Keresés

Részletes keresés

Abeto Creative Commons License 2003.02.03 0 0 327
Itt a hír magyarul is, bár az angolban több az információ:

A Ryanair bagóért veszi meg riválisát

NSZ • 2003. február 1. • Szerző: R. Hahn Veronika

Ünnepi hangulat uralkodott pénteken Európa „első számú” alacsony költségű légitársasága, az ír Ryanair háza táján. A vállalat bejelentette, hogy megállapodásra jutott a holland KLM-mel riválisa, a fapados Buzz megvásárlásáról. A Ryanair vagyoni helyzetét tükrözi, hogy a vételárat gond nélkül kifizette a „párnája alatt” tartott készpénzből, a finanszírozáshoz nem volt szüksége piaci eszközökre.

Michael O’Leary, a Ryanair karizmatikus vezérigazgatója szerint az üzlet „ellenállhatatlan” volt. A Buzz huszonegy útvonalon közlekedik a londoni Stansted repülőtérről, a Ryanair legfontosabb brit bázisáról. Az ír társaság 23,9 millió eurót fizet a Buzzért, de miután annak készpénzállománya az üzlet lezárásakor 19 millió euró lesz, végsó soron mindössze ötmillió euróba kerül, ami várhatóan egy év alatt megtérül. – A Buzz két súlyos strukturális költségproblémával küzd. Az egyik az alkalmatlan, költséges flotta, a másik, hogy drága és túlzsúfolt repülőtereket vesz igénybe. A Ryanair mindezen egy éven belül tud segíteni – jelentette ki O’Leary. A megállapodás részeként a Buzz Bae–146-os flottáját még ebben az évben visszaszolgáltatják a KLM-nek, és lényegesen hatékonyabb Boeing 737-esekkel váltják fel.

Ugyancsak pénteken száz új generációs Boeing 737-800-as repülőgépet rendelt az ír légitársaság, és e „mérföldkő jelentőségű alkalom” örömére százezer jegyet dobott piacra London és tíz európai – osztrák, olasz, svéd, francia és belga – város között egy útra egy fontért (plusz adó) februárra és márciusra. Egyetlen légitársaság sem nyújtott még hasonlóan olcsó tarifát, tág hozzáférhetőséget és az úti célok ilyen széles választékát.

A Ryanair–Buzz fúzió újabb lépés a fapados légitársaságok koncentrációjában. Tavaly a brit EasyJet 374 millió fontért szerezte meg a British Airways által 1998-ban létrehozott Gót.


Előzmény: Abeto (325)
romeovictor Creative Commons License 2003.02.03 0 0 326
HQ: megertem a felhaborodasodat a kulonbozo adok meg miegyebek miatt, de gondold el, hogy amikor en foglalok egy jegyet akkor van kb $10 sept. 11 ado is! Nem hulyeskedek
Előzmény: HotelQuebec (313)
Abeto Creative Commons License 2003.02.03 0 0 325
Egy érdekesnek túnő friss hír a sajtóból:

Ryanair orders more 737-800s, will buy buzz from KLM
Dateline: Monday February 03, 2003

Ryanair placed an order for 100 additional 737NGs and announced an agreement to purchase KLM's unprofitable low-fare carrier buzz.

The order encompasses 22 firm CFM56-7-powered 737-800s and options for 78 more. It comes on top of Ryanair's order last year for 100 737-800s with an option to buy 50 more. It since has exercised three of those options.
"This means the European low-fare carrier has committed to 250 737-800s since January 2002," Ryanair and Boeing said in a joint statement. "Of those commitments, 125 are orders and 125 are options." The airline said the 22 newly ordered aircraft are scheduled for delivery in 2004-05.

The Dublin-based budget carrier also announced that it reached agreement with KLM to buy buzz for a total of eur23.9 million ($25.7 million). However, since buzz will have eur19 million in cash on completion of the purchase, the net cost is less than eur5 million. The acquisition will be funded from Ryanair's existing cash deposits that presently exceed eur1.05 billion, the airline said.

Buzz's BAe 146 fleet will be redelivered “without cost” to KLM within 14 months and will be replaced by 737s. The airline will operate a fleet in summer 2003 of six BAe 146s and six 737-300s. A number of buzz's unprofitable routes will be closed while frequencies will be increased on remaining routes, O'Leary said.

