kal, az orszagba iranyulo hasonlo kategoriaju jaratok szama 79%-kal nött.
Ugyanigy, az europai low cost jaratok szama 119%-kal nött a tavalyi evben.
(Forras: Aviation News)
Persze mindenki tudja, hogy ez a hatalmas növekedes nem tarthato fenn örökre, 2003-ra mar a fentieknel joval alacsonyabb szamokat josolnak. Az is erdekes, hogy a Ryanair nagy november-decemberi akciojaban, melyet ezen topicon is emlitettünk, a felmillio felajanlott ingyenjegyböl 100000-nek nem sikerült gazdara talalnia!
Vinnen Creative Commons License 2003.03.25 0 0 427
Utas2:

A ljubljanai (vagy esetleg maribori) Ryanair járat mikor indul be?

Előzmény: Utas2 (426)
Utas2 Creative Commons License 2003.03.24 0 0 426
Azt írja az újság, hogy a tavaly év végén alakult Air Italy (egy olasz művész alapította négy darab, volt Alitalia Express ATR-42-ből álló flottával) az olaszországon belüli desztinációkat még az idén ki kívánja terjeszteni ATR-72-esek segítségével Magyarországra, Romániára és a volt Jugoszlávia országaira.
Heading370 Creative Commons License 2003.03.24 0 0 425
Ismet ujabb lokoszt elmennyel lettünk gazdagabbak a mult heten, amikor HQ szaktarssal vallalkoztunk Charleroi-Dublin tavolsag Ryanair segitsegevel törtenö athidalasara.
Nem akarom tul hosszura nyujtani az utibeszamolot, csak a leglenyegesebb adatok: a jegy ara oda-vissza adokkal együtt 52 euro. Az odauton 15, a visszauton 10 perccel a menetrendi erkezesi idö elött ertünk földet. Ezuttal B732-vel mentünk, mint kiderült ezen a jaraton csak a 200-sal repülnek egyenlöre. Odafele kb 5 szabad ülest lattam, visszafele egyet sem. A purser-töl hallottuk, 129 utas volt! Ez mar csak azert is erdekes informacio volt a szamomra, mert nem tudtam, hogy a 200-asnal van ilyen feröhelyszam. Mindenesetre nekem nem tünt annyira zsufoltnak mint a 800-asnal a 189-es elrendezes.
Itt persze mar sz sem volt lenyügözö emelkedesröl! :)
Es hat ugye Dublin eseteben sem beszelhetünk regionalis repter hatranyairol, ez a szolgaltatasok szinvonalan kivül abban is megnyilvanult, hogy visszafele rögtön 6.-ak voltunk a sorban a felszallashoz.
Erdekessegkent meg megemlitenem, hogy kaptunk Inflight Menu-t is. Na nem kell valami konyhamüveszeti remekre szamitani, a menün az egysegesen 4 euroert vasarolhato szendvicsek voltak felsorolva: a mi esetünkben 5 fajta. Azt mar a multkor irtam, hogy a kave tea üditö 2.50 a fedelzeten.
Ismet csak azt mondhatom, nem csalodtunk: pontosan azt kaptuk a penzünkert amire szamitottunk.
A latottak utan könnyebben hihetö az az adat is, miszerint a mult ev utolso negyedeveben a profit 50 %-kal nött, 28.8 millio eurorol 43.2-re, az utasszam 46%-kal 3.9 milliora, az atlag load factor pedig 79%-rol 86%-ra.
Törölt nick Creative Commons License 2003.03.23 0 0 424
Érdemes elmenni az SAShez lévén, hogy ott is folyik értékesítés.
Előzmény: nemesa2 (423)
nemesa2 Creative Commons License 2003.03.23 0 0 423
Azt nem tudjátok, hogy mely utazási irodákban lehet megvenni a jegyet? Mindegyikben vagy lesz valami speckó iroda erre a célra?
Köszi
Törölt nick Creative Commons License 2003.03.21 0 0 422
Ráadásul pont Arlandára! Hurrá! :)
Előzmény: Vinnen (421)
Vinnen Creative Commons License 2003.03.21 0 0 421
Igazából ez annyiban lesz csak fapados, hogy nem lesz kaja a gépen és nincsenek átszálló járatok. Pontosabban kaja lesz csak pénzért.
A 16 000-es szakaszárral számolva kb. a mostani árak fele jön ki, a legmagasabb ár pedig egy mostani legolcsóbb turista jegy árában van. Ne felejtsétek, hogy ezek az árak tartalmazzák az összes illetéket! A jegyek utazási irodákban is foglalhatóak!

Valóban nem egy Ryanair árszint de azért kezdetnek nem rossz!

Előzmény: BlindMan (419)
totagas Creative Commons License 2003.03.20 0 0 420

A mai napon az OTP-nél 1SEK eladási ára 27,56 Ft.
Így a legolcsóbb 16,000Ft, a legdrágább 38,000Ft.

A kisbetűs résznél feltüntet egy service chargot ( összeget nem ír!!!) ami tovább drágítja a jegyet.

Prices are for a one-way trip including airport fees and taxes.
A service charge will be added when you book.

Előzmény: Vinnen (414)
BlindMan Creative Commons License 2003.03.20 0 0 419
Hmm, érdekes árak.

