Keresés

Részletes keresés

kicsitommy Creative Commons License 2003.04.15 0 0 537

OK, bocs hülye kérdés volt. Tudom, hogy a 2/A-t átalakítják. Milyen végzettség kell ide? (hogy itt dolgozhass) És van-e valami tanfolyam?
Bocs a sok kérdésért, csak érdekel. :)
Biztos jó meló lehet.
Előzmény: Törölt nick (525)
Heading370 Creative Commons License 2003.04.15 0 0 536
A Formule1 szalloban az 1-2-3 fös szoba altalaban 29 euro egy ejszakara.
Ha kell meg segitseg irj batran!
Ha telen mennel nagy ovatossagra intenelek a stansted-i csatlakozasnal, jellemzö modon egy kis köd könnyen összedönti a menetrendet, es ha lekesed a geped termeszetesen uj jegyet kell venned! Az meg lehet hogy több lesz mint 1 eurocent! De nyaron remelhetöleg kevesebb gond lesz ezzel. En meg nem jartam Stansted-en, de azt mondjak nem egy idegnyugtato elmeny!
Előzmény: Vgyuri (535)
Vgyuri Creative Commons License 2003.04.15 0 0 535
Graz az nincs olyan jó, mint Ferihegy 1, de egy ilyen szabadjegyes vasutasgyereknek még nem kizárt. Meg mehetek talán Pozsonyból is, az sem vészes. A London-Stanshedi átszállásnál egy hamburgernyi idő után tovább tudok menni Charleroiba, a két jegy együtt is csak 58 euró, ez még belefér a költségkeretembe. Meg ha a szállás nem 80 dollárnál kezdődne, mint a Ryanair preferált szállóiban, akkor még 2 napot is maradnk és akkor tényleg megnézném Brüsszelt rendesen. Utána délfelé Brüsszel főpályaudvarán felülök a luxemburgi vonatra, és nem is kell elmennem Luxembourgig, mert ahova megyek (Bousrscheid), útközben van. Nyerhetek 60 kilométert:-)

OFF
Tavaly vonattal mentem Debrecenből Luxemburgba végig, akkor Koblenzben szálltam meg éjszakára, az is 50 euro volt, a német szakaszra meg csak féláru vonatjegyem van, elköltöttem kb. 100 eurót. Igaz, még egy kis rajnai kirándulásra is volt időm. Ennél már csak az volt kalandosabb, de ez már, hogy Luxemburgból nem hazajöttem, hanem Litvániába Vilniusba Liege-Berlin-Varsó útvonalon 3 átszállással és berlini eltévedés miatti vonatlekéséssel, varsói helyjegynemkapás miatti állomáson alvással:-)

ON

Luxemburgba miért nem mennek fapadosok? Az olyan gazdag ország, hogy a lakóinak rendes repülőre is telik? A "lowcost airticket" site emlegeti a Luxairt, de hát az a rendes légitársaság, annak a kedvezményes jegyei is drágák.

Előzmény: Heading370 (534)
Heading370 Creative Commons License 2003.04.15 0 0 534
Hahn szerintem nem tartozik sehova, az csak ugy ott van... A Ryanair hivja Hahn-Frankfurtnak...
Lehet hogy en rossz terkepet nezek, de Frankfurttol nyugatra van, nem delre, es akarhogy is nezem, Luxemburghoz ez lenne a földrajzilag legközelebbi repter. Ez, ha jol latom olyan 60-70 km lenne. Hogy vonatkapcsolat van-e, azt most igy hirtelen nem tudom.
Hahn-ra egyebkent a Ryanair jar. Szerintem Budapeströl eleg bonyolult lenne, meg a legutobbi brüsszeli-romai utadnal is bonyolultabb! :) Budapest-Graz-Stansted-Hahn-Luxemburg! Erre egy nap nem is lenne eleg...
Brüsszel-Del, alias Charleroi kb 60 km-re van Brüsszeltöl, van vonat is, a Ryanair üzemeltet buszokat is Brüsszel belvarosaba, kb 6 euroert, azt hiszem.
Brüsszelben egyebkent több napra is elegendö latnivalot tudnek ajanlani, olcso szallaskent pedig igy hirtelen a Formule1 "fapados" motellanc egy szallodajat ajanlanam.
Azt hiszem Luxemburggal nincs nagy szerencsed. Nem tudom Magyaro.-rol honnan indulnal, de a legközelebbi Ryanair repter meg mindig Graz. Persze juliusig lehet hogy lesz közelebb is...
Addig be kell erned az egyetlen Germanwings kinalta lehetösegekkel. Köln-Luxemburg vasuton hogy hangzik?
DAttis:
A Germanwings-szel azert tagulnak egy kisse a fapad lehetösegek az Iberiai felsziget fele is!
Kölnön keresztül Barcelonaba, Madridba, Lisszabonba mennek. Ha mazlid van,oda-vissza 100 eurobol megvan.