Buzz currently operates a network of 21 routes from London Stansted to points in Germany, Holland, France and Spain, as well as two French domestic routes. In the year to March 31 it will transport just under 2 million passengers, generating revenues of eur140 million. Ryanair intends to double this to 4 million within the year.

The new order is a major boost for Boeing, which last year lost out to Airbus in a major order for 120 aircraft plus options for a further 120 from easyJet, which previously had only operated 737s.

Heading370 Creative Commons License 2003.01.31 0 0 324
Es meg mondja valaki, hogy mara mar kivesztek a polihisztorok...:-)
Előzmény: HotelQuebec (318)
trikó Creative Commons License 2003.01.31 0 0 323
305-ös hozzászólás:))

Ebben amúgy lehet bolt, mert a turbolégcsavarosok olcsóbban üzemelnek a jeteknél. A megcélzott régióban ráadásul kevésbé finnyásak az utasok a légcsavarra, mint a nyugati úri közönség:))

Előzmény: zsoltk (322)
zsoltk Creative Commons License 2003.01.31 0 0 322
És ezt olvastátok már? :-)

http://origo.hu/uzletinegyed/hirek/vallalatihirek/20030131indul.html

"Indul az els? magyar fapados légitársaság

2003. január 31., péntek, 18:08
Hamarosan megkezdi m?ködését az els? magyar diszkont légitársaság, az egykori Carpathian Air Transport Kft. tulajdonosai által alapított Arc Air. A társaság a tervek szerint Európa közép-keleti részét szolgálja majd a Ferihegyi repül?tér 1-es Termináljáról - derül ki a társaság [origo]-hoz eljuttatott közleményéb?l.  

A tervezett teljes m?ködés elérésekor az Arc Air közel 25 várost szolgál majd ki 40-45 járattal naponta, melyhez 12 repül?gépet fog használni, f?ként 40-50 f?s turbó-légcsavaros gépeket.

Az Arc Air többek közt Marosvásárhelyre, Temesvárra, Belgrádba, Szarajevóba, Velencébe és Lipcsébe indít majd járatokat. A naponta szállított retúr utasok száma becslések szerint eléri az 1700-at, azaz évente az 500 ezer f?t. A retúr utasokra számított átlagos árbevétel mértéke 130 euró.
A társaság szerinta piac legérdekesebb részei Közép-Európa alulfejlett területei, különösen a korábbi szovjet tagköztársaságok. Lényegében a verseny ezeken a területeken korlátozott mind min?ségben, mind hatékonyságban, és a legtöbb esetben ezen területek lakosai csak korlátozott utazási lehet?séggel rendelkeznek. A cég által megcélzott 25 városból csupán 9-nek van jelenleg összeköttetése Budapesttel - áll a társaság közleményében.
[origo]"

trikó Creative Commons License 2003.01.31 0 0 321
6.000.000.000:100=60.000.000 dollár. Ennyi kb. az ára a boeing.com-on is, bár nyilván van ebben flottakedvezmény is.

A malévnek a különböző típusú 18 db NG összesen 750.000.000 dollárért jön, ami átlagban csak durván 42.000.000 dollár/darab, bár ezek többsége 600-as és 700-as lesz, és csak 5db 800-as.

Nem értem a lelkesedést a Ryannél. Vagy rosszul számoltam? :)

Előzmény: Utas2 (320)
Utas2 Creative Commons License 2003.01.31 0 0 320
Egy közelmúltbeli felmérés szerint a Schipholról induló utasok lényegesen több reptéri illetéket fizetnek, mint az átszálló utasok. Ez utóbbiak csupán mintegy 9 EUR összegnyit, míg az onnan indulók minimum 28 EUR-t fizetnek.

Akkor tudom, melyik nap utaztál! Dec.18, ugye? Csak azért, mert a szívinfarktusos esetről én is hallottam. Egyébként saját megfigyeléseim szerint a budapesti gépek rendszeresen korábban érkeznek meg AMS-ba, mint a menetrend.

Ja, ha a Ryan 6 milliárdot fizet 100 gépért, akkor EGY géphez mennyiért is jut hozzá? Ez azért nem semmi üzlet!!! Nem kéne a Malévnak is venni vagy 60-80 gépet ilyen diszkont áron, aztán meg jó pénzért haszonnal eladni a felesleges 50-60-at?

