Üdv.
Laci:Köszönnyük a képeket.A 293-as apróság :) biztos fenn lesz a honlapon.
Az Oroszok tökéletlen buherálásairól nekem a békávé jövője jut eszembe.De nagyon bízom benne,hogy TÉVEDEK!!!!!
Ma még gyűjtöm az anyagot a 200-asokhoz,és valószínűleg a héten már fenn is lesznek.Majd szólok.Ha valakinek van olyan képforrása neten amit használhatok (saját képek hiányában)szójjon feltétlenül.Köszönöm!
"Hmmm... vajon milyen okosság miatt kellet az utolsó elötti ajtó felét elsötétíteni??(kifehéríteni)"
Mert valszeg az nem üveg, hanem furnér. :o)
1993 -ban két hónapig éltem Moszkvában, és még ettől nagyobb furcsaságokat is láttam. Például:
-Komplett utasablak pozdorja vagy fém lemezzel helyettesítése. (Az már fullextra, ha a kocsi színére is van "fényezve").
-Innen -onnan hiányzó lámpatestek (A magasságjelzőről ne is beszéljünk, az default nem működött jóformán egy buszon sem, kivéve a szélvédő fölött, elöl lévő három, sárgaszínű "gyertyát", de az is csak a csuklósokon -ez ugyanis a járműszerelvény megjelölése odakinn, mint itt Mo.-n régen a zöld szegélyű, egyenlő oldalú háromszög).
-Tükörradiál gumik
-Visszapillantók, ablaktörlők rendszeres hiánya
-MVG hidas, azaz nem trilextárcsás kociknál 1-2, sőt több kerékanya, sőt, keréktőcsavar hiánya.
És ezeket a kocsikat nem a bontóban láttam, hanem "rendesen" a forgalomba kiadva.
Üdv mindenkinek.
16-os képet biztos találok.az erdmény látható lesz!
Na és ez a kubai alacsonypadlós szörnyeteg nem semmi :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Egyyébként az oldalamat készítem nagyüzemben.Ehez keresek anyagot.Valaki tegye már meg nekem,hogy elküldi ide az összes ikarus 2**,3**,és4**-as tipusszámokat.köszönöm!
E-mail NEKEM