Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2003.04.07 0 0 479
Jujj jujj ;)
Előzmény: trikó (478)
trikó Creative Commons License 2003.04.07 0 0 478
Bocsi, de:

-Azért nézz utána, ki adja a fizetésed.
-És azon is gondolkodj el picit, hogy már megint minden hülye szembe jön, és az emberek rendre meghökkennek, a hozzáállásodon. Eddigi bamutatkozásod alapján persze nem feltételeztem rólad a lojalitás nemes érzését, de innentől már az is kérdés, egyáltalán minek vagy a cégnél?
-Az utassal azért kell kedvesnek lenni, mert fizet.
-A fórumokon kiokítjuk bőszen a szakmát régóta művelőket, tojáshéjjal az üllepünkön.
-A kollégák munkáját nyilvánosan égetjük egy másik fórumon.
-A cégem hogyléte lényegtelen, tökmindegy, mert ha nem akarom nem dolgozom....

... Jujjj!

Előzmény: Törölt nick (474)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.07 0 0 477
http://www28.germanwings.com/vorschalt_ungar.html
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.07 0 0 476
Óh yes!

Fare Erw. 19.00 EUR

Do, 10 Jul 03
Flug-Nr. 4U 785 16:50 Ab Budapest (BUD)
18:40 An Köln-Bonn (CGN)

Fare Erw. 19.00 EUR

Sa, 12 Jul 03
Flug-Nr. 4U 784 14:30 Ab Köln-Bonn (CGN)
16:20 An Budapest (BUD)



Előzmény: kivi000 (475)
kivi000 Creative Commons License 2003.04.07 0 0 475
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.07 0 0 474
Nem a Malév a kenyéradóm, mint írtam vala :)
Ha meg kirúgnak, hát kirúgnak. Nem létkérdés az nekem, hogy dolgozzak (és ezért szerencsés helyzetben vagyok mi tagadás). Máskülönben ha abba a pénzbe rokkan bele a Malév amit nekem fizet (egy cégén keresztül) akkor ott már nagy problémák vannak ...
Előzmény: Abeto (471)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.07 0 0 473
Utánna néztem, repülik Porit is de csak addig míg a tamperei repteret felújítják (mert arrafelé olyat is csinálnak :D).
Előzmény: Vinnen (468)
Abeto Creative Commons License 2003.04.07 0 0 472
Melévnek = Malévnak. Bocs!
Előzmény: Abeto (471)
Abeto Creative Commons License 2003.04.07 0 0 471
Webberke:
...Dolgozni egy helyen, és repülni egy másikkal, ha azzal a másikkal nekem jobban megéri.

Abeto: És az nem fordult meg még a fejedben, hogy ha a fapadosok lenyomják a Malévet, akkor nézhetsz magadnak új munkahely után? Félreértés ne essék, én megértem, ha kívülállók a Malév ellen, a fapadosokért szurkolnak. De TE, akinek pillanatnyilag a Malév a kenyéradója...
(Más kérdés, hogy a Melévnek létérdeke felvenni a fapadosok által dobott kesztyűt, és piackomform módon válaszolni a kihívásra, de ez egy hosszabb téma)