Előzmény: HotelQuebec (313)
trikó Creative Commons License 2003.01.31 0 0 319
Nem hülyéztelek le, csak gondoltam, ha akarsz bosszankodni, ám tedd, de nem muszáj! :)))
Előzmény: HotelQuebec (318)
HotelQuebec Creative Commons License 2003.01.31 0 0 318
na megint lehulyeztel! :-)
vegulis csak egy lelkes amatornek szamitok a Te tudasos mellett. szerintem kolcsonosen felreertjuk egymast folyamatosan, amellett, hogy a velemenyunk is kulonbozik. Sajnos a termeszetembol inkabb az kovetkezik, hogy nem tudom magam felhuzni ezeken a forumos vitakon, de a tobbieken nagyon jol szorakozom.
Előzmény: trikó (317)
trikó Creative Commons License 2003.01.31 0 0 317
Ha valóban úgy látod, hogy csak a szendvics a különbség a fapad és a nem fapad között, akkor bosszankodj bátran.... :)))
Ha nyitott szemmel és higgadtan elolvasod amit írtam, akkor rájössz, hogy nem alégitársaságot szapultam, hanem az újságírót, aki ekkora marhaságot leír Tudod miután szakmai szemmel nézem a dolgokat, 'nem mindegy nekem, hogy mennyibe kerul egy jegy es mennyit veszit/keres a diszkont tarsasag'!

És főleg nem mindegy, hogy a jónép képes e megharagudni a nagyokra az ilyen állat cikkek miatt, mondván: a nagyok rabolnak...

Ha ez ilyen egyszerű lenne, már rég átállt volna mindenki a fapadra.

Már kiveséztük párszor, de néhány apróság:

A fapadosok nem vállalnak felelősséget a törlésekért, nincs szálloda, átírás, nyalom a száját a kedves pórul járt utasnak. Nincs lépten nyomon iroda, ahova szaladhatsz, ha bajod van. Nem adhatsz fel tisztességes poggyászt, nincs hosszútávú járat, nincs kereskedelmi világhálózatuk, nincs Cargo, vagyis az áruszállításból, mint egyre alapvetőbb, világméretű szolgáltatásból tehát nem veszi ki a részét a fapad, mert az munka, eszköz, idő és személyzetigényes, ahogyan az összes felsorolt dolog, amiben nem számíthatsz rájuk...

Ezek a szolgáltatások akkor is megvannak a többi légitársaságnál, ha te belefutottál egy hibás KLM szolgáltatásba. Ugye nem akarod elhitetni velünk, hogy minden légitársaság minden járata ilyen? ...Merthogy elég buta általánosítást sugall, amit írtál!
Viszont kérdezd meg mi történt volna a KLM vagy a Ryan járatán, ha ez a szerencsétlen eset törlésig fajul? Ott mindjárt fordult volna az állás.

A fapad egy rövidtávú tömegárú amire szükség van!
De kéretik nem összehasonlítani a BKV-t egy luxusbuszos céggel....

Előzmény: HotelQuebec (313)
Heading370 Creative Commons License 2003.01.31 0 0 316
Azert az a 23.9 millio euro marha keves penznek tünik egy legitarsasagert! Manapsag egy focistaert is kifizetnek többet! :)
Persze egy focista neha több profitot termel mint egy legitarsasag...
Azert kivancsi vagyok en is, meddig er az a takaro...
Előzmény: marioo (311)
trikó Creative Commons License 2003.01.31 0 0 315
"Január végén az új német légitársaság és írországi vetélytársa, a Ryanair árháborút indított a német utasok megnyerése érdekében. A német cég január 29-én 1 fontért - alig több mint 350 forintért - kínált egy jegyet a Köln-London Stansted járatra. Válaszképpen a Ryanair 50 pennyért adta a jegyeket a Frankfurt és London közötti útvonalra. "

Ebből nekem az derül ki, hogy a németek indították a háborút. Legfeljebb rácsesznek. Mindenesetre a tiszességtelen árverseny látszatát úgy kerülhetné el a német, ha ezután mindig ennyiért adná a jegyet:)))))


Előzmény: marioo (311)
Heading370 Creative Commons License 2003.01.31 0 0 314
Kevesbe magyarosan, de talan akkuratusabb adatokkal, azoknak, akik a szamokra is kivancsiak:

http://www.ryanair.com/press/2003/jan/ops-en-310103.html

Erdekes, hogy ha nem is hosszu ideig, de a jovo ev tavaszaig a Ryanair is azt fogja tenni, ami alapvetöen ellenkezik az eddig hirdetett alapelveivel: vegyes flottat üzemeltet majd.