3color:
En meg mindig nem ertem a Ferihegy 1 es 2 közötti problemat! Azt ertem, hogy a BA (erdekes en azt hittem a BA mindenütt a British Airwayst jelenti repülös körökben) elesiti a kaszagepet, de hat a Ferihegy 2 egy szep uj, csillogo-villogo terminal az igenyes utasoknak es legitarsasagoknak kisse dragabban, a Ferihegy1 pedig egy lepukkant regi epület fapadosoknak occsuert. Vagy nem jol latom, tul naiv vagyok?

Előzmény: Vgyuri (528)
kerusz Creative Commons License 2003.04.15 0 0 533
Hahn Frankfurttol delre kb. 60-70 km-re van... Luxemburghoz nem idealis...

KP.

Előzmény: Vgyuri (528)
rDave Creative Commons License 2003.04.15 0 0 532
Carpy: engem is érdekelne ám egy ilyen összefoglalás. Ahogy neten olvasgatok lépten nyomon látom hogy "divatos" dolog írni a témában de komolyabb összefoglalást a német Focus magazin tavaly novemberi számában láttam csak. Az viszont szépen táblázatos volt, stb-stb de ma már lehet hogy elavult :)
DAttis: nézelődj alaposabban a neten! :) főleg német fapad cégek házatáján. pl. a hlx meglepően sok üdülőhelyre jár.
Dave
tjsz Creative Commons License 2003.04.15 0 0 531
http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&nID=157486
Carpy Creative Commons License 2003.04.15 0 0 530
En mar elveszek itt a sok fapad kozott. Tudnatok valami rovid osszefoglalast adni arrol, hogy mikor, ki alapitott fapados tarsagot, es mikor melyik vasarolta meg a masikat, es jelenleg hany mukodik, es hany van alakulofelben? Esetleg valami rangsort felallitani kozottuk a jelenlegi desztinaciok, geppark merete, stb. szerint? Vagy tudtok egy URL-t, ahol az ilyesmi ossze van szedve? Nagy segitseg lenne, melyet elore is koszonok.
Előzmény: Utas2 (526)
DAttis Creative Commons License 2003.04.15 0 0 529
Helló!

Azért érdekes kérdésként felvetődik bennem, hogy az általad említett spanyol és görög üdülőhelyekre a fapadosok elrepülnek-e, mert ugye Bp-ről is leginkább charter gépek járnak (Costa Brava, Costa de Sol stb) ami ugye nem olcsó 60ezer Ft körül is van .
Egyáltalán van-e esélyük ide forgalmat bonyolítani a fapadosoknak a charter járatok mellett.

Előzmény: METYA (492)
Vgyuri Creative Commons License 2003.04.15 0 0 528
Hahn az hova tartozik? Kölnhöz? A Germanwings-et megnéztem, de az este megy. Pedig amúgy onnan már Luxemburg csak 3 óra vonattal, van is egy jó közvetlen vonat délben. De Bp-Köln este van, tehát meg kellene ott szállnom. Ugyanez van a Ryanair-ral, Londonon keresztül estére tudok Brüsszelbe érni. Tényleg, ott még csak átutazóban voltam 3 órát, nem is lenne rossz ott tölteni az éjszakát meg a másnap délelőttöt. Mennyire van a Brüssel-alsó a várostól? Vonattal is lehet menni, mert arra szabadjegyem van. Tudtok valami olcsó szállást ajánlani.

