Keresés

Részletes keresés

Vinnen Creative Commons License 2003.04.24 0 0 580
Vagy Graz-London Ryanair-el és onnan már szintén van Ryanair járat mind Göteborgba, mind Malmöbe!
Előzmény: Törölt nick (579)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.24 0 0 579
Budapest - Stockholmot megkaphatod úgy 35-40 ezer Ftból illetékestül. Vagy valahogy eljutsz Frankfurt-Hahn repterére és onnan közvetlen Malmö vagy Göteborg :)
Előzmény: gluki23 (578)
gluki23 Creative Commons License 2003.04.24 0 0 578
Segítséget szeretnék kérni!
Hogyan tudnék a legolcsóbban Svédországba(Malmo/ Göteborg) repülni fapadossal, hogy az ne kerüljön túl sokba. Maximum egyszer szeretnék átszállni.
Mennyibe fog ez nekem kerülni? Fapados gépnél mennyi az illeték?
El?re is köszönöm a segítséget!
Vinnen Creative Commons License 2003.04.24 0 0 577
A Volareweb új járatai:

Prága-Velence (érdekes a fapadosok is mindig előszőr Prága felé nyitnak és csak aztán jön, ha jön, Budapest)
Rimini-London/Gatwick(egy ex-Ryanair járat)
Frankfurt/Hahn-Milano/Malpensa (Ryanair konkurencia azzal a különbséggel, hogy nem itt Milánó nem Bergamot jelent)

Az árak 9,99€-nál kezdődnek.

Látta valaki a Ryanair új reklámját, amiben a volt iraki tájékoztatási miniszter Easyjet szóvivőként mondja, hogy az Easyjetnek vannak a legalacsonyabb árai?

Le lehet tölteni az Internetről?

Egy kis csemege a Ryanair honlapról:

"DON’T MENTION THE WAR TOBY!

In response to the whinging remarks by Easyjet’s Toby Nichol, Ryanair’s Head of Communications, Paul Fitzsimmons said:

“The war is on Toby, and if you can’t stand the heat, get out of Baghdad. You can run, but you cannot hide from the truth:

EASYJET CAN’T MATCH RYANAIR’S LOW FARES.

EASYJET CAN’T MATCH RYANAIR’S PUNCTUALITY. EITHER!

Those that can (Ryanair) - DO, those that can’t (Easyjet) – whinge.

Ryanair are No.1 for low fares and punctuality, Easyjet are No.1 for whinging!

Toby, I’ll send round a box of hankies.”

Heading370 Creative Commons License 2003.04.23 0 0 576
Ja es ne felejtsük ki a Deutsche BA-t sem, bar Magyarorszagrol nezve nem ök a legattraktivabbak.

http://online2.flydba.com/online/jsp/jsphome/index_js.jsp?popup=1

Azert akinek meg van hozzatennivaloja a listahoz, az ne habozzon!

Előzmény: Heading370 (540)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.23 0 0 575
Hát najah... de csak ha nagyon muszáj... tudod hogy van ez :D
Előzmény: trikó (574)
trikó Creative Commons License 2003.04.23 0 0 574
Hogy bírsz kerek, hibátlan szakszöveget is nyomni, ha kell:)))
Előzmény: Törölt nick (572)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.23 0 0 573
Megnéztem, 167 utas volt tegnap, 170es konfig mellett.
Előzmény: Vinnen (566)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.23 0 0 572
Mit? :)
Előzmény: trikó (571)
trikó Creative Commons License 2003.04.23 0 0 571
Na látod! :)))
Előzmény: Törölt nick (568)
Vinnen Creative Commons License 2003.04.23 0 0 570
Igen teljesen érthető volt.
Köszi!
Előzmény: Törölt nick (568)
Utas2 Creative Commons License 2003.04.22 0 0 569
:)))
Előzmény: vince (565)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.22 0 0 568
Bocs Az UM kiséretnélküli gyereket, az MCO egy a légiközlekedésben használt csekket, vegyesrendeltetésű csereutalványt (hivatalos magyar név :) ) jelent amin pl. a túlsúlyt, UM kifizetést vagy akármi mást ami szorosan vagy kevésbé szorosan kapcsolódik a repüléshez utalványoznak. Azaz egy német mondjuk kifizet 100 kg túlsúlyt előre a Budapest - Frankfurt - Mexico útvonalra (erről kap egy MCOt amin az szerepel, hogy kifizetett a Lufthansánál 100 kg túlsúlyt erre a vonalra) , és megjelenik itthon 44.5 kg túlsúllyal. Én ezt lemérem, ráírom a jegyére és elfárad a jegyeladáshoz ahol fogják magukat és a csekkről leírnak 44.5 kg túlsúlyt, ráírják, hogy még mennyi marad és egy elismervényt rátűznek a jegyre, ami alapján én felveszem őt a járatra.