Előzmény: marioo (311)
HotelQuebec Creative Commons License 2003.01.31 0 0 313
nem tudom mi bajod van???? nem mindegy Neked, hogy mennyibe kerul egy jegy es mennyit veszit/keres a diszkont tarsasag? erdekes, hogy a fapadosok hatalmas nyeresegeket kepesek konyvelni (amelett, hogy az araikat ossze sem lehet hasonlitani meg a vonatjegyek araval sem) viszont a sokat altal ugy dedelgetett es istenitett hagyomanyos legitasasagok csak a deficitet termelik. Ja elnezest, ott adnak szendvicset az uton....

Inkabb azt nem ertem, hogy az ujsagirok miert hozzak fel peldanak, hogy ugyan a jegyek olcsok, de az utasnak kell kifizetni a kulonbozo extra koltsegeket, pl. repteri adok. Talan ez a "hagyomanyos" tarsasagok esetben nem igy van????? Csak ott meg a repjegy resz is tizszer annyi. Egy kis pelda, sajat tapasztalatombol:

a KLM most 249€-ert arulja akciosan (!) a budapesti jegyet (Amszterdambol persze). Ez nagyon jol hangzik eddig. Erre az osszegre 3 kulonbozo ado jon meg ra (fogalmam sincs micsoda) 1,6€ + 5,35€ + 28.22 €. Amit en kicsit felhaboritonak talaltam az az ugynevezett "booking fee" ami meg pluszban 25€. OK nem erdekel ez van es kesz, ezert nem fogok agyverzest kapni, csak csalodtam. Karacsony elott mentem haza, igy es Amszterdamban varakozva vettem eszre, hogy eloszor 1 oras majd kesobb 1,5 , 2,5 majd 3 oras kesest jeleztek a monitorok. Ez egyebkent az esti kozos klm/mah jarat volt. haza is szoltam azonnal, hogy ne nagyon varjanak mert nagy keses varhato (ez meg akkor tortent amikor csak kissebb 1 ora koruli kesest josoltak). Vissza is szoltak otthonrol, hogy sajna le kellett szallni Frankfurtban mert valaki szivrohamot kapott. OK elofordul, legalabb tudtam mi tortent, nem ugy, mint a tobbi 110 utas akik semmilyen tajekoztatast nem kaptak az eg vilagon. Kicsit kesobb (tobb, mint 2 ora varakozas utan) megkerdeztem a KLM szemelyzetet (a gate-nel senki nem volt, ezert jo messzire a transzfer pulthoz kellett menni), hogy esetleg egy italt vagy szendvicset nem tudnanank-e felajanlani, ha mar ilyen hosszu a varakozas es meg mindig se hire se hamva a gepnek. Nem is szamitottam masra, ok meg azt sem tudtak mi tortent, miert nincs sehol a gep. Persze etel/ital sem volt, lehet, hogy azert mert este 10-kor bezarnak az ettermek??? Na mindegy 20:40 helyett ugy 1 korul mar el is indultunk. Most akkor az a kerdesem, hogy mi a kulonbseg a fapados es a hagyomanyos kozott? Az, hogy sorryztak az utaskiserok? Vagy az, hogy eggyel tobbszor kaptam narancslevet?
Elnezest, ha hosszu voltam.

Előzmény: trikó (309)
trikó Creative Commons License 2003.01.31 0 0 312
...utasonként egy font nyereségből fussa!!!

Előzmény: Heading370 (310)
marioo Creative Commons License 2003.01.31 0 0 311
Kicsit magyarosabban:)))

2003 január 31. HVG

Konkurens légitársaságot vásárol az olcsó utakat kínáló Ryanair

A rendkívül olcsó jegyeiről elhíresült ír légitársaság, a Ryanair bejelentette, hogy 23,9 millió euróért megvásárolja a holland KLM tulajdonában lévő, a repülőjegyeket ugyancsak diszkontáron kínáló Buzz légitársaságot. A Ryanair tovább gyarapítja légijáratait, és szóba került, hogy a magyarországi sármelléki repülőteret is felveszik európai bázisaik közé.