A fél topic a Németalföldön él, csak van valakinek ötlete:-)

Előzmény: Törölt nick (524)
trikó Creative Commons License 2003.04.15 0 0 527
Nem kapnak kedvezményt. Azért dobtam fel a kérdést, mert eléggé nyilvánvaló, hogy a BA Kft nem az utasoknak akar kedvezni igazából, hanem a fapad-cégeknek.
Előzmény: Carpy (514)
Utas2 Creative Commons License 2003.04.14 0 0 526
Úgy tűnik, ezek a Ryanos gyerekek elég kemény üzletemberek, még tovább sikerült nekik faragni a buzz árából a hollandusokkal szemben:

"Ryanair completed its acquisition of buzz last week at a price of eur20.1 million ($21.7 million), renegotiated from eur23.9 million "as a result of a number of issues which arose during the due diligence process."

KLM said that effective Friday, the activities of buzz were transferred formally to Ryanair and the transaction will be included in KLM's results for FY03.
Ryanair said it acquired 10 aircraft--six 737-300s and four BAe 146s--up to 130 employees and some airport facilities that were owned by KLM uk, comprising the core operation of buzz. KLM uk will retain up to 470 of the staff as well as the headquarters building at London Stansted and the assets and liabilities of the legal entity that was trading as buzz.

Ryanair formed a new subsidiary, Buzz Stansted, which will hold the UK AOC approval to enable the company to recommence service May 1. Initially it will operate a network of 12 routes. Floris Van Pallandt, former CEO of buzz, will be returning to KLM as previously agreed. The new CEO of Buzz Stansted will be John Osborne, former director of operations for Ryanair and former CEO of GB Airways and Virgin Express."

Törölt nick Creative Commons License 2003.04.14 0 0 525
Per pillanat 2Bn hisz 2A zárva tatarozás miatt _) Épp a csekk int újítják fel, a Malévnak, tehát majd ott fogok munkálkodni nagyrészt. Ha kész lesz. (Június eleje legkésöbb... )
Előzmény: kicsitommy (522)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.14 0 0 524
Hahn kozel van Luxembourghoz, ugy emlekszem.
Előzmény: Vgyuri (521)
kicsitommy Creative Commons License 2003.04.14 0 0 523
Nem, NEM sértődrtem meg érte. DE tényleg nem direkt írtam úgy, lehet, hogy egy kicsit hosszabban nyomtam meg az adott (l) gombokat!
:)
Előzmény: Utas2 (516)
kicsitommy Creative Commons License 2003.04.14 0 0 522
Szerintem az tök jó meló.
Egyáltalán nem nézlek le érte.
A 2/A-n, vagy a B-n dolgozol?
Előzmény: Törölt nick (517)
Vgyuri Creative Commons License 2003.04.14 0 0 521
Július 23-án kellene mennem Luxemburgba. Van oda lókoszt? A Ryanair és Germanwings még közelitőleg (átszállással) sem jó, mert mindegyikkel délután meg este érkezik Brüsszelbe és Kölnbe, tehát 16.00-ig nem tudok Luxemburgba érni. Nincs valami még?
hjoco213 Creative Commons License 2003.04.14 0 0 520
Kedves Topictársak!

Az utóbbi időben kicsit elhanyagoltam a repülős fórumokat, elnézést érte! Most azonban beleolvasgattam, és örömmel látom, hogy mennyi újdonság lesz a közeéjövőben. Szeretnék egy kis segítséget kérni: Nagyon felkeltette érdeklődésemet a Germanwings járata, és azt szeretném megkérdezni, hogy hol lehet rá jegyet venni? Előre is köszi!

Egy kis érdekesség:

http://www.airliners.net/open.file/298380/L/ - Cityair metroliner

http://www.airliners.net/poen.file/337507/L/ - Germanwings A319

http://www.airliners.net/open.file/337919/L/ - Snowflake B737-800

Üdv mindenkinek!
Jocó!

Előzmény: marioo (505)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.13 0 0 519
Athén, Tesszaloniki...

Germanwings pl.

Előzmény: bogyó (518)
bogyó Creative Commons License 2003.04.13 0 0 518
Sziasztok,

szerintetek el lehet érni Görögország bármely részét ócsó légitársasággal?

