Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
-Azért nézz utána, ki adja a fizetésed.
-És azon is gondolkodj el picit, hogy már megint minden hülye szembe jön, és az emberek rendre meghökkennek, a hozzáállásodon. Eddigi bamutatkozásod alapján persze nem feltételeztem rólad a lojalitás nemes érzését, de innentől már az is kérdés, egyáltalán minek vagy a cégnél?
-Az utassal azért kell kedvesnek lenni, mert fizet.
-A fórumokon kiokítjuk bőszen a szakmát régóta művelőket, tojáshéjjal az üllepünkön.
-A kollégák munkáját nyilvánosan égetjük egy másik fórumon.
-A cégem hogyléte lényegtelen, tökmindegy, mert ha nem akarom nem dolgozom....
Nem a Malév a kenyéradóm, mint írtam vala :)
Ha meg kirúgnak, hát kirúgnak. Nem létkérdés az nekem, hogy dolgozzak (és ezért szerencsés helyzetben vagyok mi tagadás). Máskülönben ha abba a pénzbe rokkan bele a Malév amit nekem fizet (egy cégén keresztül) akkor ott már nagy problémák vannak ...
Webberke:
...Dolgozni egy helyen, és repülni egy másikkal, ha azzal a másikkal nekem jobban megéri.
Abeto: És az nem fordult meg még a fejedben, hogy ha a fapadosok lenyomják a Malévet, akkor nézhetsz magadnak új munkahely után? Félreértés ne essék, én megértem, ha kívülállók a Malév ellen, a fapadosokért szurkolnak. De TE, akinek pillanatnyilag a Malév a kenyéradója...
(Más kérdés, hogy a Melévnek létérdeke felvenni a fapadosok által dobott kesztyűt, és piackomform módon válaszolni a kihívásra, de ez egy hosszabb téma)
Peldaul az en igenyeimnek ez szinte tokeletes, ennel mar csak a Maastricht-Budapest, RyanAir lenne jobb, 1 eurocentert :-) de ennek annyi eselye van, mint annak, hogy "mindenki kedvence" meger meg egy evet.
Ne csak Dusseldorfban vagy Kolnben gondolkodjunk, a Ruhr videk nagyon surun lakott, sot errefele az a 100-150km nem akkora tavolsag, mint Magyarorszagon. Szerintem Belgiumbol ill. Hollandiabol is lesz utas boven. Peldanak meg emlithetnem az AirBerlin Munchengladbach bazisat, ez is nagyon jo helyen van, sok nagyvaros vonzaskorzeteben.
Köszi igy már megtaláltam!
Hát ezzel a menetrenddel nem tudom mennyire lesznek sikeresek! Átszállni szinte egyik Germanwings járatra sem lehet, Köln meg egymaga még a környező Düsszeldorfal együtt sem hiszem, hogy elbírna egy napi A319-est! Vagy tényleg nagyon olcsónak kell lenniük!
Na ez utóbbi a gáz (mármint, hogy nem is a M szerződött veled) amit a MALEV szerintem nagyon elszúr. Nem csoda, hogy a munkavállalók nem lojálisak a M-hez, ha az ahol lehet kib.. a dolgozókkal. Mert ugye aki MALEV-os annak évente 1 jegyre ingyen és a többire is erős kedvezménnyel van lehetősége. Na nem mintha, ez a munkavállalók tömegét vonzaná, vagy tartaná meg a cégnek, de még is olyan snassz lenne ha mondjuk egy Lufi-s fapadoson repülne.
Izé én lenni naiv beosztott 1.3
Ha a MALÉV-nek dolgozol, nem velük repülsz legolcsóbban, és nem az lenne jó neked, ha nyereséges lenne a vállalatod ?
Fapadoséknál még keményebb a meló. Úgy tudnak olcsók lenni, hogy hajtják a melóst mint szódás a lovát. Én nem tudom mi a helyzet MALÉV-nál, lehet hogy egy szigorú de igasságos cég jobb lenne webberkének, de amennyit én tudok a fapadosok dolgozói nem elégedettek.