15,000 Ft-os csak odaút áráért Graz->London és vissza megjárható Ryannel ha jó napot fogsz ki. A drágább 37,000 Ft körüli jegyekkel egy oda-vissza út így már ugyanaz a kategória mintha nem fapaddal utaznék.

Hogy valami pozitívat is mondjak, a B738 viszont jó húzás.

Előzmény: Vinnen (414)
Hülyesamu Creative Commons License 2003.03.20 0 0 418
Ez hogy megy? A 15 ezer csak odaút, vagy lesz ilyen retúr jegy is?
Előzmény: Vinnen (414)
fodat Creative Commons License 2003.03.20 0 0 417
Azt nagyon megköszönném....!
Vinnen Creative Commons License 2003.03.20 0 0 416
Igy igaz!
Előzmény: totagas (415)
totagas Creative Commons License 2003.03.20 0 0 415
Pontosabban április 12-től.
Előzmény: Vinnen (414)
Vinnen Creative Commons License 2003.03.20 0 0 414
Az első fapados cég Ferihegyen a Snowflake(SAS) lesz!
Március 30-tól heti kettő (kedd,szombat) Stockholm(Arlanda)-Budapest(Ferihegy 2)-Stockholm(Arlanda) járattal, B737-800-as géppel!
A jegyár 15 000Ft-37 000Ft között lesz szakaszonként illetékkel együtt!

Bővebben: www.flysnowflake.com

Utas2 Creative Commons License 2003.03.19 0 0 413
Egy friss hír:

Az Easyjet elállt a Deutsche BA megvételétől, mert egyrészt túl merevnek tartja a németországi munkajogi szabályozást, másrészt pedig a német piac rendkívül nyomott árai miatt nem alkalmas az idő a németországi légitársaság bekebelezésére. Ez utóbbihoz a Lufthansa közelmúltban elindított agresszív árcsökkentő akciói járultak hozzá.

Törölt nick Creative Commons License 2003.03.19 0 0 412
Én részemről a D portán kaptam fel tegnap kifelé menet mert kinnt volt. Ára nincs így gondolom újságosoknál ne keresd :) Ha gondolod beszkennelem ezt a cikket!
Előzmény: fodat (411)
fodat Creative Commons License 2003.03.19 0 0 411
Sziasztok, már régóta figyelem a fórumot. Nem vagyok Maléves, sem képzett pilóta vagy ilyesmi. Egy egyszerű egyetemi hallgató vagyok, de a polgári repülés szerelmese.
Webberke! A Follow me-t lehet kapni bolti forgalomban esetleg a neten vhol, vagy ez csak afféle belső, munkahelyi szaklap?
Törölt nick Creative Commons License 2003.03.18 0 0 410
Érdemes beszerezni a Follow Me márciusi számát, amiben beszámol egy cikk a felújításról (Ferihegy 1) és nagyjából arról, hogy milyen körülmények lesznek... Érdekes! Továbbá mellette, hogy ismét fizetős lesz az egyesnél a parkoló, konkrétan - mint ahogyan a fejlécben is szerepel - a fapadosok miatt :)
Vinnen Creative Commons License 2003.03.14 0 0 409
Ez tipikusan az a hír, aminek az információtartalma 0!
Csak a lényeg nincs benne, hogy KI, MIKOR, HONNAN-HOVÁ és MENNYIÉRT!
Előzmény: kivi000 (407)
Heading370 Creative Commons License 2003.03.14 0 0 408
Ez egy kivalo hir!
En csak azt szeretnem tudni, hogy MELYIK lesz az a legitarsasag amelyik elindulhat (vegyük eszre a felteteles modot! igy vedi le magat egy ujsagiro?), es HOVA indulhat el, azonkivül hogy nem Ausztraliaba, hanem europai uticelok fele?
Előzmény: kivi000 (407)
kivi000 Creative Commons License 2003.03.14 0 0 407
Tízezer forintos repülőjegy Európába
2003.03.14 08:16

A hónap végén elindulhat az első magyarországi fapados légitársaság, az európai úticélok várhatóan tízezer forint körüli összegből jönnek majd ki

A hónap végén elindulhat az első magyarországi, úgynevezett fapados légitársaság, amely a nagyobb cégek árainak töredékéért kínál majd repülőjegyeket. Ekkorra lesznek meg a feltételei annak, hogy a csak kisgépeket kiszolgáló Ferihegy 1-es terminál fogadni tudja az utasokat. Az épület átalakítása már elkezdődött, bár a Budapest Airport hivatalosan még egyetlen társasággal sem tárgyalt.

A lehetőség már adott. Ezek az úticélok akár a hónap végétől repülővel is elérhetőek lennének tízezer forint körüli összegből. Az úgynevezett "fapados légitársaságok" ugyanis ennyiért kínálják jegyeiket. Az egyik legnagyobb ilyen társaság, az ír RyanAir például tíz fontot, vagyis kevesebb mint ötezer forintot kér egy Grazból Londonba tartó járat üléséért. A Ferihegyi repülőtér egyes terminálja néhány héten belül fogadni tudja az olcsó járatok utasait.

- A hónap vége már azt fogja mutatni, hogy a terminál már készen van, és elviekben hogyha lesznek olyan légitársaságok, amelyek ide szeretnének jönni, akkor tudják is itt a munkájukat végezni - mondta el Pető György, a Budapest Airport kommunikációs igazgatója az MTV Híradójának
(Korridor)

Előzmény: marioo (405)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!