A CNN információi szerint a Ryanair április 1-ével fejezi be a rivális Buzz légitársaság felvásárlását, így az európai légitársaságok piaca tovább konszolidálódhat. Michael O'Leay, az ír cég vezetője közleményében úgy vélekedett, hogy "a Ryanair folyamatosan szorította ki a konkurens diszkont légitársaságokat az európai piacról, így épp ideje volt, hogy ez a terjeszkedés egy cégfelvásárlásba torkolljon". A Ryanair terveiben az szerepel, hogy a Buzz idén 4 millió utast szállítson a tavalyi 2 millió után, majd a felvásárolt cég 2004-ben nyereséget is termeljen.

A Ryanair legnagyobb konkurense az EasyJet; míg ez a két légitársaság folyamatosan tudja növelni járatai számát, a nagy, hagyományos cégek - mint a British Airways vagy a Lufthansa - csökkenteni kénytelenek járataik számát, és alkalmazottaik létszámát. A Ryanair kedden Londonban tett bejelentése szerint a stockholmi Skavsta repülőteret is felveszik a bázis kikötők sorába, és nemrégen szóba került, hogy a sármelléki repteret is bevennék bázisaik közé.

A német Lufthansa, látva az olcsó jegyek iránti hatalmas keresletet, nemrég elindította saját diszkont-légitársaságát, a Germanwings-et. Január végén az új német légitársaság és írországi vetélytársa, a Ryanair árháborút indított a német utasok megnyerése érdekében. A német cég január 29-én 1 fontért - alig több mint 350 forintért - kínált egy jegyet a Köln-London Stansted járatra. Válaszképpen a Ryanair 50 pennyért adta a jegyeket a Frankfurt és London közötti útvonalra.

Előzmény: Heading370 (310)
Heading370 Creative Commons License 2003.01.31 0 0 310
Gondoltam, ezt bemasolom ide:

Boeing Wins Ryanair Order for Up to 100 Planes Worth $6 Bln

Dublin, Jan. 31 (Bloomberg) -- Boeing Co., the world's
largest planemaker, won an order from Ryanair Holdings Plc for as
many as 100 jetliners worth $6 billion, giving Boeing a boost to
overcome a drop in demand.
Ryanair, which announced today that it will buy KLM Royal
Dutch Airlines NV's no-frills unit, Buzz, will end up with a fleet
of 250 of Boeing's 737-800 planes, it said in a Regulatory News
Service statement. Last January Ryanair ordered 100 single-aisle
737-800 airplanes with options for 50 more.
The order helps boost production for two years that analysts
expect to be the most difficult for the airline industry every.
Boeing's production fell 27 percent to 381 planes last year from
527 in 2001. Production at the Chicago-based planemaker will drop
a similar percentage to as few as 275 planes this year.
For Ryanair, the additional planes will help it enlarge its
network of routes and base airports, especially at Stansted
airport in London. It will be able to use Boeing 737s to replace
less-efficient BAE 146 planes now in Buzz's fleet. Ryanair has
said it will return the BAE 146 planes to KLM within a year, to be
replaced by 737s.

trikó Creative Commons License 2003.01.31 0 0 309
A diszkont társaságok egyébként kidolgozták azt a módszert, hogy valóban képesek egy utast 1 fontért kifizetődően szállítani, de csak abban az esetben, ha az egyéb költségek - az adóktól a utaskiszolgálás díjáig - hozzáadódnak az összeghez.

Ühüm! Egy font per fő!

Ezért kb 1 tonna kerozint lehetne tankoni a repülőbe (ha van elég utas) amit az elindulástól számolva úgy 15-20perc alatt a gép meg is iszik, aztán leesik az égről.

De mondok mást! Hátha még a kerozint is rászámolják az 1 fontra költségként.

Tegyük fel, minden létező költséget az utas fizet, és ezen felül ad egy fontot a légitársaságnak:
Így mondjuk bejön egy átlag járaton 160 font. Egy 737-800-as kategóriájú gép ára legyen 40.000.000 Font. Így pont negyedmillió lerepült járat után jönne be a gép ára!!! ha addigra nem a roncstelepen állna már régesrég...

Háááááhhhhááááhháhháháááááááááááááá!!!!

OK! A fapados légitársaságok minden szépre képesek, de az újságírók szerint -mint látjuk- még csodákra is....