Törölt nick Creative Commons License 2003.04.13 0 0 517
Check in agent vagyok, szóval nagyjából egy senki ;> De én szeretem.
Előzmény: kicsitommy (513)
Utas2 Creative Commons License 2003.04.13 0 0 516
Mielőtt megsértődnél:
csak vicceltem... (és lehet egy s is.)
:)
Előzmény: kicsitommy (513)
Utas2 Creative Commons License 2003.04.13 0 0 515
Ugye emlékszel a Hahn-i élménybeszámolómra? Írtózatosan drága ott is a parkolás a reptér 1 kilométeres körzetében.
(Kell a bevétel...)

kicsitommy,
bocsesz, de a töltessz, az két s és csak egy l. A hello is csak kettő.

Üdv a topicon.

Előzmény: trikó (512)
Carpy Creative Commons License 2003.04.13 0 0 514
Ferihegy 2-n kapnak kedvezmenyt? Csak Malev utasok, vagy masok is? Hogy mukodik ez?
Előzmény: trikó (512)
kicsitommy Creative Commons License 2003.04.13 0 0 513
helllo Webberke, te pontosan milyen posztot is tölltesz be a Malévnál?
trikó Creative Commons License 2003.04.13 0 0 512
Gondolom a fapad-utasok nem kapnak 50% kedvezményt a parkolásból.... :(
Előzmény: zar 116 (511)
zar 116 Creative Commons License 2003.04.13 0 0 511
Május 15-től a Ferihegy 1. parkolóját is fizetőssé teszik.
trikó Creative Commons License 2003.04.12 0 0 510
Utasszempontból igaz amit írsz, de ismét emlékeztetnék, hogy a légiipar ennél sokkal bővebb. A szolgáltatás nem a szendvicsből és az ülések feltöltéséből áll, hanem az utasforgalmon kívül is nagyon sokmindenből. Kicsit demagóg duma, de nem kívánom egyikünknek sem, hogy mindaz a szolgáltatás megszűnjön a világ légiiparában, amit a szimpla középtávú utasszállításon túl a légicégek nyújtanak. Valszleg rendesen megbillenne a gazdaság. A magyar is...

______

Szvsz kár éles választóvonalat felállítani keleti és nyugati utazók között. A határok folyamatosan elmosódnak egyrészt, másrészt Európa nyugati része koránt sem annyira egységes. Ugyanezen az alapon mindhatom, hogy mást jelent a fapad egy svéd, angol, portugál vagy német utas számára, mert itt is más az utazók összetétele.

Prága kezd csomóponttá válni. Ennek nagy szerepe van mindenféle forgalomnövekedésben. A fapad más városokban is nagy szeletet harap a tortából - az említett "taxit választó" utasok miatt. Tehát a piac átrendeződik, a fapad elviszi az olcsón utazóket, és bővítheti is a kapacitást e szegmensben, de az ezalatt látható forgalomváltozásból nem szabad messzemenő következtetéseket levonni. Ha egy fapados mondjuk Budapestről első évben 100.000, második évben 400.000 magyar utast fog vinni, az nem fogja azt jelenteni, hogy minden évben 300.000-re több hazai utasa lesz, és azt pláne nem, hogy minden évben 300%-kal fog nőni a forgalma.
Így attól sem félek, hogy Prágában két év múlva 10 gépből 9 fapados lesz:)))

Előzmény: Utas2 (502)
kábelbúvár Creative Commons License 2003.04.11 0 0 509
A Ryanair ír fapados légitársaság pénteken bejelentette, hogy lezárta kisebb vetélytárs Buzz légitársaság átvételét annak ellenére, hogy még nem kapta meg a verseny-felügyeleti szabályozók engedélyét a vételre. A Ryanair az eredeti árnál olcsóbban, 20,1 millió euróért jutott hozzá konkurenséhez - írja a BBC News Online.
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.10 0 0 508
Bizony, de így hírdették. (Mintha Debrecen lenne :D)
Ezt majd még hozzáteszik, hogy "We really fly to Budapest!" :D Vagy ilyesmi...
Előzmény: Utas2 (507)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!