Bocs, kicsit hosszú lett de remélem érthető :D

Előzmény: Vinnen (566)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.22 0 0 567
Na jah :) Úgy már én is voltam bennt, mármint a vám felől.

A full járat emlékeim szeint 174-180 közötti utast jelentett. Holnap megnézem!

Előzmény: vince (565)
Vinnen Creative Commons License 2003.04.22 0 0 566
A fullra töltött járat hány utast jelent?
Úgy tudom, hogy a Snowflake B737-800-al repül. Érdekelne, hogy hány fősre székezik.
Mit jelent az UM és a MCO?
Előzmény: Törölt nick (562)
vince Creative Commons License 2003.04.22 0 0 565
De belehet.... Érvényes mágneskódos belépővel :-))
Előzmény: Törölt nick (564)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.22 0 0 564
Nem hinném...
Előzmény: viktorh (563)
viktorh Creative Commons License 2003.04.22 0 0 563
Ma karikáztam az egyesnél, és nem érzékeltem én se semmit. Be lehet már menni az épületbe?
Előzmény: Utas2 (560)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.22 0 0 562
Ma volt szerencsém kezelni a Snowflakere.
Semmi különbség a kezelésben vagy akármi másban. Ugyanolyan súly keretek vannak, volt egy fickó 20 kg túlsúllyal az is simán volt mint SAS túlsuly, éppen csak catering nincs. (Vagyis mint "80 vásárolható meal + 200 vásárolható snack!!!!" szerepel a járatnál) A jegyekről.

Láttam mindenféle jegyet, a legolcsóbb 17850 Ft volt , sima BUD-ARN; a legdrágább oda vissza jegy 44750 Ft volt. Ezen jegyek egyikét sem az SAS irodában adták el, hanem az IBUSZnál vagy az Expressnél. (Express: Belvárosban van az Astoria és a Ferenciek tere között, ha érdekel valakit :D)

Svédeknek 1756 SEK volt az ARN-BUD-ARN jegy ára, fixen. Volt akinek csak 1344 SEK, de ő sztem elöbb vette. A gép fullra teli volt, talán 2-3 üres hely maradt és volt 4 no show utas. Egy sima 734-700 (v 800) volt beállítva ma (meg gondolom mindíg) amit nem kicsit tömhettek meg. Az UM szolgáltatás, fura de fizetős volt: 250 SEK / útszakasz. (MCOn utalványozták...)

Összeségében szívesen repülnék velük. Az utasok többsége fiatal svéd párocska vagy magyar diák egyedül volt. Akadt néhány család és rokonlátogató magyar öregpár. És mostmár azt is tudom, hogy hol lehet megvenni rá a jegyet! :)

Törölt nick Creative Commons License 2003.04.21 0 0 561
Az haggyán, de én az elmúlt hónapokban naponta mentem be ott a reptérre és egy fia munkásembert nem láttam sohasem, semikor, aki az átalakításon fáradozott volna... Ergo nem tudom, hogy mi készült, mert én nyomát sem láttam :D Se belül, se kívül...
Előzmény: Utas2 (560)
Utas2 Creative Commons License 2003.04.21 0 0 560
Megnéztem az 1-es terminált. Azt még nem tudom, milyen lesz 1 hónap múlva, amikor a tervek szerint megindul onnan az első fapados, de igencsak össze kell kapnia magát a kivitelezőnek, mert még szinte sehol sem tartanak az "átalakítással". (Ami gyakorlatilag csupán közfalak és terelők beépítése - lenne - a meglévő épületrészbe.)

Az viszont már most körvonalazódik, hogy a terminál szerintem még fapadosabb lesz, mint a kiszolgálandó légitársaságok. Szinte semmmi nem változik az eddigi környezetből, ugyanaz a szockó fekete gumiszőnyeg, a sötétbarna funérlemez falburkolat, zárt, szűkös terek. A már most körvonalazódó zsúfoltság viszont aggasztó és SZVSZ ebből még problémák is lehetnek.
Szóval vissza a 60-as, 70-es évekbe.....
Összesen négy c/in pultot terveznek és lesz néhány további furcsa megoldás.

Azt hiszem, az ország első fapados termináljára nemigen lehetünk majd büszkék. Nekem eddig csak Hahn-ról van összehasonlítási képem, de az fényévekkel múlja felül megjelenésben, funcionalitásban, ergonómiában, modernitásban, utaskényelemben és kiszolgálásban azt, ami most Ferihegyen kialakításra kerül....