Előzmény: marioo (303)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.30 0 0 308
Egy retúrjegy innen velencébe 69€ért nem hangzik rossznak!
Előzmény: HotelQuebec (307)
HotelQuebec Creative Commons License 2003.01.30 0 0 307
talan ez a hir es ez a cikk az ami az elso jo hir. a korabbiak inkabb pletyka szinten voltak, de itt vegre meg szamokat is latunk. Diszkont Legitarsasag, ez egy meglepoen jo nev!
Előzmény: Törölt nick (306)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.30 0 0 306
És akkor még egy hír...

SAS sets up separate low-cost airline

SAS yesterday told Financial Times that they will launch Scandinavian Lite to compete head on with the low-cost airlines.

Scandinavian Lite will be launched during the first quarter of 2003 and fly to Alicante, Athens, Bologna, Budapest, Palma and Rome.

Törölt nick Creative Commons License 2003.01.30 0 0 305
Ez meg ma jelent meg... Remélem nem baj, hogy nagy a cikk :)

Törölt nick Creative Commons License 2003.01.30 0 0 304
Bizony , ez van fennt a honlapon is "Majd mi megmutatjuk a Germanwingsnek hogyan kell akciózni" címszó alatt :D
Előzmény: marioo (303)
marioo Creative Commons License 2003.01.30 0 0 303
Germanwings: 355 forintért Kölnből Londonba

2003. január 30., csütörtök, 10:16

Az új német fapados légitársaság, a Germanwings és írországi vetélytársa, a Ryanair árháborót indított a német utasok megnyerése érdekében. A német cég szerdán 1 fontért - 355 forintért - kínált egy jegyet a Köln-London Stansted járatra. Válaszképpen a Ryanair 50 pennyért adta a jegyeket Frankfurt és London között- írja a BBC News Online.

A légitársaságok természetesen veszítenek minden eladott akciós repülőjegyen, mert a jegyekhez kapcsolódó adókat és díjakat ebben az esetben a cégek fizetik meg az utasok helyett.

A diszkont társaságok egyébként kidolgozták azt a módszert, hogy valóban képesek egy utast 1 fontért kifizetődően szállítani, de csak abban az esetben, ha az egyéb költségek - az adóktól a utaskiszolgálás díjáig - hozzáadódnak az összeghez. Ezekkel együtt pedig a viteldíj összege már 15 fontot tesz ki.

A Lufthansa résztulajdonában lévő Germanwings azzal is növelni próbálja utasainak számát, hogy nem kizárólag egyetlen járatra, hanem összes járatára, így a népszerűbb hétvégi utazásokra is rendkívül olcsó jegyeket kínál - írja a BBC News Online.

[origo]

Előzmény: Törölt nick (302)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.29 0 0 302
Sőt, London Stansted ről:

Reims in France
Pau also in France
Maastricht in Holland
Haugesund in Norway
and Niederrhein-Dusseldorf in Germany

Április 30tól.

Ezen kívül járatszám bővítés is van:

Routes From Stansted New Daily Frequency Extra Flights Per Day
Milan 6 +4
Barcelona 3 +3
Rome 5 +2
Frankfurt 6 +2
Strasbourg 2 +2
Bologna 2 +1
Kerry 2 +1
Hamburg 3 +1
Turin 2 +1
Venice 4 +1
Stockholm 5 +1

Remélem jól olvasható :D

Törölt nick Creative Commons License 2003.01.28 0 0 301
Új desztinációk - többek között Tampere, Finnország - a Ryanair kínálatában, stockholm - skavsta kiindulással (Párisz, Oslo, Aarhus, stb.)

Már ha érdekel valakit :D

Törölt nick Creative Commons License 2003.01.27 0 0 300
Hát lehet, hogy az Easyre vonatkozik de én marhára a ryanairrel emlékszem :D De mondom ez elég hiányos info, lehet, hogy rosszul emlékszem... habár ... Nem tom' na :D
Előzmény: SajtFondue (298)
Heading370 Creative Commons License 2003.01.27 0 0 299
Aztan persze attol mert ezt olvastam tavaly, iden meg valtozhat a terv...
Előzmény: Heading370 (297)
SajtFondue Creative Commons License 2003.01.27 0 0 298
Lehet,hogy ez az info az Easy-re vonatkozik,mert azt én is hallottam,hogy terveznek ilyet...??
Előzmény: Törölt nick (296)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!