Előzmény: Törölt nick (465)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.07 0 0 470
Peldaul az en igenyeimnek ez szinte tokeletes, ennel mar csak a Maastricht-Budapest, RyanAir lenne jobb, 1 eurocentert :-) de ennek annyi eselye van, mint annak, hogy "mindenki kedvence" meger meg egy evet.
Ne csak Dusseldorfban vagy Kolnben gondolkodjunk, a Ruhr videk nagyon surun lakott, sot errefele az a 100-150km nem akkora tavolsag, mint Magyarorszagon. Szerintem Belgiumbol ill. Hollandiabol is lesz utas boven. Peldanak meg emlithetnem az AirBerlin Munchengladbach bazisat, ez is nagyon jo helyen van, sok nagyvaros vonzaskorzeteben.
Utas2 Creative Commons License 2003.04.07 0 0 469
A nemeteknek az is....merthogy nemet legitarsasg a nemet utazokozonseg igenyeit veszi elso helyen figyelembe.
Előzmény: Vinnen (467)
Vinnen Creative Commons License 2003.04.07 0 0 468
Az a Pori nem inkább Tampere?
Előzmény: Törölt nick (453)
Vinnen Creative Commons License 2003.04.07 0 0 467
Köszi igy már megtaláltam!
Hát ezzel a menetrenddel nem tudom mennyire lesznek sikeresek! Átszállni szinte egyik Germanwings járatra sem lehet, Köln meg egymaga még a környező Düsszeldorfal együtt sem hiszem, hogy elbírna egy napi A319-est! Vagy tényleg nagyon olcsónak kell lenniük!
Előzmény: beri (452)
vince Creative Commons License 2003.04.07 0 0 466
Na ez utóbbi a gáz (mármint, hogy nem is a M szerződött veled) amit a MALEV szerintem nagyon elszúr. Nem csoda, hogy a munkavállalók nem lojálisak a M-hez, ha az ahol lehet kib.. a dolgozókkal. Mert ugye aki MALEV-os annak évente 1 jegyre ingyen és a többire is erős kedvezménnyel van lehetősége. Na nem mintha, ez a munkavállalók tömegét vonzaná, vagy tartaná meg a cégnek, de még is olyan snassz lenne ha mondjuk egy Lufi-s fapadoson repülne.
Előzmény: Törölt nick (465)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.07 0 0 465
Én utazni szeretnék olcsón, nem dolgozni. Van különbség :) Dolgozni egy helyen, és repülni egy másikkal, ha azzal a másikkal nekem jobban megéri.

Szerintem ez így tök korrekt. Arról nem is beszélve, hogy szerződés szerint még nem is a malévnál dolgozom.

Előzmény: vince (464)
vince Creative Commons License 2003.04.07 0 0 464
Izé én lenni naiv beosztott 1.3
Ha a MALÉV-nek dolgozol, nem velük repülsz legolcsóbban, és nem az lenne jó neked, ha nyereséges lenne a vállalatod ?
Fapadoséknál még keményebb a meló. Úgy tudnak olcsók lenni, hogy hajtják a melóst mint szódás a lovát. Én nem tudom mi a helyzet MALÉV-nál, lehet hogy egy szigorú de igasságos cég jobb lenne webberkének, de amennyit én tudok a fapadosok dolgozói nem elégedettek.
Előzmény: Törölt nick (460)
új idők Creative Commons License 2003.04.07 0 0 463
És hol van bejegyezve a cég? Melyik ország hatóság adott ki neki AOC-t?
Előzmény: Törölt nick (458)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.06 0 0 462
De mi? :)
Előzmény: Abeto (461)
Abeto Creative Commons License 2003.04.06 0 0 461
Bravó!!! Alakul ez...
Előzmény: Törölt nick (460)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.06 0 0 460
Per pillanat a Malév Rtnek dolgozom, és drukkolni magamnak drukkolok, hogy minél olcsóbban juthassak el innen más helyekre. Persze amíg nincs IDMAR2es jegyem, csak addig ;)
Előzmény: Abeto (459)
Abeto Creative Commons License 2003.04.06 0 0 459
Webberke: ...Európa szerte alakulnak, szinte nap mint nap a low cost társaságok, itthon meg ugye álló víz... Természetesen.

Abeto: Már megbocsáss, kedves Webberke az illetlen kíváncsiskodásért, de volna két szerény kérdésem:
1. Te kinek is dolgozol jelenleg?
2. Te kinek is drukkolsz ebben a meccsben?

Köszönettel: Abeto

Előzmény: Törölt nick (458)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.06 0 0 458
06th February 2003
Arc Air intends to start low cost flights from Budapest to the neighboring countries, including Slovakia, Romania and Yugoslavia (Serbia). The management of the former Carpathian Air Transport wants to start with 4 ATR-42 and every second month another ATR's will be added to the fleet (total of 12 ATR-42s).
The company has already signed a contract with Budapest Airport for using the old "Ferihegy 1" terminal (now only used for cargo and GAT).
Source: Kaz Ale

Forrás: http://www.airlinecodes.co.uk/newairlines.htm

Érdemes olvasgatni, Európa szerte alakulnak, szinte nap mint nap a low cost társaságok, itthon meg ugye álló víz... Természetesen.