rDave Creative Commons License 2003.04.19 0 0 559
Igen, ez valóban így van. De ugyebár 30 fős az Embraer (igaz mostmár 3 is van) tehát nehéz úgy intézni hogy valóban jó legyen busszal mindenkinek. Pl, decemberben a vasút nekünk nagyon jól bejött. Bár jó példa erre a Hahn és a Ryanair. Több városból is jár busz és kifejezetten a menetrendhez igazítva bár van hogy olyan busz mely 4-5 járatot is bevár(150fős gépekkel számolva nemrossz..:) ill. késés esetén is vár és mindig a városközpontba visz/indul. Vonattal viszont sehogy sem lehet "normálisan" a reptérre jutni (holott nekünk a vasuti bérlet miatt ez kedvezőbb lett volna)
Amúgy tegnap vettünk jegyet a 06:45-ös londoni járatra, elötte való nap érkezünk Kölnbe Germanwings-el és csak a 03:00-ás busszal tudunk időben kiérni a géphez:) De ennyi "rugalmasság" a 18 ezres oda-vissza árhoz még belefér:) Bár érdemes odafigyelni: egyes kártyákkal való fizetésnél még néhány eurót felszámolnak. Nekünk az MKB-s net-kártya tökéletesen működött itt is meg Germanwings-nél is mindenféle tranzakciós díj nélkül.
Dave
Előzmény: Carpy (554)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.19 0 0 558
www.virginexpress.com
www.thalys.be
www.germanwings.com

De ne legyen mar ez a topic egy low-cost utazasi iroda!

Előzmény: tjsz (556)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.18 0 0 557
Aarhusból London majd Graz :)
Amúgy meg mondjuk Stockholmból Snowflake ide...
Előzmény: tjsz (556)
tjsz Creative Commons License 2003.04.18 0 0 556
Sziasztok!

Öcsém Koppenhágából szeretne hazajönni, a lehető legolcsóbban. Nem baj, ha nem Budapesten száll le a gépe, részünkről Pozsony és Bécs is megfelelne. Milyen fapadost tudtok ehhez ajánlani?
Előre is köszönöm.

Üdv: Szabi

Utas2 Creative Commons License 2003.04.18 0 0 555
Ime a Hahn-i jelenlegi desztinációk.

Kémeim azt súgták, hogy hamarosan üdvözölhetünk egy Hahn-Budapest járatot is.....

Ryanair routes from Frankfurt-Hahn airport:

London
Glasgow / Prestwick
Bournemouth
Shannon
Kerry
Milano / Bergamo
Pisa
Bologna / Forli
Pescara
Rom / Ciampino
Montpellier
Gerona
Stockholm / Skavsta
Göteborg
Malmö
Oslo / Torp

Volareweb routes from Frankfurt-Hahn airport:

Venice
Brindisi

Ezen felül jár oda a Pegazus Air is, meg egy bulgár charter.

Előzmény: Vgyuri (546)
Carpy Creative Commons License 2003.04.17 0 0 554
Bizony tud versenyezni a busz a vonattal, ha pontosan a repteren tesz le, es pontosan akkor, amikor Neked kell. Magyaran ha a legitarsasag menetrendjehez kotodik, es nem holmi vasutas okorkodeshez.
Előzmény: rDave (552)
beri Creative Commons License 2003.04.17 0 0 553
No és ne feledkezzünk meg a Volare olasz társaságról sem. www.volareweb.com
Előzmény: Heading370 (540)
rDave Creative Commons License 2003.04.16 0 0 552
Anno december végén egy SkyEurope-os kapitányt kérdeztem a rég ígért 737 ügyében (már nyitáskor a sajtótájékoztatón hamarosan jövő 737-et emlegettek:)) Nos, a kapitány úgy saccolta hogy februárban érkezhet egy 737 de nyárra már mindenképp repülne egy. Nos ABN-amro-s pénz ide-oda ez még késik :) De szerintem is majd meglátjuk mi lesz... :) A buszjárat nagyon jól hangzik! Bár a 2óra 20 perc alatt odaérő vonattal szerintem nemtud versenyezni, max. csak árban.
Dave
Előzmény: Heading370 (551)
Heading370 Creative Commons License 2003.04.16 0 0 551
En meg olyat is olvastam mostansag, hogy a Sky Europe targyalasokat folytat legalabb 2 B737-300 berleseröl. Ezekkel inditanak be a közeljövöben a London-Stansted, Amszterdam, Parizs es Brüsszel jaratokat.
A ceg egyebkent buszjaratokat is üzemeltet Becsböl meg Brnobol Pozsonyba (hoppa most latom elözöleg Bratislavat irtam, sorry!:)), es azt nyilatkozta az Airwaysnek az igazgato, hogy terveik szerint hamarosan beinditanak a györi es a budapesti hasonlo buszjaratokat is. Lenne benne fantazia... Majd meglatjuk mi lesz belöle!

Carpy,
En szandekosan csak az europai fapadokba kezdtem bele, gondolom a többseget ez erdekli, meg aztan a tengerentuliakat mar nem hiszem hogy kepes lennek követni. Az USA-ban meg Kanadaban gondolom van egy par meg a legnagyobb Southwest-en meg Jetblue-n kivül is!

Előzmény: rDave (542)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!