Per pillanat a Malév Rtnek dolgozom, és drukkolni magamnak drukkolok, hogy minél olcsóbban juthassak el innen más helyekre. Persze amíg nincs IDMAR2es jegyem, csak addig ;)
Webberke: ...Európa szerte alakulnak, szinte nap mint nap a low cost társaságok, itthon meg ugye álló víz... Természetesen.
Abeto: Már megbocsáss, kedves Webberke az illetlen kíváncsiskodásért, de volna két szerény kérdésem:
1. Te kinek is dolgozol jelenleg?
2. Te kinek is drukkolsz ebben a meccsben?
06th February 2003
Arc Air intends to start low cost flights from Budapest to the neighboring countries, including Slovakia, Romania and Yugoslavia (Serbia). The management of the former Carpathian Air Transport wants to start with 4 ATR-42 and every second month another ATR's will be added to the fleet (total of 12 ATR-42s).
The company has already signed a contract with Budapest Airport for using the old "Ferihegy 1" terminal (now only used for cargo and GAT).
Source: Kaz Ale
Lehet, de ez a tényeken nem változtat!A cég nem létezik, de már repülőjegy árakat tesznek közzé. Valami itt nem sántit?
Egy légitársaság alapítás, engedélyezéssel együtt a messzi nyugaton szerencsés esetben fél év. Hogy itt mennyi, azt majd meglátjuk.
Remek ötlet. Csináljunk új olcsó légitársaságot (olcsón). Recept a következő:
1. Végy egy bukott légitársaság, bukott igazgatóját
2. Vedd elő a jó sajtó kapcsolataidat és elvtársi alapon csinálj hírverést (nem fizetetett reklámot) a jövendőbeli cégednek a közszolgálati médiában (a mi pénzünkön)
3. Keresd meg régi elvtársaidat a tűzközeli információk megszerzéséhez
4. Kérj a Kormánytól (persze elvtársi alapon) támogatást a társaság beindításához (merthogy neked nincs pénzed), viszont vannak kapcsolataid
5. Váltasd le a konkurens légitársaság vezérigazgatóját és egész managementjét
6. Ültess helyükre igazi likvidátorokat, akik csődbe viszik azt
7. Ekkor már lesz piacod és olcsó repülőd
8. Ekkor felhívják a figyelmedet arra, hogy még semmi féle engedélyed nincs a működésre
9. Utasíttasd az elvársaid által, elvtársi alapon pozícióba juttatott PLH igazgatót, az azonnali engedélyezésre (ezt megteheted azért is, mert már az egész ország tud a te működési szándékodról, csak az engedélyező hatóság nem)
10. Mivel ma már csak te vagy egyedül a nemzeti fuvarózó (hisz az előd cég csődbe ment) kérj a veszteségeid finanszírozására állami garanciát
És végül el ne áruld, hogy a jelenlegi gazdasági miniszternek érdekeltségei egy ARC INVESTMENT nevű cégben vannak (micsoda véletlen egybeesés....)
Arcair magyar fapados légitársaság! Ez érdekes. Ilyen légitársaság Magyarországon nincs is.
Egyébként a többivel kapcsolatban is úgy tudom, hogy csak hatósági engedély megszerzése után indíthatnak járatot. Erről egy szó sincs a cikkekben. Van nekik ilyen? Nézzetek utánna, mielőtt konkrét időpontot terveznétek.
Engem azért egy kicsit aggaszt, hogy a Germanwings honlapján (www.germanwings.com) még nincsen semmi info a budapesti járatukról!
Ez a ryanair.hu mennyire hivatalos honlap? Én úgy tudom, hogy a Ryan-nek nincsenek külön országonkénti honlapjai hanem a ryanair.com-on lehet választani a különböző nyelvek között!