új idők Creative Commons License 2003.04.05 0 0 457
Lehet, de ez a tényeken nem változtat!A cég nem létezik, de már repülőjegy árakat tesznek közzé. Valami itt nem sántit?
Egy légitársaság alapítás, engedélyezéssel együtt a messzi nyugaton szerencsés esetben fél év. Hogy itt mennyi, azt majd meglátjuk.
Előzmény: Törölt nick (456)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.05 0 0 456
Szerintem inkább gonosz..
Előzmény: zzajos (455)
zzajos Creative Commons License 2003.04.05 0 0 455
ARCAIR

Remek ötlet. Csináljunk új olcsó légitársaságot (olcsón). Recept a következő:
1. Végy egy bukott légitársaság, bukott igazgatóját
2. Vedd elő a jó sajtó kapcsolataidat és elvtársi alapon csinálj hírverést (nem fizetetett reklámot) a jövendőbeli cégednek a közszolgálati médiában (a mi pénzünkön)
3. Keresd meg régi elvtársaidat a tűzközeli információk megszerzéséhez
4. Kérj a Kormánytól (persze elvtársi alapon) támogatást a társaság beindításához (merthogy neked nincs pénzed), viszont vannak kapcsolataid
5. Váltasd le a konkurens légitársaság vezérigazgatóját és egész managementjét
6. Ültess helyükre igazi likvidátorokat, akik csődbe viszik azt
7. Ekkor már lesz piacod és olcsó repülőd
8. Ekkor felhívják a figyelmedet arra, hogy még semmi féle engedélyed nincs a működésre
9. Utasíttasd az elvársaid által, elvtársi alapon pozícióba juttatott PLH igazgatót, az azonnali engedélyezésre (ezt megteheted azért is, mert már az egész ország tud a te működési szándékodról, csak az engedélyező hatóság nem)
10. Mivel ma már csak te vagy egyedül a nemzeti fuvarózó (hisz az előd cég csődbe ment) kérj a veszteségeid finanszírozására állami garanciát

És végül el ne áruld, hogy a jelenlegi gazdasági miniszternek érdekeltségei egy ARC INVESTMENT nevű cégben vannak (micsoda véletlen egybeesés....)

Gonosz lennék, vagy jóvőbe látó? Majd kiderül!

új idők Creative Commons License 2003.04.05 0 0 454
Arcair magyar fapados légitársaság! Ez érdekes. Ilyen légitársaság Magyarországon nincs is.

Egyébként a többivel kapcsolatban is úgy tudom, hogy csak hatósági engedély megszerzése után indíthatnak járatot. Erről egy szó sincs a cikkekben. Van nekik ilyen? Nézzetek utánna, mielőtt konkrét időpontot terveznétek.

Előzmény: kábelbúvár (444)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.05 0 0 453
Csak még foglalni nem lehet.

Őj Ryanair desztinációk, többek közt Pori, Finnország, az új, tegnap megníitott Stockholm - Skavsta bázisról...

beri Creative Commons License 2003.04.04 0 0 452
Ha a nyári menetrendre kattintasz, ott vár az infó:

Budapest zur Buchung

Hinflug Flugnummer Rückflug Flugnummer Wochentag

14:30-16:20 4U784 16:50-18:40 4U785 Mo-So
Reisezeitraum: ab 22.05.2003

Előzmény: Vinnen (450)
kivi000 Creative Commons License 2003.04.04 0 0 451
domain: ryanair.hu
registrant: Private person
registrant: Imre Zsombor
domain_pri_ns: ns.procysoft.hu[195.38.113.5]
registred: 2003-02-15 01:00:14

Előzmény: Vinnen (450)
Vinnen Creative Commons License 2003.04.04 0 0 450
Engem azért egy kicsit aggaszt, hogy a Germanwings honlapján (www.germanwings.com) még nincsen semmi info a budapesti járatukról!

Ez a ryanair.hu mennyire hivatalos honlap? Én úgy tudom, hogy a Ryan-nek nincsenek külön országonkénti honlapjai hanem a ryanair.com-on lehet választani a különböző nyelvek között!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!